FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.01.2020 klo 01:03:17 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

FF2-kauppa:kauppa.ff2.fi, Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 42 [43]

Kirjoittaja Aihe: Jalkapallounet!  (Luettu 107900 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Incrível

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kurpitsapää

Vastaus #1050 : 14.01.2020 klo 10:21:26

Näin viime yönä unta, että Pyry Soiri laukoi volleysta Tanskaa vastaan 83. minuutilla pallon yläkulmaan. 0-1 Suomelle. HH:n herätyskello soi heti tämän jälkeen, joten ottelun loppu jäi epäselväksi. >:(
Lazy Town

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Brežnev Rinne

Vastaus #1051 : 14.01.2020 klo 11:29:07

Myös täällä tullut Tanska - Suomi jo uniin. Tanska johti 10 min ennen loppua 3-1, ja laitoin telkkarin kiinni. Myöhemmin selvisi, että Suomi teki voittomaalin ajassa 90+3 8)
13ergkamp

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Slavia Sofia

Vastaus #1052 : 14.01.2020 klo 21:44:36

Olin menossa Kaukajärven keinonurmelle pelaamaan jalkapalloa (oli kesä). Jostain syystä Vt 12 oli uudelleenlinjattu Kaukajärven läpi ja toteutettu nelikaistaisena moottoritienä. Motarin reuna-alueet oli rakennettu täyteen Espoo-tyylisiä toimistotorneja. En meinannut alkuun löytää oikeaa ramppia, mutta lopulta löysin perille juuri kun treenivuoro oli loppumassa.

Höntsyt pidettiin jonkun tornin 8. kerroksessa, n. 60m2 hyvin geneerisessä, vaaleassa toimistotilassa, josta huonekalut oli siirretty pois. Ikkunasta näkyi moottoritie, katon alaslaskussa oli useita kasettimallin ilmanvaihtokoneita. Pelaamassa oli puolikaljuja keski-ikäistyviä toimistoläskejä valkoiset kauluspaidat päällä. Säännöt oli:
- ilman maaleja
- ei saa juosta
- ei saa kohottaa

En itse ehtinyt osallistua ollenkaan kun vuoro loppui juuri. Yksi pelaajista oli tyytyväinen siihen, että treeneissä tuli hiki mutta samalla harmitteli sitä, että paita haisee hielle. Sitten heräsin.
Birju

Poissa Poissa

Vastaus #1053 : 22.01.2020 klo 20:14:41

MyPa-KTP alkamaisillaan ja jostain syystä olin ainoana punapaitana täysin kotkalaismiehitetyllä vallilla. Lindströmin Juse hölkkäili päädyssä ja yhtäkkiä heitti näppylähanskat minulle ja sanoi "Tuu vittu ite yrittää". Menin sitten kentän laidalle rajan ulkopuolelle seisoskelemaan ja miettimään mitä tästä nyt tulee itelläkään. Yhtäkkiä keskityspallo tuli täydellisellä korkeudella ja päätin vetää. Tuloksena kuula lähti ihan kohtisuoraan ylös ja sitä odoteltiin minuuttitolkulla alas. Tuon odotteluajan koin vittuilua vihreävalkoisiin pukeutuneilta.

Sivuja: 1 ... 42 [43]

Siirry: