FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
18.04.2024 klo 12:52:56 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 5 [6]
 
Kirjoittaja Aihe: Manchester United: kohti kevättä ja...  (Luettu 14995 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Phizza

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Paul Scholes


Vastaus #125 : 26.06.2006 klo 20:36:54

Noniin, tuli nyt tännekin eksyttyä ykkösen puolelta, jahka aktiivisuus tähän suuntaan lisääntyy niin puolestani voitaisiin jatkaa täällä, vaikka väsätä uusi kausitopikki jos ei muuta.

Niin, olisi kiva hieman tietää että kuka siirtyy minnekin. Ja vaikka tämä paikka ei vielä niin kotoisalta tunnu, niin ainakin selvästi varmemmalta ja ylläpitokin ilmoittelee itsestään useammin kuin kerran puolessa vuodessa.

Hieman täällä on vain jotenkin "ahdas" fiilis, mutta kaipa tähänkin tottuu...
Le Suntti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, 15 maalin miehet, El Bufalo


Vastaus #126 : 26.06.2006 klo 20:47:58

Hieman täällä on vain jotenkin "ahdas" fiilis, mutta kaipa tähänkin tottuu...

Sama. Mutta jos useampiki "tuttu" tuolta puolelta olisi valmis siirtymään, niin eikai se niin paljoa kirpaisisi.. Keskustelun ehdoilla kuitenkin, turha täällä on kolmestaan huhuilla..
Phizza

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Paul Scholes


Vastaus #127 : 26.06.2006 klo 20:54:22

Mutta jos useampiki "tuttu" tuolta puolelta olisi valmis siirtymään, niin eikai se niin paljoa kirpaisisi.

No ei tietenkään kirpaisisi, minulle on ihan sama missä sitä kirjoittelen, tärkeintä olisi se, että porukka ei jakaantuisi kahdelle eri forumille, niin kuin nyt hieman näyttää.

Espanja-osasto on tehnyt näköjään fiksun tempun ja siirtynyt pysyvästi tänne, ja jotain varmistuksia toivoisi kalinaosastoltakin, ketkä tänne siirtyvät ja ketkä jättävät leikin sikseen.
full-back

Poissa Poissa


Vastaus #128 : 27.06.2006 klo 00:16:15

Myös minä kannatan tänne siirtymistä, kunhan vaan saadaan hyväksi todettu vanha porukka mukaan. Itse en välttämättä ehdi kovin usein kesällä spämmäämään, mutta koitan sentään palstaa seurata.
Siirtoja odotellessa ::)

 
Sivuja: 1 ... 5 [6]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa