FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.04.2024 klo 01:12:05 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2] 3 ... 9
 
Kirjoittaja Aihe: Roman Eremenko - Legenda  (Luettu 66533 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kiitaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, SM


Vastaus #25 : 01.08.2022 klo 22:33:32

Miten multa jäi kokonaan se anteeksipyyntö huomaamatta?

Niin siis mikä?
Hugh

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Ukraina, Kilo IF, Huuhkajat, Helmarit


Vastaus #26 : 01.08.2022 klo 23:14:06

Sama, hyvin veti tuon lehdistötilaisuuden ja loistava juttu että tuli vielä pelaamaan Veikkausliigaan!

Jep. Hyvin esiintyi sekä kentällä että pressissä. Todella mukavaa nähdä Roman vielä pelaamassa Suomessa.
jungmanni

Poissa Poissa


Vastaus #27 : 01.08.2022 klo 23:16:40

Niin siis mikä?

Juuri niin.
atletico1

Poissa Poissa


Vastaus #28 : 01.08.2022 klo 23:17:06

Hieno mies ja fantastinen pelaaja edelleen.
Kaikesta näkee että kyseessä on pelimies. (Tähän se Pasi Rautiaisen Youtubeklassikko Eremenkon veljeksistä)

Toivottavasti paikat kestää ja monta vuotta on vielä uraa jäljellä
Lisbie

Poissa Poissa


Vastaus #29 : 01.08.2022 klo 23:25:25

Juuri niin.

Keneltä sen pitäisi pyytää anteeksi ja mitä? ???
hoc

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dogmaattinen Struktuuri


Vastaus #30 : 01.08.2022 klo 23:30:02

Ennuste: ei uskalla antaa haastiksia tai ottelukommentteja, koska pelkää toimittajan esittävän ne ilmeiset kysymykset joihin ei ole koskaan antanut mitään kommenttia.

Käsi ylös virheen merkiksi. Paikalla pressissä ja vastasi ihan asiallisesti toimittajien kysymyksiin asiasta.
Pemari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: I support FF3


Vastaus #31 : 01.08.2022 klo 23:53:56

Keneltä sen pitäisi pyytää anteeksi ja mitä? ???

Sama. Mikä helvetin anteeksipyyntö? Kopioidaan vielä otteluketjusta omat mietteeni lehdistötilaisuudesta:

Romanhan hoiti erittäin mallikkaasti tuon kysymyksen kärystään, vaikka Mixu edellä vähän hyssyttelikin. Sanojen lisäksi eleet ja äänenpainot kertoivat siitä katumuksesta ja tuskasta, jonka kanssa Roman on joutunut viimeiset kuusi vuotta elämään. Ja kuten itse sanoi, se tulee koko loppuelämänsä vaivaamaan häntä.
Jau

Poissa Poissa


Vastaus #32 : 02.08.2022 klo 00:39:55

Allekirjoittanutkaan ei ihan käsitä keneltä Romanin pitäisi pyytää anteeksi?

Mielenkiintoista nähdä millaiseen dominanssiin pystyy kun saa muutaman matsin alle ja kondiksen vielä paremmaksi.
6-paikka

Poissa Poissa


Vastaus #33 : 02.08.2022 klo 01:26:51

Yksi lemppareistani Huuhkajissa, mut voi herregud et oli vaikean näköistä livenä. Parit klassikko-kikat, jee. Käsienlevittelytkin tuli. Tuolla vaan herjaa Veikkausliigaa, ei ota vakavasti. On sillai et mä täällä pelailen. Ei mitenkään yllättävää ylimielisyyttä ja spedeilyä Eremenkon porukat huomioonottaen.

Oma mielipide et vois painua vittuun mun Veikkausliigasta kun ei selkeästi kiinnosta, voi vetää muualla jos ei kiinnosta vetää täysillä täällä.
« Viimeksi muokattu: 02.08.2022 klo 01:32:01 kirjoittanut 6-paikka »
Kiitaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, SM


Vastaus #34 : 02.08.2022 klo 07:30:02

Yksi lemppareistani Huuhkajissa, mut voi herregud et oli vaikean näköistä livenä. Parit klassikko-kikat, jee. Käsienlevittelytkin tuli. Tuolla vaan herjaa Veikkausliigaa, ei ota vakavasti. On sillai et mä täällä pelailen. Ei mitenkään yllättävää ylimielisyyttä ja spedeilyä Eremenkon porukat huomioonottaen.

Oma mielipide et vois painua vittuun mun Veikkausliigasta kun ei selkeästi kiinnosta, voi vetää muualla jos ei kiinnosta vetää täysillä täällä.

Katsoin ekan puoliajan jälkikäteen ja pakko kyllä ihmetellä, että katsottiinko samaa matsia? Omaan silmään veti kyllä täysiä ja pallonkosketus edelleen silkkinen. Kunto ja pelituntuma kun paranee niin hyvä tulee. Toki myös auttaisi jos pelikaverit ei ottaisi idioottimaisia punaisia kortteja.
barbarian

Poissa Poissa


Vastaus #35 : 02.08.2022 klo 08:53:56

Ei Roman tietenkään tarvitse pyytää anteeksi mutta kyllä oli toimittajilta kaikin puolin perusteltua kysyä kokkelihommista. Kuten toisaalla mainittua, tuo vyyhti on yksi merkittävimmistä tapahtumista maajoukkueen lähihistoriassa.

Jalkapalloilija ei ehkä tarvitse samaan tapaan kansan luottamusta kuin vaikka poliitikko, mutta aika jännä ajatus että lähes koko uran päättymiseen johtaneeseen kohuun ajautunut poliitikko voisi pakoilla mediaa muutaman vuoden ja sen jälkeen palata kaikessa hiljaisuudessa vanhaan pestiinsä ilman että medialla olisi edes lupaa kysellä vanhoista tapahtumista.

Ei median tehtävä ole antaa Roman olla rauhassa tai keskittyä vain hänen pelilliseen antiinsa. Lätkäjätkäpuolella tämä kaverien välinen PR-journalismi.

Edit: lisätään vielä että aikuisen ihmisen harjoittamaa kokkelin viihdekäyttöä en juurikaan edes jaksa tuomita. Roma oli kuitenkin maajoukkueen pelillinen johtaja monen vuoden ajan ja perseili itsensä omalla toiminnallaan kokonaan ulos jalkapallosta. Se on se juttu, johon olen itse kaivannut Romalta edes jonkinlaista reflektointia.
« Viimeksi muokattu: 02.08.2022 klo 09:08:22 kirjoittanut barbarian »
qCc

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kallion soijapojat


Vastaus #36 : 02.08.2022 klo 09:42:16

Yksi lemppareistani Huuhkajissa, mut voi herregud et oli vaikean näköistä livenä. Parit klassikko-kikat, jee. Käsienlevittelytkin tuli. Tuolla vaan herjaa Veikkausliigaa, ei ota vakavasti. On sillai et mä täällä pelailen. Ei mitenkään yllättävää ylimielisyyttä ja spedeilyä Eremenkon porukat huomioonottaen.

Oma mielipide et vois painua vittuun mun Veikkausliigasta kun ei selkeästi kiinnosta, voi vetää muualla jos ei kiinnosta vetää täysillä täällä.

Mitä helvettiä sä oot vetänyt :D ?
äägee

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM


Vastaus #37 : 02.08.2022 klo 09:48:04

Yhyy, yhyy Roman loukkasi minua henkilökohtaisesti, kun maajoukkueen pelillisenä johtajana veti kokkelia.

Ketä kiinnostaa?
Kiharatukka

Poissa Poissa


Vastaus #38 : 02.08.2022 klo 09:49:18

Yksi lemppareistani Huuhkajissa, mut voi herregud et oli vaikean näköistä livenä. Parit klassikko-kikat, jee. Käsienlevittelytkin tuli. Tuolla vaan herjaa Veikkausliigaa, ei ota vakavasti. On sillai et mä täällä pelailen. Ei mitenkään yllättävää ylimielisyyttä ja spedeilyä Eremenkon porukat huomioonottaen.


Oma mielipide et vois painua vittuun mun Veikkausliigasta kun ei selkeästi kiinnosta, voi vetää muualla jos ei kiinnosta vetää täysillä täällä.

Mitä ihmettä? :D
Keijonkovakasi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Esto lo hago pa divertirme


Vastaus #39 : 02.08.2022 klo 09:53:19

Totesinkin jo otteluketjussa, että Roman pelasi hyvän ottelun, etenkin kun otetaan olosuhteet huomioon.

Pari erittäin hienoa oivallusta hyökkäyssuuntaan ja nämä pallot sellaisia, joihin hyvin harva pelaaja Veikkausliigassa kykenee. Olisikin ollut todella mielenkiintoista nähdä miehen esitys, jos HIFK ei olisi pelannut hyvin isoa osaa ottelusta vajaalla.

Hienoa nähdä, että heti debyytissä on noin hyvällä pelipäällä ja kovassa kunnossa. Tällaiset pelaajat tekevät koko Veikkausliigan imagolle hyvää.
agsu

Poissa Poissa


Vastaus #40 : 02.08.2022 klo 10:01:08

Edit: lisätään vielä että aikuisen ihmisen harjoittamaa kokkelin viihdekäyttöä en juurikaan edes jaksa tuomita. Roma oli kuitenkin maajoukkueen pelillinen johtaja monen vuoden ajan ja perseili itsensä omalla toiminnallaan kokonaan ulos jalkapallosta. Se on se juttu, johon olen itse kaivannut Romalta edes jonkinlaista reflektointia.

Etkö mielestäsi nähnyt tätä eilen?
Elmo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis


Vastaus #41 : 02.08.2022 klo 10:01:32

Miten multa jäi kokonaan se anteeksipyyntö huomaamatta?
Pyydätkö itse anteeksi, kun olet käynyt viikonloppuna kaljalla?

Huumeiden mystisointi oli toki kovaa kamaa peruskoulun (erittäin vääristelevän) "valistuksen" toimesta.

Välillä ihmisen tekee mieli nollata ja sekoittaa päätä, sen voi tehdä monin tavoin. En näe välttämättä niin, että suurin synti on se millä sen tekee, ongelmia syntyy seurauksista, jos syntyy.

Mieluummin esim. vähän koksua yökerhossa ja seuraavana päivänä treeneihin, kuin viinalla pää sekaisin ja autolla jonkun yliajaminen.
ensijokolmas

Poissa Poissa


Vastaus #42 : 02.08.2022 klo 10:22:19

6-paikkan viesti taisi olla jotain outoa hassuttelua.

Ottelusta: Pelasi yllättävän hyvin pitkän tauon jälkeen ja tulee olemaan ylikylän ukko Veikkausliigaan, kun saa otteluita alle. Harmi vain, että joutuivat pelaamaan pitkään vajaalla, niin eipä siinä ihmeitä kuitenkaan esitellä ja ainakin omien puheidensa mukaan hengästyi helposti ja jalat menivät hapoille, vaikka tuota ei ehkä TV-kuvasta voinutkaan havainnoida. Tulevaa silmällä pitäen harmittaa, että tuo joukkue kokonaisuudessaan on niin paska.

Lehdistötilaisuudesta: Hoiti ammattilaisen ottein ja, jos noiden reaktioiden ja kommenttien jälkeen tuohon kokkeliaiheeseen palataan muuten kuin Roman omasta aloitteesta, niin kyllä se ikävästi vähän kertoo toimittajan pelisilmän puutteesta ja menee jonkun sortin kiusaamisen puolelle. Enkä todellakaan ymmärrä, mitä tuolta halutaan saada enää aiheeseen liittyen irti? Diilerin nimi?
maakato

Poissa Poissa


Vastaus #43 : 02.08.2022 klo 11:10:54

Eniten minua olisi ainakin lehdistötilaisuudessa kiinnostanut vastaus siihen, minkä takia Roma ei palannut maajoukkueeseen enää sen jälkeen, kun sai pelata. Tästä ollaan kuultu Riven näkemyksiä vuosien varrella, niin nyt olisi medialla mahdollisuus kysyä asiasta Roman puolta, mutta ei nähtävästi. Roma kyllä vastaili tulleisiin kysymyksiin ihan asiallisesti ja tuntui noista mielummin puhuvan kun illan matsista. :D
Golgolgolgol

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen maajoukkue


Vastaus #44 : 02.08.2022 klo 11:45:15

Tervetuloa takaisin Roma! Ylos Loistava pelaaja (edelleen) ja hieno mies. Toivottavasti saamme nauttia Roman samettisesta tatsista, ylväästä pelityylistä ja askelharhautuksista mahdollisimman pitkään Veikkausliigassa.

Nyt saatiin pressikin pois alta ja toivottavasti jatkossa mediakin keskittyy pelillisiin asioihin eikä kaivele vanhoja. Kaikki auki sitten kirjassa peliuran jälkeen.
Julkea bulbul

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU (JJK)


Vastaus #45 : 02.08.2022 klo 12:55:58

6-paikalla oli hieman levoton yö. Samoihin aikoihin kun kirjoitti tuon laadukkaan analyysin, oli perustanut myös Liiga-alueen futiskeskustelun tasoa kritisoivan ketjun, jonka modet jo ehtivät aamun sarastaessa poistaa.

Mukava nähdä Roman liigassa. Toivottavasti paikat kestävät rasitusta, pääsisi oikeasti laadukkaaseen kuntoon sekä tuomaan sitä kautta kentälle sellaista taikaa, jota hyvin harvoin liigassamme nähdään. Vaikuttaisi olevan nöyrällä ja itsekriittisellä asenteella liikkeellä, mikä lupailee ihan hyvää. Mielestäni oli myös fiksu veto vastailla toimittajien kysymyksiin avoimesti, koska tähän asti on ollut hiljaa eikä se ole, yllättäen, kiinnostusta vähentänyt. Saa tosin nähdä, miten jaksaa vastailla vielä kylmänä sateisena lokakuun iltana jossain Oulussa kuudennen perättäisen tappion jälkeen, kun paikallistoimittajat kuitenkin kokevat velvollisuudekseen kysyä asiasta uudelleen ja uudelleen.
Assuncao

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Selssi


Vastaus #46 : 02.08.2022 klo 15:35:14

Mukava nähdä Roman ligassa, mutta mikä hänestä tekee niin hienon miehen? Itselle jäänyt aika neutraali kuva, jonka huumekohu käänsi negatiiviseksi.
ribbery

Poissa Poissa


Vastaus #47 : 02.08.2022 klo 15:37:44

Allekirjoittanutkaan ei ihan käsitä keneltä Romanin pitäisi pyytää anteeksi?

Mielenkiintoista nähdä millaiseen dominanssiin pystyy kun saa muutaman matsin alle ja kondiksen vielä paremmaksi.

Suomen kansalta kun veti ylistä mielummin kuin dokasi ennen peliä.
patarumpu

Poissa Poissa


Vastaus #48 : 02.08.2022 klo 17:46:33

Eniten minua olisi ainakin lehdistötilaisuudessa kiinnostanut vastaus siihen, minkä takia Roma ei palannut maajoukkueeseen enää sen jälkeen, kun sai pelata.

Tuo minuakin olisi kiinnostanut.
Jalitsumies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nigel Winterburnin munat ja pekoni


Vastaus #49 : 02.08.2022 klo 18:11:46

Mukava nähdä Roman ligassa, mutta mikä hänestä tekee niin hienon miehen? Itselle jäänyt aika neutraali kuva, jonka huumekohu käänsi negatiiviseksi.
Oletko ikinä katsonut Roman magiikkaa kentällä? Uskomaton pelaaja.

 
Sivuja: 1 [2] 3 ... 9
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa