FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 04:08:21 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 41 [42] 43 ... 49
 
Kirjoittaja Aihe: Jalkapallounet!  (Luettu 152919 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
haikaran uhri

Poissa Poissa


Vastaus #1025 : 12.11.2019 klo 23:48:47

Mun piti huolehtia henkilökohtaisesta avustettavasta, joka eksyi stadionilla ja Liechtenstein-pelin tapahtumat menivät sillä ohi.

Ihan perusunikaava. Suomi-pelin jälkeen todennäköisesti taas monta kuukautta edessä, jossa näen unia, kun JyPK:n 2020-kauden avauspeli jää väliin.
Edmundo

Poissa Poissa


Vastaus #1026 : 13.11.2019 klo 13:46:47

Näin unta, että ratkaisuottelu oli Liechtensteinissa ja me veljen kanssa oltiin matkustettu paikan päälle. Eka puoliaika katsottiin hotellissa telkkarista, kun veli oli vessassa (Kamara veti tolppaan ekalla minuutilla ja Jolle aiheutti pilkun käsivirheellä) ja sitten lähdettiin kävelemään stadionille. 0-2 Suomi johti, kun päästiin sinne, eli missattiin myös molemmat maalit.

Pari kaveria oli stadikalla, mutta ne oli pelannut koko ekan puoliajan stadionin baarissa Menolippua ja me istahdettiinkin niitten seuraan katsomon sijasta... Alkoholiton olut maksoi 4 frangia, ja baarimikon mukaan koko Liechtensteinissa ei pelin takia saanut myydä alkoholia.
bhootnike

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, C.F Pachuca, Chelsea FC, Huuhkajat, Meksiko


Vastaus #1027 : 13.11.2019 klo 19:12:36

Näin unta Suomen ensi kesän EM-kisojen avauspelistä, jossa taisi olla vastassa Malta.:D Ottelun ensimmäistä puoliaikaa katsoin kotona televisiosta, mutta jostain syystä toisella puoliajalla olin itse pelissä pelaamassa ja ottelu pelattiin jossain pienessä jalkapallohallissa. Valitettavasti ehdin herätä, ennen kuin ottelu päättyi.
D mies

Poissa Poissa


Vastaus #1028 : 15.11.2019 klo 15:20:26

Tappio/häviöllä olo painajaiset muuttui pelipäivän aamuna uneen, jossa hoilattiin 3-0 johdossa 60 minuutin kohdalla Matkalaulua. Pakko olla hyvä merkki.
Edmundo

Poissa Poissa


Vastaus #1029 : 18.11.2019 klo 00:02:44

FC Lahti hankki viime yönä Eero Markkasen ja olivat Törnrosin kanssa täysin pitelemätön mörssärikaksikko Veikkausliigassa.
Billy the Badger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ФК «Вітрила» Сілтавуоренранта


Vastaus #1030 : 18.11.2019 klo 01:44:01

Suomi voitti Venäjän EM-kisojen avauspelissään 5-0, pari vikaa maalia olivat jotain järjettömiä hakamussuttelu omia maaleja venäläisten puolustukselta.
nptuomin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, ManU, Argentiina, PeU-Basket, PuMu


Vastaus #1031 : 27.11.2019 klo 10:20:11

Näin jonkun unen, jossa Tottenham hävisi 1-8 ja tulin sen jälkeen läpällä kyselemään foorumilta, että mikäs huumorijoukkue tämä Tottenham oikein on?

Toisessa unessa Tanskan liigassa pelattiin kierros, jos ottelutulokset olivat tyyliin 6-6, 6-5 ja 7-7. Nämä tulokset bongasin luonnollisestikin Teksti-TV:stä.
Hugh

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ukraina, Kilo IF, Huuhkajat, Helmarit


Vastaus #1032 : 27.11.2019 klo 10:36:49

Tein maalin Suomen paidassa. Kyseessä oli tammikuun rusketusreissu tms vähämerkityksellisempi ottelu, joka kai pelattiin Thaimaassa, vastustajasta ei tietoa. Jostain mystisestä syystä olin kentällä hyökkääjänä, ja pääsin iskemään 2-2 -tasoituksen irtopallosta noin 5 metristä pienikokoisen maalin vasempaan alakulmaan. Tuuletan villisti ja joukkuetoverit hyppivät päälleni.

Seuraavassa hetkessä on huominen ja olen jo Suomessa. Eräs sukulainen kertoo lukeneensa maalistani. Luen lehdestä, että matsi päättyi 3-3, mutta kaikki maalit hylättiin lopulta, ja tulokseksi tuli 0-0. No, tasapeli mikä tasapeli. Jokin sanomalehti pohdiskelee, voisiko ottelun toisen maalin tekijälle olla käyttöä EM-kisoissa. Pidän ajatusta täysin absurdina, ja pähkäilen, että olenkohan nyt vanhin pelaaja, joka on osunut Suomen paidassa. Vaikka se maali sitten mitätöitiinkin.
6-paikka

Poissa Poissa


Vastaus #1033 : 02.12.2019 klo 00:45:39

Näin viime yönä unta, että Roma oli mukana tammikuun majuleirillä. Tuli vaihdosta sisään ja oli pörröinen tukka.

Aiemmin viikolla näin unta, että olin Turun Interin avainpelaaja, mutta tämä uni on toistuvaa eikä siis niin mielenkiintoista. Oli hirveän tahmea tatsi ja vahva turhautuminen kuten aina unissa(ni).
Plusnic

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Melchester Rovers


Vastaus #1034 : 08.12.2019 klo 13:22:57

Jossain etäisesti Pietarin näköisessä kaupungissa Belgia rummutti Lukea 89 minsaa ilman tulosta ja sitten Suomi sai VARrilla rankkarin. Pukki upotti -tietenkin.
The Missionary

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Riven Suomi ja joku vitun Piolismo


Vastaus #1035 : 08.12.2019 klo 14:40:21

Näköjään Riven ja Sparvin hehkutus Linnan juhlissa toi jälleen kisapaikan ratkeamisen mieleen ja uniin. Olin keskikentän moottorina majupaidassa 5v5-matsissa Luxembourgia vastaan ja maan väärästä nimestä huolimatta pikkuvaltion joukkueesta löytyivät kuitenkin aina vaarallinen Marcel Büchel sekä Dennis Salanovic. Muistaakseni voitettiin, mutta maalinteko oli meikäläiselle ihan helvetin vaikeaa ja ohjasin ainakin kaksi kertaa pallon kantapäällä about metristä ylärimaan. Suomella ei muistaakseni ollut maalivahtia kentällä, mutta Jukka Raitala pelasi helvetin hyvän matsin oikealla ja otti ainakin pari tärkeää blokkia alakerrassa. Lisäksi Jugi oli todella vaarallinen myös hyökkäyssuuntaan ja vitsaili hauskasti ylärimamissini jälkeen, että isoihin maaleihin olisi mennyt.
Kärsä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jorma Vullin kuoleva made


Vastaus #1036 : 16.12.2019 klo 21:14:23

Semilevottomana viime yönä oli aika vividiä settiä.

Valkku kutsui kentälle, oltiin jossain turnauksessa. Ihmettelin parin höntsäkaverin puuttumista ja ihmettelin missä vitussa olen ja kenen kanssa pelaan. Siinä sitten tajusin nopeasti, että olen toki maajoukkueessa EM-kisoissa. Hetken olin, että mitä vittua. Saman tien pallo oli pelissä ja kaikki tuntui heti täysin luontevalta (tune: jos huuhkajat pääsee kisoihin, miksen muka minäkin ??? )

Pelasin jotain alemman keskikentän ja topparin sekoitusta. Joskus unissa on vaikea saada jalkoja liikkeelle, mutta nyt olin tosi solidisti pelissä mukana. Tein monta hyvää katkoa ja pistin Pirlomaisia syöttöjä pitkälle ylös lähinnä laitureille. Kenttä oli pitkä ja ylempänä oli kunnon hernerokkasumu, joten en tiedä mitä tapahtui aina sen jälkeen, kun olin syöttänyt ylös.

Jossain vaiheessa pallo tuli maalivahdille. Siinä vaiheessa iski pieni paniikki, koska en tajunnut kumman maalilla ollaan ja ketkä on meikän puolella. Mokke oli joku kuuskymppinen professorin näköinen Osmo Soininvaaran tyylinen ukko. Seistiin vitosen viivalla rivissä, minun vierellä Litti ja Litin vierellä vielä yksi kaveri, joka sitten taisi muuttua ihan eri tyypiksi välillä.

Mokke alkoi siinä kuitenkin pitämään jotain hämärää puhetta ja piti palloa. Puhe oli puoliksi jotain filosofiaa ja läpän heittoa. Puhe jatkui ja jatkui ja jengi rupesi jo hermostumaan, että heitä nyt se pallo jo peliin, mitä vittua sä teet. Puhe vain jatkui ja yhtäkkiä mokke heitti läpällä pallon eteenpäin. Pallo osui Litttiä naamaan ja kimposi maalia kohti ja vieri ihan maaliviivalle. Kaikki oli, että mitäs nyt, itse en vieläkään ollut varma kumman maalilla ollaan. Kaveri Litin viereltä juoksi palloon ja potkaisi pallon pömpeliin ja alettiin hurrata. Tajusin meidän tehneen maalin.

Jotkut rupesivat mussuttamaan, että ei tää nyt näin voi mennä. Litti oli kuitenkin muuttunut tuomariksi ja sanoi mussuttajille, että pakko hyväksyä maali kun kaikki meni sääntöjen mukaan. Tajusin, että mentiin 2-1 johtoon ja jos pidetään johto, voitetaan mestaruus. Pallo oli taas minulla keskikentällä ja ajattelin, että nyt pelataan järkevästi ja lähdin viemään palloa ylöspäin. Siinä vaiheessa heräsin omaan pieruun ja kauheaan kusihätään.

Harvoin näitä muistaa näin tarkasti :D
giro12

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat


Vastaus #1037 : 23.12.2019 klo 12:24:03

Näin viime yönä unta, jossa oma 7vs7 höntsää pelaava jengini oli noussut veikkausliigaan.

En ollut taaskaan kerennyt käydä pitkään aikaan treeneissä, mutta jostain syystä olin silti avauskokoonpanossa...

Ajattelin ostaa uudet nappikset, kun pitäisi pystyä veikkausliigassa pelaamaan, vaikka oma taso on mitä on. Ajoitin ostoreissun liiga-avauksen kanssa samalle päivälle, mikä oli virhe, koska meillä oli väärä aika pelin alulle. Kaverit rupesivat soittelemaan 20 minuuttia ennen peliä, että missä oikein olet. Kaikki silti olivat varmoja, että ehdin aloitukseen. Lopulta olin paikalla pelikamoissa 20 minuuttia ottelun alkamisen jälkeen ja olin ilmeisesti merkitty avariin. Tilalleni oli kuitenkin jo vaihdettu joku toinen ja pelikin oli tukevasti 4-0 vastustajalle, joten menin vaihtopenkille istuskelemaan.

Kaksinumeroisen tappion jälkeen mietimme, että miten oikein päädyimme veikkausliigaan pelaamaan, vaikka kukaan ei ole millään tavalla ammattilainen.
Singer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Grönvitt


Vastaus #1038 : 29.12.2019 klo 13:04:29

Näin taas unen että olin Mariehamns IFK:n treeneissä mukana. Mutten saa pelata vaan pitäisi olla tuomari ja vielä sen lisäksi puhua mikin kanssa ihan kuin oikeassa matsissa.
Edmundo

Poissa Poissa


Vastaus #1039 : 01.01.2020 klo 15:37:30

Brightonin peliä katsellessa muistiin tuli muutaman yön takainen uni, jonka koko juoni oli, että Huddersfield kutsui Aaron Mooyn takaisin lainalta tammikuussa ???
Edmundo

Poissa Poissa


Vastaus #1040 : 04.01.2020 klo 12:37:52

Unessa katsoin baarissa telkkarissa jotain futisottelua, kunnes huomasin, että toisessa matsissa oli tullut vähän omituinen tulos: Tottenham-Wolves 9-8. Menin katsomaan teksti-tv:stä lisätietoa, ja huomasin, että Wolves oli johtanut peliä 1-8 jossain vaiheessa.
Puruveden Kurko

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Rasmus Schüller


Vastaus #1041 : 05.01.2020 klo 09:21:23

Näin viime yönä unta, että Aston Villa voitti sensaatiomaisesti Valioliigan. Se oli Leicestermäinen tuhkimotarina.
Bossu

Poissa Poissa


Vastaus #1042 : 05.01.2020 klo 10:42:39

Näin unen että pelasin nuorten maajoukkueessa ja aloitin pelin talvikengät jalassa, jotka vaihtuivat kesken pelin asiallisempiin tossuihin. 1-0 voittomaali syntyi tietenkin omasta lapikkaasta ja komea maali olikin. Zlatanmainen hyppypotku. Valmentajana hääri Rive Kanerva, jonka motiiveja valita minut joukkueeseen täytyi ihmetellä. Olinhan aktiiviuransa jo vuosia sitten lopettanut puulaakipelaaja.
Jalitsumies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nigel Winterburnin munat ja pekoni


Vastaus #1043 : 05.01.2020 klo 14:53:23

Taas viime yönä säännöllisin väliajoin toistuva uni. Olen kaupungilla päivällä ja klo 17 on kokoontuminen otteluun Pirkkahallilla. Muutama tunti aikaa. Hengailen kavereiden kanssa ja yhtäkkiä huomaan, että kello on jo 16.30. Juoksen bussipysäkille ja tajuan että ei ole pelikamoja mukana. Joudun siis menemään ensiksi hakemaan ne. Kello on jo 17 kun bussi lähtee, koska jostain syystä maksulaite ei toimi.

Ensimmäinen puoliaika on jo alkanut kun olen saanut kamat kasaan ja lähden hallille. Lopulta olen hallilla vasta puoliajalla, enkä löydä koppia. Päätän tässä kohtaa lähteä kotiin, koska olen niin myöhässä.

Välillä uni toistuu siten, että olen ajoissa kopissa, mutta en saa laitettua kamoja päälle. Muut lähtevät ottamaan lämpöä ja lopulta aloittavat pelin, mutta olen vielä kopissa pukemassa kamoja.

Todella turhauttava uni >:(
nptuomin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, ManU, Argentiina, PeU-Basket, PuMu


Vastaus #1044 : 07.01.2020 klo 17:32:27

Ehkä oltiin jo EM-kisoissa, ehkä ei, mutta unessani Suomi pelasi tuntematonta vastustajaa vastaan tuntemattomassa paikassa ja hyvin pelasikin. Teemu Pukki teki ensin kaksi maalia ja seuraavat kaksi teki todellinen yllätysnimi, minä itse. Suomi johti siis jo 4-0. Sitten saatiin rankkari. Pitkään arvottiin kumpi kahden maalin miehistä pääsee yrittämään hattua, mutta lopulta pallon taakse asettuikin Jari Litmanen. Tekikö Jari pilkulta maalin, se ei koskaan selvinnyt.
Maduduwinini

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK Helsinki


Vastaus #1045 : 07.01.2020 klo 21:34:11

Näin viime yönä unta jossa olin ollut jossain Suomen pelissä mikä oli ilmeisesti voitettu ja tämän jälkeen olin mennyt lähes tyhjään baariin selvinpäin suorittamaan forumin tavalla.
Maduduwinini

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK Helsinki


Vastaus #1046 : 09.01.2020 klo 16:36:07

Näin viime yönä unta EM-kisoista. Tanska tasoitti lisäajalla Suomea vastaan (1-1) ja Venäjä voitettiin. Belgia matsia ennen taisin herätä.
Incrível

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Pablo Páez Gavira


Vastaus #1047 : 14.01.2020 klo 11:21:26

Näin viime yönä unta, että Pyry Soiri laukoi volleysta Tanskaa vastaan 83. minuutilla pallon yläkulmaan. 0-1 Suomelle. HH:n herätyskello soi heti tämän jälkeen, joten ottelun loppu jäi epäselväksi. >:(
Lazy Town

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Brežnev Rinne


Vastaus #1048 : 14.01.2020 klo 12:29:07

Myös täällä tullut Tanska - Suomi jo uniin. Tanska johti 10 min ennen loppua 3-1, ja laitoin telkkarin kiinni. Myöhemmin selvisi, että Suomi teki voittomaalin ajassa 90+3 8)
13ergkamp

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Slavia Sofia


Vastaus #1049 : 14.01.2020 klo 22:44:36

Olin menossa Kaukajärven keinonurmelle pelaamaan jalkapalloa (oli kesä). Jostain syystä Vt 12 oli uudelleenlinjattu Kaukajärven läpi ja toteutettu nelikaistaisena moottoritienä. Motarin reuna-alueet oli rakennettu täyteen Espoo-tyylisiä toimistotorneja. En meinannut alkuun löytää oikeaa ramppia, mutta lopulta löysin perille juuri kun treenivuoro oli loppumassa.

Höntsyt pidettiin jonkun tornin 8. kerroksessa, n. 60m2 hyvin geneerisessä, vaaleassa toimistotilassa, josta huonekalut oli siirretty pois. Ikkunasta näkyi moottoritie, katon alaslaskussa oli useita kasettimallin ilmanvaihtokoneita. Pelaamassa oli puolikaljuja keski-ikäistyviä toimistoläskejä valkoiset kauluspaidat päällä. Säännöt oli:
- ilman maaleja
- ei saa juosta
- ei saa kohottaa

En itse ehtinyt osallistua ollenkaan kun vuoro loppui juuri. Yksi pelaajista oli tyytyväinen siihen, että treeneissä tuli hiki mutta samalla harmitteli sitä, että paita haisee hielle. Sitten heräsin.

 
Sivuja: 1 ... 41 [42] 43 ... 49
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa