O'Flynn
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS & Hard bass
|
|
Vastaus #100 : 04.08.2022 klo 19:39:58 |
|
Yleisömäärä 2847.
Maukasta
|
|
|
|
Eltsu
Paikalla
|
|
Vastaus #101 : 04.08.2022 klo 19:43:51 |
|
7€ pikku tölkki ja meille hesalaisille ei luonnollisesti tunnu missään!
Ne on ihan Jazz-hinnat, oli sitten kyseessä festarit tai sitten football club. Itse jäin kotiin juomaan halpaa kaljaa ja katson peliä striimiltä, koska en halua tukea Jazzin toimintaa eurollakaan.
|
|
|
|
Eltsu
Paikalla
|
|
Vastaus #102 : 04.08.2022 klo 19:52:44 |
|
Imekää Jazzin puudelit paskaa!
|
|
|
|
CityLounaan torstai
Poissa
Suosikkijoukkue: WePo, torstainen loimulohi
|
|
Vastaus #103 : 04.08.2022 klo 19:56:42 |
|
Jazzissa ei taida olla ketään musa taustaista pelaajaa? Muuten kiva nähdä pelaako Jazz-taustaiset junnut derbyssä! Olisi komiaa nähdä huomenna kentällä Elmeri Nieminen, Mico Heinilä ja Konsta Puustinen! Nähdäänkö? Oliko muita? En laske Samupettereitä ja Lemioitä.
Heinilän pelikielto jatkunee vielä hyvän tovin?
|
|
|
|
painonvartija
Poissa
Suosikkijoukkue: Pori, Baader-Meinhof, Fu Manchu
|
|
Vastaus #104 : 04.08.2022 klo 19:57:53 |
|
Se pieni ero siinä on Koskisen Matiaksessa ja Firminossa että kummallakin oli se pari maalipaikkaa. Toinen teki 2 ja toinen 0.
Uskon ja toivon että Jazz nousee ykköseen, ja tuon tasoisella hyökkääjällä se on ihan realismia. Jazz on kaupungin joukkueista kuitenkin se, jolla on paljon paremmat mahdollisuudet kerätä yhteistyömarkkoja kassaan ykkösen vaatimalla tasolla. MuSa voisi keskittyä kehittämään oman kaupungin nuoria kakkosen tasolla, ja jättää ne Kotilat ja Heikkilät lainaamatta.
Missähän mahtoi muuten olla Rämä?
|
|
|
|
Kaaripallo
Poissa
|
|
Vastaus #105 : 04.08.2022 klo 20:19:55 |
|
Missähän mahtoi muuten olla Rämä?
Katsomossa
|
|
|
|
Bunuel
Poissa
Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo
|
|
Vastaus #106 : 04.08.2022 klo 20:37:23 |
|
Imekää Jazzin puudelit paskaa! Olisko jo aika mennä nukkumaan, puppeli. Pori oli ja on punainen.
|
|
|
|
melvin
Poissa
Suosikkijoukkue: Swing, blue notes, polyrhythms, improvisation
|
|
Vastaus #107 : 04.08.2022 klo 20:50:02 |
|
Jazz on kaupungin joukkueista kuitenkin se, jolla on paljon paremmat mahdollisuudet kerätä yhteistyömarkkoja kassaan ykkösen vaatimalla tasolla. MuSa voisi keskittyä kehittämään oman kaupungin nuoria kakkosen tasolla, ja jättää ne Kotilat ja Heikkilät lainaamatta.
Kyllä Kansa Tietää! Huutakaa ny eltsut, veltsut ja muut elämäänsä kyllästyneet, ihanaa!!
|
|
|
|
Paprika Korps
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Jazz ja Niittymaan urheilijat
|
|
Vastaus #108 : 04.08.2022 klo 21:27:17 |
|
Parempi. Aina. Rakas seuramme! ❤️
Alamäkeä ja tuskaa musan paskakikkareille myös jatkossa toivoo minä
|
|
|
|
Zero-Nine
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Rock, FC Blues, FC Waltz, FC Jamboree, FC JAZZ!
|
|
Vastaus #109 : 04.08.2022 klo 21:35:59 |
|
Imekää Jazzin puudelit paskaa! Minkä värinen Pori on?? PUNAINEN🔴🔴🔴, kuten kuvassasi naamasikin
|
|
|
|
melvin
Poissa
Suosikkijoukkue: Swing, blue notes, polyrhythms, improvisation
|
|
Vastaus #110 : 05.08.2022 klo 08:56:52 |
|
YLE Lounais-Suomen aamuradiossa käsitelty eilistä derbyä kiitettävästi, toimittaja Jere Sanaksenaholta hyvää työtä! Äänessä kummankin puolen kannattajia ja toiminnanjohtajat. Myös Pira ja Juha Luoma haastattelussa.
|
|
|
|
Pori-futis
Poissa
|
|
Vastaus #111 : 05.08.2022 klo 09:10:58 |
|
Olipa hieno tapahtuma ja komea yleisömäärä. Kannatti ajella Helsingistä Poriin asti ja takaisin.
Satakunnan Kansan etusivun pääkuvakin pelistä. Viimeksi stadioniolla taisi olla samanlaista tunnelmaa EIF-Jazz-nousukarsintapelissä.
Satakunnan Kansassa hämmentävä lause: "MuSan päävalmentaja Ville Ulanen ei tullut ottelun jälkeen haastateltavaksi".
Eikö nuo lehdistötilaisuudet ole ottelun jälkeen valmentajille ikään kuin pakollinen muodollisuus, jota ei pidä skipata, vaikka kuinka harmittaisi? Lapsellista touhua Ulaselta, jos näin.
|
|
|
|
rappari
Poissa
|
|
Vastaus #112 : 05.08.2022 klo 09:26:46 |
|
Onko se SKn kuvassa oleva ”tyylikäs” herrasmies siinä väärinpäin olevassa jonnelippiksessään Kaitsu Kille ?
|
|
|
|
TeemukiKiemunki
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Ässät
|
|
Vastaus #113 : 05.08.2022 klo 09:49:01 |
|
Onko se SKn kuvassa oleva ”tyylikäs” herrasmies siinä väärinpäin olevassa jonnelippiksessään Kaitsu Kille ?
En tiedä, mutta MINÄ olen tuolla taustalla!
|
|
|
|
Micky Lee
Poissa
|
|
Vastaus #114 : 05.08.2022 klo 10:04:26 |
|
En tiedä, mutta MINÄ olen tuolla taustalla!
Ite join tauolla kaljaa ihan ton kaverin vieressä. Hieno tapahtuma tosiaan. Sielhän oli perinteisten makkaroiden, munkin ja kahvin lisäksi tarjolla myös hodareita ja burgereita kans jostain vaunusta. En noita testannut, mutta aina vaan parempi jos jotain muutakin on. Mitä muuten siellä Paprika kojussa myytiin? Huomasin sen vasta, kun lähin pois.
|
|
|
|
Kaitsu Kille
Poissa
|
|
Vastaus #115 : 05.08.2022 klo 12:43:37 |
|
Mä en tiedä mitä sä teet sillä tiedolla. Ottaako noin koville tappio että pitää viedä keskustelu ihan väärille raiteille..?
|
|
|
|
rappari
Poissa
|
|
Vastaus #116 : 05.08.2022 klo 12:57:16 |
|
Mä en tiedä mitä sä teet sillä tiedolla. Ottaako noin koville tappio että pitää viedä keskustelu ihan väärille raiteille..?
Sorry , ei ollut tarkoitus loukata ,tuo oli vain retorinen kysymys. Minua ei periaatteessa tappio harmita , sillä vaikka vahvaa taustaa on punapaidosta haluan vain ja ainoastaan porilaisen futiksen parasta.
|
|
|
|
Wanha Pannukakkutalo
Poissa
|
|
Vastaus #117 : 05.08.2022 klo 13:04:29 |
|
YLE Lounais-Suomen aamuradiossa käsitelty eilistä derbyä kiitettävästi, toimittaja Jere Sanaksenaholta hyvää työtä! Äänessä kummankin puolen kannattajia ja toiminnanjohtajat. Myös Pira ja Juha Luoma haastattelussa.
Näitä aamujorinoita ei vissiin löydy mistään Areenan puolelta?
|
|
|
|
Bunuel
Poissa
Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo
|
|
Vastaus #118 : 05.08.2022 klo 13:25:34 |
|
Sorry , ei ollut tarkoitus loukata ,tuo oli vain retorinen kysymys. Minua ei periaatteessa tappio harmita , sillä vaikka vahvaa taustaa on punapaidosta haluan vain ja ainoastaan porilaisen futiksen parasta.
Foorumilla on sellainen etiketti että nimimerkkejä ja tosi elämän henkilöllisyyksiä ei yhdistetä ellei henkilö tee sitä itse.
|
|
|
|
|
mustahelmi
Poissa
|
|
Vastaus #120 : 05.08.2022 klo 14:29:49 |
|
Paljon uskoa ja lupauksia, mutta veikkaanpa, että kymmenen vuoden päästä ei ole yhdistymistä tapahtunut ja stadionhanke on tyssännyt. Toki itse toivon Herralahteen stadionia. Seurat saavat jäädä erilleen edustuksen puolella ja Wembley nurmikentäksi.
|
|
|
|
rappari
Poissa
|
|
Vastaus #121 : 06.08.2022 klo 11:12:40 |
|
Olipa hieno tapahtuma ja komea yleisömäärä. Kannatti ajella Helsingistä Poriin asti ja takaisin.
Satakunnan Kansan etusivun pääkuvakin pelistä. Viimeksi stadioniolla taisi olla samanlaista tunnelmaa EIF-Jazz-nousukarsintapelissä.
Satakunnan Kansassa hämmentävä lause: "MuSan päävalmentaja Ville Ulanen ei tullut ottelun jälkeen haastateltavaksi".
Eikö nuo lehdistötilaisuudet ole ottelun jälkeen valmentajille ikään kuin pakollinen muodollisuus, jota ei pidä skipata, vaikka kuinka harmittaisi? Lapsellista touhua Ulaselta, jos näin.
Päivän SKssa oli oikaisu tuosta Ulanen-jutusta. Lehden mukaan Ville ei tietoisesti jättänyt haastattelua väliin. Hän kertoi ettei haastattelupyyntö koskaan tullut hänelle saakka. Paskapuhetta mutta uskotaan. Kuten monikin on todennut-hieno oli tapahtuma ja mahdollisuus vielä yhteen derbyyn,jos molemmat ovat neljän sakissa. Kummankin seuran rosterit ovat kuitenkin niin ohkaiset ja rahaa vahvistuksiin ei ole, niin veikataan nyt, että ainakin MuSa on ulkona tästä loppusarjasta.
|
|
|
|
TeemukiKiemunki
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Ässät
|
|
Vastaus #122 : 06.08.2022 klo 12:26:57 |
|
Paskapuhetta mutta uskotaan.........ainakin MuSa on ulkona tästä loppusarjasta.
Just näin, eikä toisinpäin. Musa siis vaatinut oikaisun oiken lehteen julkaistavaksi! Kai se kutsu nyt on jollekin muulle ilmoitettu kuin joukkueen varanappistenkiillottajalle? Hämmentävää, mutta niin musamaista.
|
|
|
|
|
|