sopuli
Poissa
Suosikkijoukkue: Juti maricon!
|
|
Vastaus #225 : 29.12.2008 klo 17:08:04 |
|
sä et sitten pysy missään ehjänä
Sehän tässä synkkää onkin. Arvaa oliko kiva herätä?
|
|
|
|
BorisC
Poissa
Suosikkijoukkue: MyPa, Purha
|
|
Vastaus #226 : 29.12.2008 klo 17:09:44 |
|
Puyol siirtyi MyPaan Itse olin penkinlämmittähä
|
|
|
|
Väärä Cowboy
Poissa
Suosikkijoukkue: Väärinkannattaja
|
|
Vastaus #227 : 29.12.2008 klo 17:10:56 |
|
Sehän tässä synkkää onkin. Arvaa oliko kiva herätä? I feel you.
|
|
|
|
Kovis
Poissa
|
|
Vastaus #228 : 30.12.2008 klo 17:26:41 |
|
Pelasin eurooppalaisen huippujoukkueen akatemiassa jotain testipeliä. Tein maalin ja olin käsittämättömän hyvässä fiiliksessä, mutta muita ei kiinnostanut edes vähää alusta. Sit heräsin
|
|
|
|
morientes
Poissa
|
|
Vastaus #229 : 31.12.2008 klo 12:42:43 |
|
Parin kuukauden taakaa muistan yhden: Mestareiden liigan finaali, 1-1 varsinaisen peliajan ja jatkoajan jälkeen.(jengeistä ei mitäään muistikuvaa) 4-4 tilanne rankku skabassa, olin viimeinen vetäjä. Yleisö mylvii, asetin pallon pilkulle, neljän ja puolen askeleen vauhti. Tarkka laukaus oikeaan ylä-nurkkaan. AI SAAAATANA, potkasin suoraan sängyn reunaa ja herään. Kylmäpussi jalan päälle ja jätettiin päivän harjoitukset väliin.
|
|
|
|
Savon keisari
Poissa
|
|
Vastaus #230 : 31.12.2008 klo 12:44:30 |
|
Viime viikolla näin unta että pelasin Shefki Kuqin kanssa samassa joukkueessa. Annoin hänelle useita nappisyöttöjä joista hän teki voimakkaalla otteella maaleja. Sitten havahduin ajattelemaan että ihme etten ole ymmärtänyt tästä kerskailla muille ja heräsin hikisenä. Vielä vähän aikaa heräämisen jälkeenkin puoliunessa mietin että milloin sitä muka tuli Shefkin kanssa pelattua.
|
|
|
|
Viduka
Poissa
Suosikkijoukkue: Floyd Mayweather Jr, Chelsea
|
|
Vastaus #231 : 31.12.2008 klo 12:47:39 |
|
Shefki-unelle
|
|
|
|
Kivironttius
Poissa
|
|
Vastaus #232 : 31.12.2008 klo 12:48:38 |
|
Usein olen nähnyt unen palaamisesta vanhaan tiimiini pelaamaan. Yksi uni jonkin aikaa sitten näytti näyn Kaurialan katsomoista täynnä faneja ja kannustaminen oli yliluonnollisen upean kuuloista.
|
|
|
|
Xtremer
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
|
Vastaus #233 : 11.01.2009 klo 10:25:22 |
|
Muutamia jotka muistuu mieleeni: Valmennan omaa futisjoukkuetta Veikkausliigassa. Lisäksi myös pelaan tässä joukkueessa ja me voitamme kaikki pelit Teen pelissä about 5 maalia ja voitamme 10-0 (olis aika ihme meidän joukkueelle) Olen juuri saanut ajokortin ja ajelen uudella komealla mersulla reipasta 120 km/h kylänraitilla. Sitten olen jotenkin ajautunut väärälle kaistalle ja vastaan ajaa puurekka. Autohan siinä menee täysin romuksi ja itse halvaannun päästä alaspäin, jolloin futiksen pelaamisesta tulee hiukan vaikeampaa.. Tämän unen olen nähnyt about 10 kertaa
|
|
|
|
Sharkman
Poissa
Suosikkijoukkue: Urjalan Palloseura
|
|
Vastaus #234 : 14.01.2009 klo 19:09:51 |
|
Viime yönä näin jalkapallounta, jossa tosin en itse pelannut vaan olin katsojana. Ottelu oli Suomi - Wales Olympiastadionilla. Muistain vain sen, että Wales meni alussa 0-1 johtoon, minkä jälkeen samantien pelin jatkuttua Kuningas juoksi koko kentän läpi ja teki lopulta maalin harhautettuaan vielä maalivahdinkin.
|
|
|
|
Romario
Poissa
|
|
Vastaus #235 : 16.01.2009 klo 16:17:53 |
|
Kuljin joissain muinaisissa raunioissa. Saavuin kivestä tehdylle pyöreälle noin huoneen kokoiselle "kentälle". Tuon kentän kivijalassa oli pieniä koloja, sellaisia koiran mentäviä joiden eteen oli laitettu kanaverkkoa ja muistan unessa miettineeni, että varmaan yrittävät pitää jotain elukoita siellä sisällä. Kävin siinä välillä toisella samanlaisella kentällä ja joku jannu irrotteli siellä ylös kiveen kiinnitettyä rikkinäistä ja vääntynyttä koripallokoria irti. Lähdin siitä sitten takaisin päin ja huomasin, että yksi kanaverkoista oli revitty auki. Silloin alkoi ahistaa. Lähdin nopeasti huitelemaan eteenpäin ja saavuin jykevän puisen rakennuksen luo ja kiersin sen takapuolelle. Ilmasto tuntui trooppiselta ja tunnelma oli erittäin painostava. Kun pääsin rakennuksen toiselle puolelle alkoi ilmassa soida jokin pasuunaa muistuttava pakanallinen toitotus. Käänyin ympäri ja näin rakennuksen yläosassa suuret pariovet auki ja sisällä jonkinlainen kivinen epäjumalan patsas.
Jatkoin matkaa ja seuraavassa hetkessä olin jossain maanalaisessa huoneessa, ikäänkuin kaivetussa kuopassa jossa oli katto päällä. Hetken kuluttua katon rajasta olevasta pienestä tunnelista, sellaisesta jonne juuri ja juuri mahtuisi itsensä tunkemaan, alkoi kuulua ääniä ja sisään tunki muumion näköinen hahmo joka alkoi ojentaa mädäntynyttä kättään minua kohti. Tässä vaiheessa tein sen mitä jokainen järkevä ihminen tuollaisessa tilanteessa: Tartuin muumiota nenästä ja lausuin "Santiago Bernabéu!"
Sit mä heräsin. Ketään psykologeja paikalla?
|
|
|
|
|
Tolsa
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP, SGE
|
|
Vastaus #237 : 17.01.2009 klo 12:21:54 |
|
Pitkästä aikaa muistan futisunen hyvin. Oltiin lähdössä Turkuun TPS - KTP (huom. oikea KTP) matsiin. Ennen sitä pelattiin Inter - Lahti. Jostain syystä lahilaiset lähtivät myös Kotkan linja-autoasemalta. Tämän takia yksi KTP kannattaja meni vahingossa väärään bussiin. Kyseinen kannattaja oli jätetty meidän perinteiselle taukopaikalle (Kuninkaantien Esson nyk. ABC:n jälkeinen levähdyspaikka) ja poimittiin kyytiin. Turussa mentiin ennen ottelua lähes yhtä perinteiseen Kultaiseen Hirveen. Sekä Inter - Lahti että TPS - KTP televisioitiin ja ensimmäistä seurattiin KH:ssa. Se ei kuitenkaan ollut Veritaksella vaan jollain isommalla stadionilla, missä oli katsomot ympäri kentän. Vähän Finskin tyylinen, mutta penkit oli vihreät, tekstit keltaisilla ja valkoisilla penkeillä mm. VITUN HOMOT. Kolmaskin peli oli Turussa ja KH:n vieressä jollain pikkukentällä pelattiin MyPa - Honka. Honka meni johtoon, mutta MyPa tasoitti aina pilkulta. Yleensä loistava rankkaritorjuja Henriksson ei osannut edes vähää alusta. Peli oli 2-2 kun piti lähteä Veritakselle. Siellä heti ensimmäisenä huomio kiinnittyi makkaranmyyjä Pepe Jürgensiin. Itse peli ei kerennyt alkaa kun heräsin.
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.01.2009 klo 12:23:55 kirjoittanut ^Tolsa^ »
|
|
|
|
|
Miikuel
Poissa
|
|
Vastaus #238 : 18.01.2009 klo 12:45:09 |
|
Satuin eilen lukemaan urheilulehden jutun Berat Sadikista ja katsomaan Lauri Dalla Vallen tekemät maalit nuorten FA-cupissa. Yöllä sitten huomaan katsovani Bielefeldin peliä, missä joukkue on juuri vaihtamassa sisään uutta pelaajaa. Kentälle tuleva pelaaja ei ole Sadik vaan Dalla Valle ja ihmettelen miten kaveri näin äkkiä on päässyt pelaamaan miesten pelejä tällaiseen sarjaan. Heti kentälle päästyään Lauri juoksee hyökkäyspäähän ja laittaa pallon ensimmäisellä kosketuksella suoraan syötöstä tyhjään maaliin. Maali on kuitenkin paitsio, kun Lauri höntyilee liikaa tilanteessa. Toisella kertaa Lauri pääsee puskemaan takatolpalta samasta tilanteesta, mistä teki torstaina maalin. Tällä kertaa pusku tosin jää ylärimaan. Ei siis maaleja vielä Laurille Bundesliigassa. Mutta hyvälle lainasopparille(?)
|
|
|
|
TerhoVeijola
Poissa
Suosikkijoukkue: HNs
|
|
Vastaus #239 : 29.01.2009 klo 04:16:20 |
|
En ole koskaan pelannut jalkapalloa missään joukkueessa, joten en ole yleensä nähnyt unia, joissa olisin itse kentällä. Jokin aika sitten näin kuitenkin unen jossa kirmasin nurmella. Pääsin boxiin pallon kanssa ja syötin keskelle alaspäin, jossa oli Juho Mäkelä aivan vapaana siinä kuudentoistarajalla keskellä maalia. Sen sijaan, että Mäkelä olisi ottanut pallon haltuun ja tehnyt maalin, potkaisi hän suoraan syöttööni kärsällä ja pallo lensi kymmeniä metrejä ohi maalin. Tilanteen jälkeen Juho harmitteli ja lähti keskiympyrää kohti, ja muut (tuntemattomat) pelaajat tulivat kyselemään multa, että miksi ihmeessä syötin Mäkelälle. En siinä sitten keksinyt mitään vastauksia, joten mutisin vaan jotain ja valmistauduin jatkamaan peliä..
|
|
|
|
amuji
Poissa
Suosikkijoukkue: Maajoukkue, Ilves, SOHO SS, Arsenal
|
|
Vastaus #240 : 11.02.2009 klo 17:07:08 |
|
Näin unta että Sparv vei tänään Suomen hieman onnenkantamoisella kaukolaukauksella 1-0 johtoon. Muuta pelistä en muista.
|
|
|
|
Pyhäinhäväistys
Poissa
|
|
Vastaus #241 : 13.02.2009 klo 12:57:49 |
|
Sellainen uni sattui viime yönä, että Jukka Santala teki paluun kentille Nordsjaellandissa, laitettiin ampumaan heti ekassa pelissään pilkkua ja luonnollisesti munasi sen. Tämän jälkeen on vähän hämärämmät muistikuvat, mutta tästä syystä Jugsun itseluottamus ilmeisesti mureni täysin ja miehen ura enemmän tai vähemmän loppui siihen. Laitoin nyt tänne talteen, jos miussa olisi jotain ennustajan vikaa...
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo
|
|
Vastaus #242 : 17.02.2009 klo 13:25:58 |
|
Viime yönä tuli nähtyä taas kohtalaisen hämärää unta. Oltiin forumistiporukalla (mukana itseni lisäksi ainakin JJO, TZagallo, huupponen ja Killhammer) scouttaamassa Lahen Hiihtiksellä MP:n kakkosjoukkueen matsia, koska Waikku pelasi MP:n topparina Mikko-Ville Hyyhösen kanssa. Matsin jälkeen yritettiin sitten kehua suoritukseensa pettynyttä Waikkua, että kyllä sen pelin esitys pitäisi riittää sopimukseen asti.
|
|
|
|
rokelvis
Poissa
Suosikkijoukkue: Hape, Tore ja Yukha of Malinen
|
|
Vastaus #243 : 17.02.2009 klo 13:33:32 |
|
Viime yönä tuli nähtyä taas kohtalaisen hämärää unta. Oltiin forumistiporukalla (mukana itseni lisäksi ainakin JJO, TZagallo, huupponen ja Killhammer) scouttaamassa Lahen Hiihtiksellä MP:n kakkosjoukkueen matsia, koska Waikku pelasi MP:n topparina Mikko-Ville Hyyhösen kanssa. Matsin jälkeen yritettiin sitten kehua suoritukseensa pettynyttä Waikkua, että kyllä sen pelin esitys pitäisi riittää sopimukseen asti.
Waikku kannattas pistää piikkiin, on kuitenkin enemmän Kynä-Mynän kaltainen rakenteeltaan.
|
|
|
|
el mono
Poissa
|
|
Vastaus #244 : 17.02.2009 klo 14:13:48 |
|
Viime viikolla näin unta, että opetin nimimerkki torcidalle oikeita juoksusuuntia hyökkäyspäässä. Taisi olla seurausta edellispäivän matsista .
|
|
|
|
Wilhelm85
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomifutis, ruotsifutis
|
|
Vastaus #245 : 17.02.2009 klo 17:24:10 |
|
Toissa yönä näin hienoa unta. Oli EM/MM kisat. puolivälierä tai välierä, joku tärkee matsi kuitenkin. Vastassa oli Espanja. Voittajalla olisi vastassa Saksa. Siis joukku oli Suomi. Tasan 80 min pelattu ja Miklu pois kentältä ja mut vaihdetaan tilalle kentällä olivat ainakin Minä, Shefki, Kuningas, Sjölund ja INGVES. Saksalta joku teki maalin tähän väliin. Sitten Kuningas syötti minulle pallon josta avasin Sheriffin läpi ja varma viimeistely. Lisäaika oli menossa ja Inves syötti mulle maalin eteen ja olin yksin veskarin kanssa mut sit soi herätyskello Oli varmaankin paitsio.
|
|
|
|
torcida
Poissa
Suosikkijoukkue: Sterniä spätistä
|
|
Vastaus #246 : 20.02.2009 klo 12:08:50 |
|
Viime viikolla näin unta, että opetin nimimerkki torcidalle oikeita juoksusuuntia hyökkäyspäässä. Taisi olla seurausta edellispäivän matsista . Pitäisikö minun huolestua?
|
|
|
|
el mono
Poissa
|
|
Vastaus #247 : 20.02.2009 klo 17:59:12 |
|
Pitäisikö minun huolestua? Vasta sitten, jos alan oikeasti neuvomaan. :
|
|
|
|
lossivitunkuski
Poissa
Suosikkijoukkue: 1929
|
|
Vastaus #248 : 22.02.2009 klo 20:32:54 |
|
Aikanaan heräsin siihen kun yöllä samassa huoneessa koisannut pikkuveljeni nousi yöllä pystyyn ja sanoi:"Jos pääsee yksin läpi nii kannattaa syöttää... " Suurella todennäköisyydellä futiksesta näki unta...
|
|
|
|
Keskilinkki
Poissa
Suosikkijoukkue: Skype: keskilinkki1
|
|
Vastaus #249 : 23.02.2009 klo 10:44:06 |
|
Aikanaan heräsin siihen kun yöllä samassa huoneessa koisannut pikkuveljeni nousi yöllä pystyyn ja sanoi:"Jos pääsee yksin läpi nii kannattaa syöttää... " Suurella todennäköisyydellä futiksesta näki unta... Tämän takia Suomesta tulee vähän todellisia maalintekijöitä. Selvästi väärin neuvottu. Pentele, jos pääsee yksin lävitse, niin ensimmäinen päämäärä on tehdä maali, toissijainen vaihtoehto on syöttää!
|
|
|
|
|
|