FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.04.2024 klo 10:10:40 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2] 3 ... 49
 
Kirjoittaja Aihe: Jalkapallounet!  (Luettu 152906 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
takkamakkara

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: nirvana ja kaikki tanssittavat


Vastaus #25 : 15.01.2007 klo 10:11:23

Sienien vetämiselle :D Ylos
:D Ylos

"Näenkö mä unta vai kahminko mä lunta?"
Jyrb

Poissa Poissa


Vastaus #26 : 16.01.2007 klo 13:52:10

Pari kertaa on tullu pelattua unissaan futista näiden starojen kanssa, ainakin Zidane, Ronaldo ja Becks muistuu mieleen pelikavereista. Unille  Ylos
Ezsi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti


Vastaus #27 : 16.01.2007 klo 14:03:49

Olin viime yönä Kuninkaan uuden kirjan julkistamistilaisuudessa - ja sit mä heräsin. :( Litmanen puhui latteuksia ja sillä oli ihan erilainen ääni unessa. Seuraavassa Litmas-kirjassa tulee olemaan tummansiniset kannet näemmä. ;>
Edmundo

Poissa Poissa


Vastaus #28 : 16.01.2007 klo 16:16:27

Näin unta, että Rob van Dijk mokasi keskityspallossa pahemman kerran ja tiputti pallon jalkoihini. Tein maalin.  8) Pallo
Aachi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee


Vastaus #29 : 16.01.2007 klo 16:57:57

Näen usein unia AC Oulu - HJK tapahtumista.  Ylos Tälläisiä, että lähdemme porukalla illalla bussilla Ouluun ja olemme aamulla perillä. Juomme Oulussa aamukahvit ja alamme laulamaan ja huutamaan, taputtamaan, etc. Pidämme hauskaa. En tiedä, että miksi juuri Oulu-HJK pelistä, mutta.
ChievoVerona

Poissa Poissa


Vastaus #30 : 16.01.2007 klo 16:59:28

Näen usein unia AC Oulu - HJK tapahtumista.  Ylos Tälläisiä, että lähdemme porukalla illalla bussilla Ouluun ja olemme aamulla perillä. Juomme Oulussa aamukahvit ja alamme laulamaan ja huutamaan, taputtamaan, etc. Pidämme hauskaa. En tiedä, että miksi juuri Oulu-HJK pelistä, mutta.

Tarjoan sulle kahvit ku uni toteutuu ;) Ylos
terroristi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: CFC


Vastaus #31 : 16.01.2007 klo 20:12:21

Näen usein unia AC Oulu - HJK tapahtumista.  Ylos Tälläisiä, että lähdemme porukalla illalla bussilla Ouluun ja olemme aamulla perillä. Juomme Oulussa aamukahvit ja alamme laulamaan ja huutamaan, taputtamaan, etc. Pidämme hauskaa. En tiedä, että miksi juuri Oulu-HJK pelistä, mutta.
Mutta mitä?
X.M.

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PirloMAnia


Vastaus #32 : 16.01.2007 klo 23:30:54

Näin unta Ac Oulu - Inter Turku ottelusta tai saattoi olla Inter Turku - Ac Oulu.

No jokatapauksessa ottelu päättyi 2-2, ja Inter-turulla oli Internazionalen paidat.
Sukittaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Norja ja Lahti


Vastaus #33 : 17.01.2007 klo 13:43:42

Näin unta, että olin Azerit- tai Armenia-Suomi- pelissä..

Kyseessä oli iltapeli ja tupa täynnä kiihkeitä paikallisia karvaranteita. Itselläni oli paikka jostain syystä aivan kentän tasolla ihan Suomen vaihtopenkin vieressä.

Suomen 4-0 maalin jälkeen paikalliset kilahtivat täysin kun erehdyin tuulettamaan kyseistä maalia ilmeisesti liian innokkasti... Joku kymmenen tyyppiä hyökkäs kimppuun ja taisin saada vähän pataankin :(

Suomi vei kuitenkin lopulta 6-0 which was nice Ylos
Qwiz

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KPV


Vastaus #34 : 17.01.2007 klo 16:02:24

Näin pienenä unta, jossa olin Jari Litmanen. Uni oli todentuntuinen ja luulin olevani Kuningas kunnes heräsin ja vitutti rankasti. 8) Unessa elin Litmasen elämää ja taisin pelata pelinkin realistisen tuntuisesti. :o
Parhaita unia koskaan KUNNES heräsin ja tajusin että olenkin tavallinen janari. :D
takkamakkara

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: nirvana ja kaikki tanssittavat


Vastaus #35 : 18.01.2007 klo 10:16:52

HJK-AIK harjoitusottelu. Sakilaiset juoksutti Black Armya, jopa Kirka oli mukana juoksutuksessa.

timotei tuuba

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kettusen Pekka


Vastaus #36 : 19.01.2007 klo 13:22:08

No, tästä unestahan on jo aikaa mutta on sen verran ikimuistoinen karkelo kyseessä, että kirjataan ylös.

Olin menossa katsomaan Suomi-Englanti -peliä stadikalle, siinä kavereiden kanssa luotiin tunnelmaa, kunnes avauskokoonpano esitettiin tulostaululla.
Mitä v***ua, avauksessa keskikentällä Jonna Tervomaa.  :o
Ihmetystä ja raivoa aiheutti nimenomaan avauskokoonpanopaikka, ei niinkään Jonnan läsnäolo joukkueessa. Vähän kuin olisi ollut Wissin Jallu avauksessa, vaikka koko keskikenttäporukka pelikunnossa.

No, uni päättyi onnellisesti, Jonna pelasi kelvollisesti ja itse olin luonnollisesti mukana rakentamassa viime hetkien voittomaalia. Viimeistelijää en muista...

Välillä kyllä oma mielikuvitus pääsee yllättämään rankallakin kädellä...  ::)
SSL20

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Liverpool, Pioneeriryhmä ja Hämeenlinna


Vastaus #37 : 20.01.2007 klo 14:28:24

Lyhykäisyydessään näin sellaista unta, etten nähnyt tämän päivän Liverpool-Chelsea-matsia. Juuri kun saavuin pubiin, näin matsin lopputuloksen, 0-3.  :( En halua elää untani oikeasti. Onneksi se uni oli epätodellinen, siinä oli vähän muitakin faktoja pielessä. Toivottavasti menee toisinpäin, kun olen katsomassa matsin!  Ylos
ChievoVerona

Poissa Poissa


Vastaus #38 : 20.01.2007 klo 14:30:26

HJK-AIK harjoitusottelu. Sakilaiset juoksutti Black Armya, jopa Kirka oli mukana juoksutuksessa.



 :D
Aachi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee


Vastaus #39 : 31.01.2007 klo 12:11:41

Vittu enemmänkin voi sanoa, että se oli painajainen. Sillä näin unta Bolton v Arsenal ottelusta Arsenal hallitsee, mutta Jässi torjuu kaiken mahdollisen. Sitten Bolton saa rankkarin helposti ja se menee todella helposti Lehmannin taakse. Bolton voittaa 3-1  >:( >:( :keskari: >:( Alas Tommosille painajaisille  Alas
elhadjidiouf

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka


Vastaus #40 : 31.01.2007 klo 14:15:37

Näin unta että olin Suomi-Puola ottelussa olympiastadionilla, ottelua oltiin puitu mediassa kovasti Puolan poliittisen tilanteen takia ja sen, kuinka se vaikuttaa maan futikseen. Pelistä en muista muuta kuin sen että Puola sai kaksi punaista korttia  ja Suomi voitti 5-2, yhden Suomen maaleista iski vapaapotkusta kuningas
Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.


Vastaus #41 : 31.01.2007 klo 14:31:03

Näin unta HJK-KPV Suomen-cupin finaalista jossa Dawda Bah suuttui noin 10-vuotiaalle pallopojalle ja rupesi tönimään häntä ja loppujen lopuksi Bah ja joku muu KPV:n pelaaja ryntäsi yleisön sekaan tappelemaan HJK:n kannattajien kanssa ???
Aachi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee


Vastaus #42 : 31.01.2007 klo 14:35:51

Näin unta HJK-KPV Suomen-cupin finaalista jossa Dawda Bah suuttui noin 10-vuotiaalle pallopojalle ja rupesi tönimään häntä ja loppujen lopuksi Bah ja joku muu KPV:n pelaaja ryntäsi yleisön sekaan tappelemaan HJK:n kannattajien kanssa ???

Olitko mukana tappelussa, entä minä?  ??? :D
Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.


Vastaus #43 : 31.01.2007 klo 14:49:25

Olitko mukana tappelussa, entä minä?  ??? :D
Muistelisin, että itse juoksin heti järkkäreiden luokse valittamaan, että poistaisivat kyseiset rettelöitsijät katsomosta ::) Sua ei kuitenkaan mun unessa näkynyt :(
The Real Wolf

Poissa Poissa


Vastaus #44 : 01.02.2007 klo 13:29:42

Näin pari viikkoa sitten unta että pelasin Suomen maajoukkueessa kotiottelussa Serbiaa vastaan. Tulin jossain vaiheessa vaihdosta kentälle ja tein kaksi maalia.  Ylos

- Metsän siimes = Perpa, Shefki tai Nasse ?
#10

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK


Vastaus #45 : 01.02.2007 klo 16:25:27

Näin viime yönä unta, jossa Ronaldinho oli puuteroimassa naamaansa peilin edessä  ::) Vaihto :o
SSL20

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Liverpool, Pioneeriryhmä ja Hämeenlinna


Vastaus #46 : 01.02.2007 klo 16:26:54

Näin viime yönä unta, jossa Ronaldinho oli puuteroimassa naamaansa peilin edessä  ::) Vaihto :o

Ootko varma, ettet vaan itse nähnyt tuota oikeasti?
#10

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK


Vastaus #47 : 01.02.2007 klo 16:33:39

Ei, kyllä se oli unta  ???
Sinkkis

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Liverpool since 2018


Vastaus #48 : 02.02.2007 klo 16:34:56

Näin viime yönä, että helikopteri, jonka sisällä oli kaksi äijää lensi kerrostalon vieressä ja pysähty aina mun ikkunan kohdalle. Loppuen lopuksi kyllästyin siihen mulkkaukseen ja menin näyttää  :keskari: sekä näytin, että menkää runkkamaa. Tästä nämä äijät suuttu ja tuli yht'äkkiä seinän läpi ja uhkasi viedä suomen MM-kisa paikan jalkapallossa. Siinä vaiheessa mulla napsahti päässä ja tapoin nämä herrasmiehet raa'asti  ??? Ylos
Ior Bock

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Ajax Amsterdam. Winnipeg Jets


Vastaus #49 : 02.02.2007 klo 17:06:00

Näin viime yönä, että helikopteri, jonka sisällä oli kaksi äijää lensi kerrostalon vieressä ja pysähty aina mun ikkunan kohdalle. Loppuen lopuksi kyllästyin siihen mulkkaukseen ja menin näyttää  :keskari: sekä näytin, että menkää runkkamaa. Tästä nämä äijät suuttu ja tuli yht'äkkiä seinän läpi ja uhkasi viedä suomen MM-kisa paikan jalkapallossa. Siinä vaiheessa mulla napsahti päässä ja tapoin nämä herrasmiehet raa'asti  ??? Ylos

Sienien syönnille ja naapurin lassen tapolle Ylos

 
Sivuja: 1 [2] 3 ... 49
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa