FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
04.03.2021 klo 17:26:40 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

FF2-kauppa:kauppa.ff2.fi, Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 44 [45]

Kirjoittaja Aihe: Jalkapallounet!  (Luettu 126460 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eder82

Poissa Poissa

Vastaus #1100 : 23.01.2021 klo 12:38:25

Näin viime yönä hauskan unen. Ensin siinä olin minä ja pakastepizza. Mulle vakuutettiin, että siitä tulee hyvä kun pistän sen lämpimälle seinälle roikkumaan naulasta. Siinä sitten odottelin että juusto sulaa. Paikalle tuli vaimoni ja Aaron Cresswell. Vaimo sanoi että kato nyt tätä Aaronin tukkaa, etkös sinäkin voisi kammata hiuksesi. Vastasin että mitä niillä hiuksilla tekee. Sitten vaimo ajoi ne pois, ja Aaron Cresswell katseli vierestä John Lennonin kanssa.
suomifutiksen Janne Tähkä

Poissa Poissa

Vastaus #1101 : 30.01.2021 klo 22:09:47

Näin viime yönä pitkästä aikaa jalkapallounen. Olin jonkinlainen sekoitus itseäni ja Albin Granlundia ja pelasin avauksessa Huuhkajien EM-kisa-avauksessa Tanskaa (ilmeisesti, Kyproksestakin puhuttiin välillä) vastaan oikeana wingbackina viiden linjassa. Joukkuetovereista muistan vain oikean puoleisena topparina pelanneen Linus Ullmark -nimisen liehulettisen nuoren suomenruotsalaisen, jota en tunnistanut mutta muistin Riven maininneen kaverin nimen ja pelipaikan ottelupalaverissa. 1-1-tasapeliin päättynyt ottelu pelattiin ilman yleisöä. Itse myöhästyin alkuvihellyksestä kun olin kusella, vessaa ei ollut helppoa löytää hulppean stadionin uumenista mutta kun sellainen sitten löytyi niin siellä oli niin paljon pönttöjä että hädin tuskin mahtui kävelemään. En muista itseltäni yhtäkään varsinaista pallollista suoritusta koko ottelussa, mutta voitin kerran omalle joukkueelle rajaheiton kaksinkamppailutilanteesta ja loppuhetkillä onnistuin pelastamaan joukkueemme takaiskumaalilta potkaisemalla pallon tukalassa tilanteessa noin puolen metrin päässä maaliviivasta taidokkaasti yli maalin kulmapotkuksi. Ihmettelin kyllä hieman, miten voin mahtua pelaamaan Huuhkajien avauksessa kun pelasin vielä vähän aikaa sitten seiskassa, mutta toisaalta se tuntui loogiselta palkinnolta pitkäjänteisestä harjoittelusta ja olin ylpeä saavutuksestani. Rive puhui medialle jotain siitä että uusiakin pelaajia on viime aikoina voitu nostaa joukkueeseen, "esimerkiksi Tähkä oli vielä puoltoista vuotta sitten ihan mun tutkan ulkopuolella", ja sanoi myös, että pelitilanteiden valossa olimme altavastaajia ja pisteeseen täytyy sikäli olla tyytyväinen, mutta toisaalta Kypros pelaa aina samalla tavalla ja vastustaja olisi pitänyt pystyä riisumaan aseistaan tehokkaammin. Asiayhteydessä jota en enää tarkemmin muista Rive viittasi kevyesti naurahtaen myös Kyproksen huonoon ilmanlaatuun, joka johtuu tiheästi asutun maan ruuhkaisesta liikenteestä.
« Viimeksi muokattu: 30.01.2021 klo 22:15:03 kirjoittanut suomifutiksen Janne Tähkä »
13ergkamp

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Slavia Sofia

Vastaus #1102 : 07.02.2021 klo 01:37:10

Näin viime yönä unta, että Tammelan stadionia rakennettiin ja olin käymässä työmaalla. Runko ja katteet olivat pystyssä, mutta ei itse katsomot. Jostain syystä valmiina oli pari kahvilaa ja samoin joukkueiden täysinvarustellut keittiöt pukukoppien yhteydessä (!). Toinen kahvila oli Branderin operoima ja toisen yläpuolella oli kyltti Paulig Areena :o Enneuniko?
pallojalassa

Poissa Poissa

Vastaus #1103 : 07.02.2021 klo 02:06:07

Näin unta että katsoin Huuhkajien Suomi-Ranska MM-karsintaa. Suomi voitti 1-0 ja siinä loppuvihellyksen jälkeen tuuletellessa huomasin että tämähän oli sittenkin ollut naisten maajoukkueen peli ja petyin :( Liekkö itsellä jotain alitajuista naisten väheksymistä.
Fifa ranking:
Naiset 25
Miehet 54
Se pieni ero...
Nahkakostaja

Poissa Poissa

Vastaus #1104 : 10.02.2021 klo 15:50:10

Viime yönä olin viettämässä kaikessa rauhassa aurinkoista kesäpäivää jonkin järven hiekkarannalla makoillen. Rannalla ei ollut ketään muita ja syvä rauha vallitsi. Tämä päättyi kuitenkin pian, kun metsänrajasta hiekalle asteli Tommi Kautonen. Sillä oli tikku suussa ja päällä 90-luvun lahen (vai reippaan? vai kuusysin?) Aurinko jaffa -peliasu. Jalassa oli copat, joihin kiinnitin huomiota, kun se jostain syystä käveli rantaveteen kengät jalassa. Mukanaan Toke kantoi levottoman kokoista kasarihenkistä "ghettoblasteria". Toke astui pois rantavedestä, asetti mankan rannalle jostain ilmestyneelle hyvin vaatimattomalle puiselle pöydälle. Ghettoblasterissa oli kaiuttimet irrotettavaa mallia ja Toke irrottikin nämä ja asetteli huolellisesti päällekkäin. Saatuaan pelit soittokuntoon hän painoi play-nappulaa ja C-kasetilta alkoi pauhaamaan uskomattomalla volyymilla Bat ja Ryyd. Loppuhuipennukseksi Toke kaivoi vielä jostain päähänsä hassun hatun ja aurinkolasit aloittaen hillittömän bailaamisen.
Huupponen
2017

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Tonttilan Super -91

Vastaus #1105 : 10.02.2021 klo 17:37:58

Viime yönä olin viettämässä kaikessa rauhassa aurinkoista kesäpäivää jonkin järven hiekkarannalla makoillen. Rannalla ei ollut ketään muita ja syvä rauha vallitsi. Tämä päättyi kuitenkin pian, kun metsänrajasta hiekalle asteli Tommi Kautonen. Sillä oli tikku suussa ja päällä 90-luvun lahen (vai reippaan? vai kuusysin?) Aurinko jaffa -peliasu. Jalassa oli copat, joihin kiinnitin huomiota, kun se jostain syystä käveli rantaveteen kengät jalassa. Mukanaan Toke kantoi levottoman kokoista kasarihenkistä "ghettoblasteria". Toke astui pois rantavedestä, asetti mankan rannalle jostain ilmestyneelle hyvin vaatimattomalle puiselle pöydälle. Ghettoblasterissa oli kaiuttimet irrotettavaa mallia ja Toke irrottikin nämä ja asetteli huolellisesti päällekkäin. Saatuaan pelit soittokuntoon hän painoi play-nappulaa ja C-kasetilta alkoi pauhaamaan uskomattomalla volyymilla Bat ja Ryyd. Loppuhuipennukseksi Toke kaivoi vielä jostain päähänsä hassun hatun ja aurinkolasit aloittaen hillittömän bailaamisen.
Missä välissä Kautonen vaihtui Tokeksi?
Nahkakostaja

Poissa Poissa

Vastaus #1106 : 10.02.2021 klo 17:46:33

Viidennen ja kuudennen virkkeen välissä.

Sivuja: 1 ... 44 [45]

Siirry: