FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
31.05.2020 klo 23:30:13 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

FF2-kauppa:kauppa.ff2.fi, Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Minkä väriset luulet seuraavien vaporeiden olevan?  (Äänestys päättynyt: 22.03.2010 klo 19:27:17)
Siniset - 4 (8.2%)
Oranssit - 1 (2%)
Punaiset - 4 (8.2%)
Vaaleansiniset - 10 (20.4%)
Violetit - 14 (28.6%)
Ruskeat - 16 (32.7%)
Äänestäjiä yhteensä: 49

Sivuja: 1 ... 73 [74]

Kirjoittaja Aihe: Pitäisi nappikset ostaa...  (Luettu 266675 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Julian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS

Vastaus #1825 : 21.02.2020 klo 11:38:05

meikäl jeesas kaikkiin vaivoihin ku vaihoin Puman Kingeihin ja teetin sinne kunnon pohjalliset Ylos vähä leveempi pohja ja jotenki hitusen verran tukevampi popo. Mut tyylistä tinkimättä :)
Mä luin yhden tekstin, josta ilmeni, että Nikellä on monta mallia, jotka tukevat hyvin akillesta. Toki ovat synteettista materiaalia, eikä mustaa mallia löytynyt ainakaan nettikaupasta
hidas ja kankea

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AC Oulu, Arsenal

Vastaus #1826 : 21.02.2020 klo 20:16:07

meikäl jeesas kaikkiin vaivoihin ku vaihoin Puman Kingeihin ja teetin sinne kunnon pohjalliset Ylos vähä leveempi pohja ja jotenki hitusen verran tukevampi popo. Mut tyylistä tinkimättä :)

Miten Kingissä koot? Mulla Copa 44 2/3, muuten 46. Kaupoista ei muuta nappista löydä Copan lisäksi edes kokeiltavaksi. Tiempoakin oon miettinyt, mutta liian pieniä ovat urheilukaupoissa.
Dekkis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mika Laurikainen ja Mikko Hyyrynen

Vastaus #1827 : 21.02.2020 klo 21:13:53

teetin sinne kunnon pohjalliset

Tämähän se avainsana on, jos on minkäänlaista ongelmaa kropassa. Kunnon pohjalliset maksavat itsensä takaisin moninkertaisesti.
didier

Poissa Poissa

Vastaus #1828 : 21.02.2020 klo 23:17:06

Tämähän se avainsana on, jos on minkäänlaista ongelmaa kropassa. Kunnon pohjalliset maksavat itsensä takaisin moninkertaisesti.

Missä näitä pohjallisia kannattaa teettää? Intersport ja footbalance?
Dekkis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mika Laurikainen ja Mikko Hyyrynen

Vastaus #1829 : 22.02.2020 klo 00:16:35

Missä näitä pohjallisia kannattaa teettää? Intersport ja footbalance?

Riippuu pitkälti siitä, millainen kinttu sulla on. Jos sulla on lättäjalka, niin se Intersportin kesähessu ei todennäköisesti osaa muotoilla sitä pohjallista oikeasti hyödylliseksi, vaan lopputulemana on tasainen lätty, joka ei poikkea kenkien peruspaskapohjallisista juurikaan. Jos taas holvikaari on ns. normaalihko, niin sitten Footbalancen hinta/laatu-suhde on ainakin mun mielestä ihan jees, koska silloin se tyhminkään myyjä ei voi epäonnistua siinä pohjallisessa.
hidas ja kankea

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AC Oulu, Arsenal

Vastaus #1830 : 23.02.2020 klo 01:28:37

Miten Kingissä koot? Mulla Copa 44 2/3, muuten 46. Kaupoista ei muuta nappista löydä Copan lisäksi edes kokeiltavaksi. Tiempoakin oon miettinyt, mutta liian pieniä ovat urheilukaupoissa.

Tilasin molemmat, ens viikolla nähdään. Odotan kenkiä kuin pikkupoika.
didier

Poissa Poissa

Vastaus #1831 : 23.02.2020 klo 02:31:52

Tilasin molemmat, ens viikolla nähdään. Odotan kenkiä kuin pikkupoika.

Copissa coot numeroa pienemmät ku normikenkä. Itellä normikoko on 45, mutta copat aina 43 1/3
Jazzkitaristi

Poissa Poissa

Vastaus #1832 : 19.05.2020 klo 08:33:56

Tämä. Yritin tänään käydä ag-kenkäkaupoilla, kun omat varmaan kohta 10v adidakset alkaa olla teippauksenkin pelastamattomissa. Mutta mikä ihme tää nykyisten kenkien design oikein on? 90% malleista on sellasia, joita ei saa jalkaa ilman kenkälusikkaa ja isoa purkkia liukuvoidetta. Siis voi helvetti näitä kaikkia nilkkapidennyksiä ja vain nauhojen yläpäästä aukeavia ilttejä. Copat ei sovi itselle, enkä enää harrastelijana halua useempaa sataa laittaa niin aika vähiin jää vaihtoehdot. Tiempo Legenda-osastolta vois ehkä jotain löytyä...
Itselläni on erittäin epäsopiva jalka tämän ajan kenkiin, eli paksu nilkka ja leveä lesti. Kävin ostohousut jalassa varmaankin kaikki ostoskeskukset 20 km säteellä läpi tuloksetta, joten kokeilin tilata netistä Tiempo legend 8 elitet - Ag-napeilla. Pakko sanoa, että sovittamatta kenkää koskaan ehkä paras ostos mitä olen elämäni aikana tehnyt. Istuu siis leveäjalkaiselle erittäin hyvin ja nyt vaan odotellaan että treenikausi saataisiin käyntiin.

Sivuja: 1 ... 73 [74]

Siirry: