FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.04.2024 klo 07:09:27 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5 ... 12
 
Kirjoittaja Aihe: Benjamin Källman & Arttu Hoskonen - MKS Cracovia  (Luettu 127065 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pilkku seiska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Just leave me alone - I know what i´m doing


Vastaus #75 : 16.10.2022 klo 22:22:29

Täydet minuutit. 0+0

Katsoin ensimmäisen puoliajan. Vaikka tehoja ei tällä kertaa tullut, Källi kuitenkin teki valtavan määrän töitä molempiin suuntiin. Luulisi, että on jatkossakin avauksessa.
Minä itse

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Minä itse ja muut altavastaajat.


Vastaus #76 : 17.10.2022 klo 00:56:45

Katsoin ensimmäisen puoliajan. Vaikka tehoja ei tällä kertaa tullut, Källi kuitenkin teki valtavan määrän töitä molempiin suuntiin. Luulisi, että on jatkossakin avauksessa.

Jos oikein havaitsin, niin teki hyvin tilaa maalissa laukaisupaikalle omalla liikkeellään ja siihen liimatulla puolustajalla.
Comfort

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, ManU, Suomi


Vastaus #77 : 17.10.2022 klo 07:48:19

Katsoin ensimmäisen puoliajan. Vaikka tehoja ei tällä kertaa tullut, Källi kuitenkin teki valtavan määrän töitä molempiin suuntiin. Luulisi, että on jatkossakin avauksessa.

Itsekin arvostan tuota työmäärää ja avauksen paikkaa. Tehot tulee kun ne tulee. Ylos
omp

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Banadol Bore 500mg


Vastaus #78 : 20.10.2022 klo 12:55:49

Täydet minuutit ilman tehoja myös 4-3- cup-tappiossa divarin häntäpään Resovia Rzeszówia vastaan.
jeboou

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: EIF


Vastaus #79 : 30.10.2022 klo 16:10:08

Maali Ylos
A47

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat & RaiFu (ulkomailta Los Blancos)


Vastaus #80 : 30.10.2022 klo 18:04:58

SofaScoren mukaan joku loukki myös ja 85.minuutilla vaihtoon. Ei hajuakaan oliko vain varotoimi.
pilkku seiska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Just leave me alone - I know what i´m doing


Vastaus #81 : 30.10.2022 klo 19:09:53

Toivottavasti ei loukkaantunut pahemmin.

Twitterissä tuli vastaan tuo maali. Kliininen, maan kautta kimmotettu, pusku n. metrin päästä maalista.

Huomasin vasta nyt, että Cracovian riveissä pelaa myös Evgen Konoplyanka.
Manfred Fandango

Poissa Poissa


Vastaus #82 : 30.10.2022 klo 19:17:47

Älkää nyt vaan missään nimessä linkittäkö videota maalista tänne...

Siinä: https://old.reddit.com/r/soccer/comments/yhdo59/zag%C5%82%C4%99bie_lubin_01_cracovia_benjamin_k%C3%A4llman_67/
Melieber

Poissa Poissa


Vastaus #83 : 30.10.2022 klo 23:51:35

Kaikennäköisiä ihmesarjoja sitä tulee seurattua, mutta tää Puolan liiga on jotenkin ihan tutkan alla. Hienoa että äijä tykittelee maaleja noinkin kovassa sarjassa! Tuoppi
Minä itse

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Minä itse ja muut altavastaajat.


Vastaus #84 : 31.10.2022 klo 19:03:02

Tässä Benkun haastattelu eilisen pelin jälkeen: https://www.youtube.com/watch?v=PDpKuT3Bx3w
Mies ainakin tämän perusteellä vaikuttaa pelikuntoiselta myös seuraavaan peliin.
kapten

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kaikki suomalainen jalkapalloilu


Vastaus #85 : 31.10.2022 klo 22:26:01

Kaikennäköisiä ihmesarjoja sitä tulee seurattua, mutta tää Puolan liiga on jotenkin ihan tutkan alla. Hienoa että äijä tykittelee maaleja noinkin kovassa sarjassa! Tuoppi

En tiedä mitä tällä tarkoitit, mutta omissa papereissani Puolan sarja jossain Tanskan alapuolella ja ehkä Ruotsin kanssa tasaväkinen. Hienoa joka tapauksessa että Benkulle tulee vastuuta ja onnistumisia. Meno näyttänyt lupaavalta myös majussa. Kuitenkin jos tuolta haluaa siirtyä kovempiin sarjoihin niin pitää olla aika timanttiset näytöt kun ei Benkku ihan poikanenkaan enää ole.
FutisForum nimimerkki

Poissa Poissa


Vastaus #86 : 31.10.2022 klo 23:18:33

Ja taas pitäisi olla kiire siirtyä pois ennen kuin on puolikastakaan kautta ehditty pelaamaan? Vahvistaa kyllä huuhkajia vaikka pelaisi seuraavat 10 vuotta Puolassa, pääasia että peli kulkee ja maaleja syntyy Tuoppi
Comfort

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, ManU, Suomi


Vastaus #87 : 01.11.2022 klo 08:23:03

En tiedä mitä tällä tarkoitit, mutta omissa papereissani Puolan sarja jossain Tanskan alapuolella ja ehkä Ruotsin kanssa tasaväkinen. Hienoa joka tapauksessa että Benkulle tulee vastuuta ja onnistumisia. Meno näyttänyt lupaavalta myös majussa. Kuitenkin jos tuolta haluaa siirtyä kovempiin sarjoihin niin pitää olla aika timanttiset näytöt kun ei Benkku ihan poikanenkaan enää ole.

Kyllä 24v, ens vuonna 25v pelaaja ehtii vielä siirtyä kovempiin sarjoihin. Annetaan nyt yksi kokonainen kausi näyttää mihin pystyy Puolassa.

Eipä meillä niitä poikasia ole timanttisilla näytöillä vai onko?
D mies

Poissa Poissa


Vastaus #88 : 01.11.2022 klo 09:06:09

En tiedä mitä tällä tarkoitit, mutta omissa papereissani Puolan sarja jossain Tanskan alapuolella ja ehkä Ruotsin kanssa tasaväkinen.

Itsekin erehtyy aina pitämään Puolan sarjaa kovatasoisena, kun on niin lutuurinen meno siellä, mutta eihän noilla ole tosiaan taaskaan yhtään jengiä Mestarien liigassa tai Eurooppa liigassa. Konfassa on Lech Poznan pystynyt voittamaan ainoastaan Austria Viennan, mutta on tasureillaan kyllä vielä kiinni jatkopaikassa.
Lisbie

Poissa Poissa


Vastaus #89 : 01.11.2022 klo 09:31:17

En tiedä mitä tällä tarkoitit, mutta omissa papereissani Puolan sarja jossain Tanskan alapuolella ja ehkä Ruotsin kanssa tasaväkinen. Hienoa joka tapauksessa että Benkulle tulee vastuuta ja onnistumisia. Meno näyttänyt lupaavalta myös majussa. Kuitenkin jos tuolta haluaa siirtyä kovempiin sarjoihin niin pitää olla aika timanttiset näytöt kun ei Benkku ihan poikanenkaan enää ole.

"Noinkin kova" = kovempi kuin se toistaiseksi ainoa sarja missä maalien tykittely on onnistunut eli Veikkausliiga?

Benkulle Ylos, ja Puola on ihan hyvä taso Suomen maajoukkuepelaajalle.
Comfort

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, ManU, Suomi


Vastaus #90 : 02.11.2022 klo 09:11:59

Itsekin erehtyy aina pitämään Puolan sarjaa kovatasoisena, kun on niin lutuurinen meno siellä, mutta eihän noilla ole tosiaan taaskaan yhtään jengiä Mestarien liigassa tai Eurooppa liigassa. Konfassa on Lech Poznan pystynyt voittamaan ainoastaan Austria Viennan, mutta on tasureillaan kyllä vielä kiinni jatkopaikassa.

Ei nyt suoraan pysty vertaamaan, mutta kovatasoisena tuskin kukaan täällä sitä pitää. Källmanille hyvä steppi uralla. Ehjä kausi ja hyvät tehot sekä majussa että Puolassa niin mikä ettei kesällä viedään astetta kovampaan sarjaan.
Minä itse

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Minä itse ja muut altavastaajat.


Vastaus #91 : 26.11.2022 klo 14:27:20

Benjamin puski kulmasta maalin harjoitusottelussa Slovakian pääsarjan keskikastissa olevaa seuraa vastaan. Peliä (tai maalia) voi halutessaan tarkata vaikka flashscoren kautta. Peli on tauolla.
Ehis

Poissa Poissa


Vastaus #92 : 27.11.2022 klo 00:59:17

Ei nyt suoraan pysty vertaamaan, mutta kovatasoisena tuskin kukaan täällä sitä pitää. Källmanille hyvä steppi uralla. Ehjä kausi ja hyvät tehot sekä majussa että Puolassa niin mikä ettei kesällä viedään astetta kovampaan sarjaan.

Jee, tulihan se sieltä.
Scholesin uima-allas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ITÄPÄÄTY


Vastaus #93 : 04.12.2022 klo 11:22:41

Benkulle eilen maali ku Cracovia voitti treenimatsissa slovakialaisen L.Mikulasin 4-1. Pelasi ensimmäisen jakson ja tauolla vaihtu koko tiimi.
Andreas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Jaro, BVB09 ja Chelsea FC


Vastaus #94 : 09.01.2023 klo 17:09:22

Källman tuli kentälle toiselle jaksolle kun Cracovia kohtasi Hansa Rostockin harjoitusottelussa, Rostock voitti 6-0 Rolleyes
tamme auto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: nurmileijonat,terijoen hallitus


Vastaus #95 : 23.01.2023 klo 01:36:36

Arttu Hoskonen siirtyy Benkun seurakaveriksi. Sopimus vuoteen 2025 asti lääkärintarkitustus läpäisty seura esittely tänään https://twitter.com/Eugeniogonza2/status/1617283708930629632?s=20
Kim Suomisen ponnari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ainoastaan omien sarjojensa mestarit


Vastaus #96 : 23.01.2023 klo 08:59:14

Arttu Hoskonen siirtyy Benkun seurakaveriksi. Sopimus vuoteen 2025 asti lääkärintarkitustus läpäisty seura esittely tänään https://twitter.com/Eugeniogonza2/status/1617283708930629632?s=20

Hieno siirto ja Artulle hieno palkinto monen vuoden hyvästä duunista Ylos BK9 ja Boss, Krakovan skrodeimmat.
günthers

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uli Hoeness


Vastaus #97 : 23.01.2023 klo 09:40:54

Puolan fyysisen futiksen luulisi sopivan hyvin Hoskoselle, eli siinä mielessä fiksun oloinen siirto. Toisen suomalaistopparin eli Ivanovin voisi odottaa puolestaan siirtyvän ainakin maan sisällä suurempaan seuraan viimeistään kesällä, mutta se nyt ei ole tämän ketjun asioita.
Kuisma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 261008 | 151119


Vastaus #98 : 23.01.2023 klo 21:40:00

Varmistus: https://bit.ly/3R30zZe

Otsikko päivitykseen?
Naapel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #99 : 23.01.2023 klo 22:20:26

Cracovia näyttää myyneen topparin nyt tammikuussa Belgiaan, joten Hoskonen lienee korvaaja ja avauksen paikka on otettavissa.

 
Sivuja: 1 ... 3 [4] 5 ... 12
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa