FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.03.2024 klo 12:35:11 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Roman takaisin?
Kyllä, jo ilman pelikokemusta avauksen mies
Kyllä, mahtuu rinkiin
Ehkä, katsotaan nyt ensin
Ei missään nimessä

Sivuja: 1 2 [3] 4
 
Kirjoittaja Aihe: Romanin paluu?  (Luettu 25367 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sukerman

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FCK PTN, PRO HJK.


Vastaus #50 : 31.07.2022 klo 20:09:54

Kova tuntuu olevan tarve pehmentää ulostuloja.

Säämies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK & Huuhkajat


Vastaus #51 : 31.07.2022 klo 22:15:39

Nyt kun Roman Eremenkon sopimus HIFKiin julkaistiin, tulisiko Riven valita hänet syksyn maajoukkueeseen?

Ei. Se mikä on tehnyt Huuhkajista helposti lähestyttävän joukkueen on se, että siellä ei ole moneen vuoteen pyörinyt HIFK tai Jokerien pelaajia.(Junnu ajat voi antaa anteeksi)

Katsotaan sitten uudestaan, jos sattuisi edustamaan vaikka Klubia. Toki HIFK olisi edelleen se uran suurin tahra ja aika paljon saisi julkisesti pyytää anteeksi, että voisi maajoukkueessa vielä pelata.
PM84

Poissa Poissa


Vastaus #52 : 31.07.2022 klo 22:50:51

Mitä taas tulee ”Suomi ei ole enää sama maa” -juttuihin, niin kyllähän uusnationalismi on tunnetusti noussut Suomessa Losan elinaikana, ja hänelle se on varmaankin ilmennyt kaikenmoisen ryssittelyn ja vittuilun kuuntelemisena. Kai sen saa sanoa ääneen, vai pitäisikö kommentit olla aina osastoa ”olen kiitollinen kaikesta”?

Itse en lukenut niitä Losan kommentteja "samasta maasta" liittyvän mihinkään uusnationalismin nousuun, vaan päinvastoin näkisin ongelman olevan erinäisten ei-konservatiivisten arvojen nousu Suomessa (suhteessa Venäjään) eli suvaitsevaisuus mennyt "liian pitkälle" (ja ainakin itse allekirjoitan, että Suomessa on tällä hetkellä yleisesti paljon suvaitsevampi ilmapiiri kuin esimerkiksi 1990-luvulla, vaikka itse olet ilmeisesti aivan päinvastaista mieltä). Muistelen esimerkiksi, että Losan instagramissa on ollut jokin LGBT-kriittiseksi tulkittava postaus.
Lainaus
Eremenko ei kuitenkaan suostu erittelemään miten Suomi on muuttunut.
– Monet asiat, mutta ne pidän itselläni. Minulla on Stadissa paljon tuttuja, ja Suomi on aina sydämessäni, mutta päätimme, että lapsilla on parempi olla Venäjällä. Venäjän arvot ja elämäntapa ovat perheelleni tosi tärkeitä, Alexei muotoilee.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Ex-tahtifutari-Alexei-Eremenko-junior-pettyi-Suomeen-Lasten-on-parempi-olla-Venajalla

Losan poliittisista kannoista huolimatta oli positiivista lukea, että hän puhui miesten EM-kisojen aikana jossain haastatteluissa "meistä" kun viittasi Suomen maajoukkueeseen Ylos. Ja kuulemma "poika haaveilee Suomen paidassa pelaamisesta" https://www.is.fi/em-futis/art-2000008058556.html
« Viimeksi muokattu: 31.07.2022 klo 23:02:56 kirjoittanut PM84 »
Nimimerkitön

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kontrollipallo. Kontrolloidut hankinnat.


Vastaus #53 : 01.08.2022 klo 17:22:43

HiFK-Inter -matsin jälkeen on Ruudun lähetyksen selostajan mukaan tulossa lehdistötilaisuus jossa Roman on haastateltavana.

Peli siis käynnissä nyt ja Roman on avauksessa. Paljon on ollut pallossa ja muutaman hyvän syötön on laittanut. Pelissä on kyllä ihan olematon tempo eli mahdoton on arvioida Roman kuntoa tätä kävelyä katsomalla.
kamaveli

Poissa Poissa


Vastaus #54 : 01.08.2022 klo 18:31:10

Kylläpä tuo taitaa puolikuntoisenakin olla edelleen Suomen paras keskikenttäpelaaja, jonka nimi ei ole Kamara. Aika surullista Huuhkajien ja Veikkausliigan tason kannalta :(
Tiimipelaaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat


Vastaus #55 : 01.08.2022 klo 18:59:22

Todellinen ammattilainen puuhastelijoiden joukossa. Mahtavaa, että jaksanut pitää itseään tikissä huolimatta näinkin pitkään jatkuneista vaikeuksista. Maajoukkueseen ja EM-kisoissa huipennus maajoukkueuralle Ylos
« Viimeksi muokattu: 01.08.2022 klo 19:02:24 kirjoittanut Tiimipelaaja »
PM84

Poissa Poissa


Vastaus #56 : 01.08.2022 klo 21:26:29

Yllättävän avoimia ja rehellisiä vastauksia Romalta Ylos. En ainakaan itse kaipaa mitään yksityiskohtaisempaa.  Toivottavasti aihe katoaa klikkiotsikoista lähitulevaisuudessa.

Lainaus
Eremenkolta kysyttiin myös kuuden vuoden takaisesta kokaiinikärystä. Hän antoi kokaiinia sisältäneen dopingnäytteen vuonna 2016 Mestarien liigan ottelun jälkeen.

– Se tapahtui, se oli iso tapahtuma. Kärsittiin koko perhe. Se kasvatti. Ei voi muuttaa enää, mitä tapahtui, Eremenko sanoi.

Lehdistö yritti vielä kysyä jatkokysymyksen. Eremenkolta kysyttiin, kokeeko hän joutuneensa luopumaan urasta, joka muuten olisi mahdollisesti tapahtunut.

– Minun mielestäni ei kannata alkaa vatvoa, nyt mennään eteenpäin, HIFK:n päävalmentaja Mixu Paatelainen sanoi väliin.

Eremenko kommentoi silti.

– Kyllähän minä mietin, että olisin Barcelonassa, jos sitä ei olisi tapahtunut. Loppuelämäni tulee varmaan ajatuksia, että jos ja jos, Eremenko sanoi hieman ironisesti.
https://www.iltalehti.fi/veikkausliiga/a/22a6e3fc-a371-4104-9952-cedd14dd8c70
Kiitaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, SM


Vastaus #57 : 01.08.2022 klo 21:32:11

Ja näin. Eiköhän aihe ole käsitelty.
Jortsukka

Poissa Poissa


Vastaus #58 : 02.08.2022 klo 10:31:29

Vaikea nähdä kyllä Romalla enää roolia maajoukkueessa. Ensinnäkin pelasi parhaimmillaan kuitenkin seurajoukkueessa ns. 6/8-paikkaa ja maajoukkueessa taas usein 10-paikkaa. Nyt jos miettii Kanervan ryhmitystä ja joukkuetta niin ainoa paikka olisi oikeastaan pelata toista kärkeä Pukin kanssa. Siihen Roman liike ei riitä enää mitenkään. Muutenkin liike on sen verran heikkoa että hyvin vaativa puolustuspelaaminen mitä Kanerva odottaa joukkueelta, niin en jaksa uskoa että edes miettii enää Romaa maajoukkueeseen. Puhdas taito ja pelisilmä toki riittäisivät, mutta fysiikka ei.
suomiveto

Poissa Poissa


Vastaus #59 : 02.08.2022 klo 10:33:46

Joukkueeseen mukaan ehdottomasti, kausikorttia avaukseen ei.
RollonRonaldo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fc Santa Claus, Rops


Vastaus #60 : 02.08.2022 klo 10:46:06

Oliko peräti niin, että Seniorin nykyinen puoliso on Ukrainasta? Ja Romanin puoliso taitaa olla suomalainen, niin luulisi senkin vaikuttavan.
Nahtegal

Poissa Poissa


Vastaus #61 : 02.08.2022 klo 12:04:44

Kylläpä tuo taitaa puolikuntoisenakin olla edelleen Suomen paras keskikenttäpelaaja, jonka nimi ei ole Kamara. Aika surullista Huuhkajien ja Veikkausliigan tason kannalta :(

Peliä kun katselin, niin juuri nyt vaikutti huippukuntoinen Forsell olevan vielä parempi. Ere haahuili ymmärrettävästi pelin ulkopuolella jonkin verran, mutta maksimipotentiaali vielä vanhoilla päivilläkin reippaasti esim. Forsellin yläpuolella. Tämän osoitti useammat ”väläytykset”.
TheJns

Poissa Poissa


Vastaus #62 : 02.08.2022 klo 13:02:58

Oliko peräti niin, että Seniorin nykyinen puoliso on Ukrainasta? Ja Romanin puoliso taitaa olla suomalainen, niin luulisi senkin vaikuttavan.

Itse olin siinä käsityksessä että Pappa Eremenko olisi yhä Nelian (veljesten äidin) kanssa, ilmeisesti ovat suht hiljattain eronneet?
PM84

Poissa Poissa


Vastaus #63 : 22.08.2022 klo 14:48:13

Keskustelussa ollut puhetta Losan nykytuntemuksista Suomea kohtaan. Ainakin näyttää pelanneen viikonloppuna Suomen paidassa legendahöntsässä Virossa (itse matsia varmaan käsitelty jossain muussa ketjussa, en ole itse vaan huomannut) Ylos https://www.youtube.com/watch?v=_TBpegOKSKg&ab_channel=Palloliitto (e. Sen sijaan loogisin pelaaja eli Virossa asuva Litti loistaa poissaolollaan ainakin tuolla videolla)
« Viimeksi muokattu: 22.08.2022 klo 14:53:16 kirjoittanut PM84 »
Julkea bulbul

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU (JJK)


Vastaus #64 : 22.08.2022 klo 17:57:49

Keskustelussa ollut puhetta Losan nykytuntemuksista Suomea kohtaan. Ainakin näyttää pelanneen viikonloppuna Suomen paidassa legendahöntsässä Virossa (itse matsia varmaan käsitelty jossain muussa ketjussa, en ole itse vaan huomannut) Ylos https://www.youtube.com/watch?v=_TBpegOKSKg&ab_channel=Palloliitto (e. Sen sijaan loogisin pelaaja eli Virossa asuva Litti loistaa poissaolollaan ainakin tuolla videolla)

Keskustelua käytiin lyhyesti loogisessa paikassa eli kuvaketjussa. Siellä vastaus myös Litin poissaoloon.
Smicer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tennessee Soccer Club


Vastaus #65 : 25.08.2023 klo 12:24:40

Ympyrä sulkeutuu lopullisesti ensi viikolla?

26.8.2019:
Lainaus
– Neuvottelimme ja keskustelimme Roman Eremenkon tilanteesta. Olen seurannut, miten hän on pelannut Rostovissa. Hän antoi niin hyviä näyttöjä, että olisin ottanut hänet joukkueeseen. Hän olisi pelitaidoillaan tuonut joukkueeseen erilaisen taktisen vaihtoehdon. Hän kieltäytyi - tapaus on loppuun käsitelty näiden karsintojen osalta, Kanerva kommentoi Yle Urheilulle.

Lainaus
Eremenko ei kuitenkaan ole ilmoittanut, että hänen maajoukkueuransa olisi päättynyt lopullisesti. Eikä Kanervakaan ole sulkenut Eremenkolta ovea.

– Katsojaan karsintojen jälkeen tilannetta uudelleen. Missään nimessä hänen uransa maajoukkueessa ei ole loppu, kertoo Kanerva.

17.3.2021:
Lainaus
Kanerva kertoi, ettei ole saanut toistaiseksi yhteyttä Roman Eremenkoon, joka on jättänyt Rostovin. Kanervan tietojen mukaan Eremenko on tällä haavaa Suomessa.

”Olen yhtä epätietoinen hänestä kuin mediakin. Ymmärtääkseni hän on nyt Suomessa. Olisi kiva tietää, mitä hän ajattelee.”

23.5.2021:
Lainaus
Eremenko ei ole lopullisesti haudannut ajatusta maajoukkueessa pelaamisesta.

–  Tällä hetkellä se on ohi, muttei välttämättä lopullisesti. En tiedä, mitä syksyllä tapahtuu, mutten halua mennä maajoukkueeseen puolikuntoisena, hän sanoo.

–  Kanerva soitti, mutta sanoin kiitos ei. Muutaman kerran en ole vastannut. En kuullut, kun hän soitti. Sitten ajattelin, että hänellä on muuta ajateltavaa.

9.7.2023:
Lainaus
@TInnanen
Roman Eremenko pelaa nyt sellaisella tasolla Veikkausliigassa FC Hongan pelintekijänä, että mikäli keskisektorille tulisi Huuhkajissa aukkoa loukkaantumisten vuoksi, voisi Markku Kanerva ottaa vielä kerran luurin käteensä ja soittaa konkarille. #Veikkausliiga #FCHonka #Huuhkajat
Benediktus

Poissa Poissa


Vastaus #66 : 22.10.2023 klo 10:48:17

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/roman-eremenko-paljastaa-kokaiinikarynsa-taustat-mtv-urheilulle-jain-koukkuun/8802624#gs.6oxsth

Roma sallittava!

Jos Sparv pystyi luutimaan keskikentän pohjalla sillä liikkeellä, niin Roma mahtuu heittämällä joukkueeseen. Nyt olisi todellakin käyttöä.
Kiitaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, SM


Vastaus #67 : 22.10.2023 klo 11:20:50

Kyllä Roman menisi hyvin näitä pikkumaita vastaan joissa Suomi hallitsee palloa. Jatkokarsinnoissa jotain Ukrainaa vastaan en peluuttaisi, mutta ihan hyvin voisi noissa marraskuun matseissa kokeilla miten homma toimii.
prohuuhkaja

Poissa Poissa


Vastaus #68 : 22.10.2023 klo 12:10:29

Majuun vaan takas, Kamaran tilalle. Tää Roman kuitenkin osaa myös laukoa.
Gustaf Björneborg

Poissa Poissa


Vastaus #69 : 22.10.2023 klo 12:11:03

Roman menisi taitojensa puolesta edelleen maajoukkuerinkiin vaikkakaan ei suoraan avauskokoonpanoon. Toimisi varmasti hyvänä vaihtoehtona Kamaralle.

Nyt kun huumesotkut on käyty läpi niin joku noheva toimittaja voisi vielä tiedustella kantaa Venäjään ja sen suorittamaan hyökkäyssotaan. Venäjän tuomitsemisen tulisi olla edellytys paluulle Huuhkajapaitaan.
Urpo Tomera

Poissa Poissa


Vastaus #70 : 22.10.2023 klo 12:11:09

Tottakai maajoukkuepaita nyt kiinnostaa, jotta saisi vielä sen siirron jonnekkin Qatariin rahastamaan. Ei jatkoon.
Ilkeä Eläinlääkäri

Poissa Poissa


Vastaus #71 : 22.10.2023 klo 12:12:12

Eilen teki maalin ja antoi kaksi aivan jäätävän kovaa maalisyöttöä. Olkoonkin, että toisessa oli "vain" kakkossyöttäjänä.
Kiitaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, SM


Vastaus #72 : 22.10.2023 klo 12:22:16

Tottakai maajoukkuepaita nyt kiinnostaa, jotta saisi vielä sen siirron jonnekkin Qatariin rahastamaan. Ei jatkoon.

Ai kun pääsee pelaamaan tarunhohtoiseen Suomen maajoukkueeseen, niin Qatarissa innostutaan?
Urpo Tomera

Poissa Poissa


Vastaus #73 : 22.10.2023 klo 12:34:37

Ai kun pääsee pelaamaan tarunhohtoiseen Suomen maajoukkueeseen, niin Qatarissa innostutaan?

Varmasti edistää asiaa.
Ilkeä Eläinlääkäri

Poissa Poissa


Vastaus #74 : 22.10.2023 klo 13:02:00

Varmasti edistää asiaa.

En tiedä kuinka hyvässä valossa nähdään pelaaja, joka matkustaa tuossa iässä jokaisella majutauolla toiseen maanosaan.

 
Sivuja: 1 2 [3] 4
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa