FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.04.2024 klo 21:04:23 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 11 [12]

Kirjoittaja Aihe: Kansojen Liigan päätös, 23.9. Romania Stadikalla & 26.9. Montenegro Podgoricassa  (Luettu 34992 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
muumi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa

Vastaus #275 : 25.09.2022 klo 14:35:32

Tenholla on taustaa keskikentältä, mutta vissiin juoniorivuosilta viimeksi. En tiedä, onko Ivanovilla kokemusta, mutta hän on omaan silmään luontevin valinta, jos keskikentälle tarvitaan puolustava vaihtoehto. Mutta kun häntä tarvitaan puolustuksen keskimmäisenä. Kovin on ohut kokoonpano valittu.
Aapinen

Poissa Poissa

Vastaus #276 : 25.09.2022 klo 14:54:34

Tenho/Hoskonen/Tomas keskikentällä saisi jopa Kopteffin laitapakkiroolin näyttämään fiksulta.
Osmonkääliö

Poissa Poissa

Vastaus #277 : 25.09.2022 klo 15:05:38

Oli pakko ostaa huomiselle kaljaa. En edes avannut vielä, mutta oudon luottavainen fiilis huomisesta. Jospa tulis nyt sisuuntunu jengi kentälle ja voiko olla että kun Schuller korvataan hyökkäävämmällä Kairisella niin keskikenttä nousee luonnostaan (vahingossa?!?) hieman ylemmäksi mikä pakottaa topparit perässä ja linja nousee.

Rive ei ole tainnu ikinä tuplamaaotteluita vetää samalla viisikolla alhaalla? Olisko nyttenkin että Alhon tai Jeren korvaisi joku laitalinkki (immi, soiri, soisalo). Alaspäinhän nuo kaikki on paskoja, mutta todennäköisesti pelaisivat ylempänä mikä auttaisi keskikenttää.
Naapel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves

Vastaus #278 : 25.09.2022 klo 15:23:55

Onhan Tomas alunperin keskikenttäpelaaja, ja ainakin ensimmäisellä liigakaudellaan Ilveksessä pelasi sillä paikalla. Mutta siitäkin on vuosia aikaa, enkä kyllä enää sinne laittaisi.
Comfort

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, ManU, Suomi

Vastaus #279 : 25.09.2022 klo 15:42:36

Tenho/Hoskonen/Tomas keskikentällä saisi jopa Kopteffin laitapakkiroolin näyttämään fiksulta.
No niin eli kolmikolta lomareissu.
Valakari ja F.Jensen paikkaa keskikentällä kykyjensä mukaan.
PM84

Poissa Poissa

Vastaus #280 : 25.09.2022 klo 19:27:32

Montenegron päävalmentajan juttuja (ilmeisesti siellä peruslehdistötilaisuudessa) Suomi-ottelun alla. Myös MN:n kokoonpanoihin liittyen.
Uutinen
Radulović: When we need to leave a mark and a mark, let's take a step back, it's not just a problem of this generation
Montenegro welcomes Finland at the end of the League of Nations on Monday (20:45).

11437 views 35 comment(s)

25.09.2022. 13:05h
Miodrag Radulović, head coach of the Montenegrin national football team, said that the pressure of qualifying for a big competition "subconsciously" affects the players, because that is the only way to explain why they have played weaker than they can many times in important matches. which is expected.

On Friday, Montenegro was defeated in Zenica by Bosnia and Herzegovina (1:0), thus losing the chance to win first place in Group 3 B of the League of Nations, after a lackluster performance in most of the game, especially in the first half, something similar to the one against Norway in qualifications for Qatar, then Finland in the current cycle...

"One feels that the pressure of placing in a big competition has a subconscious effect, because that can be the only logical answer. We had all the prerequisites for a good game in Zenica. Many of our fans, out of three possible results, two suited us. "Nobody emphasized the huge stake, the boys are mature, they are professionals, but probably the pressure led to the fact that we were not up to par in the first half," said Radulović at the press conference ahead of the last match in the League of Nations, on Monday against Finland in Podgorica. (20.45).

"We analyzed everything several times from several angles, but I wouldn't talk about it before the match with Finland, those are also internal matters. Maybe it's a little bit of a psychological problem. When we need to leave a mark and a mark, we take a step back. It doesn't happen only to this generation, but also earlier in the barrage with the Czech Republic, then in the matches with Denmark and Ukraine. Why is that so - that is for a deeper analysis," added the selector.

What happened in Zenica is over, in football, says Radulović, there is only today and tomorrow. And tomorrow is the match with Finland, a duel for second place in the group.

Montenegro has enough points for second place...

"We want to finish the League of Nations in the best way possible. That's a win. We would have won the second place in the group, it would have given us hope for the play-offs for the EURO, and we would have taken revenge on the Finns for the defeat in June 2:0. The most prepared and players who can withstand the burden of a strong rhythm will come out. Only the most fit players will get a chance, because we are expecting a difficult field and a difficult opponent, who has been playing together for a long time, who has played together in the 3-5-2 formation, and who has been led by the same coach for many years," stressed Radulović.

The overall impression after the League of Nations will depend a lot on the score in the last match...

"We were building a team and had a vision to use the League of Nations to stay in Group B, expand the roster and homogenize the team... The June cycle was extremely good, we hoped to build on that against BIH. We didn't, but if we beat Finland we will also be satisfied. It will be a success if we come second, if we leave behind two selections that are better ranked than us," said Radulović.

There will be changes in the lineup compared to the duel in Zenica. There is no Adam Marušić, because of the card, Vladimir Jovović is coming back. Sead Hakšabanović, who brought a lot of liveliness and rhythm in the previous match, in which he played the last 20 minutes, will probably play from the first minute.

"He is in better physical condition and is improving his form. We expect him to play a remarkable game," said Radulović.

https://www.vijesti.me/sport/fudbal/623113/radulovic-kad-treba-da-ostavimo-pecat-i-trag-odemo-korak-unazad-to-nije-problem-samo-ove-generacije

Myöskin pelaajan, joka tuntuu ihastuneen Suomeen taktiikkaan, kommenttien perusteella 3-5-2:ta 5-3-2:ta Suomelta pidetään selviönä. 4-4-2:ta ja pitkää palloa yllätyksenä kehiin?

Uutinen
Janković: When and if we will reach the big competition - I don't know, but I know that we want to and that we are trying
Montenegro welcomes Finland on Monday from 20:45

12622 views 7 comment(s)
25.09.2022. 1:22 p.m
On Monday, the national football team of Montenegro ends the third edition of the League of Nations, with a match against Finland in Gorica (8:45 p.m.).

And the league remained unattainable, after the defeat against BIH in Zenica, survival in the second tier was ensured, but the goal is the second place in group 3, which, in some calculations, rather premature and complicated, could perhaps bring benefits on the way to European Championship 2024.

Marko Janković, however, points out that above all there is a sporting motive to win the game.

"We realize that the match with Finland is important. There is always a sporting motive. Regardless of the fact that some matches are of exceptional importance and some are not, it must be there for us, for ourselves, for the coat of arms we wear, and for the sake of the fans," says Janković.

In June, the Finns outplayed and beat Montenegro 2:0 in Helsinki.

"We are playing against a good national team, I like the football played by the Finns more than the rivals from our group. They played the 3-5-2 system very well and if the team playing against them does not set up well, they can have a lot of problems. We know it will be difficult, but we rested and I hope we will be ready for the match," says the Qarabag midfielder.

When asked if the desire to place Montenegro in a major competition has turned into pressure that the players and the team are not ready to bear, Janković says:

"I can't answer on behalf of the entire team, but only on my own - I don't feel any pressure. It's clear that everyone would like us to achieve it, it's unnecessary to talk about it. When we will succeed and whether we will succeed, I don't know, nor I can promise. But we're trying, that's for sure"

Janković is one of the players, who has been standardly good in the national team lately, since the arrival of Radulović, he has been given a role that seems to suit him.

"Definitely my form is on an upward trajectory, after a period of not playing, a period when the situation in the previous club was not the best. I play constantly in Qarabag, it is logical that I am in better shape. Maybe I surprised some with my return, but I did not surprise myself because I always knew as much as I'm worth and as much as I can, only some things don't come together at the right moment. We can definitely gain a lot by playing in the national team, and the national team is an exceptional motivation for me. I'm glad if the public and the coaching staff see it that way. I'm always here to help in every sense, I try to give the maximum," Janković concluded.
https://www.vijesti.me/sport/fudbal/623116/jankovic-kada-cemo-i-da-li-cemo-doci-do-velikog-takmicenja-ne-znam-ali-znam-da-zelimo-i-da-se-trudimo
« Viimeksi muokattu: 25.09.2022 klo 19:55:23 kirjoittanut PM84 »
Tiksa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat

Vastaus #281 : 26.09.2022 klo 03:05:46

Kumpaa tuo kaatosade ja sitä seuraava mutapaini suosii?
Julkea bulbul

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU (JJK)

Vastaus #282 : 26.09.2022 klo 07:02:34

Kumpaa tuo kaatosade ja sitä seuraava mutapaini suosii?

Ainakin Pukkia (tune: sateisena iltana Stok Ratinassa).
D mies

Poissa Poissa

Vastaus #283 : 26.09.2022 klo 07:06:42

Onkos Suomen peliä ikinä siirretty/peruttu? Ei tule mieleen edes seurajoukkueen euro-peliä. Nyt lienee todellinen riski.
blackhawk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton

Vastaus #284 : 26.09.2022 klo 07:53:35

Onkos Suomen peliä ikinä siirretty/peruttu? Ei tule mieleen edes seurajoukkueen euro-peliä. Nyt lienee todellinen riski.

Keväällä 2020 siirrettiin pandemian takia neljä Huuhkajien harjoitusottelua ja EM-kisat. Yksittäisen ottelun siirtoa ei tosiaan tule mieleen.
Kuku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tamperelaiset muoviseurat ja kabinettinousijat

Vastaus #285 : 26.09.2022 klo 15:55:43

Hyvän ja vakiintuneen tavan mukaan ainakin viimeiset pelit pitäisi pelata samoilla kellonlyömillä sarjamuotoisessa kilpailussa. Ei tule siirtymään vaikka vettä olisi nilkkoihin asti.
PM84

Poissa Poissa

Vastaus #286 : 26.09.2022 klo 16:02:34

Hyvän ja vakiintuneen tavan mukaan ainakin viimeiset pelit pitäisi pelata samoilla kellonlyömillä sarjamuotoisessa kilpailussa. Ei tule siirtymään vaikka vettä olisi nilkkoihin asti.
Eiköhän tuo tapa vaikuta jonkin verran arviointiin, mutta jos tuomari sanoo pari tuntia ennen ottelua (tai koska se tarkastus tehdäänkään), että kenttä on pelikelvoton, siihen ei UEFA voi mitään. Suomen etu olisi ehdottomasti, jos Romanian ottelun tulos tiedettäisiin etukäteen. Samoin toisten lohkojen tulokset: nythän tämä lohko on huonoimmassa asemassa, kun kaikki muut lohkot pelataan loppuun huomenna - eikä sekään varsinaisesti "reilua" ole, kuten ei olisi sekään, että Romanian ottelu pelattaisiin ennen Suomen ottelua.
Uutinen
@Huuhkajat·13m
Huuhkajat valmistautuu normaalisti – kenttä päivällä pelattavassa kunnossa. 🏟️
Suomen joukkueen delegaatio kävi päivällä katsomassa illan ottelun kenttää. Stadionin henkilökunnan mukaan kenttä vetää vettä hyvin.
https://twitter.com/Huuhkajat/status/1574381648241741825

Lainaus
Kuten kaikissa UEFAn otteluissa, on olemassa varasuunnitelma, mikäli sääolosuhteet – tai mikä muu force majeur -syy – vaativat ottelun keskeytystä tai siirtoa. Sääolosuhteiden osalta kentän täytyisi olla pelikelvoton ja pelaajille vaarallinen – tai muuten sääolojen täytyisi vaarantaa pelaajat (kuten kova ukkonen). Otteluiden keskeytykset tai siirrot ovat hyvin harvinaisia, mutta tästä huolimatta varasuunnitelma on siis aina olemassa – myös maanantai-illan ottelun osalta.
« Viimeksi muokattu: 26.09.2022 klo 16:08:58 kirjoittanut PM84 »
Qwertyn Näppis

Poissa Poissa

Vastaus #287 : 26.09.2022 klo 16:12:26

Rankkasateessa se hyvä, että stadion vaikuttaa huonosti katetulta, joten kotijengin faneja jää varmasti paljon kotiin ja paikalle vääntäytyvilläkin tulee kylmät oltavat eikä mitään fanaattista kannatusta varmaan nähdä. Tsempit paikalla oleville Huuhkajafaneilla ja sadevaatteet mukaan. Ylos
Jyrsijä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jokerit FC

Vastaus #288 : 26.09.2022 klo 16:26:22

Tenholla on taustaa keskikentältä, mutta vissiin juoniorivuosilta viimeksi. En tiedä, onko Ivanovilla kokemusta, mutta hän on omaan silmään luontevin valinta, jos keskikentälle tarvitaan puolustava vaihtoehto. Mutta kun häntä tarvitaan puolustuksen keskimmäisenä. Kovin on ohut kokoonpano valittu.

Ainakin junnuvuosina 10-12v pelasi keskikentällä!

Ei mulla muuta.

Sivuja: 1 ... 11 [12]

Siirry: