Hei!
Tämä on varmaan enemmänkin Interisteille, mutta ajattelin tehdä tästä erikseen topikin, koska tämä saattaa olla mielenkiintoista kaikille suomifutiksen ystäville. Koska tarvitsen teidän tukea ja osaamista, jotta saamme Interin sisääntulo-biisiksi RATM:n Know Your Enemyn. Se sopisi Interille todella hyvin! Olen tehnyt kannattajatutkimusta (en ole), kysynyt kavereilta että oisko jees. Vastaanotto on ollut 100% hyväksyvä.
Biisihän on siis tämä. Kuvitelkaa tuo kun jengi astelee kentälle.
https://youtu.be/JukTvlrh-WkTästä pääsemmekin itse asiaan. Pitäisi siis saada lupa käyttää sitä musiikkia. Interin toimistolta olen jo saanut varovaisen hyväksynnän. Tai siis he tiedostavat, että nykyinen musa ei toimi ja uusi on haussa.
Olen yrittänyt löytää kontakteja RATM:n sivuilta jne. Heihin on todella vaikea saada yhteyttä.
Lähetin maileja. Tasoa tämä:
Hello,
This is 6-paikka from Finland, I'm sorry if I'm at the wrong mailing list! My agenda is to find out if there would be a possibility to use RATM's music as our football team's music when they come to the pitch.
We are from Turku Finland and RATM just suits us. We have the same ideology as RATM. Really bluntly said, we think similarly. One of our player legends, Timo Furuholm, just retired and went to politics as a left wing candidate. I think we have same ideas, we should collaborate.
We are okay and please don't stress about this, we would just like to use your music when our team comes to the pitch.
It would be fucking great!
Ainoa johon sain vastauksen oli Mike Yong Fookilta:
Hi,
Thank you for reaching out to us. I would not recommend using our service for this, as most of the representatives in our database don't accept this type of inquiry. I would suggest contacting the celebrity's publishing company to request permission to use their song.
Kind regards,
ja
Hi,
Unfortunately, we are not aware of any available contact information for your inquiry.
Kind regards,
Musta tuntuu, että Mike Yong Fook ei olekaan ihminen. Uskotteko tätä siellä kotona?! Herregud sentään.
En oo kuullu Mikesta sen jälkeen. Oon vähän jääny kaipaamaan, meillä oli hyvä juttu.
Hmm, joka tapauksessa, jos jollain forumistilla on ideoita miten ottaa yhteyttä RATM:n niin pistäkää viestiä.