FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.04.2024 klo 03:12:31 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 26 [27] 28 ... 35
 
Kirjoittaja Aihe: IF Gnistan 2022 - Sarjakärjestä alempaan jatkosarjaan  (Luettu 196698 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Josse

Poissa Poissa


Vastaus #650 : 04.08.2022 klo 21:13:38

Vain karjalalaisten paskuuden ja parin lahjan avulla tuli pisteet. Karmeeta kuraa.
BocaJunior

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: IF Gnistan


Vastaus #651 : 04.08.2022 klo 21:14:51

Tänään toivoisin näkeväni joko seuraavanlaisen avarin:

                    Koski
        Ala-Iso  Andberg  Abreu
Mabinda  Kikuchi  Gatambiye Ölander
                  Tolonen
            Huhtala    Suutari

tai

Mabinda    Ala-Iso  Abreu   Ölander
             Tolonen    Gatambiye
Huhtala                               Sarr
            Weckström  Suutari

Mielestäni Tolosta ja Kikuchia ei missään tapauksessa kannata peluuttaa keskustassa ainakaan kahdestaan ilman rikkovampaa pelaajaa. Fabu Gatambiyeta on mielestäni käytetty aivan liian vähän siihen nähden, miten käyttökelpoinen keskikentän rouhijaduunari hän on.

BocaJunior

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: IF Gnistan


Vastaus #652 : 04.08.2022 klo 21:20:30

Ei lisännut mun omaa viestiä.

Noh nopeasti:

Andberg paska, pistää kaikki kuseen.
Mudu ja Onni ei peliälyltään vakuuta
Rony oli ok/ hajoaa taas kohta tolla työmäärällä.
Weckström hyvä
Järvinen toi hyvää buustia
Koski hyvä
Pakkilinja ei erottunut.

Kaiken kaikkiaan paska peli (3p).
Jack the Ripper

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: IF Gnistan, sympatiat AFCW, SAFC


Vastaus #653 : 04.08.2022 klo 21:28:58

Aika negatiivista settiä hienon voiton jälkeen.

Eihän tuo mitään seksiä ollut(pl. Huhtalan maali), mutta 3p oli tässä tilanteessa tärkeintä.

Yoshin loukkaantuminen ikävää, mutta positiivisena puolena on, että Gnistanin peli oli heti tasapainoisempaa kun keskikentälle tuli Fabu Gatambiyen kaltainen rikkova pelaaja. Yoshi lienee pidempään sivussa, joten jatkossa Fabu pysyvästi avariin Maxin ja Jäntin/Iksan rinnalle.
« Viimeksi muokattu: 04.08.2022 klo 21:33:10 kirjoittanut Jack the Ripper »
BocaJunior

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: IF Gnistan


Vastaus #654 : 04.08.2022 klo 21:34:18

JTR olitko mestoilla kattomassa? Tiedätkö tarkalleen, mikä oli Yoshin vamma? Lihas/nivel?
Pohdiskeleva tunnelma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: IF Gnistan


Vastaus #655 : 04.08.2022 klo 21:37:59

Andberg paska, pistää kaikki kuseen.


No tässä väitteensä on kyllä täydet sata prosenttia paskaa. Hyvää perusvarmaa pallojen siivoamista boksista mikä vähän niinkuin tavallaan on topparin pääasiallinen tehtävä.

Ei ehkä ollut kaunista peliä mutta pisteet tuli ja tässä vaiheessa kautta tyylillä ei ole juuri merkitystä.
Jack the Ripper

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: IF Gnistan, sympatiat AFCW, SAFC


Vastaus #656 : 04.08.2022 klo 21:42:15

JTR olitko mestoilla kattomassa? Tiedätkö tarkalleen, mikä oli Yoshin vamma? Lihas/nivel?

Siellä oltiin. Kauempaa katsottuna polvivammalta näytti. Hienosti pikkumies tuli lähes yhdellä jalalla juhlimaan voittoa kannattajien kanssa. Tuoppi
straiter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg


Vastaus #657 : 04.08.2022 klo 21:48:53

Minkäänlaista ajatusta hyökkäyssuuntaan ei näkynyt vieläkään sinä aikana, kun PEPO ei vielä hyökännyt yltiöpäisesti. Tai olihan siinä välillä kivaa handishenkistä neppailua 20 metriä maalista.

Toisaalta tässä on lahjoitettu sen verran pinnoja että kiva välillä saada lahjoja takaisinkin.
BocaJunior

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: IF Gnistan


Vastaus #658 : 04.08.2022 klo 21:55:33

Siellä oltiin. Kauempaa katsottuna polvivammalta näytti. Hienosti pikkumies tuli lähes yhdellä jalalla juhlimaan voittoa kannattajien kanssa. Tuoppi

Harmillista :( toivottavasti ei mitää pahaa.
Toon Army

Poissa Poissa


Vastaus #659 : 04.08.2022 klo 22:27:31


Noh nopeasti:

Andberg paska, pistää kaikki kuseen.


Suosittelen kokeilemaan hitaasti seuraavalla kerralla.
Topparintykki

Poissa Poissa


Vastaus #660 : 04.08.2022 klo 22:31:57

Television ääressä katselleena arvosana Hyvä+ Alku huono mutta erittäin hieno tasonnosto ja kaks maalii ekalla puoliskolla ja johtoon. Toisen alku ihan jees, ja loppu taisteltiin! Olihan siinä paikat kummassakin päässä, ylähirret useamman kerran. Hieno voitto ja iso käsi jätkille kun jaksoitte huutaa katsomossa, kuului lähetykseen asti. Tästä hyvä jatkaa Jaron kimppuun!
BocaJunior

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: IF Gnistan


Vastaus #661 : 04.08.2022 klo 22:40:11

Suosittelen kokeilemaan hitaasti seuraavalla kerralla.

Jos pelataan kolmel topparil, sen keskimmäisen pitää olla se jola varma pallolla. Andberg ei oo sellasta nähnykää.  Toinen mahdollisuus, et ne kaks muuta levittää. Voisin ottaa malliks Ivanovin joka jo hongassa aikoinaan muistaakseni melkeinpä dominoi tuolla mestalla. Toki Hongan seuraamiseni oli muutoin hyvin vähäistä. Täss mun perustelut niin TA please perustele tai kerro, miksi olen väärässä?
BocaJunior

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: IF Gnistan


Vastaus #662 : 04.08.2022 klo 22:45:08

Television ääressä katselleena arvosana Hyvä+ Alku huono mutta erittäin hieno tasonnosto ja kaks maalii ekalla puoliskolla ja johtoon. Toisen alku ihan jees, ja loppu taisteltiin! Olihan siinä paikat kummassakin päässä, ylähirret useamman kerran. Hieno voitto ja iso käsi jätkille kun jaksoitte huutaa katsomossa, kuului lähetykseen asti. Tästä hyvä jatkaa Jaron kimppuun!

Näitkö siellä asioita, joita tapahtu delkeinä jatkumoina, oliko pelaajilla kombinaatioita? Itse en niitä nähnyt. Mudu ja Onni ei saanu missään vaiheessa pelistä kiinni, ainoo ok prässi jota sit puolivahingossa tuli Sarrilla pallo ja siitä sisään(onneksi ) näin.

Boksiin ei päästä hyvin, Ronyn yksilösuoritus oli hieno ja kuvaa hänen tahtoaan. Kuitenkin tietyillä murtautumiskuvioilla pitäisi pystyä pääsemään paremmille paikoille. Viimesen kolmanneksen harjoitteita vaikka dumien kanssa ja ilman vastustajaa.
Topparintykki

Poissa Poissa


Vastaus #663 : 04.08.2022 klo 23:09:25

Näitkö siellä asioita, joita tapahtu delkeinä jatkumoina, oliko pelaajilla kombinaatioita? Itse en niitä nähnyt. Mudu ja Onni ei saanu missään vaiheessa pelistä kiinni, ainoo ok prässi jota sit puolivahingossa tuli Sarrilla pallo ja siitä sisään(onneksi ) näin.

Boksiin ei päästä hyvin, Ronyn yksilösuoritus oli hieno ja kuvaa hänen tahtoaan. Kuitenkin tietyillä murtautumiskuvioilla pitäisi pystyä pääsemään paremmille paikoille. Viimesen kolmanneksen harjoitteita vaikka dumien kanssa ja ilman vastustajaa.

Onneksi mun ei tartte osata tommosia tälleen rivikannattaja! Mä puhun mitä mä nään ja oon helkutin tyytyväinen kolmeen pisteeseen.
BocaJunior

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: IF Gnistan


Vastaus #664 : 04.08.2022 klo 23:13:22

Onneksi mun ei tartte osata tommosia tälleen rivikannattaja! Mä puhun mitä mä nään ja oon helkutin tyytyväinen kolmeen pisteeseen.

Itsekin olen tyytyväinen kolmeen pisteeseen, mutta toivon että siellä alkaisi näkymään jatkumoita, millä mennä. Nää ”heikot” jengit on aina olleet vaikeita. Super tyytyväinen 3 pinnaan, kyllä.

Ehkä tarkastelen turhan kriittisenä asioit, mutta mun mielestä topparin pitää pystyä myös tietyissä tilanteissa pelaamaan pelaajia vapaaksi. Sorry en toista enää samaa mantraa :) tämä siis vaan minun mielipide ja ymmärrän muitten mielipiteet myös.
Trabantin vääntynyt mäntä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Gnistanin Asiantuntijakatsomo, Las Vegas Raiders


Vastaus #665 : 05.08.2022 klo 01:04:14

Yoshin vamma saattaa olla pelättyä lievempi. Ilmeisesti vain kova isku etureiteen josta puujalka. Mutta polvesta ei ainakaan huolta.

Huomenna tarkemmat analyysit, nyt nukkumaan antoisan reissun jälkeen.
Toon Army

Poissa Poissa


Vastaus #666 : 05.08.2022 klo 11:22:49

Jos pelataan kolmel topparil, sen keskimmäisen pitää olla se jola varma pallolla. Andberg ei oo sellasta nähnykää.  Toinen mahdollisuus, et ne kaks muuta levittää. Voisin ottaa malliks Ivanovin joka jo hongassa aikoinaan muistaakseni melkeinpä dominoi tuolla mestalla. Toki Hongan seuraamiseni oli muutoin hyvin vähäistä. Täss mun perustelut niin TA please perustele tai kerro, miksi olen väärässä?

Paska on tosiaan ollut ja koko joukkue Tuukan takia kusessa jatkuvasti, kun neljässä sarjapelissä aloittanut ja näistä 3 voittoa ja yksi tasapeli maalierolla 17-2. Huh miten olisikaan mennyt, jos olisi ollut joku edes kelvollinen pelaaja tilalla.
BocaJunior

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: IF Gnistan


Vastaus #667 : 05.08.2022 klo 11:54:46

Paska on tosiaan ollut ja koko joukkue Tuukan takia kusessa jatkuvasti, kun neljässä sarjapelissä aloittanut ja näistä 3 voittoa ja yksi tasapeli maalierolla 17-2. Huh miten olisikaan mennyt, jos olisi ollut joku edes kelvollinen pelaaja tilalla.

Mknä puhun pelaajasta, sinä puhut kun pelaaja ollut kentällä. Varmasti on yhteys, mutta edelleen koen, että kolmen topparin pelatessa se keskimmäinen/ kaikki topparit pitäisi olla pallollisesti hyviä.

https://crossbarhub.com/tactical-analysis/three-at-the-back-analytical-study/

Voihan olla, että kaiken kaikkiaan Gnistanin tekeminen on parempaa 3 topparilla, eikä pelkästään sen takia, että Tuukka on siinö kolmantena. Toki on kiva myös olla joskus väärässä.

BocaJunior

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: IF Gnistan


Vastaus #668 : 05.08.2022 klo 12:02:37

+ yhtä paljon valehtelee tuo 10-1 voitto puolustussuuntaan kuin myös maalintekoihin, joista pakko myöntää on mulla Caeta ikävä. ;)
Jack the Ripper

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: IF Gnistan, sympatiat AFCW, SAFC


Vastaus #669 : 05.08.2022 klo 14:56:00

Pari pointtia vielä eilisestä.

- Ensimmäiset 20 minuuttia. Siitä ei pääse mihinkään, että Gnistanin peli oli pahasti sekaisin alussa. Kannattajien keskuudessakin alkoi olla todella turhautunut ilmapiiri, kun alkoi näyttää selvältä, että hyvän otteen pelistä saanut PEPO karkaisi selkeään voittoon. Sen jälkeen Gnistan alkoi saada prässipeliään toimimaan ja palloa liikkumaan, jonka myötä peli parani huomattavasti.

- Rony wing backina. Paljon parempaa kuin SJK Akatemia-pelissä. Lukuisia kaksinkamppailuvoittoja ja hyviä peliä edistäviä syöttöjä, kruununa se maali, joka oli todellinen taideteos! Aina ollaan uskottu Huhtalaan wing backina...

- Täällä kritiikkiä osakseen saanut Andberg oli tärkeä palanen puolustusta nimenomaan hyvän pääpelinsä ja fyysisyytensä ansiosta, sillä vastustajalla oli kärjessä järkälemäinen Sadik, joka olisi saattanut hyvinkin päästä rankomaan Kipinää ilman Tuukan preesensiä takalinjoilla.

Todella ilahduttava ja tärkeä voitto, sillä liikaa ei voi korostaa sitä, ettei Ykkösessä ole helppoja pelejä. Eilen vastassa oli yllätysvalmis vastustaja, joka oli hävinnyt edellisen kerran kotonaan kesäkuun 10. päivä. Helposti Gnistanin peliesitystä suomiessa unohtuu, että siellä on kentällä vastustajakin, joka tekee omalla pelillään Kipinän pelistä hankalaa. Mielelläänhän sitä näkisi samanlaista pelillistä ilotulitusta, jota alkukauden muutamissa peleissä nähtiin, mutta paras vain tottua siihen ajatukseen, että loppukaudesta jokainen voitto tulee olemaan todellisen taistelun takana.
BocaJunior

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: IF Gnistan


Vastaus #670 : 05.08.2022 klo 16:01:24

Pari pointtia vielä eilisestä.

- Ensimmäiset 20 minuuttia. Siitä ei pääse mihinkään, että Gnistanin peli oli pahasti sekaisin alussa. Kannattajien keskuudessakin alkoi olla todella turhautunut ilmapiiri, kun alkoi näyttää selvältä, että hyvän otteen pelistä saanut PEPO karkaisi selkeään voittoon. Sen jälkeen Gnistan alkoi saada prässipeliään toimimaan ja palloa liikkumaan, jonka myötä peli parani huomattavasti.

- Rony wing backina. Paljon parempaa kuin SJK Akatemia-pelissä. Lukuisia kaksinkamppailuvoittoja ja hyviä peliä edistäviä syöttöjä, kruununa se maali, joka oli todellinen taideteos! Aina ollaan uskottu Huhtalaan wing backina...

- Täällä kritiikkiä osakseen saanut Andberg oli tärkeä palanen puolustusta nimenomaan hyvän pääpelinsä ja fyysisyytensä ansiosta, sillä vastustajalla oli kärjessä järkälemäinen Sadik, joka olisi saattanut hyvinkin päästä rankomaan Kipinää ilman Tuukan preesensiä takalinjoilla.

Todella ilahduttava ja tärkeä voitto, sillä liikaa ei voi korostaa sitä, ettei Ykkösessä ole helppoja pelejä. Eilen vastassa oli yllätysvalmis vastustaja, joka oli hävinnyt edellisen kerran kotonaan kesäkuun 10. päivä. Helposti Gnistanin peliesitystä suomiessa unohtuu, että siellä on kentällä vastustajakin, joka tekee omalla pelillään Kipinän pelistä hankalaa. Mielelläänhän sitä näkisi samanlaista pelillistä ilotulitusta, jota alkukauden muutamissa peleissä nähtiin, mutta paras vain tottua siihen ajatukseen, että loppukaudesta jokainen voitto tulee olemaan todellisen taistelun takana.

Se on juuri näin. Ja ainahan se vastustaja skouttaa vastustajan pelinrakentelun - parhaimmillaan silloi. Esim. gnistan ei saa mitään aikaiseksi, jos vastustaja pystyy lukemaan pelikirjan täysin.

Minun 4-5 vuoden henk koht. Ymmärtämättömyys Andbergiin on putemmän aikavälin asioita ja jätän sen nyt sivuun, enkä vaivaa teitä sillä enempää :).

Vika kolmanneksen ja kk—> hyökkäykseen erilaisia murtautumismalleja olisi hyvä käydä läpi.
Trabantin vääntynyt mäntä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Gnistanin Asiantuntijakatsomo, Las Vegas Raiders


Vastaus #671 : 05.08.2022 klo 17:22:42

Omasta mielestäni Andberg pelasi hyvän ottelun. Eihän Tuukka ole ikinä ollut mikään peliä tekevä puolustaja vaan täysin puhdasverinen oman pään siivooja.

Työvoittohan tästä raavittiin, ei ollut kauneinta peliä mutta onneksi lopussa kiitos seisoi. Pakko se vain on sanoa että uudet pelimiehet hakivat vielä yhteisiä säveliä, tosin tämä nyt on odotettavaa. Nyt sitten viikko aikaa keskittyä seuraavaan koitokseen jolloin Rostfria saapuu vierailulle. 
BocaJunior

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: IF Gnistan


Vastaus #672 : 08.08.2022 klo 23:08:30

Mites meil menee?
Trabantin vääntynyt mäntä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Gnistanin Asiantuntijakatsomo, Las Vegas Raiders


Vastaus #673 : 08.08.2022 klo 23:12:15

Mites meil menee?

Helveti hyvi.
Jack the Ripper

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: IF Gnistan, sympatiat AFCW, SAFC


Vastaus #674 : 09.08.2022 klo 11:17:38

Saattaa hyvin olla, että me ei hävitä enää koskaan.

 
Sivuja: 1 ... 26 [27] 28 ... 35
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa