FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
12.12.2018 klo 00:24:01 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Vuoden Foorumisti 2018, Joulupata 2018, FF2-kauppa:kauppa.ff2.fi, Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org
Äänestys
Kysymys: Minkä väriset luulet seuraavien vaporeiden olevan?  (Äänestys päättynyt: 22.03.2010 klo 18:27:17)
Siniset - 4 (8.2%)
Oranssit - 1 (2%)
Punaiset - 4 (8.2%)
Vaaleansiniset - 10 (20.4%)
Violetit - 14 (28.6%)
Ruskeat - 16 (32.7%)
Äänestäjiä yhteensä: 49

Sivuja: 1 ... 72 [73]

Kirjoittaja Aihe: Pitäisi nappikset ostaa...  (Luettu 242049 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kamaveli

Poissa Poissa

Vastaus #1800 : 20.08.2018 klo 19:12:38

Minkäslaisia nappisvalintoja foorumin muut polvivaivaiset ovat tehneet, ja käytättekö jotain iskuja vaimentavia pohjallisia tms.?
Itse olen lyhentönytt omista fg-kengistä nappeja puolella
« Viimeksi muokattu: 20.08.2018 klo 19:19:40 kirjoittanut kamaveli »
Namke

Poissa Poissa

Vastaus #1801 : 20.08.2018 klo 22:20:17

Minkäslaisia nappisvalintoja foorumin muut polvivaivaiset ovat tehneet, ja käytättekö jotain iskuja vaimentavia pohjallisia tms.?
Turffeilla painellaan nykyään. Ylos
Krys Gawaran takatukka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPV

Vastaus #1802 : 21.08.2018 klo 20:29:33

Phantom Visioneista näytti olevan olemassa Elite-mallia FG/MG napeilla ja silmämääräisesti näytti samalta lestiltä kun superflyssa. Pitää siis ottaa junnu mukaan kokeilemaan ens kerralla.

Katsoin vielä esim. adidaksia ja ne oli kaikki huomattavasti kapeampia tuosta puristavasta kohdasta kun tuo niken malli ja eipä se ole adduja koskaan kelpuuttanutkaan.

Niken Phantom Vision uutuus malli korvaa tähän asti Niken Magistana tunnetun malliston.

Sen verran voisin vielä kommentoida tuota lestiasiaa, Nikellä on nykyään luokitus joissa kaikissa sarjoissa Elite on laadukkain ja sitä seuraa järjestyksessä Pro, Academy ja club. Lestiasiaan se liittyy siten että Academyt ja Club mallit on selvästi leveämpi ns. mukavuuspainotteisia kun taas Elite ja Pro ovat tiukempia vaikka olisivatkin samasta Mercurial mallistosta. Tiukempi lestiset ovat tarkoitettu aktiivisempaan käyttöön jolloin tiukempi lesti on tärkeä asia, näissä myös synteettinen materiaali on joustavampaa ja siten muokkaantuvampaa.
Muistimetalli

Poissa Poissa

Vastaus #1803 : 21.08.2018 klo 22:10:27

Itselläni on nappikset lähes hajalla ja pitäisi uudet ostaa. Olen maalivahti ja pelaan 99% ajasta tekonurmella. Viimeiset pari vuotta olen käyttänyt jotain adidaksen techfit x FG/AG nappiksia, ihan tarkkaa mallia en muista ja oon kyllä tykännyt tuosta ns. integroidusta sukasta. Sitä lähinnä mietin että olisiko syytä hankkia AG napeilla varustetut nappikset, vai onko niillä paljoa eroa verrattuna tuollaisiin FG/AG nappeihin? Sinänsä helppo valinta olisi vaan hankkia samoista kengistä uusi versio.
FrasierCrane

Poissa Poissa

Vastaus #1804 : 22.08.2018 klo 03:18:32

Itselläni on nappikset lähes hajalla ja pitäisi uudet ostaa. Olen maalivahti ja pelaan 99% ajasta tekonurmella. Viimeiset pari vuotta olen käyttänyt jotain adidaksen techfit x FG/AG nappiksia, ihan tarkkaa mallia en muista ja oon kyllä tykännyt tuosta ns. integroidusta sukasta. Sitä lähinnä mietin että olisiko syytä hankkia AG napeilla varustetut nappikset, vai onko niillä paljoa eroa verrattuna tuollaisiin FG/AG nappeihin? Sinänsä helppo valinta olisi vaan hankkia samoista kengistä uusi versio.

Itsellä lähes aina ollut adidaksen kengät ja aina FG/AG napit. Perisuomalaiseen tapaan ainakin kolme neljäsosaa vuoden peleistä tekonurmella eikä ikinä ole ollut mitään ongelmia. Itselle ja monelle tutulle pelkät AG-napit lähinnä vain kipeyttäneet kantapäät ja vaivannut penikoita.
Chingón

Poissa Poissa

Vastaus #1805 : 23.09.2018 klo 22:14:16

Osaako joku forumisti sanoa, löytyykö Nike Legend Elite FG -mallia ko. värissä pk-seudulta jostain liikkeestä?

https://www.unisportstore.fi/jalkapallokengat/nike-tiempo-legend-7-elite-fg-fast-af-mustaoranssivalkoinen/170011/
ruiarkivuo

Poissa Poissa

Vastaus #1806 : 27.09.2018 klo 10:15:26

Onko tietoa eroaako kuinka paljon Puma Vigor 1 tai 2 kenkien AG napit FG napeista? Onko pituuseroa huomattavasti, vai voikohan FG kenkä jopa soveltua tekonurtsille? Tietenkin uusimmilla tekonurtseilla varmaan FG nappikin toimii, mutta pelit ja reenit tuppaa olemaan vanhemmilla tekiksillä. Nyt käytössä  Puma Evopower 1.3 AG ja toiminut hyvin tekiksellä ja nurtsilla.
Chingón

Poissa Poissa

Vastaus #1807 : 27.09.2018 klo 14:53:20

Onko tietoa eroaako kuinka paljon Puma Vigor 1 tai 2 kenkien AG napit FG napeista? Onko pituuseroa huomattavasti, vai voikohan FG kenkä jopa soveltua tekonurtsille? Tietenkin uusimmilla tekonurtseilla varmaan FG nappikin toimii, mutta pelit ja reenit tuppaa olemaan vanhemmilla tekiksillä. Nyt käytössä  Puma Evopower 1.3 AG ja toiminut hyvin tekiksellä ja nurtsilla.
Ei eroa mitenkään muuten, kuin että AG-versiossa nappeja on enemmän/tiheämmin.
ruiarkivuo

Poissa Poissa

Vastaus #1808 : 30.09.2018 klo 14:24:05

Kiitos vastauksesta. Pitänee laittaa tilaukseen kun halvahkolla lähtee (y)
pujoli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Blaugrana

Vastaus #1809 : 08.10.2018 klo 07:00:35

Onko kukaan kerennyt näillä vielä pelailla? Onko hyvät?

Sivuja: 1 ... 72 [73]

Siirry: