FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.04.2024 klo 19:47:36 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 48 [49]
 
Kirjoittaja Aihe: Jalkapallounet!  (Luettu 153011 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
13ergkamp

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Slavia Sofia


Vastaus #1200 : 21.03.2024 klo 10:36:34

Näin unta että olin menossa katsomaan Wales-Suomi telkkarista, mutta ratikat menivät minne sattui enkä ehtinyt paikalle.

Katsoin ratikassa teksti-tv:ltä mikä on tilanne ja se oli 0-5 Suomelle 15min pelin jälkeen :o

Olin todella harmissani että alku jäi näkemättä ja avasin Areenan kännykältä. Sitten huomasin että samaan pelattiin Wales-Suomi salibandyssä ja se oli 0-5 >:( Jalkapallo-ottelu oli 0-0 :(
Kiharatukka

Poissa Poissa


Vastaus #1201 : 24.03.2024 klo 22:05:07

Ei varsinaisesti jalkapalloa ollut päiväunien näytöksessä, mutta mennee kuitenkin tähän.

Kuriositeettina, luin aamusta jonkun lehtijutun, jossa Pukki kertoi ravintolabisneksestään Luken kanssa.

Unessa myös Lod oli sijoittanut samaiseen ravintolaan. Kertoi hänellä olleen ajatuksena, että voisivat Suomessa ollessaan tai uran jälkeen istuskella Luken ja Teemun kanssa ravintolassa. Harmitteli, että taitaa joutua tyytyä yksin istumaan ravintolassa, kun nyt Lukellakin pieni lapsi kotona. Hieman surullismielinenkin uni.
RatKing

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kupsanstad bollklub 1923


Vastaus #1202 : 03.04.2024 klo 19:35:29

Viime yönä vedettiin minun unissa Veikkausliigan avauskierrosta luonnollisesti Maaningalla oman syntymäkodin hiekkakentällä josta puolet oli mun äidin istuttamaa ruusupensaikkoa: KuPS vs HJK.

Jostain syystä mut oli laitettu kentälle ja vanhasta tottumuksesta hakeuduin oikealle laitapakin tiloihin, jolloin S. Savolainen tiuski minulle että mene levittämään peliä, turha tulla tänne sumppuun. No Saku syötti sitten kuintenkin mulle ja mä paniikissa palautin pallon keskiviivan jälkeen alaspäin P.Pennaselle joka juoksi koko kentän läpi ja tuikkasi pallon HJK:n maaliin joka tietenkin oli vanhempieni autotallinovi.

HJK aloitti kirin ja ahdisti minut pallollisena jostain syystä sisälle vanhaan rakennukseen joka vanhempieni tontin rajoilla sijaitsee. Koitin suojata palloa vanhan rakennuksen sisällä kunnes huomasin Aapo Halmeen ajaneen minut nurkkaan etukammariin. Mietin että voisin vielä päästä takakammariin mutta se ei tuntunut oikealta ratkaisulta. Joten koitin lähteä rohkeasti haastamaan Halmetta, joka otti helposti pallon minulta pois ja lähti virne kasvoillaan etenemään kohti KuPSin maalia.

Tässä vaiheessa heräsin.

« Viimeksi muokattu: 03.04.2024 klo 19:49:37 kirjoittanut RatKing »
kereference

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, kolmas joukkue, LMAFC


Vastaus #1203 : 15.04.2024 klo 22:35:19

Viime yönä Tepsin itävaltalainen Mehdi Hetemaj oli saanut Suomen kansalaisuuden ja valittu Huuhkajiinkin jo. Maajoukkuedebyytti tapahtui Veritas Stadionilla tuntemattomaksi jäänyttä vierasjoukkuetta vastaan.
Qingjing Wuwei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilmankin selviää


Vastaus #1204 : tänään kello 13:11:37

Joku Championship (mestaruussarja) manageri katsoi SJK - HJK matsin, ja kehui Veikkausliigaa, ja että ottelussa oli pelaajia, joilla on potentiaalia kehittyä Championshipin tasolle :D
kkorner.kallu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka


Vastaus #1205 : tänään kello 13:52:34

Haka voitti Israelin 7-0 Eurooppa-liigan finaalissa.

 
Sivuja: 1 ... 48 [49]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa