Aachi
Poissa
Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee
|
|
Vastaus #125 : 07.01.2008 klo 18:35:01 |
|
Oli hjk-tampu finskillä ja klubipääty oli täynnä sít medo teki maalin ylänurkkaan ja fanit riehu kunnolla. medo teki toisen haapalan keskityksestä ja klubi fanit laulo helsinki kaksi tampere nolla. finski mylvi ja heräsin
|
|
|
|
Johnny99
Poissa
|
|
Vastaus #126 : 08.01.2008 klo 13:15:59 |
|
Liigacupin finaali pohjola stadionilla (metsän puolella muuten koko päädyn peittävä scriini) liigacupin finaali Honka-Viikingit 1-0. Huuhtanen teki ja Maanoja otti yliajalla unelma torjunnan. Yksi selkeimmistä jalkapallounistani ikinä.
|
|
|
|
EspanyolSince2006
Poissa
Suosikkijoukkue: Espanyol, AS Roma, Everton, Barcelona, Juventus
|
|
Vastaus #127 : 08.01.2008 klo 13:18:47 |
|
Kerran uneksin olevani Janne Mäntynen. Uni oli toki erittäin märkä ja kiihkeä. Ikinä en ole saanut naisia edes unessa samalla tahdilla.
|
|
|
|
torcida
Poissa
Suosikkijoukkue: Sterniä spätistä
|
|
Vastaus #128 : 17.01.2008 klo 10:09:12 |
|
Näin unta että JJK nousi liigaan
|
|
|
|
Spox
Poissa
Suosikkijoukkue: Aduriz ja Betis
|
|
Vastaus #129 : 26.01.2008 klo 13:14:43 |
|
Noniin, viime yönä tuli nähtyä jonkinlaista unta. Olin saanut viestin Le Godilta (en edes tunne kyseistä heppua), että sunnuntaina olisi kovat pelit tiedossa Ale pubissa (onko Helsingissä sellaista). Siellä kuohkeatukkainen Le näytti minulle loput joukkueestaan, pari normaalia jannua ja yhden naikkosen. Pelit pelattiin jollain pienellä metsätiellä salibandymaaleihin. Ensimmäisessä ottelussa tein voittomaalin, toinen ottelu eteni puoleenväliin kun vastustajat luovuttivat. Emme päässeet yhteysymmärrykseen kentän sivurajoista. Kolmannessa vastassa olivat jokin naisten joukkue. Pelailivat ilta-asuissa ja olivat selvästi vahvin vastustaja, aggressiivisia naisia ja hauskaakin oli. Toki voitimme sen selvästi. Sen ottelun jälkeen heräsinkin.
|
|
|
|
Timze
Poissa
Suosikkijoukkue: Juventus, MyPa, KPV
|
|
Vastaus #130 : 26.01.2008 klo 14:47:33 |
|
Joskus näin unta, että Juventus Nedvedin ja Del Pieron johdolla tulivat pelaamaan Kokkolan keskuskentälle
|
|
|
|
WiZ
Poissa
Suosikkijoukkue: KPV, Reima, Huuhkajat
|
|
Vastaus #131 : 31.01.2008 klo 14:11:44 |
|
Unessani KPV voitto Hongan Suomen-cupin välierässä täpötäydellä Kokkolan keskuskentällä. Itehän pelasin myös ottelussa jossain vaiheessa jne.. loistava uni
|
|
|
|
Mestori
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK Helsinki
|
|
Vastaus #132 : 09.02.2008 klo 13:33:19 |
|
Viimeyönä olin maajoukkueen pelissä jossain Kaukoidässä, jossa kenttä oli keskellä jotain ankeaa kaupunkia. Olin itsekin kentällä, ja maalissa oli Ville Wallen, yksi puolustajista Iiro Aalto ja hyökkäyksessä oli ainakin Tomi Petrescu ja Pekka Kainu Muistan ainakin sen, että jäin jossain vaiheessa sitomaan kengännauhojani oman puolustuslinjan alapuolelle, ja touhuni avasi vastustajalle yksinläpitilanteen koska hyökkääjä ei ollut paitsiossa. No tilanne hoitui kun Iiro Aalto pelasti varman maalin juoksemalla vastustajan vedon eteen. Oli oikeasti ihan vitun hienosti pelastettu tilanne, ja tilanteen jälkeen Iiro naureskeli sen olleen refleksi. Iiro Wallen vielä sätti minua tilanteen jälkeen kengännauhansitomisestani. Pelin lopussa pääsin vetämään pienen tsipin vastustajan maalille ja Kainu ohjasi pallon sisään. Kainu kyllä sanoi maalin olleen minun ansiotani Voitimme pelin joko 3-0 tai 3-1 Pelin jälkeen lähdin Kainun ja erään oikean kaverini kanssa McDonaldsiin syömään, ja muistan meidän epäilleen jos Kaukoidän Mäkkärissä pihvissä olisi rotan lihaa.
|
|
|
|
TRon
Poissa
Suosikkijoukkue: Kuopiolainen jalkapalloilu
|
|
Vastaus #133 : 09.02.2008 klo 13:34:15 |
|
|
|
|
|
valdanito
Poissa
Suosikkijoukkue: Maajoukkue, TamU
|
|
Vastaus #134 : 09.02.2008 klo 13:37:09 |
|
Näin unta, että olin katsomassa Litmasen Fulham-debyyttiä. Yhtäkkiä jouduin jostain syystä kehiin, ja tempo oli Valioliigassa yllättävän kova. Päätin syötellä vain alaspäin tai filmata, kun joku tuli lähelle. Matsin jälkeen juttelin nimimerkki mdm:n kanssa, ja tämä sanoi, että joku toinenkin suomalainen oli pelannut matsissa, ja että sitä haukutaan foorumilla ihan paskaksi. En kehdannut kertoa, että pelasin itse.
|
|
|
|
torcida
Poissa
Suosikkijoukkue: Sterniä spätistä
|
|
Vastaus #135 : 13.02.2008 klo 18:46:12 |
|
Katoin jossain isossa Urheiluhallissa suurelta screeniltä jotain valioliigapeliä
|
|
|
|
JarinToveri
Poissa
Suosikkijoukkue: FC KaKe, MPS
|
|
Vastaus #136 : 13.02.2008 klo 19:11:46 |
|
Näin unta, että debyyttini tulevalla kaudella Seiskassa meni aivan vituiksi enkä pystynyt juuri liikkumaan kentällä. Aina kun syöttö tuli edes vähän alusta minua kohti, niin se vaan lipui hiljaa ohi koska en voinut liikuttaa jalkaa tarpeeksi ottaakseni pallon haltuun. Helvetillinen uni.
|
|
|
|
Spox
Poissa
|
|
Vastaus #137 : 13.02.2008 klo 19:28:42 |
|
Näin unta, että debyyttini tulevalla kaudella Seiskassa meni aivan vituiksi enkä pystynyt juuri liikkumaan kentällä. Aina kun syöttö tuli edes vähän alusta minua kohti, niin se vaan lipui hiljaa ohi koska en voinut liikuttaa jalkaa tarpeeksi ottaakseni pallon haltuun. Helvetillinen uni. Hah! Olen nähnyt juuri samanlaista unta silloin tällöin jo yli vuoden ajan. Todellakin vittumaista ja herättyään pitää varmistaa pystyykö kävelemään.
|
|
|
|
Ylliksen Mummo
Poissa
Suosikkijoukkue: Chelsea FC (´95), RoPS (´85)
|
|
Vastaus #138 : 13.02.2008 klo 20:04:23 |
|
Hah! Olen nähnyt juuri samanlaista unta silloin tällöin jo yli vuoden ajan. Todellakin vittumaista ja herättyään pitää varmistaa pystyykö kävelemään.
Millä lailla eroaa esityksistäsi Roy´s Boysseissa? :keskari:
|
|
|
|
bayor
Poissa
Suosikkijoukkue: arsenal
|
|
Vastaus #139 : 13.02.2008 klo 20:50:07 |
|
Mulla on toosi vanha lumilauta nyt myynnissä, jota olen koittanut myydä. Yhtenä yönä näin sitten sellasen unen, että Adebayor soitti mulle ja kysy laudasta Sitten rupattelin sen kanssa vaan puhelimessa, vaikkakin alussa oli vaikeata saada kielestä selvää
|
|
|
|
Bale
Poissa
Suosikkijoukkue: HyPS & SMJ
|
|
Vastaus #140 : 18.02.2008 klo 18:18:50 |
|
Näin semmoista unta että olin lenkillä ja näin siinä matkalla Alexei Eremenkon ja pyysin häneltä nimmarin :laugh:
|
|
|
|
Spox
Poissa
|
|
Vastaus #141 : 18.02.2008 klo 18:53:47 |
|
Millä lailla eroaa esityksistäsi Roy´s Boysseissa? :keskari: Minua sentään huvittaa vielä pelata vaikka ollaankin tappiolla, toisin kuin kaltaistasi luovuttajaa
|
|
|
|
Barca#17
Poissa
|
|
Vastaus #142 : 18.02.2008 klo 19:30:00 |
|
Pelasin Jari Litmasen ja Ronaldinhon kanssa Fc Barcelonan joukkueessa UCL:n finaalissa ja syötin kuninkaan voittomaalin.
|
|
|
|
Vesku
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United & Suomi
|
|
Vastaus #143 : 19.02.2008 klo 09:42:43 |
|
Viime yönä olin Suomen maajoukkueen paidassa pelaamassa jotain jämäjoukkuetta vastaan suht täydellä olympiastadionilla. Pääsin yksin läpi, ja harhautin ekan pakin yksinkertaisella pienellä oikea-aikaisella pallonsiirrolla sivulle, täysin yksin läpi. En ollut kuitenkaan kovin nopea ja toinen pakki otti kiinni. No harhautin tämänkin juuri samoin, ja vain maalivahti vastassa enää. Tein pienen varhaloharhautuksen, maalivahti syöksyi sivuun tämän ansiosta ja sijoitin tyhjään maaliin. Tilanteeksi 3-1 ja villit tuuletukset, juosten johonkin stadionin syövereihin muun joukkueen kanssa. Ainakin M. Lindström oli päässyt maajoukkueeseen kun oli ekana onnittelemassa. Noh, siinä juhliessa alkoi kuulua vihaista huutomyrskyä katsomoista, ja todellisuus alkoi valjeta. Mulkku tuomari olikin pistänyt pelin jo käyntiin kun juhlittiin, ja juuri kun palasimme kentälle niin tämä jämäjoukkue tasoitti juuri 3-3:een tehden jo toista maalia juhlien aikana. Hämmentävää hieman oli että tämä maali tuli salibandypallolla säbämaaliin.. Tuomari oli kovasti dick jollin näköinen, ja heräsin sitten kesken kovan tuomarille avautumisen..
|
|
|
|
hikikuutio
Poissa
|
|
Vastaus #144 : 20.02.2008 klo 17:53:44 |
|
Hämmentävä uni viime yönä. Menin vanhempien entiselle talolle. Saunassa oli Pekka Hämäläinen ja se lauloi siellä jotain iskelmää. Itse kävin siinä suihkussa ja Peksi vaan lauloi. Sitten menin takapihalle ja siellä oli Litti potkimassa ylärimoja. Selitti jotain, että ei tarvitse hakea palloa, kun potkaisee aina sen yläriman kautta takaisin. Harmi kun heräsin tuossa vaiheessa. Siellä oli nimittäin hyvät tarjoilut. Tietty yritin käydä heti nukkumaan. Tiedä vaikka Littikin olisi saunaan lähtenyt. Saunassa laulavalle Pekka Hämäläiselle vielä erikseen .
|
|
|
|
avustava e
Poissa
|
|
Vastaus #145 : 27.02.2008 klo 09:34:32 |
|
|
|
|
|
Spox
Poissa
|
|
Vastaus #146 : 01.03.2008 klo 01:11:36 |
|
Näin viime yönä unta Diitterin ja Ballan riitelystä.
|
|
|
|
Balla
Poissa
|
|
Vastaus #147 : 01.03.2008 klo 13:45:43 |
|
Näin viime yönä unta Diitterin ja Ballan riitelystä.
:
|
|
|
|
Vesku
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United & Suomi
|
|
Vastaus #148 : 01.03.2008 klo 14:56:49 |
|