13ergkamp
Poissa
Suosikkijoukkue: Slavia Sofia
|
|
Vastaus #1200 : 21.03.2024 klo 09:36:34 |
|
Näin unta että olin menossa katsomaan Wales-Suomi telkkarista, mutta ratikat menivät minne sattui enkä ehtinyt paikalle. Katsoin ratikassa teksti-tv:ltä mikä on tilanne ja se oli 0-5 Suomelle 15min pelin jälkeen Olin todella harmissani että alku jäi näkemättä ja avasin Areenan kännykältä. Sitten huomasin että samaan pelattiin Wales-Suomi salibandyssä ja se oli 0-5 Jalkapallo-ottelu oli 0-0
|
|
|
|
Kiharatukka
Poissa
|
|
Vastaus #1201 : 24.03.2024 klo 21:05:07 |
|
Ei varsinaisesti jalkapalloa ollut päiväunien näytöksessä, mutta mennee kuitenkin tähän.
Kuriositeettina, luin aamusta jonkun lehtijutun, jossa Pukki kertoi ravintolabisneksestään Luken kanssa.
Unessa myös Lod oli sijoittanut samaiseen ravintolaan. Kertoi hänellä olleen ajatuksena, että voisivat Suomessa ollessaan tai uran jälkeen istuskella Luken ja Teemun kanssa ravintolassa. Harmitteli, että taitaa joutua tyytyä yksin istumaan ravintolassa, kun nyt Lukellakin pieni lapsi kotona. Hieman surullismielinenkin uni.
|
|
|
|
RatKing
Poissa
Suosikkijoukkue: Kupsanstad bollklub 1923
|
|
Vastaus #1202 : 03.04.2024 klo 18:35:29 |
|
Viime yönä vedettiin minun unissa Veikkausliigan avauskierrosta luonnollisesti Maaningalla oman syntymäkodin hiekkakentällä josta puolet oli mun äidin istuttamaa ruusupensaikkoa: KuPS vs HJK.
Jostain syystä mut oli laitettu kentälle ja vanhasta tottumuksesta hakeuduin oikealle laitapakin tiloihin, jolloin S. Savolainen tiuski minulle että mene levittämään peliä, turha tulla tänne sumppuun. No Saku syötti sitten kuintenkin mulle ja mä paniikissa palautin pallon keskiviivan jälkeen alaspäin P.Pennaselle joka juoksi koko kentän läpi ja tuikkasi pallon HJK:n maaliin joka tietenkin oli vanhempieni autotallinovi.
HJK aloitti kirin ja ahdisti minut pallollisena jostain syystä sisälle vanhaan rakennukseen joka vanhempieni tontin rajoilla sijaitsee. Koitin suojata palloa vanhan rakennuksen sisällä kunnes huomasin Aapo Halmeen ajaneen minut nurkkaan etukammariin. Mietin että voisin vielä päästä takakammariin mutta se ei tuntunut oikealta ratkaisulta. Joten koitin lähteä rohkeasti haastamaan Halmetta, joka otti helposti pallon minulta pois ja lähti virne kasvoillaan etenemään kohti KuPSin maalia.
Tässä vaiheessa heräsin.
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.04.2024 klo 18:49:37 kirjoittanut RatKing »
|
|
|
|
|
kereference
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat, kolmas joukkue
|
|
Vastaus #1203 : 15.04.2024 klo 21:35:19 |
|
Viime yönä Tepsin itävaltalainen Mehdi Hetemaj oli saanut Suomen kansalaisuuden ja valittu Huuhkajiinkin jo. Maajoukkuedebyytti tapahtui Veritas Stadionilla tuntemattomaksi jäänyttä vierasjoukkuetta vastaan.
|
|
|
|
Qingjing Wuwei
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilmankin selviää
|
|
Vastaus #1204 : 27.04.2024 klo 12:11:37 |
|
Joku Championship (mestaruussarja) manageri katsoi SJK - HJK matsin, ja kehui Veikkausliigaa, ja että ottelussa oli pelaajia, joilla on potentiaalia kehittyä Championshipin tasolle
|
|
|
|
kkorner.kallu
Poissa
Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka
|
|
Vastaus #1205 : 27.04.2024 klo 12:52:34 |
|
Haka voitti Israelin 7-0 Eurooppa-liigan finaalissa.
|
|
|
|
Thauvin
Poissa
Suosikkijoukkue: muchas gracias afición, esto para vosotros
|
|
Vastaus #1206 : 26.05.2024 klo 13:34:50 |
|
Näin unta, että Erfan Zeneli oli palannut Rovaniemen Palloseuraan ja teki uskomattoman soolomaalin Klubia vastaan. Unessa tuuletin maalia, vaikka Klubifani olenkin.
|
|
|
|
kantisrussel
Poissa
Suosikkijoukkue: JJK Jyväskylä
|
|
Vastaus #1207 : 02.06.2024 klo 12:37:13 |
|
Aurinkoinen Bolt, Toni Koskelan Klubi vs. SJK. Yhtäkkiä muutamaan tuomarin päätökseen kyrpiintyneellä Koskelalla kilahtaa. SJK:n laiturin kiitäessä Klubin vaihtopenkin ohi Koskela tyrmää tämän maihin jäätävällä pyykkinarulla. Eikä tämä vielä riitä; Toni käy nottajokelaisen miesparan kimppuun eläimellisellä kiihkolla. Koskela hakkaa, kynsii ja PUREE puolustuskyvytöntä pelajaa. Pelaajat, muut valmentajat ja tuomarit seuraavat šokissa kun vastustajan veri valuu Koskelan suupielistä. Lopulta tuomarit heräävät tilanteeseen ja saavat raahattua mielipuolisen Koskelan pelaajatunneliin. Stadion on niin hiljainen että nuppineulan putoamisen voisi kuulla. Suurin osa katsojista on kyynelissä tuijottaessaan SJK:laisen elotonta ruumista. Lopulta kuulutus kuuluu, koko Bolt tyhjennetään. Ulkopuolella Klubipääty chanttaa (mielestäni hieman mauttomasti) HEL HEL HELSINKI.
|
|
|
|
nptuomin
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS, ManU, Argentiina, PeU-Basket, PuMu
|
|
Vastaus #1208 : 14.06.2024 klo 10:57:14 |
|
Olin katsojana FA-cupin finaalissa joskus 40-50-luvulla. Kuninkaallista perhettä edusti joku prinssi, jonka nimi alkoi A:lla. Finaalin joukkueista ei ollut mainintaa.
Myöhemmin uni hyppäsi nykyaikaan, jossa olin Stubbin kanssa päivällisillä Buckinghamin palatsissa.
|
|
|
|
Ilkeä Eläinlääkäri
Paikalla
|
|
Vastaus #1209 : 07.07.2024 klo 09:52:04 |
|
Viime yönä Suomi oli 56. minuutilla 4-0-tappiolla Georgiaa vastaan ja kentällä oli pelkkiä Veikkausliiga-jyriä, jotka olivat Riven hyviä kavereita. Lopulta kävi ilmi, että tätä oli jatkunut jo vuosikausien ajan eikä tuo jaksanut enää kiinnostaa kuin muutamia ihmisiä. Itsekin mietin, että viitsiikö tästä enää pillastua.
|
|
|
|
quiquilija
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi
|
|
Vastaus #1210 : 11.07.2024 klo 07:48:56 |
|
Lyhyt uni, jossa Erkka V. Lehtola oli tulevan maanantaiaamun uutislähetyksessä puhumassa jotain kisoihin liittyvää. Sääkartalla näkyi Etelä-Suomen kohdalla 30-32 asteen lukemat.
|
|
|
|
kkorner.kallu
Poissa
Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka
|
|
Vastaus #1211 : 13.07.2024 klo 23:29:04 |
|
Näin unta tulevasta Suomen Cupin välierästä Haka - Inter joka päättyi 1-1. Hakan maali tuli heti toisen puoliajan alussa kun Hakan pelaaja veti järkyttävän lirun noin kolmestakympistä ja Interin maalivahti Jukka United( ) imuroi pallon sisään. Inter tuli tasoihin jatkoajalla( ) ja peli meni rankkareille jonka jälkeen taisin herätä.
|
|
|
|
nptuomin
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS, ManU, Argentiina, PeU-Basket, PuMu
|
|
Vastaus #1212 : 14.07.2024 klo 11:41:24 |
|
Olen tällä viikolla nähnyt noin kaksi eri unta, joissa molemmissa Kanada voitti jonkun pelin rankkareilla.
Ei osunut.
|
|
|
|
pallonalle
Poissa
Suosikkijoukkue: Jalkapallo
|
|
Vastaus #1213 : 14.07.2024 klo 11:54:32 |
|
Vaimoni selitti minulle unessa, että EM-finaalin alkuminuuteilla espanjalainen taklaa englantilaista niin pahasti, että englantilainen joudutaan vaihtaman pois ja espanjalainen saa punaisen kortin. Kysyin unessa vaimoltani, ketkä nämä pelaajat ovat, mutta hän vastasi, ettei sitä saa kertoa minulle.
|
|
|
|
Jimmy Cooper
Poissa
Suosikkijoukkue: Toksinen maskuliinisuus jalkapallokatsomoissa
|
|
Vastaus #1214 : 14.07.2024 klo 18:48:48 |
|
Pelasin Football Manageria ja tutkin listaa pelaajista, joiden sopimus on päättymässä. Löysin statsien perusteella todella kovanoloisen nigerialaisen, mutta jäin hämmästelemään kun pelaajan ikä oli 83 vuotta.
|
|
|
|
Musta Yö
Poissa
Suosikkijoukkue: Rantasen pelikirja
|
|
Vastaus #1215 : 13.08.2024 klo 14:06:50 |
|
Tatu Miettunen oli antamassa kulmaa josta Ilves teki maalin niin neron kuvion päätteeksi että tuomarit joutui pohtimaan hyväksyykö maalin.
|
|
|
|
Laitalinkki
Poissa
|
|
Vastaus #1216 : 13.09.2024 klo 16:35:35 |
|
Tiesin jo hyvissä ajoin, etten ehdi tämänpäiväiseen Inter-EIF-peliin paikalle, mutta onneksi näin matsista pari yötä sitten unta, niin ei tarvitse jännittää. Täyttä hulabaloota, ja Inter voitti 6-0.
|
|
|
|
Julkea bulbul
Poissa
Suosikkijoukkue: TamU (JJK)
|
|
Vastaus #1217 : 02.10.2024 klo 07:59:59 |
|
Kappe Hämäläinen pyysi Litmaselta, että hän haluaisi vielä yhden Ykkösen pelin pelata Litmasen kanssa ennen kuin oikeasti lopettaa. Litmanen sanoi suostuvansa sillä ehdolla, että vastapuolella pelaa Diogo Tomas, koska haluaisi kohdata hänet. Sitten olinkin vastustajan pukukopissa, jossa valmentaja varoitteli puolustajia, etteivät oleta pysyvänsä Litmasen mukana ja referoi Walesin pelaajan keväistä haastattelua siitä, miten luuli pystyvänsä juoksemaan ympyrää nelikymppisen Litmasen ympärillä, mutta toisin kävi. Pukukopissa ei näkynyt Tomasia. Peliin asti ei päästy.
|
|
|
|
Monska
Poissa
Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä
|
|
Vastaus #1218 : 06.11.2024 klo 09:10:05 |
|
Viime yönä taisi vähän painaa alitajunnassa juuri ennen nukkumaan menoa tehty forumin selailu niin turkulaisten, helsinkiläisten kuin savolaisten topaasienkin osalta.
Olin Sanomatalon aulassa, jossa oli Pallokerho-podcastin tiedotustilaisuus. Tilaisuudessa paikalla juontajat ja asiantuntija Rapa. Noh yhtäkkiä aivan aiheen vierestä lavalle marssi Pekka Mäntylä, kaivoi repustaan HJK:n keltaisen vieraspaidan ja ojensi sen Rapalle. Rapa veti paidan päälleen ja ilmoitti, että Pallokerho loppuu, koska Pallokerhon ainoa jalkapalloa ymmärtävä henkilö siirtyy välittömästi HJK:n päävalmentajaksi. Sitten lavalle nousi myös Viki Savonen keltaisessa klubin paidassa kertomaan, että vaikka keltamusta on hänen lempivärinsä, niin hän voi hyvin olla Rapan kakkosvalmentaja, jos voi valmentaa Klubin keltaisessa paidassa.
Lavalla pallokerholaiset seisoivat tonnin seteli ilmeellä seuraamassa showta.
Ja mä en edes tiedä vieläkö klubilla on keltainen vieraspaita käytössä.
|
|
|
|
emankcin
Poissa
|
|
Vastaus #1219 : 06.11.2024 klo 09:27:10 |
|
Toissayönä seurasin SJK - Turun Inter ottelua jossa isännät meni heti alussa johtoon, jonka jälkeen ennen varttia vieraat kaatoi pelaajan x boksissa, punainen kortti ja pallo sisään yhdestätoista metristä. Tilanne siis 2-0 noin vartin jälkeen nottajoelle. Forkan otteluketjussa alkoi armoton spekulointi ja tilastoniilous jotta kuinka usein vastaavasta skenaariosta on Euroopan pääsarjojen historiassa noustu voittoon. Sitä kesti parisen sivua, sitten minä lainasin erästä tunnettua memeä hieman muunnelluin sanoin:
"Synnyit liian myöhään nähdäksesi Englannin ensimmäisen maailmanmestaruuden 1966. Synnyit liian aikaisin nähdäksesi Englannin toisen maailmanmestaruuden 2xxx. Synnyit juuri ajoissa kiistelläksesi autistien kanssa internetissä jalkapallotilastoista". Tätä seurasi noin puoli sivua pelkkiä yksiä tai kaksia nauruemojieita eri käyttäjiltä. Melkein pissasin ilosta housuun kunnes heräsin ja petyin.
|
|
|
|
|
|