FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
13.08.2022 klo 20:46:04 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Futissuomi.fi, FF2-kauppa:kauppa.ff2.fi, Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 4 [5]

Kirjoittaja Aihe: Täällä yritämme boikotoida Qatarin kisoja  (Luettu 18167 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kari H

Poissa Poissa

Vastaus #100 : 10.07.2022 klo 15:50:33

Jaaha, sekin vielä, että osa otteluista näytetään jollain MTV3:lla ja subtv:llä :D Varmaan sitä seuraavat kisat on jo kokonaan jollain mainoskanavalla. Alas Harmillista asiassa on etenkin se, kuinka MTV elää kivikaudella internetin suhteen, esimerkiksi jääkiekon mm-kisoissa mitään lähetystä ei ollut mahdollista seurata netin kautta ilmaiseksi. YLE on hoitanut tällaiset asiat täysin moitteettomasti Areenan avulla. Sitten vielä kaupan päälle mainokset joka väliin ja ehkäpä saadaan nauttia kenties Mika Saukkosen selostuksista.

https://www.iltalehti.fi/jalkapallo/a/bf679b2e-d7c6-4ecd-b764-f534e6da0f53

YLE:ä dissataan monesta asiasta vaan siksi että suomalaisen oikeiston mielestä hyvintoimeen tulevien ei kuulu maksaa mitään veroja. Minä olen hyvin toimeentuleva Oikeistodemari enkä kauhean vasemmistolainen sellainen.
On aivan mahtavaa että YLE-areenasta voi seurata ilmaiseksi vaikka olympialaisten ratapyöräilyä suomenkielisen selostuksen kera. Elävä Arkisto on aivan mahtava juttu. Minä maksan niistä mielelläni YLE-veroa.
Ero urheilutuotteen sisällössä YLE:n ja Maikkarin välillä on valovuosi YLE:n eduksi.
Muuten Viaplayltä löytyy hyvä dokumentti joulukuun 2010 tapahtumista. Siinä väitettiin että silloinen Ranskan presidentti Sarkozy ja Platini olisivat olleet hyvin aktiivisessa roolissa 2022 kisaisännän valinnassa
Qatarin valinta tuntui tulleen yllätyksenä Blatterillekin. Minä en pidä häntä ollenkaan pahana miehenä ja hän on saanut paljon hyvääkin aikaan. Valta vain sokaisee.
Tämä nykyinen puheenjohtaja ajaa seuraavaksi 64 joukkueen MM-turnauksen järjestettäväksi vuoronperään Kiinassa, Ssudi-Arabiassa ja Venäjällä jonka valinta 2018 kisaisännäksi oli vielä kysernalaisempaa.
Jos siellä Qatarissa on pakko pelata kisat olis hyvin voitu järjestää kesällä. Ainakin yleisurheilun MM-kisoissa Khalifa stadionin ilmastointi toimi hyvin. Vastuutonta luonnonvarojen haaskaamista tuo on. Juostiinhan siellä maratonia kaduilla mikä on hippasen raskaampaa kuin jalkapallon pelaaminen.
Niin tänään olisi se ilta mutta kun ei ole.

Sivuja: 1 ... 4 [5]

Siirry: