pallourpoilija
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter Turku, FC Boda, Fortuna Düsseldorf
|
|
Vastaus #25 : 22.12.2021 klo 16:05:39 |
|
Ulkona pelaa Inter, ja aina kiimainen Talin vierasreissukin saatiin
|
|
|
|
GERP
Poissa
Suosikkijoukkue: Musta Käsi
|
|
Vastaus #26 : 22.12.2021 klo 16:10:22 |
|
Sopivasti Klubin ainoa vieraspeli on derby Kävipä Ilvekselläkin sama mäihä
|
|
|
|
tamme auto
Poissa
Suosikkijoukkue: nurmileijonat,terijoen hallitus
|
|
Vastaus #27 : 24.12.2021 klo 14:06:30 |
|
Saako Suomen jalkapallossa ottaa yleisöä otteluihin mitä siis pelataan tyhjille katsomolle alkuvuodesta etelä suomen aluevirasto on määrännyt kaikki ottelut pelattavaksi ilman katsojia välille 28:1-17:1 näkyykö edes ruudusta
|
|
|
|
Micky Lee
Poissa
|
|
Vastaus #28 : 24.12.2021 klo 18:59:32 |
|
Saako Suomen jalkapallossa ottaa yleisöä otteluihin mitä siis pelataan tyhjille katsomolle alkuvuodesta etelä suomen aluevirasto on määrännyt kaikki ottelut pelattavaksi ilman katsojia välille 28:1-17:1 näkyykö edes ruudusta
toistaseks tuohon väliin osuu vain yksi matsi
|
|
|
|
RonaldoR9Finland
Poissa
Suosikkijoukkue: SJK,Suomen maajoukkue,Real Madrid
|
|
Vastaus #29 : 02.01.2022 klo 21:34:55 |
|
Tuleeko nämä ruudusta
|
|
|
|
Kim Suomisen ponnari
Paikalla
Suosikkijoukkue: Ainoastaan omien sarjojensa mestarit
|
|
Vastaus #30 : 04.01.2022 klo 13:12:16 |
|
Tuleeko nämä ruudusta
Kymmenisen päivää tosiaan tämänkin puuhasteluprojektin alkuun ja asianmukaista meininkiä on se että katsojat eivät vieläkään tiedä että tuleeko näitä pelejä ylipäätään mistään muualta kuin paikan päältä?
|
|
|
|
haikaran uhri
Poissa
|
|
Vastaus #31 : 04.01.2022 klo 14:11:34 |
|
...eikä saako edes paikan päälle.
|
|
|
|
the beer rules
Poissa
Suosikkijoukkue: #31 ja Super-Honsu
|
|
Vastaus #32 : 04.01.2022 klo 14:42:02 |
|
Enpä oo muistanut Ruutua irtisanoa, eikä toivottavasti tarviikaan jos tulis nää hassuttelut sieltä.
|
|
|
|
vekkul1mursu
Poissa
|
|
Vastaus #33 : 04.01.2022 klo 16:05:32 |
|
Ruudun ohjelmistossa ei ainakaan 15.1 ole merkitty Lahti-Haka peliä. Tästä ja tiedottamattomuudesta voi kai vetää johtopäätöksen, että pelejä ei televisioida
|
|
|
|
tamme auto
Poissa
|
|
Vastaus #34 : 04.01.2022 klo 16:12:33 |
|
AC Oulun kotipelit näkyy ainakin maksullisena Kalevasta ja eiköhän ainakin KuPS tv näytä myös omat kotipelinsä YouTubesta tarvittaessa. Muista en olisi lainkaan varma. Mutta kyllä näitä mielummin katsoisi ruudusta ku arvuuttelisi mistä tulee ja mistä esim. Koska korona spedeily ei ainakaan salli yleisön ottamista lahti haka nii toivoisi edes jonkinlaisen striimin siitä villisti pomppia kiimaisena koti tietokoneelle ku maailman kaunempien seurojen pelit taas alkavat.
|
|
|
|
Djortikkaeff
Poissa
Suosikkijoukkue: Awaiting Construction Oulu
|
|
Vastaus #35 : 05.01.2022 klo 19:11:45 |
|
AC Oulun toimitusjohtaja Juho Meriläisen tämän hetken tietojen mukaan ei näy Ruudusta, ja epävarmaa että otetaanko katsojia halliinkaan tässä tilanteessa: https://youtu.be/ERkpqt00L-k?t=657
|
|
|
|
Kiitaja
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti, SM
|
|
Vastaus #36 : 06.01.2022 klo 19:44:11 |
|
Melkoinen vitsi jos näitä ei Ruudusta nää.
|
|
|
|
Tuovinaattori
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi,
|
|
Vastaus #37 : 06.01.2022 klo 20:46:35 |
|
Jep. Sanottakoon, että itse tilasin ruudun lapsenomaisessa uskossa, että näyttäisivät matsit.
|
|
|
|
Jalitsumies
Poissa
Suosikkijoukkue: Nigel Winterburnin munat ja pekoni
|
|
Vastaus #38 : 06.01.2022 klo 22:01:21 |
|
Turha hassuttelucup, enkä kuvitellut hetkeäkään, että järjestävä organisaatio arvostaisi tätä kilpailua edes sen vertaa, että ottelut televisioitaisiin. Harmi, että olin tässä oikeassa.
Toki tilaan Ruudun heti, jos ilmoitetaan, että Ilveksen pelit sieltä näkyvät.
|
|
|
|
Lunatic Leopard
Poissa
Suosikkijoukkue: Pystyraita hoikentaa
|
|
Vastaus #39 : 06.01.2022 klo 22:36:13 |
|
Eikä yhdelläkään paikkakunnalla varmastikaan ole mahdollista ottaa yleisöä. No, ehkäpä saadaan seuraavan päivän lehdestä lukea kuinka kävi.
|
|
|
|
Kiitaja
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti, SM
|
|
Vastaus #40 : 07.01.2022 klo 07:16:23 |
|
Eikä yhdelläkään paikkakunnalla varmastikaan ole mahdollista ottaa yleisöä. No, ehkäpä saadaan seuraavan päivän lehdestä lukea kuinka kävi.
No näinpä. On tämä ihan naurettavaa jos ensin uutisoidaan isoon ääneen, että "Liigacup tekee paluun!", mutta sitten pelejä ei nää kukaan kuin teksti-tv:stä jossa sielläkään tuskin on livepäivitystä. Minä olen pitänyt Ruutu+:n tilauksen voimassa koko talven siinä uskossa, että tammikuussa pääsee näkemään testimiehiä ja uusia hankintoja kentällä. Suomessa varsinainen kausi on niin lyhyt, että kyllä liigacupin televisointi pitäisisi olla itsestäänselvyys. Varsinkin kun peleihin tuskin pääsee yleisöä. Lahessa tosin ei pääse muutenkaan, oli koronaa tai ei.
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.01.2022 klo 07:21:35 kirjoittanut Kiitaja »
|
|
|
|
|
tamme auto
Poissa
|
|
Vastaus #41 : 07.01.2022 klo 12:15:58 |
|
Siis eikö todella ensi lauantain lahti haka avausmatsia tule mistään? Odottanut taas vittu ikuisuuden näitä eikä näe
|
|
|
|
UueMOu
Poissa
Suosikkijoukkue: Allianced Clubs
|
|
Vastaus #42 : 07.01.2022 klo 15:14:28 |
|
Todella hämmentävää, jos LiigaCuppia ei tosiaan mistään näe. Mille portaille protestikakka täytyy tässä nyt käydä pukkaamassa?
|
|
|
|
tamme auto
Poissa
|
|
Vastaus #43 : 07.01.2022 klo 17:44:05 |
|
THL määrännyt ainakin Uudellamaalla ettei saa ottaa yleisöä tammikuun loppuihinkaan otteluihin. Tämä siis tarkoittaa että jos ei televisoida Koskien kokomaanlaajuisesti niin Lahti Haka lisäksi Inter HIFK SJK AC Oulu KuPS VPS Pelataan myös tyhjille katsomoille hyvin alkanutta vuotta suomalainen jalkapalloperhe malja kuolleelle urheilukulttuurille
|
|
|
|
RonaldoR9Finland
Poissa
Suosikkijoukkue: SJK,Suomen maajoukkue,Real Madrid
|
|
Vastaus #44 : 09.01.2022 klo 15:21:57 |
|
THL määrännyt ainakin Uudellamaalla ettei saa ottaa yleisöä tammikuun loppuihinkaan otteluihin. Tämä siis tarkoittaa että jos ei televisoida Koskien kokomaanlaajuisesti niin Lahti Haka lisäksi Inter HIFK SJK AC Oulu KuPS VPS Pelataan myös tyhjille katsomoille hyvin alkanutta vuotta suomalainen jalkapalloperhe malja kuolleelle urheilukulttuurille On tää meininki perseestä.
|
|
|
|
Minä itse
Poissa
Suosikkijoukkue: Minä itse ja muut altavastaajat.
|
|
Vastaus #45 : 10.01.2022 klo 15:24:50 |
|
Palloliitossa on ahkeroitu: https://tulospalvelu.palloliitto.fi/category/LC2022!Liigacup/tables HIFK-HJK aika pidetään huhun mukaan salassa loppuun asti (pelaajiltakin), jolloin minimoidaan turvallisuus- ja terveysturvallisuusuhkia.
|
|
|
|
Demian
Poissa
Suosikkijoukkue: Bauhaus
|
|
Vastaus #46 : 10.01.2022 klo 16:53:35 |
|
HIFK-HJK aika pidetään huhun mukaan salassa loppuun asti (pelaajiltakin), jolloin minimoidaan turvallisuus- ja terveysturvallisuusuhkia.
Voi veljet!
|
|
|
|
S.K.
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi
|
|
Vastaus #47 : 11.01.2022 klo 10:55:57 |
|
16.2. Jätkäsaaren hallissa. Alkamisaika oli muistaakseni 14.00.
|
|
|
|
Minä itse
Poissa
Suosikkijoukkue: Minä itse ja muut altavastaajat.
|
|
Vastaus #48 : 11.01.2022 klo 11:15:10 |
|
Oli ainoa ottelu, johon oli kellonaika palloliiton ottelulistassa kirjaamatta, joten hieman hassuttelin.
|
|
|
|
S.K.
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi
|
|
Vastaus #49 : 11.01.2022 klo 11:24:05 |
|
Oli ainoa ottelu, johon oli kellonaika palloliiton ottelulistassa kirjaamatta, joten hieman hassuttelin.
Liigacupin paluu on vakava asia.
|
|
|
|
|
|