FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.11.2024 klo 18:27:42 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 4 [5] 6 ... 49

Kirjoittaja Aihe: Jalkapallounet!  (Luettu 155583 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aachi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee

Vastaus #100 : 07.12.2007 klo 12:40:50

Uni oli oikeasti hieman laajempi, mutta en nyt liian yksityiskohtaisesti viitsi alkaa selittämään näitä jalkapalloon liittymättömiä asioita.
et oo saamassa  :D Ylos
Tonton Zola Moukoko

Poissa Poissa

Vastaus #101 : 08.12.2007 klo 02:37:58

Toissa yönä näin unta, että Suomi meni 0-2 vierasvoitolla Sloveniaa  ??? vastaan 2008 EM-kisoihin Portugalin hävittyä samaan aikaan Puolalle. Oli aivan mahtava fiilis ja mm. faijalle tokaisin unessa, että kyllä tätä on odotettukin. Kyllä vitutti herätä siitä unesta.
culogordo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Barcelona, Maajoukkue

Vastaus #102 : 08.12.2007 klo 14:25:09

Onhan noita ollut useinkin..

Kerran pääsin kokeilemaan taitojani Juventuksen paidassa täydellä stadionilla jossain juhlaottelussa koska mummoni oli joku super-korkea kunniajäsen seurassa, ja oli kutsuvierasaitiossa vilkuttamassa!! Kovan paineen alla peli ei sujunut ja pallo karkasi helposti jalasta. Ajattelin että ei tule sopimusta, mutta tulipahan koettua tämäkin!

Hiljattain menin Camp Noulle, joka oli pienempi ja kivestä tehty kuin muinaisessa Roomassa, katsomaan peliä edeltävänä päivänä joukkueen harjoituksia ja stadionkierrokselle, kun huomasinkin yllätyksekseni että se peli onkin jo käynnissä! No pääsin jotenkin vaivatta siirtymään ihan kentänlaidalle, ja yht'äkkiä joku tyyppi alkoi selittämään että nyt äkkiä kentälle, siellä on jo peli menossa ja meiltä puuttuu yksi mies! Vasemmaksi laituriksi menin ja tällä kertaa pelit sujui alkukankeuden jälkeen hieman paremmin, voitin pari pääpalloa, syötin ja tein maalinkin.
« Viimeksi muokattu: 08.12.2007 klo 14:26:19 kirjoittanut culogordo »
LePerkele

Poissa Poissa

Vastaus #103 : 08.12.2007 klo 18:03:18

no ei sentää  :D rajansa kaikella  8)
Harri Kehari

Poissa Poissa

Vastaus #104 : 08.12.2007 klo 19:53:36

Tulosveikkaajat huomio, viimeöinen enneuni tuevalle kaudelle: Jaro-Lahti 0-1, pelataan Vaasassa kauppakeskus rewell centerissä.
hikikuutio

Poissa Poissa

Vastaus #105 : 08.12.2007 klo 23:42:20

Viime yönä näin unta, että Terry Venables maajoukkueen uusi päävalmentaja. Tajusin vasta aamulla nähneeni painajaista.
Bäzgä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #106 : 09.12.2007 klo 15:28:11

Olipa hieno uni viime yönä. Unessa olin kannustamassa huuhkajia Olympiastadionilla, mutta oli kyllä armottoman huonot paikat (jossain A-katsomon puolella selvästi kun D ja B20 näkyivät vastakkaisella puolella), jossa piti seistä että peliä näki. Eihän siinä muuten mitään olisi ollutkaan, mutta takana olleet jaksoivat valittaa kun eivät näe ja kuinka kaikkien pitäisi istua jne. :keskari: Varsin todentuntuinen uni siis.

Peliä olin seuraillut hetken ja pian Kuningas saikin pallon, hienot harhautukset ja kynäilyt ja upea syöttö eteenpäin... no syöttö olisi tietenkin mennyt perille, mutta huomio kiinnittyi toisaalle, sillä joku pahin terroristi juoksi kentälle heitti Litille paidan jossa luki "Litmanen - Suomen ainoa Kuningas".

Uni päättyi upeaan, upeaan kuvaan, jossa Litmanen seisoo keskellä kenttää, hiukset hieman sivulle hulmuten, taustallaan täpötäysi katsomo Suomea kannustamassa, taivaan ollessa hieman myrskyinen ja uhkaava. Kuninkaan oikea käsi on ojennettuna sivuun ja hän pienellä käden heilautuksella ja sormia napsauttamalla viittoilee Bubi-huuhkajan istumaan kädelleen. Huuhkajan lento ensin kädelle ja lopuksi Kuningas ja huuhkaja käsivarrellaan. Fantastinen.
Robba

Poissa Poissa

Vastaus #107 : 09.12.2007 klo 21:32:53

Tykkään nukkumisest, varsinki jos joka yö näkis tälläsii unii  :) Olin kaverin kaa stadikal kannustamas huuhkajii mm-kisoihi. Peli oli 0-0 Saksaa vastaa, ja se oli ratkaseva peli, eli et voitol suomi menis kisoihi. Pelii oli pelattu 91 minuuttia, oli tullu 3 minuuttia lisäaikaa. Kallio veti puolustuksest pallon ylös, Saksan puolustus mokas ja tintti pääs läpi ja pisti pallon maalii. Koko katsomo juos kentälle jne. . Sit se jotenki loppu ja jatku sillai et oltii afrikas ja suomi pelas brasiliaa vastaa mm-kisojen finaalis  Ylos Tuoppi
kyrpäjyrä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Against modern football

Vastaus #108 : 10.12.2007 klo 04:23:20

Tulipahan pitkästä aikaa viime yönä nähtyä futisuni. Suomi-Portugali oli stadikalla ja peli oli 2-2, 90 minuuttia pelattu. Portugalin maalivahti antaa huonon avauksen suoraan Suomen hyökkääjän jalkaan, joka täräyttää pallon myyrännussijana suoraan verkon perukoille. Tuoppi Koko katsomo repeää mielettömiin tuuletuksiin ja kisapaikka varmistuu. Kyllä vitutti herätessä, oli niin todentuntuinen  :(
Robba

Poissa Poissa

Vastaus #109 : 10.12.2007 klo 09:53:32

mullaki toi samantapane ni sama juttu, vitutti herätessä. Oli sellane olo et vois mennä uusiks nukkuu et toi uni jatkuis  :D Ylos
Skroddu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ribunin keittiö

Vastaus #110 : 10.12.2007 klo 10:00:42

Vein viime yönä Suomen kisoihin. Ahvenanmaa nöyrtyi stadikalla 2-0  ::) Ylos
Manbearpig

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lapuan Virkiä

Vastaus #111 : 10.12.2007 klo 14:41:58

Viime yönä näin melko sekavan unen. Mixu Paatelainen tuli käymään mun luona, en tiedä mistä se siihen tupsahti. Istu keittiön pyödän ääreen ja mä menin selittämään sille, että "Sä oot Mixu todellinen legendapelaaja ja hyvä valmentaja, vaikka ei susta vielä oo maajoukkueen peräsimeen!". No, sitten Mixu nappas pöydältä J&B Rare -viskipullon, mutta mä sanoin sille että mulla on Ardbegiä, joka on paljon parempaa! [näitä kahta laatua löytyy himasta tällä hetkellä]

Aloin sitten kaivamaan Ardbegiä, joka olikin jotain jauhetta. Mutta unessa se ei hämmentänyt mua, vaan aloin annostelemaan sitä ja mietin, että missä helvetin suhteessa tätä pitää sekottaa veteen, että miten oon sen aiemmin tehny... Mietin että nyt tää homma kyllä kusee, jos alan vapaalla kädellä sekottamaan. Että oiskohan sittenkin pitäny tarjota Mixulle sitä J&B:tä.

Sitten heräsin. Ja tajusin, että ei hemmetti, ei se Ardbeg oo mitään jauhetta vaan ihan nestemäistä litkua (johon halutessaan voi sekottaa hieman vettä, jos haluaa pehmeämmän maun).

Futis, Mixu ja viski samassa unessa - pitäiskö muuttaa Skotlantiin?!
EXTIMO

Poissa Poissa

Vastaus #112 : 10.12.2007 klo 15:04:58

Viime yönä pääsin vaihdosta kentälle ja yritin keskiviivalta eteenpäin. Tuomari ei noteerannut vastustajan repimistä ja riippumista. Sain kuitenkin syötön omille ja tehtiin maali.

Välillä näen unta, että peli alkaa, mutta en saa kenkiä jalkaan tai sidottua. Välillä pelikamat on hukassa tai piilolasit eivät mene silmään...kerran pelasin kendoa Jokerien paidassa ja tein maalin...

Pitäisikö yrittää välillä nukkua selvin päin...?
« Viimeksi muokattu: 10.12.2007 klo 15:19:19 kirjoittanut EXTIMO »
Sterling

Poissa Poissa

Vastaus #113 : 10.12.2007 klo 16:03:07

Viime yönä oltiin hulinoimassa Pietarin kaduilla MM-karsintaottelun yhteydessä.
Aachi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee

Vastaus #114 : 11.12.2007 klo 08:31:13

Näin unta, kun menin kokkolaan katsomaan GBK-Klubi 04 jalkapallo-ottelua. Stadissa oli lämmin, niin päätinkin laittaa shortsit ja tpaidan päälle. Kokkolassa oli täysi talvi ja vitun kylmä.  Kauhea vitutus ja heräsin  Ylos
Manbearpig

Poissa Poissa

Vastaus #115 : 14.12.2007 klo 19:02:41

Taas sekopäinen uni! Pelasin maajoukkueen veskarina. Peli pelattiin Kampissa, siinä Tennarin ja Makuunin kulmilla. Ei siis ollut havaittavissa mitään nurtsia tai edes maaleja. No, ei haitannut, vaan avasin pallon saatuani pitkällä potkulla ja pallo lensi jonnekin talojen katolle! Peliin tuli tauko.

Samaan aikaan alkoi kadulta kuulumaan kovaa hulinaa ja SMJK:n porukkaahan sieltä tuli "pelikentälle" laulamaan kannatuslaulujaan. Mä juoksin, jäsen ku olen, maalivahdin hommista mukaan hulinaan ja alettiin siinä sitten vetämään Kuule, Suomi meidän kotimaata! Kattelin, että ei oo kiire maaliin, ku ei peli pääse kuitenkaan jatkumaan. Joku oli sitten saanu kuningasidean ja johti laulua niin, että se aloitettiin todella hitaasti. Sanojen välissä saattoi olla parin sekunnin tauko. Aloin sitten kritisoimaan tätä, kun laulusta ei meinannut tulla mitään, ja tää capo sitten tunnusti että vituikshan se meni  :D

Siihen tais päättyä uni tai muuta en ainakaan muista...
Manbearpig

Poissa Poissa

Vastaus #116 : 14.12.2007 klo 19:04:48

Näin unta, kun menin kokkolaan katsomaan GBK-Klubi 04 jalkapallo-ottelua. Stadissa oli lämmin, niin päätinkin laittaa shortsit ja tpaidan päälle. Kokkolassa oli täysi talvi ja vitun kylmä.  Kauhea vitutus ja heräsin  Ylos

Heräsitkö Kokkolasta shortseissa ja t-paidassa?  ;) Tää kuulosti jotenkin siltä, että ois voinu olla ihan tositarinakin.
Pong

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, Suomi

Vastaus #117 : 18.12.2007 klo 12:37:50

Viime yönä näin unta, että pelasin Suomen oikeana puolustajana Andorraa vastaan. Paineet oli kovat, ja esim. Jässin maata pitkin heittämällä syötetty pallo valahti jalan ali suoraan sivurajasta yli. Puolustelin itselleni että kyllähän tämän ymmärtää kun kuitenkin olen vain vitosen pelaaja, jota nyt kokeillaan maajoukkueessa.  8)

Pelin tempo ei tuntunut ratkaisevasti kovemmalta kuin Stadin femmassa. Henkilökohtaisia möhläyksiä kuitenkin sattui, niin että hiukka vitutti. Lähinnä pallollisena. Mutta siis periaatteessa minua ei kuitenkaan kentällä viety. :D

Enempää en muista.  :(
Pohja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat

Vastaus #118 : 22.12.2007 klo 13:10:30

Näin unta, että olin voittanut jonkun Tampere Unitedin arvonnan jonka voittaja pääsi joukkueen mukaan reissaamaan kahteen vieraspeliin. Tamulla oli kaksi vieraspeliä peräkkäisinä päivinä (HUOM!  :D ) Ensin HJK ja seuraavana päivänä TPS. No tapahtuipa sitten niin että kentällä tuli hirveä joukkotappelu HJK:ta vastaan ja moni pelaaja sai pelikieltoa. Pelaajien vähyyden vuoksi Zico komensi minut pelaamaan Tepsiä vastaan. En ehtinyt pelata peliä kun heräsin :-[
toyman

Poissa Poissa

Vastaus #119 : 22.12.2007 klo 18:10:32

Viikko sitten tämmöstä: Kuuluin TPS:n faniryhmään. Unessa oli UEFA-Cup ottelu jotain joukkuetta vastaan. TPS sitten voitti ottelun ja oli kovat ilakoinnit katsomossa ja soihtuja lenteli vastustajafanien päälle ja toisin päin :D Matsin jälkeen tuli sitten vierasfanit haastamaan riitaa ja tuli kovat myllyt, kunnes mellakkapoliisit ryntäs paikalle.
Johtaja Calu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit, Eemeli Virta

Vastaus #120 : 24.12.2007 klo 11:39:25

Viime yön tuotoksia Ylos. Eli tulosvetovinkit kesälle:

FC Lahti-Jaro 2-0

Kainu, Rafael maalintekijöinä Ylos

FC Lahti-HJK 2-1

Maalintekijöitä en muista.
archibald

Poissa Poissa

Vastaus #121 : 06.01.2008 klo 12:20:25

Näin unta, että Ronaldo siirtyi Ajaxiin.  ??? ???
paveldo

Poissa Poissa

Vastaus #122 : 07.01.2008 klo 12:41:02

Tuossa joku aika sitten näin unta että pelasin Hyypiän kanssa AS Roman riveissä. Matsin lopussa oltiin 1-0 tai 2-1 tappiolla ja saatiin oikelta laidalta parista kympistä rajaheitto. Pallo heitettiin mulle mutta annoin sen mennä läpi (en saanu haltuun  Alas  ihmeen realistista) Hyypälle. Sami koetti sijoittaa rankkarialueen rajoilta sisäsyrjällä alakulmaan mutta mokke sai pallon kiinni. Peli loppui tähän ja maalilla takkiin tuli. Menin saman tien taputtelemaan Samia olkapäälle ja sanoin "Oisit vetänt täysiä!" johon Hyyppä vastasi "Niin ois pitänt!"
Sen pituinen se
pepeetto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP

Vastaus #123 : 07.01.2008 klo 16:49:54

näin tässä äskettäin unta että mypa - kups pelattiin meidän pihallamme, päättyi 6-4 mypalle  ;) Ylos
St3uer

Poissa Poissa

Vastaus #124 : 07.01.2008 klo 18:30:36

Olin pessissä ja kun tuli maali ne pelaajat alkoivat tekemään sitä miltä se tuulettaminen pessissä näyttää.
Itse otin tähän porukkaan etäisyyttä ja karkasin pixelimössö katsomoon.

Sivuja: 1 ... 4 [5] 6 ... 49

Siirry: