FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 04:05:44 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]
 
Kirjoittaja Aihe: Ottelulippu Lechia Gdanskin matsiin  (Luettu 1587 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Gooner72

Poissa Poissa


: 21.08.2022 klo 14:30:16

Moro!

Mä oon menossä viettämään pitkää viikonloppua Gdanskiin Puolaan parin viikon päästä ja kävi tuuri kun paikallisella Lechialla on kotimatsi Warta Poznania vastaan. Tarkoitus on mennä katsomaan peli. Onko kukaan käynyt Lechia Gdanskin matseissa ja osais antaa vinkkiä ottelulipun hankkimiseen? Seuran sivut on vain puolaksi eikä niistä ymmärrä oikein yhtään mitään. Mahtaakohan lippuja olla tarjolla vielä ennen matsia ihan lippuluukulta vai mistä ne kannattaa hankkia?
Kiharatukka

Poissa Poissa


Vastaus #1 : 21.08.2022 klo 14:36:56

Moro!

Mä oon menossä viettämään pitkää viikonloppua Gdanskiin Puolaan parin viikon päästä ja kävi tuuri kun paikallisella Lechialla on kotimatsi Warta Poznania vastaan. Tarkoitus on mennä katsomaan peli. Onko kukaan käynyt Lechia Gdanskin matseissa ja osais antaa vinkkiä ottelulipun hankkimiseen? Seuran sivut on vain puolaksi eikä niistä ymmärrä oikein yhtään mitään. Mahtaakohan lippuja olla tarjolla vielä ennen matsia ihan lippuluukulta vai mistä ne kannattaa hankkia?

Olen kaksi peliä Puolassa käynyt katsomassa (kylläkin Krakovassa).
Joka kerta ollut hyvin lippuja jäljellä, eikä stadikka ole koskaan ollut loppuunmyytynä.
J.Lambga

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Olarin Tarmo


Vastaus #2 : 21.08.2022 klo 14:44:41

Kannattaa varmaan kysyä jalkapallomatkailualueelta.
DieselHirvi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Juventus


Vastaus #3 : 21.08.2022 klo 15:30:31

Moro!

Mä oon menossä viettämään pitkää viikonloppua Gdanskiin Puolaan parin viikon päästä ja kävi tuuri kun paikallisella Lechialla on kotimatsi Warta Poznania vastaan. Tarkoitus on mennä katsomaan peli. Onko kukaan käynyt Lechia Gdanskin matseissa ja osais antaa vinkkiä ottelulipun hankkimiseen? Seuran sivut on vain puolaksi eikä niistä ymmärrä oikein yhtään mitään. Mahtaakohan lippuja olla tarjolla vielä ennen matsia ihan lippuluukulta vai mistä ne kannattaa hankkia?

On tullut käytyä, mutta en ostanut itse lippuja.
Lechian kotisivujen kautta lipun voi hankkia, joka vaatii mielestäni rekisteröitymisen. Ellen muista väärin niin myös lippuluukulta lipun ostamiseen vaaditaan rekisteröityminen.
Nettikaupasta kielen saa muutettua englanniksi. Googlettaa Lechia Gdansk ja sieltä valitsee alasivun Bilety.
« Viimeksi muokattu: 21.08.2022 klo 15:32:35 kirjoittanut DieselHirvi »
Gooner72

Poissa Poissa


Vastaus #4 : 21.08.2022 klo 16:12:29

Ok. Kiitos vastauksista. Jos jollain on vielä lisätietoa niin kirjoitelkaa toki.
stuba_

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Pallo-Iirot Rauma


Vastaus #5 : 21.08.2022 klo 17:09:24

https://bilety.lechia.pl/

Tuolta saat lippuja, rekisteröidyt sivulle ja id-numero on sun passinumero joka on FPxxxx jotain. Lipun saat sähköpostiin.

E: Niin ja Gdanskin stadion vetää noin 42k ihmistä ja kaudenavauksessa siellä oli yleisöä reilut 8k joten etköhän sinne lipun saa :)
« Viimeksi muokattu: 21.08.2022 klo 18:28:34 kirjoittanut stuba_ »
viiksekäs herrasmies

Poissa Poissa


Vastaus #6 : 22.08.2022 klo 07:04:53

Itse ostin lipun heinäkuussa matsia edeltäneenä päivänä stadionilla sijaitsevasta fanikaupasta. Fanikaupan neitonen kyseli nimen ja syntymäajan ja muuta rekisteröitymistä ei tarvittu.
Gooner72

Poissa Poissa


Vastaus #7 : 23.08.2022 klo 15:01:52

https://bilety.lechia.pl/

Tuolta saat lippuja, rekisteröidyt sivulle ja id-numero on sun passinumero joka on FPxxxx jotain. Lipun saat sähköpostiin.

E: Niin ja Gdanskin stadion vetää noin 42k ihmistä ja kaudenavauksessa siellä oli yleisöä reilut 8k joten etköhän sinne lipun saa :)

Kiitos stuba_ Sun vinkeillä on lippu hankittuna Lechia Gdansk-Warta Poznan peliin.

 
Sivuja: [1]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa