FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.11.2024 klo 02:43:59 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 3 [4]

Kirjoittaja Aihe: Vuoden Foorumilainen² Gaala - Koko vuoden vinkit ja kampanjoinnit  (Luettu 21324 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Jair Bolsoaarnio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Temu ostoscount 2024: 0

Vastaus #75 : 11.10.2024 klo 18:37:56

Vinkkejä tämän vuoden äänestykseen:

Laitalinkki
Rikkiviisas
Julkea bulbul

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU (JJK)

Vastaus #76 : 11.10.2024 klo 18:53:48

Joka vuosi toistuvia vinkkejä ketjussa nämä, vaikka olisikin vähän hiljaisempia hetkiä (vuosia).

Edit. Voisiko Laitalinkistä muuten tulla ensimmäinen Vuoden Forumisti, joka onnistuisi uusimaan tittelin muutaman vuoden tauon jälkeen eli ei putkeen kerättynä? Olen valmis antamaan tukeni historian teolle!
« Viimeksi muokattu: 11.10.2024 klo 19:00:08 kirjoittanut Julkea bulbul »
terwari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tervarit, Liverpool, QPR

Vastaus #77 : 11.10.2024 klo 19:01:28

Celin ylivoimaa. Tänä vuonna yhdeksän muuta eivät edes ansaitsisi olla samalla lapulla.

Roy Orbisonin ja spede pahasen ylivoimaa.

Vahvoja kandidaatteja Vuoden turhin foorumilainen-gaalassa. Ylos
Jair Bolsoaarnio

Poissa Poissa

Vastaus #78 : 11.10.2024 klo 19:04:03

Joka vuosi toistuvia vinkkejä ketjussa nämä, vaikka olisikin vähän hiljaisempia hetkiä (vuosia).

Kyllä kyllä, mutta itse en ole heitä äänestänyt vuosikausiin.
Hasan Sas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #79 : 11.10.2024 klo 19:50:15

plastic paddy on tänäkin vuonna esiintynyt edukseen asiakirjoittajana, mistä hyvänä esimerkkinä Afcon-ketjun kisaennakko ja muu asiantunteva kommentointi.
Micky Lee

Poissa Poissa

Vastaus #80 : 11.10.2024 klo 20:55:20

Tapsan elämän ja paskan makuiset tarinat nevöfoget. Oikeestihan liian pitkään forkalla jankanneita tyyppejä en kyl jaksa ees lukee.
Kuisma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 261008 | 151119

Vastaus #81 : 11.10.2024 klo 21:22:47

asiantuntija - liigaskaba
supstanssi - ykkösskaba
Taskulaskinpelle - ottanut haltuun niin liigan sopimustilanne- kuin varmistuneet siirrot-otsikoiden päivittelyt.
Aina ajankohtaisia.
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United

Vastaus #82 : 11.10.2024 klo 23:29:28

Edit. Voisiko Laitalinkistä muuten tulla ensimmäinen Vuoden Forumisti, joka onnistuisi uusimaan tittelin muutaman vuoden tauon jälkeen eli ei putkeen kerättynä? Olen valmis antamaan tukeni historian teolle!

En kyllä oikein ymmärrä tätä hehkutusta, kun olen noita viestejä ajatuksella lukenut. Aikaisemmin en kiinnittänyt edes erityistä huomiota.
Jair Bolsoaarnio

Poissa Poissa

Vastaus #83 : 11.10.2024 klo 23:34:28

En kyllä oikein ymmärrä tätä hehkutusta, kun olen noita viestejä ajatuksella lukenut. Aikaisemmin en kiinnittänyt edes erityistä huomiota.

It's not us who have changed, it's you.
Julkea bulbul

Poissa Poissa

Vastaus #84 : 12.10.2024 klo 08:00:41

Täällä ei ole yhtään liikaa Suomi-futiksesta kirjoittaviakeskustelevia nimimerkkejä ja Laitalinkissä yhdistyvät ne puolet, joita eniten arvostan: intohimo, volyymi ja keskustelukyky (kykenee jopa myöntämään virheitään :o). Silloin ei ajoittaiset (HUOM! hyvin harvinaiset) väärät mielipiteet edes haittaa.
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United

Vastaus #85 : 12.10.2024 klo 19:33:59

Täällä ei ole yhtään liikaa Suomi-futiksesta kirjoittaviakeskustelevia nimimerkkejä ja Laitalinkissä yhdistyvät ne puolet, joita eniten arvostan: intohimo, volyymi ja keskustelukyky (kykenee jopa myöntämään virheitään :o). Silloin ei ajoittaiset (HUOM! hyvin harvinaiset) väärät mielipiteet edes haittaa.

Ok, nämä perusteet kyllä ymmärrän Ylos
kokistuoppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #HindenburgtheOligarchy

Vastaus #86 : 19.10.2024 klo 10:25:37

Tuhoan koko futisforumin viesteilläni, kunhan vain pääsen syysvireeseen. Lupaan sen, tuhoan koko futisforumin.
13ergkamp

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Slavia Sofia

Vastaus #87 : 20.10.2024 klo 10:13:00

Kenellä on syyskauden suurin vaalispämmibudjetti?
Viime syksyllä se oli Bulbulilla - onko tänä vuonna kokistuopilla vai Isopäällä?
Pelle-Wermanni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura

Vastaus #88 : 20.10.2024 klo 10:29:06

Aion itse äänestää Vastapalloa, ja suosittelen samaa kaikille Ylos
Julkea bulbul

Poissa Poissa

Vastaus #89 : 20.10.2024 klo 12:15:50

Kenellä on syyskauden suurin vaalispämmibudjetti?
Viime syksyllä se oli Bulbulilla - onko tänä vuonna kokistuopilla vai Isopäällä?

Hyvä, että otit budjetin puheeksi! Meillä on sattumoisin Jair B:n kanssa juuri alkamassa (vielä ehdit!) Kuinka menestyt keskustelupalstalla -kurssi, joka on suunnattu oikeassa elämässä menestyville, komeille, pitkille, hyvin toimeentuleville ja älykkäille ihmisille. Molemmat mainitut, kuten 13ergkampkin varmasti täyttävät kurssin esitietovaatimukset. Jair tekee hommaa ihan menestyvien auttamisen halusta pro bonona, mutta itse tarvitsen aina vain enemmän rahaa ja siksi kurssi maksaa 1500 € / viikonloppu, minkä ei pitäisi olla liikaa, sillä se joka tapauksessa alle 10 % perusvaalispämmibudjeteista. Hintaan sisältyy lähinnä poikapainia ja öljyä. Lisäksi saa alennuksen LinkedIn-koulutuksesta, jota myös vedämme, mutta toistaiseksi vain Facebookissa.

P.S. Valmistaudu jo henkisesti vaihtamaan nimimerkkisi J&b-alkuisiksi.

Sivuja: 1 ... 3 [4]

Siirry: