FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.04.2024 klo 20:24:19 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Iskikö belfastilainen tauti?
Kyllä ja pahasti - 51 (40.2%)
Pientä käheyttä - 31 (24.4%)
Olen terve kuin Pukki - 23 (18.1%)
En ollut mukana - 22 (17.3%)
Äänestäjiä yhteensä: 127

Sivuja: 1 ... 7 [8] 9 ... 21
 
Kirjoittaja Aihe: Belfastiin maaliskuussa matkustin vaikka tiesin et silloin sataa vitusti  (Luettu 96230 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Labia Majora

Poissa Poissa


Vastaus #175 : 12.02.2023 klo 10:03:01

Lisätietoja Belfastin kiertokävelystä?
jol

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Suomen Maajoukkue, Manchester City


Vastaus #176 : 12.02.2023 klo 16:32:21

Glentoran vs Portadown on vahvistettu lauantaille. Jos kiinnostusta on niin A) järjestävät kierroksen stadionilla ennen matsia ja B) avaavat Ballymacin Glentoranin Suppoters Clubin meitä varten normaalia aikaisemmin. Jos muitakin kun minä osallistumassa niin kuitatkaa mulle täällä tai tutut muita kanavia pitkin, jotta uskallan vahvistaa nämä. Laitan myöhemmin tarkempaa infoa.
Kiinnostaa + kaks
Dirk Kuyt

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Prosessi ei vaadi UEFA Pro -lisenssiä


Vastaus #177 : 12.02.2023 klo 17:18:18

Onko siitä SMJK:n lippumyynnin alkamisesta kuulunut mitään uusia alustavia tietoja?
läski

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi


Vastaus #178 : 12.02.2023 klo 17:55:16

Glentoran vs Portadown on vahvistettu lauantaille. Jos kiinnostusta on niin A) järjestävät kierroksen stadionilla ennen matsia ja B) avaavat Ballymacin Glentoranin Suppoters Clubin meitä varten normaalia aikaisemmin. Jos muitakin kun minä osallistumassa niin kuitatkaa mulle täällä tai tutut muita kanavia pitkin, jotta uskallan vahvistaa nämä. Laitan myöhemmin tarkempaa infoa.

Kiinnostaa +2
hzn4000

Poissa Poissa


Vastaus #179 : 12.02.2023 klo 18:50:38

Onko siitä SMJK:n lippumyynnin alkamisesta kuulunut mitään uusia alustavia tietoja?
Ei. Veikkaukseni ystävänpäivän tienoista pitää vielä paikkansa.
KonnaKumposti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACO, OTP


Vastaus #180 : 12.02.2023 klo 20:41:46

Glentoran vs Portadown on vahvistettu lauantaille. Jos kiinnostusta on niin A) järjestävät kierroksen stadionilla ennen matsia ja B) avaavat Ballymacin Glentoranin Suppoters Clubin meitä varten normaalia aikaisemmin. Jos muitakin kun minä osallistumassa niin kuitatkaa mulle täällä tai tutut muita kanavia pitkin, jotta uskallan vahvistaa nämä. Laitan myöhemmin tarkempaa infoa.

Ollaan viiden hengen porukalla tuohon matsiin menossa. Oheistoiminnassa mielellään mukana!
Spili

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu


Vastaus #181 : 12.02.2023 klo 22:28:52

Glentoran vs Portadown on vahvistettu lauantaille. Jos kiinnostusta on niin A) järjestävät kierroksen stadionilla ennen matsia ja B) avaavat Ballymacin Glentoranin Suppoters Clubin meitä varten normaalia aikaisemmin. Jos muitakin kun minä osallistumassa niin kuitatkaa mulle täällä tai tutut muita kanavia pitkin, jotta uskallan vahvistaa nämä. Laitan myöhemmin tarkempaa infoa.

Tietenkin mukana.
Royal-E

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJS / KeuPa, JJK / Koko Suomen HJK


Vastaus #182 : 13.02.2023 klo 10:22:44

5 henkilön voimin mukaan
rex

Paikalla Paikalla


Vastaus #183 : 13.02.2023 klo 10:50:51

Kiinnostuneita sen verran paljon että vahvistan asian Ulsteriin. Laitan täällä infoa tarkemmasta ajankohdasta yms.
Raffael

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FCLK & SMJK


Vastaus #184 : 14.02.2023 klo 11:41:46

Urheilun ystävät voivat kyllä aika kovan viikon tehtailla halutessaan:

23.3 Tanska - Suomi
24.3 Leinster Rugby
25.3 Päivällä Glentoran futis, illalla Ulster Rugby
26.3 P-Irlanti - Suomi
27.3 Irlanti - Ranska


Tarttuuko joku haasteeseen?
Alfons X

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barça, TPS, CE Europa, Huuhkajat


Vastaus #185 : 14.02.2023 klo 12:06:08

Urheilun ystävät voivat kyllä aika kovan viikon tehtailla halutessaan:

23.3 Tanska - Suomi
24.3 Leinster Rugby
25.3 Päivällä Glentoran futis, illalla Ulster Rugby
26.3 P-Irlanti - Suomi
27.3 Irlanti - Ranska


Tarttuuko joku haasteeseen?
3/6 ehkä 4 jos Glentoranin tai Crusadersin matsiin tulee mentyä.
hzn4000

Poissa Poissa


Vastaus #186 : 14.02.2023 klo 14:03:29

Hyvää ystävänpäivää, t. Pirkut. Lippuja ei saatu vieläkään myyntiin, mutta syy selvisi. Siellä on etsitty suomalaisille isompia lohkoja ja tullaan saamaan n. tuhat lippua aiemman 850 sijaan. Toivottavasti saavat nyt hommansa kuosiin ja liput meille myyntiin loppuviikoksi.
Raffael

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FCLK & SMJK


Vastaus #187 : 14.02.2023 klo 22:30:21

Glentoran vs Portadown on vahvistettu lauantaille. Jos kiinnostusta on niin A) järjestävät kierroksen stadionilla ennen matsia ja B) avaavat Ballymacin Glentoranin Suppoters Clubin meitä varten normaalia aikaisemmin. Jos muitakin kun minä osallistumassa niin kuitatkaa mulle täällä tai tutut muita kanavia pitkin, jotta uskallan vahvistaa nämä. Laitan myöhemmin tarkempaa infoa.

Kiinnostunut +3
hzn4000

Poissa Poissa


Vastaus #188 : 15.02.2023 klo 10:31:35

Hyvää ystävänpäivää, t. Pirkut. Lippuja ei saatu vieläkään myyntiin, mutta syy selvisi. Siellä on etsitty suomalaisille isompia lohkoja ja tullaan saamaan n. tuhat lippua aiemman 850 sijaan. Toivottavasti saavat nyt hommansa kuosiin ja liput meille myyntiin loppuviikoksi.
Tietoa tihkuu ja liput tullaan saamaan myyntiin tällä viikolla, luultavasti perjantaina. Tosin liput välittää paikallinen ticketmaster ja nehän ottaa vielä sen £44 hintaisen lipun päälle vielä£4,50 palvelumaksun, mikä tarkoittaa että eilisellä kurssilla lipun hinta olisi todellisuudessa 55€. Mahtavaa! Mutta kaupoille ollaan pääsemässä.
Tapio Suomisen kalju

Poissa Poissa


Vastaus #189 : 15.02.2023 klo 12:14:30

Glentoran vs Portadown on vahvistettu lauantaille. Jos kiinnostusta on niin A) järjestävät kierroksen stadionilla ennen matsia ja B) avaavat Ballymacin Glentoranin Suppoters Clubin meitä varten normaalia aikaisemmin. Jos muitakin kun minä osallistumassa niin kuitatkaa mulle täällä tai tutut muita kanavia pitkin, jotta uskallan vahvistaa nämä. Laitan myöhemmin tarkempaa infoa.

Kiinnostaa x3.
SuomiUK

Poissa Poissa


Vastaus #190 : 15.02.2023 klo 12:57:42

Glentoran vs Portadown on vahvistettu lauantaille. Jos kiinnostusta on niin A) järjestävät kierroksen stadionilla ennen matsia ja B) avaavat Ballymacin Glentoranin Suppoters Clubin meitä varten normaalia aikaisemmin. Jos muitakin kun minä osallistumassa niin kuitatkaa mulle täällä tai tutut muita kanavia pitkin, jotta uskallan vahvistaa nämä. Laitan myöhemmin tarkempaa infoa.

yes - 3 of us would be coming along to that :-)
hzn4000

Poissa Poissa


Vastaus #191 : 16.02.2023 klo 08:43:57

Kopioidaan tuolta jäsenkirjeestä tännekin:

Pohjois-Irlanti – Suomi 26.3. Belfastissa

Suomi kohtaa Pohjois-Irlannin EM-karsintaottelussa Belfastin Windsor Parkilla 26.3. 19.45 paikallista aikaa, 21.45 Suomen aikaa. Liput Suomen fanikatsomoon tulevat myyntiin perjantaina 17.2. klo 11. Lipunmyynti päättyy maanantaina 27.2. klo 18. Toimi seuraavasti:

Suosittelemme lipun ostamista tietokoneella mobiililaitteen sijaan, myyntisivu on optimoitu tietokoneella käytettäväksi. Mene osoitteeseen https://www.pohjoiskaarre.fi ja kirjaudu sisään. Valitse lippuinfo Pohjois-Irlanti – Suomi ja siirry täyttämään matkustustietolomake. Matkustustietolomakkeen täyttämisen jälkeen saat linkin lipun ostoa varten. Ticketmaster.ie-sivusto edellyttää rekisteröitymistä, tunnukset voi ja kannattaakin käydä tekemässä jo etukäteen. Ota myös maksukortti jo valmiiksi esille. Valitse sen jälkeen paikka, suosittelemme ostamaan lipun läheltä NLJ18-sektorin keskikohtaa. Toimitustavan yhteydessä valitse maaksi ”other”, mikäli et asu Brittiensaarilla. Lipun hinta on 44 £, jonka lisäksi peritään 4,5 £ palvelumaksun ja mahdolliset luottokorttikomissiot. Lippu tulee näkyviin Ticketmasterin sivulle viimeistään kolme päivää ennen peliä. Huom! Lippu ei siis välttämättä näy heti ostamisen jälkeen.

Mahdollisissa ongelmatilanteissa kysymykset: fanit@suomifanit.com tai verkkosivujen yhteydenottolomakkeen kautta, otsikoksi otteluliput.
Muut tarkemmat tiedot kokoontumisbaarista ja muusta mahdollisesta toiminnasta Pohjois-Irlannissa ilmoitetaan lähempänä ottelupäivää.

Tölkkivaari

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: #TunnenSielläTyyppejä


Vastaus #192 : 16.02.2023 klo 09:27:15

Miksi Pohjois-Irlannin lipunmyynti tapahtuu naapurimaan lippujärjestelmän kautta ???
Toffo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #193 : 16.02.2023 klo 10:29:46

Miksi Pohjois-Irlannin lipunmyynti tapahtuu naapurimaan lippujärjestelmän kautta ???

Ei mitään faktatietoa mutta voisiko johtua EU:n sisämarkkinarajasta?
Rymäkkä

Poissa Poissa


Vastaus #194 : 16.02.2023 klo 21:26:03

Paljonko SMJK:lla on lippuja myynnissä?
Onko pelkoa, että myydään loppuun? Pitääkö olla heti yhdeltätoista päivystämässä vai uskaltaako jättää oston iltapäivään?
DAF

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK, Riveluutio


Vastaus #195 : 16.02.2023 klo 21:35:20

Paljonko SMJK:lla on lippuja myynnissä?
Onko pelkoa, että myydään loppuun? Pitääkö olla heti yhdeltätoista päivystämässä vai uskaltaako jättää oston iltapäivään?

Taitaa olla sama myyntilinkki niin SMJK:lla kuin muullakin suomimyynnillä, kun Pölliskin on luvannut lähettää linkin klo 11 myös. Vai onko SMJK:lla oikeasti joku kiintiö allokoituna ticketmasterin myyntisivun kautta?
hzn4000

Poissa Poissa


Vastaus #196 : 16.02.2023 klo 22:13:21

Hyvää ystävänpäivää, t. Pirkut. Lippuja ei saatu vieläkään myyntiin, mutta syy selvisi. Siellä on etsitty suomalaisille isompia lohkoja ja tullaan saamaan n. tuhat lippua aiemman 850 sijaan. Toivottavasti saavat nyt hommansa kuosiin ja liput meille myyntiin loppuviikoksi.
Tässä tältä samalta sivulta löytyvästä viestistä löytyy suomalaisten kiintiö. En usko, että loppuu ensimmäisen tunnin aikana.
rex

Paikalla Paikalla


Vastaus #197 : 17.02.2023 klo 12:06:24

Lippu poistettu. Yllättävän hyvin meni prosessi. Nyt kun rekisteröidytty Dublinin ticketmasteriin alkaa varmaan sähköposti täyttyä kaiken maailman GAA-matsien mainoksista.
Raffael

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FCLK & SMJK


Vastaus #198 : 17.02.2023 klo 12:07:04

Lippulinkin kautta voi ostaa max 6 kpl lippuja. Onko sallittua ostaa 6 hengen porukalle kaikki liput yhdestä linkistä ja säästää 25 euroja käsittelykuluja
John Matrix

Poissa Poissa


Vastaus #199 : 17.02.2023 klo 12:08:01

Lipun ostaminen meni kerrankin yllättävän kivuttomasti. Joko mennään?! Tuoppi

 
Sivuja: 1 ... 7 [8] 9 ... 21
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa