FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
02.12.2024 klo 05:26:12 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 8 [9] 10 ... 49

Kirjoittaja Aihe: Jalkapallounet!  (Luettu 155714 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Litmasen manttelinperijä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 11.8.2008 NEVÖ FORGET KUNINGAS :YLOS:

Vastaus #200 : 28.06.2008 klo 15:36:18

Pelattiin jotain europeliä (UEFA-cup lienee kyseessä) Celticin ja Blackburnin välillä. Jostain syystä ottelu pelattiin Suomessa, Valkeakoskella. Niinpä meikäläinenkin lähti ottelua seuraamaan. Sain jotenkin paikan managerien välistä. Istuimme siis kaikki kolme samalla penkillä, Gordon Strachan, minä ja Blackburnia valmentanut entinen Leeds-suuruus Eddie Gray. Peliä jauhettiin nolla-nollana pitkään, ja heitin jotain vitsikästä muka-analyysia pelistä managereille, kunnes Strachan sanoo, että valmistaudu menemään kentälle kohta. Minähän tähän, että mitä vittua? Chesney vaan takas, että pulinat pois, nyt sun pitää auttaa joukkuetta.

Siinä sitten rupean vaihtamaan kamoja päälle, kun en muutakaan voi, ja parin minuutin päästä kentälle. Jostain syystä pelasin aivan käsittämättömän hyvin, joka oli myös unessa yllättävää, koska unessa - kuten tosielämässäkin - oli oletusarvona, etten osaa pelata jalkapalloa edes vähän alusta. Tein lyhyen ajan sisään Celticille 2 maalia, ja peli päättyikin lukemiin 2-0. Pelin jälkeen hirveä pyöritys ympärillä uskomattomasta debyytistä. Seuraavana päivänä piti tarkistaa lehdestä, että olinhan varmasti ollut kentällä, enkä nähnyt vain unta. Totta se oli. Hauskinta oli selittää ystäville ja perheenjäsenille, että "Et muuten IKINÄ arvaa, mitä tapahtui eilen...", lehtijuttu piti olla todisteena. Sain pelin myötä 10 ottelun sopimuksen Celticin kanssa, ilmeisesti en siis ollut oikeasti kirjoilla tuossa matsissa.

En siis ollutkaan unessa ollut unessa, vaan unenomaiset tapahtumat olivat totta...
Näitä kun näkee, sitä toivoo enneunia olevan olemassa. :)
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo

Vastaus #201 : 04.07.2008 klo 17:37:09

Viime yönä näin unta, että Cork - FC Haka oli siirretty pelattavaksi 16.7. ja niin, että Hakan kotipeli oli ensin. Peliä ei tosin pelattu Tehtiksellä vaan jollain aivan saatanan suurella stadionilla. Uni loppui erotuomarin puoliaikavihellykseen, mutta sillä hetkellä Haka johti vesisateessa pelattua ottelua 2-0. Ottelu oli muuten Jyri Hietaharjun debyytti FC Hakan paidassa. :o
Tolsa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, SGE

Vastaus #202 : 06.07.2008 klo 13:41:09

Pitkästä aikaa futisuni. Olin jostain syystä Maarianhaminassa TamU(?) pelissä. Mika Kottilan poika (onko sillä edes poikaa ???) teki liigadebyytin IFK:n paidassa. :D Muistan myös, että kenttäkuulutukset hoidettiin megafonilla. Ja RoPS-Kotka tulosvetoon 3-0. Titi tekee kaikki maalit.

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK

Vastaus #203 : 07.07.2008 klo 12:40:56

Pitkästä aikaa futisuni. Olin jostain syystä Maarianhaminassa TamU(?) pelissä. Mika Kottilan poika (onko sillä edes poikaa ???) teki liigadebyytin IFK:n paidassa. :D Muistan myös, että kenttäkuulutukset hoidettiin megafonilla. Ja RoPS-Kotka tulosvetoon 3-0. Titi tekee kaikki maalit.
:o
Tolsa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, SGE

Vastaus #204 : 07.07.2008 klo 15:16:14

:o

Reilu 8€ napsahti 8) Ylos
betluck

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Djurgårdens IF, Marsalforn FC

Vastaus #205 : 31.07.2008 klo 17:15:18

Näin sekä viime viikolla että viime yönä unta, missä esiintyi Shefki Kuqi. Ensimmäisessä unessa Kuqi pahoinpiteli minua Helsingissä keskellä katua ja kun huusin ihmisiä auttamaan, he liiittyivätkin Shefkin puolelle ja pian oli joukkopahoinpitelyn uhri. Viime yönä matkustin Sheriffin kanssa taksin takapenkillä. Shefki nuokkui ja me olimme matkalla jonnekin ihme fudiksen höntsäturnaukseen missä miehen oli tarkoitus pelata ja näyttää taitojaan. Heräsin ennen matsia.

Siis mitä vittua  ???
naula

Poissa Poissa

Vastaus #206 : 31.07.2008 klo 18:34:22

Näin sekä viime viikolla että viime yönä unta, missä esiintyi Shefki Kuqi. Ensimmäisessä unessa Kuqi pahoinpiteli minua Helsingissä keskellä katua ja kun huusin ihmisiä auttamaan, he liiittyivätkin Shefkin puolelle ja pian oli joukkopahoinpitelyn uhri.

Hassua, että itsekin olen nähnyt unta jossa Shefki hakkaa minut?!  :D ???
takkamakkara

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: nirvana ja kaikki tanssittavat

Vastaus #207 : 02.08.2008 klo 09:52:08

FCLK ja Black Army ottivat myllyä Lahen linkkupysäkin liepeillä, oli kuitenkin puisto. Oma roolini oli vastata myllyttäjien vesitarjoilusta, eli huoltajana toimin. Yksi Lahen janttereista eksyi ja menin sen kaa potkimaan superteleä rantaan ja juteltiin The Replacementsistä & Paul Westerbergistä.
Hjelm

Poissa Poissa

Vastaus #208 : 04.08.2008 klo 15:43:44

Viime unessa olin brenkuttelemassa Mikko Kavenin, Vili Savolaisen ja Tomi Petrescun kanssa. :) Tuoppi Ylos
Vale Valderrama

Poissa Poissa

Vastaus #209 : 07.08.2008 klo 14:34:52

Näin unta, että tepsissä oli miehiä enemmänkin testissä. Mukana olivat mm. Pa Dembo Tourray, Henri Sillanpää, kaks senegalilaista janaria ja toisen kymmenen kaveria  ??? Ylos

Samassa unessa Koeman oli tehnyt Onesta miljoonan tarjouksen..
Harri Kehari

Poissa Poissa

Vastaus #210 : 08.08.2008 klo 22:56:22

Viime yönä yllätin jonkun Andreas- tai Anders-nimisen (en saanut paviaanin mongerruksesta selvää) Jaro-fanin teettämässä Vepsua dissaavia paitoja vaasalaisessa tekstiilipainossa ja pätkin runkkua turpaan.

Ostin myös jonkun simpsons-luottokortin 4.000€:lla kun luulin Jukka Sauson haluavan sellaisen ja maksavan myöhemmin takaisin, olettaen toki myös kaverin palaavan Vepsuun näin ystävällismielisen tempauksen jälkeen. Pettymys oli suuri kun Juki ei kortista perustanutkaan ja kävi vielä ilmi että joudun maksamaan tuosta vitun läpyskästä 4.000€/kk pelkkää käyttömaksua loppuelämäni ajan...
rokelvis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hape, Tore ja Yukha of Malinen

Vastaus #211 : 09.08.2008 klo 23:12:42

Viime yönä olin Moskovassa Venäjä-Suomi -ottelussa ja olin päässyt ihan kentän laidalle seisoskelemaan eikä järkkäritkään mua heittäneet vittuun stadionilta, vaan käskivät mennä takaisin heti kun Litti oli vetänyt ne kaksi rankkaria  :D mitkä sille oli annettu. No ensimmäisestä se teki maalin, mutta toisesta epäonnistui  :o

Ottelun lopputulos kyllä jäi vähän epäselväksi, mutta eiköhän se joskus selviä.. Tuoppi
PJ

Poissa Poissa

Vastaus #212 : 25.08.2008 klo 08:17:18

Viime yönä kuulin, että Jari Litmanen oli johdattanut FC Lahden 2-1 kotivoittoon Juventuksesta. Jostain syystä en vaan ollut itse katsomassa ottelua, joten se harmitti jonkin verran vaikka toki Litin onnistumisesta riemuittiinkin. Unessa myös naureskeltiin kavereiden kanssa, että eipä ollut ensimmäinen kerta kun Kuningas kyykyttää Juventusta... Epäselväksi tosin jäi millä tavalla Kuningas johdatti Lahden voittoon (tekikö esim. molemmat maalit), mutta ehkäpä se selviää ensi vuoden UCL-karsinnoissa  :D
rokelvis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hape, Tore ja Yukha of Malinen

Vastaus #213 : 29.08.2008 klo 03:50:17

hyi vittu! heräsin äsken ku näin hirvittävää painajaisunta, olin jostain syystä tampereella katsomassa jotain Suomen valmistavaa ottelua karsintoja varten (jossain vaiheessa kentällä oli myös Viikingit). No sitten siitä kesken ottelun piti lähteä MM-karsinnan avaukseen Helsinkiin (jostain syystä on sellainen kuva että se olisikin ollut Israelia vastaan :D). No siinä Koskikeskuksen aulassa huomaan, että reppuni on siellä Ratinan katsomossa ja lähden hakemaan sitä. En tiedä miksi, mutta minulla oli kaverin pääsylippu lompakossani.

No siinä sitten kävelen kohti Ratinaa, joka onkin muuttunut Veritas-stadioniksi kesken kaiken ja sitten lähden hakemaan reppua sieltä kulmakatsomosta, niin joku järkkäri rupeaa ensin mussuttamaan, kun kävelin katsomoiden edestä, jonka jälkeen siirryn kävelemään katsomoiden takaa. No siinä mulle rupeaa valittamaan joku naisjärkkäri, että mun pitäisikin mennä sieltä katsomoiden edestä. Kysyin, ettenkö voisi mennä tuolta takaa, kun reitti on yhtä lyhyt? Järkkäri sanoo, etten ole menossa, mutta minäpä sanoin että niinhän sää luulet ja siinä sitten porhallan väliin mudassa pyörien kun järkkäreitä on kimpussa hirveä armeija ja pääsen kuin pääsenkin lopulta hakemaan reppuni. No siinähän minä sitten lennän ulos stadionilta, mutta yhtä kaikki, reppu on tallessa.

Tosin negatiivinen puoli tästä oli se, että bussi oli jo ehtinyt lähteä Koskikeskuksesta, näin ainakin luulin, mutta lähdin kiirehtimään sinne ja sinne peruuttikin juuri joku Väinö Paunun auto ja hyppäsin kyytiin ja selvisi, että kyseessä oli joku toinen SMJK:n bussi. Olin siis ehtimässä peliin, kun heräsin unestani.
betluck

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Djurgårdens IF, Marsalforn FC

Vastaus #214 : 29.09.2008 klo 10:43:54

Viime yönä Suomi voitti Azerbaidzanin 3-0 (vai oliko se 3-1). Paras pelaaja oli Njazi Kuqi yhdellä maalilla ja yhdellä syötöllä.
Samuldinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: puipa nousee

Vastaus #215 : 02.10.2008 klo 08:06:21

Tässä aamulla näin seuraavanlaisen unen:

Olimme kai jossain ulkomailla pelaamassa jalkapalloa joukkueeni kanssa ja ottelu alkoi. Ulkomaalaiset fanit huusivat katsomossa varsin lujaa ja se tuntui kentällä hyvin hienolta. Vähän ajan päästä kentälle alkoi lentelemään savuja ja alkoi pienoinen hulina. Lähdin kävelemään toiseen suuntaan mistä savuja tuli ja huomasin, että paikalla oli myös Tottenhamin 3 fania omassa aitiossaan. Näin samalla heidän lipun jossa luki "Tottenham, Veikkausliiga Torstai." Samalla moikkasin heille ja uneni päättyi. Ylos  8)
Lihis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Honakki, Suomen jalkapallon A-maajoukkue

Vastaus #216 : 30.10.2008 klo 14:29:51

Litmanen siirtyi Espanjan 4.divisioonaan lopettamaan uransa  :(
Kuriton laitapakki

Poissa Poissa

Vastaus #217 : 01.12.2008 klo 13:29:58

Viime yönä näin unta, että Suomi ja Brasilia pelasivat MM-kisojen loppuottelussa. Olin katsomon B-osassa ja tunnelma oli sanoinkuvaamattoman loistava.

Tilanne oli 2-2 (Ronaldo teki kaksi ja Litmanen kaksi), kunnes heräsin. ??? Alas
Risu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ballspielverein 09

Vastaus #218 : 01.12.2008 klo 16:13:07

Näin kerran unta että Ottmar Hitzfeld palaa Dortmundiin. Heräsin seuraavan kerran housut märkänä
SE16

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MFC

Vastaus #219 : 01.12.2008 klo 16:16:53

Näin viimeyönä enneunen (toivottavasti ei totta) että Millwall pelaa 3.kierroksella FA Cupissa 0-0 kotitasurin Carlislen kanssa :o ja sitten heräsin Ylos
ziibii

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACO

Vastaus #220 : 11.12.2008 klo 23:20:04

Näin viime yönä unta että Suomen Cupin finaalissa pelasivat FC Opa ja Tervarit, ja ottelu näytettiin kanavilla 1-4 :D
ackaz

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tapiola

Vastaus #221 : 11.12.2008 klo 23:44:36

Itse en koskaan näe unia.. :( Kohta kun menen nukkumaan koitan miettiä kaikkea jalkapalloon liittyvää. :D Ylos
bronks

Poissa Poissa

Vastaus #222 : 29.12.2008 klo 13:09:13

Viime yön saldoa:

Litti teki vielä kerran paluun Ajaxiin. Ensimmäisessä pelissä nilkka vääntyi luonnottoman näköiseen asentoon. Purskahdin unessani itkuun, sillä tiesin että Litin ura oli siinä. Kuningas itse hymyili ja vaikutti helpottuneelta, ehkä tiesi että nyt voi hyvällä syyllä ja omalla tunnolla lopettaa ???
sopuli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Juti maricon!

Vastaus #223 : 29.12.2008 klo 16:11:56

Pelasin fudista tyttöjä vastaan ja harhauttaessani katkesi vasemmasta polvesta eturistiside.
Väärä Cowboy

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Väärinkannattaja

Vastaus #224 : 29.12.2008 klo 16:14:55

Pelasin fudista tyttöjä vastaan ja harhauttaessani katkesi vasemmasta polvesta eturistiside.

sä et sitten pysy missään ehjänä

Sivuja: 1 ... 8 [9] 10 ... 49

Siirry: