FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 17:58:00 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5
 
Kirjoittaja Aihe: HH:n suusta kuultua  (Luettu 22344 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jalitsumies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nigel Winterburnin munat ja pekoni


Vastaus #75 : 10.07.2022 klo 22:24:13

7-1, miten on ees mahollista että Brasilia häviää noin paljon? Saattaa tämän päivän Ranska-Italia päättyä vielä pahemmin. :O
Niille sattui huono päivä
nice86

Poissa Poissa


Vastaus #76 : 10.07.2022 klo 22:30:11

Niille sattui huono päivä

Ei ihan joka päivä tommosta näe. :O miten Brasilia pärjäs lopuissa peleissä ja miten Saksalle kävi?
kalajärven pirlo

Paikalla Paikalla


Vastaus #77 : 10.07.2022 klo 22:31:59

Ei ihan joka päivä tommosta näe. :O miten Brasilia pärjäs lopuissa peleissä ja miten Saksalle kävi?
Brasilian pelit päättyi turnauksessa tuohon tappioon ja Saksa voitti finaalissa Argentiinan.
Ianway

Poissa Poissa


Vastaus #78 : 10.07.2022 klo 22:39:21

Brasilian pelit päättyi turnauksessa tuohon tappioon
Kyllä Hollanti niitä vielä pronssipelissä nöyryytti 3-0.
leeremick26

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Riley Star, Hannah Hayes


Vastaus #79 : 10.07.2022 klo 22:44:39

Brasilian pelit päättyi turnauksessa tuohon tappioon ja Saksa voitti finaalissa Argentiinan.

Keskustelet muuten tunti sitten tehdyn huumorinikin kanssa. :)
kalajärven pirlo

Paikalla Paikalla


Vastaus #80 : 10.07.2022 klo 23:10:15

Keskustelet muuten tunti sitten tehdyn huumorinikin kanssa. :)
Samapa tuo, kohteliaisuus ei maksa mitään ja kiva jos kisojen myötä foorumille eksyisi uusia käyttäjiä.

Jos nyt joku jaksaa tässä satutopikissa trollata, niin ehkä se kertoo ihmisestä itsestään paljon enemmän. :D
honkala

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija


Vastaus #81 : 11.07.2022 klo 09:56:15

Keskustelet muuten tunti sitten tehdyn huumorinikin kanssa. :)

Juuri tällainen toksinen naisviha täällä rehottaa Alas
LinjatonMies

Poissa Poissa


Vastaus #82 : 11.07.2022 klo 10:26:39

Eihän tästä ole pitkäkään aika, kun Yle:n studiossa olleet naiskommentaattorit nostattivat pyhää vihaa foorumilla. Voi olla, että nostattavat vieläkin (en ole lukenut laajemmin), "akat ei ymmärrä jalkapallosta jne.". Tunkkainen vanhanaikainen sivumakuhan tästäkin ketjusta jää, mutta ehkä incel-jonnet, setämiehet ja futiksen maskuliinisesssa työläistaustassa roikkujat tarvitsevat oman purkautumisväylänsä. Pitäisikö se sitten varustaa jollain lukijavaroituksella, että voisivat pitää omaa hauskaansa keskenään.
nice86

Poissa Poissa


Vastaus #83 : 11.07.2022 klo 13:23:02

Keskustelet muuten tunti sitten tehdyn huumorinikin kanssa. :)

Itseasiassa olen ollut forumilla jo 5v, mutta olen tähän asti keskittynyt lueskelemaan erilaisia juttuja, kuten kuvatopickia. Harmi että koet noin miten kirjoitit.

Jännä kyllä miten Brasilian tasoinen joukkue otti noin huolella osumaa. Ehkä ei vaan ollut heille hyvä turnauksen päätös.

Ja itse tuosta Ranska-Italia pelistä, odotin että Ranska olisi tehnyt enemmän maaleja, mutta kaipa ne tekivät tarpeekseen jo ekalla puoliajalla.
Timoni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #84 : 11.07.2022 klo 17:02:38

"Ranskan peli näyttää kivalta, kun pääsevät koko ajan eteenpäin tai tyhjiin tiloihin ja tuntuu, että Italia ei ehdi tämän vuoksi organisoitua, vaikka Italiaa pidetäänkin puolustuspelin spesialistina"
Sulosky

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dial Square F.C


Vastaus #85 : 11.07.2022 klo 17:03:54

”Tuolla on hyvä perse”
Assuncao

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Selssi


Vastaus #86 : 11.07.2022 klo 17:16:44

Eihän tästä ole pitkäkään aika, kun Yle:n studiossa olleet naiskommentaattorit nostattivat pyhää vihaa foorumilla. Voi olla, että nostattavat vieläkin (en ole lukenut laajemmin), "akat ei ymmärrä jalkapallosta jne.". Tunkkainen vanhanaikainen sivumakuhan tästäkin ketjusta jää, mutta ehkä incel-jonnet, setämiehet ja futiksen maskuliinisesssa työläistaustassa roikkujat tarvitsevat oman purkautumisväylänsä. Pitäisikö se sitten varustaa jollain lukijavaroituksella, että voisivat pitää omaa hauskaansa keskenään.
Sellaiset miesvihat sieltä. Tuli ainakin oikeella nimimerkillä.
Kuku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tamperelaiset muoviseurat ja kabinettinousijat


Vastaus #87 : 11.07.2022 klo 20:29:05

Eihän tästä ole pitkäkään aika, kun Yle:n studiossa olleet naiskommentaattorit nostattivat pyhää vihaa foorumilla. Voi olla, että nostattavat vieläkin (en ole lukenut laajemmin), "akat ei ymmärrä jalkapallosta jne.". Tunkkainen vanhanaikainen sivumakuhan tästäkin ketjusta jää, mutta ehkä incel-jonnet, setämiehet ja futiksen maskuliinisesssa työläistaustassa roikkujat tarvitsevat oman purkautumisväylänsä. Pitäisikö se sitten varustaa jollain lukijavaroituksella, että voisivat pitää omaa hauskaansa keskenään.
TV2:n kisastudiossa juuri nyt lasikaton yllä mainituin seurauksin aikoinaan rikkonut Marianne Miettinen.
Durden

Poissa Poissa


Vastaus #88 : 12.07.2022 klo 15:41:09

"Onks Suomi jo tippunut?“
lapustinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HIFK


Vastaus #89 : 12.07.2022 klo 21:00:32

"Onks Suomi jo tippunut?“

Täällä täysin sama.
Eino Komsi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Altavastaaja


Vastaus #90 : 12.07.2022 klo 22:56:30

"Miks toi suomen valmentaja ei vaihda?"
Eino Komsi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Altavastaaja


Vastaus #91 : 12.07.2022 klo 23:00:33

Kai mä voin tähän ketjuun itse kommentoida vaikka erään forumistin HH olen?

Hehheh, ei forumnisteillä oikeasti ole muijia. Ja vaikka olis, ei ne itteään hh:ksi kutsuisi.

Nice86, since tiistai
nice86

Poissa Poissa


Vastaus #92 : 13.07.2022 klo 10:37:52

Hehheh, ei forumnisteillä oikeasti ole muijia. Ja vaikka olis, ei ne itteään hh:ksi kutsuisi.

Nice86, since tiistai

Mä oon profiilin luonu 2017, mutta kahden lapsen äitinä on harvoin aikaa kirjoitella. Ja nyt kun on, niin sitten hyökätään kimppuun. Onko se niin vaarallista jos vasta tiistaina oon ehtiny ekat viestini kirjoittamaan?

Yritän oikeasti oppia ymmärtämään lajia nimeltä jalkapallo, koska tyttäreni näyttää olevan innoissaan lajista ja pelaa sitä mielellään.

Itse noista kisoista jotka ovat menossa, olen katsonut ekan Suomen pelin ja eilisestä pelistä 15min. Yllättävän hyvin, kun en ole ennen lajista niin perustanut.
Wanha futaaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jag ser rött...


Vastaus #93 : 13.07.2022 klo 11:09:21

Mä oon profiilin luonu 2017, mutta kahden lapsen äitinä on harvoin aikaa kirjoitella. Ja nyt kun on, niin sitten hyökätään kimppuun. Onko se niin vaarallista jos vasta tiistaina oon ehtiny ekat viestini kirjoittamaan?

Yritän oikeasti oppia ymmärtämään lajia nimeltä jalkapallo, koska tyttäreni näyttää olevan innoissaan lajista ja pelaa sitä mielellään.

Itse noista kisoista jotka ovat menossa, olen katsonut ekan Suomen pelin ja eilisestä pelistä 15min. Yllättävän hyvin, kun en ole ennen lajista niin perustanut.

Mukavaa, että kerrot näkemyksiäsi täällä. Älä välitä joistain äkkivääristä kommenteista, ei tämä mikään suljettu salaseura ole. Päinvastoin, tuoreita ajatuksia kaivataan aina. Ylos
nice86

Poissa Poissa


Vastaus #94 : 13.07.2022 klo 13:49:35

Mukavaa, että kerrot näkemyksiäsi täällä. Älä välitä joistain äkkivääristä kommenteista, ei tämä mikään suljettu salaseura ole. Päinvastoin, tuoreita ajatuksia kaivataan aina. Ylos

Kiitos rohkaisevista sanoista. Mielelläni oppisin jalkapalloa ymmärtämään, ilmeisesti se ei kuitenkaan ole ihan ydinfysiikkaa. :)
Wanha futaaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jag ser rött...


Vastaus #95 : 13.07.2022 klo 16:05:06

Kiitos rohkaisevista sanoista. Mielelläni oppisin jalkapalloa ymmärtämään, ilmeisesti se ei kuitenkaan ole ihan ydinfysiikkaa. :)

Ei se ydinfysiikkaa ole, mutta koulukuntia on useita ja näkemyksiä sen mukaisesti. Futista oppii ymmärtämään seuraamalla otteluita, ja, aika pian jo alkaa itsekin löytää joitakin lainalaisuuksia ja kausaalisuhteita.

Jalkapallossa on myös paljon asioita, jotka ovat mielipidekysymyksiä. Kuka pitää mistäkin pelityylistä, pelaajasta, seurasta jne. Näissä jutuissa jokaisen mielipide on yhtä arvokas eikä ole vain yhtä oikeata tapaa pelata futista.

Sitten on vielä tulkinnanvaraiset asiat, kuten tuomaritoiminta, VAR-ratkaisut (videotuomarit) jne. Oliko joku tuomaripäätös oikein, vai peräti epäoikeudenmukainen oikeusmurha, vai jotain siltä väliltä? Näistä sitten voidaan keskustella vaikka maailman tappiin pääsemättä ratkaisuun.

Jalkapalloa voi myös katsella monella tavalla, eikä mikään niistä ole väärin.
jalmutin

Poissa Poissa


Vastaus #96 : 13.07.2022 klo 16:05:33

Kiitos rohkaisevista sanoista. Mielelläni oppisin jalkapalloa ymmärtämään, ilmeisesti se ei kuitenkaan ole ihan ydinfysiikkaa. :)
"Football is simple. But nothing is more difficult than playing simple football.” - Johan Cruyff

:)
Wanha futaaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jag ser rött...


Vastaus #97 : 13.07.2022 klo 16:06:41

"Football is simple. But nothing is more difficult than playing simple football.” - Johan Cruyff.”

:)

Vanha mestari oli fiksu mies. Ylos
Perill

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK/BJK


Vastaus #98 : 13.07.2022 klo 16:26:01

"In 1959, less than a year before he died, Camus told another interviewer that, along with the theatre, the football pitch had been one of his two 'real universities.'"
Laitapuoli

Poissa Poissa


Vastaus #99 : 13.07.2022 klo 19:06:35

"In 1959, less than a year before he died, Camus told another interviewer that, along with the theatre, the football pitch had been one of his two 'real universities.'"

Camus maalivahtina vetosi varmaan pelikavereita pohtimaan todellisuuden absurdisuutta ja miten näinkin hieno mies voi epäonnistua, jos sattui imaisemaan.

 
Sivuja: 1 ... 3 [4] 5
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa