FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
10.01.2025 klo 08:25:36 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Minkä väriset luulet seuraavien vaporeiden olevan?  (Äänestys päättynyt: 22.03.2010 klo 18:27:17)
Siniset - 4 (8.2%)
Oranssit - 1 (2%)
Punaiset - 4 (8.2%)
Vaaleansiniset - 10 (20.4%)
Violetit - 14 (28.6%)
Ruskeat - 16 (32.7%)
Äänestäjiä yhteensä: 49

Sivuja: 1 ... 7 [8] 9 ... 78

Kirjoittaja Aihe: Pitäisi nappikset ostaa...  (Luettu 323186 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
member of global family

Poissa Poissa

Vastaus #175 : 30.06.2008 klo 17:24:05

joo yhtä hyvät kuin nahkaset kumisaappaat, sen lisäksi että olisivat täysin kelvottomat futikseen eivät pitäisi edes vettä
Bob-kissa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, JJK

Vastaus #176 : 30.06.2008 klo 17:40:43

Hyvin perusteltu argumentti Ylos
Siperia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kunkkis

Vastaus #177 : 01.07.2008 klo 10:56:03

Mut sitten vielä se, että esimerkiksi meinasin painavuudel myös sitä kuinka hyvin pystyt tekemään vaikkapa askelharhautuksia, ja miten askeleet onnistuvat. Olen tottunu ite sellaseen kevyeen muovikenkään, millä pallonkäsittely on helppoa, mutta nahkasta kyllä tykkäisin ehkä jotenkin vielä enemmän. Silti mietin, että käykö nopeet askeleet, suunnanmuutokset ja pallonkäsittely niin vikkelään.
Copat ovat kai Vaporeita kevyemmät. Joku ainakin täällä väitti niin.
sammaluus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 27.10.2007-10.5.2010

Vastaus #178 : 01.07.2008 klo 12:01:39

Copat ovat kai Vaporeita kevyemmät. Joku ainakin täällä väitti niin.

Vapor IV prodirect-soccerin kaupan mukaan 275grammaa, copalle löysin vain painoksi 11.7oz joka muuntuu noin 330 grammaksi.. mene ja tiedä.

Osaakos joku sanoa onko talarian ja vaporin ainoa ero tuo nahat peittävä lätkä, vai onko muutakin eroja?
kulmahiomakone

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Höntsä vapaaksi!

Vastaus #179 : 01.07.2008 klo 12:20:33

->Kevyimmät Vaporit taitavat painaa alle kakssataa grammaa. Näin muistan mainostetun.
Quaresma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, SMJ, AGF

Vastaus #180 : 01.07.2008 klo 12:31:34

Vapor IV prodirect-soccerin kaupan mukaan 275grammaa, copalle löysin vain painoksi 11.7oz joka muuntuu noin 330 grammaksi.. mene ja tiedä.

Osaakos joku sanoa onko talarian ja vaporin ainoa ero tuo nahat peittävä lätkä, vai onko muutakin eroja?
muotoilu kait myös, ja oliko jopa kantapään pehmennyksessä jonkilainen ero? ainakin aikasemmissa malleissa tällainen ero on ollut...
Soufi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hyvikset.

Vastaus #181 : 01.07.2008 klo 15:44:40

muotoilu kait myös, ja oliko jopa kantapään pehmennyksessä jonkilainen ero? ainakin aikasemmissa malleissa tällainen ero on ollut...
Erilaiset materiaalit sekä pohjassa, nauhoissa että itse kengässä, erilainen muotoilu, toisessa kantavaimennusta toisessa ei. Eli karkeasti "näyttää vähä samalta", mutta toinen on tehty jämätavaroista  ;)
Bob-kissa

Poissa Poissa

Vastaus #182 : 01.07.2008 klo 16:53:47

Ostin äsken uudet Copa Mundialit Ylos Jo kaupassa pistäessä jalkaan muuten tuntuivat parhailta fudiskengiltä jota olen ikinä pitänyt jalassani. Nyt lähdössä ajamaan sisään, kun saisi vähän seuraa mukaan 8) Tuoppi
Bob-kissa

Poissa Poissa

Vastaus #183 : 07.07.2008 klo 14:48:29

Muuten. Vielä olisi noista Copista yksi kysymys. Kuinka niitä läpysköjä mielestänne täytyisi pitää? :D Jollain tavalla hieman häiritsevät siinä, kun roikkuvat miten sattuu. Millä ne sitte saisi pysymään alhaalla? Olen kokeillut sitoa nauhat siihen päälle, mutta silloin kengät löystyvät nopeammin. Mitään vinkkejä? Kuinka itse pidätte?
Siperia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kunkkis

Vastaus #184 : 07.07.2008 klo 14:49:18

Muuten. Vielä olisi noista Copista yksi kysymys. Kuinka niitä läpysköjä mielestänne täytyisi pitää? :D Jollain tavalla hieman häiritsevät siinä, kun roikkuvat miten sattuu. Millä ne sitte saisi pysymään alhaalla? Olen kokeillut sitoa nauhat siihen päälle, mutta silloin kengät löystyvät nopeammin. Mitään vinkkejä? Kuinka itse pidätte?
Kovat jätkät pitää pystyssä. Mutta jos olet pusi niin käytät teippiä.
Barca#17

Poissa Poissa

Vastaus #185 : 07.07.2008 klo 14:49:34

Itse ainakin olen leikannut läpyskän irti. Toimii hyvin.  Ylos
Bob-kissa

Poissa Poissa

Vastaus #186 : 07.07.2008 klo 14:52:59

Pystyssähän ne on rumemmat, ei oo sitä klassista copa-lookkia, ja samalla tavalla ne siinä heiluvat. En kuitenkaan meinannut leikata irtikään.

Mitenhän Litmanen niitä sitten pitää ::)
Nasse-setä

Poissa Poissa

Vastaus #187 : 07.07.2008 klo 18:50:08

Tänään tuli pelattua muutamilla nappiksilla ja ajattelin hiukan raportoida kustakin kengästä.

Täytyy sanoa että vakuutti kyllä minut. Nahkaiset nappikset joten tatsi palloon oli aika hyvä. Miinus puolia oli että nilkat muljahtaa helposti ja kantapäissä ei ollut tukea. Täytyy sanoa että sai hyvin piukalle. Nappulat olivat ihan ok. Loppuarvosana: +++

Ihan ok. Pinta oli muovia joten tatsi palloon ei ollut järin "normaali". Epäsymmetristä nauhoitusta ei saanut järin tiukalle mutta nauhat pysyivät pois tieltä. Nilkat muljahtelivat. Nappulat toimivat hyvin. Loppuarvosana: ++

Ei vakuuttanut. Läppä tuli jokaisen vedon tielle. Nauhat sai tarpeeksi tiukalle, nahkaa kun kenkä oli nii tatsi oli hyvät. Kantapää ei ollut kunnolla tuettu ja nilkat muljahtelivat. Rautaiset nappulat eivät toimineet tosin kenttä oli kuiva mutta aika pehmeä joten olisin odottanut parempaa. Loppuarvosana: +

Vakuuttivat. Nauhat sai tarpeeksi piukkaan ja läpän alle piiloon, koska läpässä oli tarra systeemi läppä pysyi alhaalla. Nilkat muljahtelivat näissäkin mutta kantapää oli hyvin tuettu. Kengät olivat nahkaa joten kosketus palloon oli erittäin hyvä. Lisäksi pyöreiden ja ovaalien nappulojen yhdistelmä piti hyvin kengän kentässä vaikka laukaukseen tuli saattoa. Loppuarvosana:++++

Joten itse ostaisin viimeksi arvostelemani kengät.

Nämä olivat siis minun mielipiteitä. Jokaiselle sopii erilaiset kengät.
Aarniza

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #188 : 07.07.2008 klo 19:28:25

Mitenhän Litmanen niitä sitten pitää ::)

Bob-kissa

Poissa Poissa

Vastaus #189 : 07.07.2008 klo 19:33:19

Jos ne nilkat muljahteli kaikissa, niin eiköhän se ollut kentän tai itsesi vika :-[
Nasse-setä

Poissa Poissa

Vastaus #190 : 07.07.2008 klo 20:22:43

Jos ne nilkat muljahteli kaikissa, niin eiköhän se ollut kentän tai itsesi vika :-[

Kenttä oli tasoa "kun luulet pääseväsi yksin läpi mäen takaa tulee vielä kaksi puolustajaa". Mutta kai oma meni ihan omaan piikkiin. Nilkat olleet huonossa kunnossa ja muljahtaa aika helposti.

Edit:sori off topic
Elmer1

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: LaPa-95

Vastaus #191 : 09.07.2008 klo 20:29:53

Vetääkö kukaan enää Mitreillä?  ???
mrp

Poissa Poissa

Vastaus #192 : 16.07.2008 klo 20:53:55

Itse ainakin olen leikannut läpyskän irti. Toimii hyvin.  Ylos

Myös toimii että asettaa läpsykät kengän sisään, ei paina eikä ole tielläkään.
Riquelme

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AC Oulu, Huuhkajat, Dortmund

Vastaus #193 : 17.07.2008 klo 01:26:36

Myös voit teipata läbyskät kenkään kiinni, miten aina itse teen  8)
_rok

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United - Jämsänkosken Ilves

Vastaus #194 : 17.07.2008 klo 07:08:24

itse ostin perjantaina copien kaveriks world cupit. kuivalle nurmelle pääsin kokeileen ja täytyy sanoa että 5kk vanhat copat oli paremmat. märkiä kelejä ja pehmeitä nurmia odotellessa :)
Bob-kissa

Poissa Poissa

Vastaus #195 : 17.07.2008 klo 10:53:07

Myös toimii että asettaa läpsykät kengän sisään, ei paina eikä ole tielläkään.

Todettu parhaaksi tavaksi. Myös nauhat pysyy kireellä hyvin.
Achillen kantapää

Poissa Poissa

Vastaus #196 : 17.07.2008 klo 11:18:35

itse ostin perjantaina copien kaveriks world cupit. kuivalle nurmelle pääsin kokeileen ja täytyy sanoa että 5kk vanhat copat oli paremmat. märkiä kelejä ja pehmeitä nurmia odotellessa :)

Sama mutta world cupit vielä tulossa.
Emirates

Poissa Poissa

Vastaus #197 : 17.07.2008 klo 12:44:02

Huomasin eilen, että Copat on alkanu tuntumaan pienehköiltä jalkaani. Nyt pitäisi uudet hankkia ja haluasin kokeilla jotain uutta. Suositelkaapa jotain kenkiä lähinnä pehmeämmän luokan tekonurmialustalle. Hinta tasokin saa olla korkea, koska niille tulee olemaan paljon käyttöä.
« Viimeksi muokattu: 17.07.2008 klo 13:01:12 kirjoittanut Emirates »
_rok

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United - Jämsänkosken Ilves

Vastaus #198 : 17.07.2008 klo 15:26:16

Huomasin eilen, että Copat on alkanu tuntumaan pienehköiltä jalkaani. Nyt pitäisi uudet hankkia ja haluasin kokeilla jotain uutta. Suositelkaapa jotain kenkiä lähinnä pehmeämmän luokan tekonurmialustalle. Hinta tasokin saa olla korkea, koska niille tulee olemaan paljon käyttöä.

Copat!
Møller

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rovaniemen Palloseura

Vastaus #199 : 17.07.2008 klo 15:29:26

Kerran Copat, aina Copat. Sopivat mainiosti pehmeälle tekonurmelle ja tatsi palloon on maaginen.

Sivuja: 1 ... 7 [8] 9 ... 78

Siirry: