FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 02:59:47 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Iskikö belfastilainen tauti?
Kyllä ja pahasti - 51 (40.2%)
Pientä käheyttä - 31 (24.4%)
Olen terve kuin Pukki - 23 (18.1%)
En ollut mukana - 22 (17.3%)
Äänestäjiä yhteensä: 127

Sivuja: 1 ... 6 [7] 8 ... 21
 
Kirjoittaja Aihe: Belfastiin maaliskuussa matkustin vaikka tiesin et silloin sataa vitusti  (Luettu 95973 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Raiden

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Punavalkoinen Lebensraum


Vastaus #150 : 01.02.2023 klo 02:31:12

Lasken avarin saamiseksi jo valmiiksi Ylos
Jaakko_Ko

Poissa Poissa


Vastaus #151 : 01.02.2023 klo 11:51:40

Lauantai-illan Ulster Rugbyn matsin lipunmyynti alkaa huomenna 2.2. klo 12 Suomen aikaa (klo 10 paikallista). Matsit ilmeisesti myydään yleensä loppuun. Linkki lippukauppaan: https://www.ticketmaster.ie/united-rugby-championship-ulster-rugby-v-vodacom-bulls-belfast-25-03-2023/event/38005E2DE4760EBF

e. Koska terassit ovat kattamattomia ja koska Belfastissa sataa, paikallinen kontaktini suositteli Grand standia.
« Viimeksi muokattu: 01.02.2023 klo 11:56:23 kirjoittanut Jaakko_Ko »
rex

Poissa Poissa


Vastaus #152 : 01.02.2023 klo 13:05:37

George Bestin lapsuudenkoti on samoilla kulmilla kuin rytkystadion.

https://www.georgebesthouse.com/
Isoveivi

Poissa Poissa


Vastaus #153 : 02.02.2023 klo 00:12:28

Ja jokainen itseään kunnioittava snookerin ystävähän suuntaa vähintään yhdelle pintille pubiin nimeltä The Royal. Hurricane Higginsin (1949-2010) kantapaikka jossa sillä on edelleen oma vakkaripöytä. Uljas takaseinän kokoinen maalaus sisällä ja seinällä myös foto jossa kaksi kaikkien aikojen kuuluisinta p-irkkua yhdessä. Higgins & Best. Lisäksi baarinpitäjä Seb on hieno mies Tuoppi
FCSTOKE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Jokerit SalPa LoPa Stoke City UD Las Palmas HSV


Vastaus #154 : 02.02.2023 klo 14:57:32

Big snooker Veivi
tumme

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal, IVFC, Villan Pojat, AC Oulu


Vastaus #155 : 02.02.2023 klo 21:31:38

Flybe meni konkurssiin. Nyt saa reitittää itsensä uudelleen Skotlannista Belfastiin.
DAF

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK, Riveluutio


Vastaus #156 : 02.02.2023 klo 23:58:24

Lipunmyynnistä ei ilmeisesti vieläkään mitään tietoa?
linnunlaulu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JIPPO, Suomi, Juventus


Vastaus #157 : 03.02.2023 klo 07:13:25

Lipunmyynnistä ei ilmeisesti vieläkään mitään tietoa?
Kyllä se tännekin ilmoitetaan, kuten myös somessa ja uutiskirjeessä, kun on varmaa tietoa.

Kusilaarihuhujen mukaan ensi viikon noin puolessavälissä.
straiter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg


Vastaus #158 : 03.02.2023 klo 07:20:06

Taisi vielä olla mestana se matsipäivän(kin) hittibaari Lavery's tjsp.

https://www.laverysbelfast.com/


Kai Lavery's toimii tälläkin kertaa kokoontumisbaarina?
Ecca

Poissa Poissa


Vastaus #159 : 03.02.2023 klo 08:34:33

Kai Lavery's toimii tälläkin kertaa kokoontumisbaarina?

Mä meen Mojoon ja sillä siisti.
hzn4000

Poissa Poissa


Vastaus #160 : 03.02.2023 klo 09:00:03

Kai Lavery's toimii tälläkin kertaa kokoontumisbaarina?
Selvityksen alla. Saattaa olla myös Pirkkujen baareja se. Mutta samalta etäisyydeltä stadikasta yritetään löytää jotain tilavaa.
Hasselhoff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJS, Suomen maajoukkue


Vastaus #161 : 05.02.2023 klo 09:54:11

Crusaders FC - Carrick Rangers matsiin on liput myynnissä Crusadersin kotisivuilla.

https://crusadersfootballclub.com/tickets
Raiden

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Punavalkoinen Lebensraum


Vastaus #162 : 09.02.2023 klo 00:44:33

Painetaako nappia >:( Ylos majoitus vielä uupuu, pyörittelen vielä vaihtoehtoja sen suhteen, mutta jos jo(i)takin kiinnostaa lähtä jakaa kustannuksia niin tännepäin yyveetä. Liikenteessä 24-28 pvä. NAISPUOLEISILTA KÄY VAIN jos näyttelee Emmerdalessa ja omistaa hyvät vitut. terveisin Olavi
Elintasokumpu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti


Vastaus #163 : 10.02.2023 klo 11:53:41

Löytyypä surkeesti infoa internetistä nii kysytääs täältä! Passin kans sellai tilanne e päivät tulee vastaa just päivää ennen poistumista. Nii onko p-irlannis sillee että passin oltava voimassa viel puol vuotta reissun jälkeen? Irkutha kuuluu schengenii nii tuskin ees kyselevät.
Hunaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3


Vastaus #164 : 10.02.2023 klo 12:03:21

Löytyypä surkeesti infoa internetistä nii kysytääs täältä! Passin kans sellai tilanne e päivät tulee vastaa just päivää ennen poistumista. Nii onko p-irlannis sillee että passin oltava voimassa viel puol vuotta reissun jälkeen? Irkutha kuuluu schengenii nii tuskin ees kyselevät.

Uutinen
Kuinka kauan Suomen passini tulee olla voimassa matkustaessani Britanniaan?
Tällä hetkellä Britanniaan matkustaessa Suomen passin tai henkilökortin on oltava voimassa koko matkan ajan tai maassa oleskelun ajan (ei vaatimusta kolmen tai kuuden kuukauden voimassaolosta), eikä Suomen kansalainen tarvitse viisumia. Britannian maahantulosäännöistä löydät lisää tietoa täältä: Gov.uk: Entering the UK(Linkki toiselle verkkosivustolle).

https://finlandabroad.fi/web/gbr/usein-kysytyt-kysymykset1#KuinkakauanSuomenpassinituleeollavoimassamatkustaessaniBritanniaan
Elintasokumpu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti


Vastaus #165 : 10.02.2023 klo 12:18:33

Uutinen
Kuinka kauan Suomen passini tulee olla voimassa matkustaessani Britanniaan?
Tällä hetkellä Britanniaan matkustaessa Suomen passin tai henkilökortin on oltava voimassa koko matkan ajan tai maassa oleskelun ajan (ei vaatimusta kolmen tai kuuden kuukauden voimassaolosta), eikä Suomen kansalainen tarvitse viisumia. Britannian maahantulosäännöistä löydät lisää tietoa täältä: Gov.uk: Entering the UK(Linkki toiselle verkkosivustolle).

https://finlandabroad.fi/web/gbr/usein-kysytyt-kysymykset1#KuinkakauanSuomenpassinituleeollavoimassamatkustaessaniBritanniaan
tattista vaa!
Hasselhoff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJS, Suomen maajoukkue


Vastaus #166 : 10.02.2023 klo 15:32:28

Löytyypä surkeesti infoa internetistä nii kysytääs täältä! Passin kans sellai tilanne e päivät tulee vastaa just päivää ennen poistumista. Nii onko p-irlannis sillee että passin oltava voimassa viel puol vuotta reissun jälkeen? Irkutha kuuluu schengenii nii tuskin ees kyselevät.

Irlanti ei kuulu Schengen alueeseen.
Labia Majora

Poissa Poissa


Vastaus #167 : 10.02.2023 klo 19:33:20

Palloliiton sivuilla näkyy nyt liput-osiossa Pirlanti-ottelu mutta lippujen osto ei näytä onnistuvan.
rex

Poissa Poissa


Vastaus #168 : 11.02.2023 klo 21:03:51

Glentoran vs Portadown on vahvistettu lauantaille. Jos kiinnostusta on niin A) järjestävät kierroksen stadionilla ennen matsia ja B) avaavat Ballymacin Glentoranin Suppoters Clubin meitä varten normaalia aikaisemmin. Jos muitakin kun minä osallistumassa niin kuitatkaa mulle täällä tai tutut muita kanavia pitkin, jotta uskallan vahvistaa nämä. Laitan myöhemmin tarkempaa infoa.
« Viimeksi muokattu: 12.02.2023 klo 09:45:10 kirjoittanut rex »
hzn4000

Poissa Poissa


Vastaus #169 : 11.02.2023 klo 21:28:35

Glentoran vs Portadown on vahvistettu lauantaille. Jos kiinnostusta on niin A) järjestävät kierroksen stadionilla ennen matsia ja B) avaavat Ballymacin Glentoranin Suppoters Clubin meitä varten normaalia aikaisemmin. Jos muitakin kun minä osallistumassa niin kuitatkaa mulle täällä tai tutut muita kanavia pitkin, jotta uskallan vahvistaa nämä. Laitan myöhemmin tarkempaa infoa.

Ja yleisön pyynnöstä Rextoursin Belfast kiertokävely toteutuu su aamupäivällä. Myös tästä tarkemmat tiedot myöhemmin.
Kiinnostaa molemmat. Vahvistan muun seurueen kommenttien jälkeen homman vielä erikseen.
cougaref

Poissa Poissa


Vastaus #170 : 11.02.2023 klo 22:06:28

Glentoran vs Portadown on vahvistettu lauantaille. Jos kiinnostusta on niin A) järjestävät kierroksen stadionilla ennen matsia ja B) avaavat Ballymacin Glentoranin Suppoters Clubin meitä varten normaalia aikaisemmin. Jos muitakin kun minä osallistumassa niin kuitatkaa mulle täällä tai tutut muita kanavia pitkin, jotta uskallan vahvistaa nämä. Laitan myöhemmin tarkempaa infoa.

Ja yleisön pyynnöstä Rextoursin Belfast kiertokävely toteutuu su aamupäivällä. Myös tästä tarkemmat tiedot myöhemmin.

Kiinnostelisi. Mitä kautta voi ostaa matsiliput?
Ylempi Toppari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United, Suomen Maajoukkueet


Vastaus #171 : 12.02.2023 klo 01:58:18

Glentoran vs Portadown on vahvistettu lauantaille. Jos kiinnostusta on niin A) järjestävät kierroksen stadionilla ennen matsia ja B) avaavat Ballymacin Glentoranin Suppoters Clubin meitä varten normaalia aikaisemmin. Jos muitakin kun minä osallistumassa niin kuitatkaa mulle täällä tai tutut muita kanavia pitkin, jotta uskallan vahvistaa nämä. Laitan myöhemmin tarkempaa infoa.

Ja yleisön pyynnöstä Rextoursin Belfast kiertokävely toteutuu su aamupäivällä. Myös tästä tarkemmat tiedot myöhemmin.

Kiinnostaa sekä stadionkierros että supporters club.
Tuhoaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Meidän Maajoukkueet, HJK, ACH


Vastaus #172 : 12.02.2023 klo 07:11:14

Glentoran vs Portadown on vahvistettu lauantaille. Jos kiinnostusta on niin A) järjestävät kierroksen stadionilla ennen matsia ja B) avaavat Ballymacin Glentoranin Suppoters Clubin meitä varten normaalia aikaisemmin. Jos muitakin kun minä osallistumassa niin kuitatkaa mulle täällä tai tutut muita kanavia pitkin, jotta uskallan vahvistaa nämä. Laitan myöhemmin tarkempaa infoa.

Ja yleisön pyynnöstä Rextoursin Belfast kiertokävely toteutuu su aamupäivällä. Myös tästä tarkemmat tiedot myöhemmin.

Mukana!
Hertha

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka


Vastaus #173 : 12.02.2023 klo 07:42:03

Tuohan kuulostaa hyvältä, eli mielelläni olen mukana.
Hasselhoff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJS, Suomen maajoukkue


Vastaus #174 : 12.02.2023 klo 08:23:07

Glentoran vs Portadown on vahvistettu lauantaille. Jos kiinnostusta on niin A) järjestävät kierroksen stadionilla ennen matsia ja B) avaavat Ballymacin Glentoranin Suppoters Clubin meitä varten normaalia aikaisemmin. Jos muitakin kun minä osallistumassa niin kuitatkaa mulle täällä tai tutut muita kanavia pitkin, jotta uskallan vahvistaa nämä. Laitan myöhemmin tarkempaa infoa

Minä + 2 muuta mukana.

« Viimeksi muokattu: 12.02.2023 klo 09:14:49 kirjoittanut Hasselhoff »

 
Sivuja: 1 ... 6 [7] 8 ... 21
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa