FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
23.12.2024 klo 21:06:26 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Iskikö belfastilainen tauti?
Kyllä ja pahasti - 51 (40.2%)
Pientä käheyttä - 31 (24.4%)
Olen terve kuin Pukki - 23 (18.1%)
En ollut mukana - 22 (17.3%)
Äänestäjiä yhteensä: 127

Sivuja: 1 ... 9 [10] 11 ... 21

Kirjoittaja Aihe: Belfastiin maaliskuussa matkustin vaikka tiesin et silloin sataa vitusti  (Luettu 97326 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
maness

Poissa Poissa

Vastaus #225 : 17.02.2023 klo 12:32:42

Kylläkyllä ja sehän on yleisesti ihan ymmärrettäväkin mutta tässä tapauksessa on tiedossa että iso osa ostaa lipun yksittäin (SMJK) joten vois ajatella että ATK:sta vois kytkeä sen rajoituksen myös pois päältä.

Taitaa olla joku Irlannin ticketmasterin kanssa neuvottelu yksittäisen tapahtuman lipunmyyntiATK:sta olla aika tyypillinen tietokone sanoo ei tilanne. Vaan miksi se pitää välipenkki edes yrittää jättää?

Katsomoa alettu täyttää keskeltä ja molempiin reunoihin jää kaksi paikkaa, joka ei yksin lippua ostaessa toimi

Hyväksytään selitys, tyhmältähän tuo kuulostaa.
« Viimeksi muokattu: 17.02.2023 klo 12:36:04 kirjoittanut maness »
Tölkkivaari

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: #TunnenSielläTyyppejä

Vastaus #226 : 17.02.2023 klo 12:34:12

Taitaa olla joku Irlannin ticketmasterin kanssa neuvottelu yksittäisen tapahtuman lipunmyyntiATK:sta olla aika tyypillinen tietokone sanoo ei tilanne. Vaan miksi se pitää välipenkki edes yrittää jättää?

Katsomoa alettu täyttää keskeltä ja molempiin reunoihin jää kaksi paikkaa, joka ei yksin lippua ostaessa toimi
kyrsä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vepsu

Vastaus #227 : 17.02.2023 klo 12:36:29

Kaksi lippua ostettu. Eihän aiheuta ongelmia että kaverin lipussa luonnollisesti minun nimeni? Molemmat täyttänyt matkustustietolomakkeen
VanhaRuoska

Poissa Poissa

Vastaus #228 : 17.02.2023 klo 12:40:11

Kuinka vaivattomasti teillä tilaus onnistui?
Minä oon yrittänyt jo tuskastumiseen saakka tilata, mutta ei onnistu. Paikkojen valinnan jälkeen ei vaan etene ja aikaraja heittää ulos.
Mombasa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Homovitun huutaminen

Vastaus #229 : 17.02.2023 klo 12:43:16

Kuinka vaivattomasti teillä tilaus onnistui?
Minä oon yrittänyt jo tuskastumiseen saakka tilata, mutta ei onnistu. Paikkojen valinnan jälkeen ei vaan etene ja aikaraja heittää ulos.

Käytitkö selaimien automaattistä täyttöä? Jostain syystä sekä kortin että osoitteen kanssa palvelu ei hyväksynyt automaattisen täytön tuloksia, vaikkakin ne olivat täysin oikein ja muuallakin käytössä. Näpyttelin sitten rauhakseltaan kaikki tiedot kenttiin itse ja pääsin lopulta etenemään.
VanhaRuoska

Poissa Poissa

Vastaus #230 : 17.02.2023 klo 12:46:12

Kun en päässyt niin pitkälle. Paikkojen valinnan ja NEXT- painalluksen jälkeen ei tapahtunut mitään.
Toloppa28

Paikalla Paikalla

Vastaus #231 : 17.02.2023 klo 12:47:15

Palloliitto ei ilmeisesti ole vielä saanut omiin kanaviin lippulinkkiä&matkustustietolomaketta, että seurueen ei-jäsenetkin saisi liput poistettua?
Herstein

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Heitto

Vastaus #232 : 17.02.2023 klo 12:49:38

Palloliitto ei ilmeisesti ole vielä saanut omiin kanaviin lippulinkkiä&matkustustietolomaketta, että seurueen ei-jäsenetkin saisi liput poistettua?

Pistä sähköpostia lippuvastaavalle, pistää sulle paluuviestillä ohjeet lippujen ostoa varten.
Kulttuurilasagne

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Endnu ukendt

Vastaus #233 : 17.02.2023 klo 12:54:04

Vaan miksi se pitää välipenkki edes yrittää jättää?
Itse en edes hiffannut koko rajoitusta vaan otin vaan jonkun random penkin siitä keskeltä että kaverit voi sitten ottaa siitä lähistöltä. Jos ois etukäteen ohjeistettu täyttämään jotenkin järjestyksessä niin olisin tietenkin tehnyt niin.
DAF

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK, Riveluutio, KoiPS

Vastaus #234 : 17.02.2023 klo 12:54:53

Salasuolle meiliä, saman linkin sieltä saat. Ymmärtääkseni kaikki ostaminen tapahtuu yhdestä ja samasta linkistä.
Ylempi Toppari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United, Suomen Maajoukkueet

Vastaus #235 : 17.02.2023 klo 12:56:54

NLJ18:aan ei saa enää ostettua yksittäistä lippua, koska valittaa tuosta rajoituksesta jättää vähintään 2 penkkiä vierekkäin. Minne katsomoon lähdetään sitten laajentamaan?
Acquiesce

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Deportivo Palestino, The Hibees

Vastaus #236 : 17.02.2023 klo 13:01:58

NLI16 lähin josta antoi ostamaan lipun. Saa nähdä missä sitä päätyy sitten lopulta ottelun katsomaan.

Toki tuonne kaarteen puolellekin olisi voinut mennä, mutta vaikutti ostohetkellä epäilyttävän tyhjältä.
« Viimeksi muokattu: 17.02.2023 klo 13:04:55 kirjoittanut Acquiesce »
Ylempi Toppari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United, Suomen Maajoukkueet

Vastaus #237 : 17.02.2023 klo 13:04:57

Mä otin NLK19:sta, koska siellä oli enemmän tilaa ja mahdollisuuksia ottaa yksittäisiä paikkoja.
hzn4000

Poissa Poissa

Vastaus #238 : 17.02.2023 klo 13:18:25

Kaksi lippua ostettu. Eihän aiheuta ongelmia että kaverin lipussa luonnollisesti minun nimeni? Molemmat täyttänyt matkustustietolomakkeen

Ei ole ongelmaa.

Ja sieltä kaarteen puolelta taitaa saada hyvin ostettua yksittäisiä lippuja. Alustavasti oli capon ja rumpalin kanssa puhetta, että tulisivat siihen J18 alaosaan.
Luigi

Poissa Poissa

Vastaus #239 : 17.02.2023 klo 13:19:27

NLJ18:aan ei saa enää ostettua yksittäistä lippua, koska valittaa tuosta rajoituksesta jättää vähintään 2 penkkiä vierekkäin. Minne katsomoon lähdetään sitten laajentamaan?

Eihän tässä nyt taas oo järkeä. Pirkkuihin kannattanee Pölliksen/Smäikän olla aika pikaisesti yhteydessä, että voisko asialle tehdä jotain?
hzn4000

Poissa Poissa

Vastaus #240 : 17.02.2023 klo 13:23:41

Eihän tässä nyt taas oo järkeä. Pirkkuihin kannattanee Pölliksen/Smäikän olla aika pikaisesti yhteydessä, että voisko asialle tehdä jotain?
On oltu jo. Katellaan ja ihmetellään, että tekevätkö mitään asialle. Tuntuvat olevan aina välillä ns. bosniamoodissa.
hzn4000

Poissa Poissa

Vastaus #241 : 17.02.2023 klo 13:28:19

Kun en päässyt niin pitkälle. Paikkojen valinnan ja NEXT- painalluksen jälkeen ei tapahtunut mitään.
Jos ongelma ei ole vielä selvinnyt, laita viestiä kotisivujen yhteydenottolomakkeela.
Luigi

Poissa Poissa

Vastaus #242 : 17.02.2023 klo 13:30:25

On oltu jo. Katellaan ja ihmetellään, että tekevätkö mitään asialle. Tuntuvat olevan aina välillä ns. bosniamoodissa.

Hyvää duunia!
Zewe25

Poissa Poissa

Vastaus #243 : 17.02.2023 klo 14:13:27

Sain lopulta lipun mutta on kyllä kusinen katiska tüp tickermaster.

Ensin koitin valita paikkaani kartalta mutta jostain syystä ticketmaster halusi että valitsen 2 lippua, vaikka vaihdoin ostettavien lippujen määrän yhteen. Tämän jälkeen en meinannut saada tilin luomiseen tarvittavaa koodia kunnes sain sen toisella ostoyrityksellä. Tämän jälkeen siirryttiin maksamaan. Paypal ei toiminut joten yritin maksaa kortilla. Juuri kun luulin saaneeni lipun ostettua, systeemi valittaa väärästä postikoodista. Kokeilen tätä pari kertaa kunnes huomaan että edellisessä kohdassa käyttäjän on tarkoitus valita kotimaakseen "other". Tätä ei tietty missään ilmoiteta maksun yhteydessä.

Nyt on majoitus, matkat ja liputkin taskussa niin alkaa matkakuume nousemaan.
Lennä huuhkajat

Poissa Poissa

Vastaus #244 : 17.02.2023 klo 15:18:07

Kuumotti lippujen hankinta oikein kunnolla, kun olen EU:n ulkopuolella tällä hetkellä ja toi sysipaska Ticketmaster piti mua bottina. Yritin monella eri laitteella ja eri selaimella ja eri asetuksilla, mikään ei auttanut.

Onneksi sai ostettua enemmän kuin yhden lipun per turpa, niin frendi Suomessa pystyi lipun hankkimaan. Muuten olisi jäänyt varmaan matsi väliin.
PohjiksenKingi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka

Vastaus #245 : 17.02.2023 klo 15:28:28

Lippu (tai vielä tässä vaiheessa tilausvahvistus) taskussa. Hyvin toimi itsellä ticketmaster ja kiitos lippuvastaavalle selkeistä ohjeista jokaiseen steppiin. Ei malttais odottaa jo reissua! Kiva kun on keväällä jotain mitä odottaa.
Big_Sam

Poissa Poissa

Vastaus #246 : 18.02.2023 klo 11:34:55

Glentoran vs Portadown on vahvistettu lauantaille. Jos kiinnostusta on niin A) järjestävät kierroksen stadionilla ennen matsia ja B) avaavat Ballymacin Glentoranin Suppoters Clubin meitä varten normaalia aikaisemmin. Jos muitakin kun minä osallistumassa niin kuitatkaa mulle täällä tai tutut muita kanavia pitkin, jotta uskallan vahvistaa nämä. Laitan myöhemmin tarkempaa infoa.

Ehdottomasti mukaan!!
Musta Aurinko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #247 : 18.02.2023 klo 12:01:49

Milläs tuolta Belfastista pääsee Dubliniin pelin jälkeen? Aamulla olisi lento takaisin, onko SMJK:lla jotain yhteiskuljetusta?
rumaressu

Poissa Poissa

Vastaus #248 : 18.02.2023 klo 12:10:18

Mä otin NLK19:sta, koska siellä oli enemmän tilaa ja mahdollisuuksia ottaa yksittäisiä paikkoja.

Sama. Ei myynyt lohko 18:sta yksittäistä lippua.
hzn4000

Poissa Poissa

Vastaus #249 : 18.02.2023 klo 12:23:14

Milläs tuolta Belfastista pääsee Dubliniin pelin jälkeen? Aamulla olisi lento takaisin, onko SMJK:lla jotain yhteiskuljetusta?
Mulla on aircoachille lippu ostettuna aamulla 7.40 lähtevään bussiin.

Sivuja: 1 ... 9 [10] 11 ... 21

Siirry: