Hall myydään vain ja ainoastaan FFPn takia. Kaikki muu spekulointi on tyhjänpäiväistä paskaa. Pelaaja itse ei ole ajanut siirtoa eikä Chelsea halua myydä vaan kyse on pakosta, siitä pakosta mikä viime kesänä itse aiheutettiin eli seura +Tuchel ääliöillä hankinnoilla.
Hall on valmis paketti, jolla katto on korkealla. Jotain ihme vähättelyä yllä oli kirjoitettu pelaajasta jonkun toimesta, voin nostaa käden ylös ja todeta, että en lukenut kuin vähän alusta kyseistä paskaa.
Arvio mennee samaan kastiin kuin Tammyn laiska-huutelut aikoinaan.
Mitä tulee akatemian LB tilanteeseen niin Ishe Samuel-Smith on se seuraava ponnistaja sieltä, Evertonista hankittu puolustaja taitaa olla ikäluokkansa parasta laatua saarilla, mutta annetaan nyt kasvaa rauhassa. Ei toki mikään Lewis Hall vielä, mutta 2 vuotta nuorempi.
Jospa toimistolla saataisiin hilattua loppusumma 40+bonukset, nythän huhuillaan hinnan olevan 35+bonukset. Ja varmaan koitetaan venyttää niin pitkään kuin pystytään eli taskulaskimet savuaa, kun erinäköisiä laskelmia suoritetaan. Samoin tehtiin takuulla myös Mountin kanssa.
Muita asioita:
Gallagherin myynnin torppaa kuulemma Pochettino, joka pitää herraa valmiinpana rotatioon kuin nuorisokaartia.
Humphriesin laina on myös jäissä, veikkaan että ostajia katsastellaan.
Chalobah itse torppasi Forestin kyselyt alkuunsa. Itse pidin West Hamia mahdollisena seurana mutta siellä mennään Mavropanos edellä
Maatsen mennee todnäk myöskin....
Tulevaisuuteen, jos kristallipalloon kurkistaa niin kk tulee olemaan tukossa. Mitään megapelaajaa ei ihan just ole akatemiasta tulossa.
Toppareita on läjäpäin niin PL2 kuin U-18 joukkueissa. Laitapelaajat ovat heikossa hapessa tällä hetkellä, Vale toki mutta liekkö ennemmin 10. Toinen 10 ihan huipputasolle on tulossa U-18, mutta katsellaan sekin ihan rauhassa.
Hyökkääjiä sitten on liuta niin PL2 ja varsinkin U-18.
Tuonne U-18 tasolle toki ei hirveästi kannata miettiä, mutta sen verran toki aina voi, että kun puhutaan jonkun pelaajan olevan akatemian timantti tai nousemassa sinne niin puhutaan myös erittäin tasokkaasta pelaajasta ainakin lädien tasolla. Eikä tietenkään kaikki pelaajat ole ylikylän kavereita eikä monesta niin puhutakaan, mutta Chelsean akatemialla on ainakin lädeissä erittäin korkea status. Toki kuten aiemmin tullut todettua nämä kulkevat hiukan sykleissä.
Edit: Jätin vimosen pois, koska noh..
Edit2: Broja toki lisättävä listaan.