Kalle ja 12-vuotiaat
Poissa
Suosikkijoukkue: Lopen Uupuneet
|
|
Vastaus #250 : 24.02.2009 klo 02:19:47 |
|
Painajainen viime syksyltä. Katselin teksti-tv:stä kakkosen sarjataulukoita. Sarja oli vasta alkamassa, joten joukkueet olivat siinä kivasti aakkosjärjestyksessä. FC Jazz-j kuitenkin puuttui. Sormi ruudulla sitä tavasin. Ei löytynyt, vaikka syksyllä kakkoseen juuri nousi. Sama juttu netissä, ei jälkeään noususta ja tulevista kakkosen peleistä. Koko joukkue kadonnut taivaan tuuliin... Enempää en valitettavasti muista.
|
|
|
|
Kalle ja 12-vuotiaat
Poissa
|
|
Vastaus #251 : 24.02.2009 klo 02:29:08 |
|
Tämä on jo todella vanha, 15 vuoden takaa, mutta jopa yliluonnollinen. USAn mm-kisat ja joku ihme uni, että Etelä-Korea voittaa Belgian 3-2. No seuraavana päivänä kioskille, muttä eihän peliä ollut tulosvedossa. Pitkässä olisi ollut tarjolla iso kerroin, Belgiahan silloin oli huomattavasti kovempi kuin nykyään. Eipä tullut pelattua markallakaan. 3-2 se tietenkin päättyi.
|
|
|
|
Lihis
Poissa
Suosikkijoukkue: Honakki, Suomen jalkapallon A-maajoukkue
|
|
Vastaus #252 : 24.02.2009 klo 02:37:25 |
|
Unessa vanha joukkueeni oli koottu uudestaan, mutta ainoa ketä ei kutsuttu olin minä. Pelit kuitenkin menivät niin heikosti, että muuta vaihtoehtoa ei enää ollut, kuin kutsua meikäläinen paikalle. Minulla oli jostain syystä vastaava kulttimaine kuten Litmasella. Aloitin vaihdossa ja yleisöä oli tuhansittain. 80min oli pelattu, kun valmentaja käski lämmittelemään ja kohta olisin irti. Hölkkäsin kentän laidalla kerran päästä päähän, ja kun olin palannut vaihtopenkin viereen, oli ottelu jo päättynyt 4-3 tappioon Sain kuitenkin kehut ottelun jälkeen.
|
|
|
|
Kalle ja 12-vuotiaat
Poissa
|
|
Vastaus #253 : 24.02.2009 klo 02:43:20 |
|
Mitäköhän paskaa sitä tuli taas kirjoitettua. Eihän Belgia ja Etelä-Korea edes kohdanneet koko kisoissa. Sen sijaan kyse oli Espanja-Etelä-Korea pelistä, eikä se edes päättynyt 3-2 vaan 2-2. No, kohtalainen yllätys siihen aikaan kuitenkin. Toisella kierroksella Belgia kyllä hävisi 3-2, Saksalle. Ei sitä kaikkea voi muistaa niin tarkkaan. Olisi pitänyt kertoa asiasta foorumilla heti tuoreeltaan.
|
|
|
|
Aero
Poissa
Suosikkijoukkue: Real Madrid Club de Fútbol
|
|
Vastaus #254 : 24.02.2009 klo 18:16:08 |
|
Olipa eriskummallinen yö. ManU kohtasi Real Madridin Mestarien liigan finaalissa. 0-0 -tilanteessa mentiin pilkkuihin asti. Real Madrid, De la Red: kylmänviileä sijoitus oikeaan alakulmaan ohi Van der Sarin. ManU, Wayne Rooney: loistava kuti oikeaan alakulmaan, mutta Casillas sai näppinsä väliin ja pallo lipui ohi maalin. Real Madrid, Juanfran( ): ylähirteen, vitutti. ManU, Cristiano Ronaldo: hätäinen kuti vasemmalle ja Casillas jälleen edessä. Real Madrid, Mata( ): tolpan kautta ohi, vitutti kahta kauheammin. ManU, Giggs: vanhuskaan ei ohittanut Casillasia, vaan Iker venyi jälleen huikeaan torjuntaan ihan alakulmasta. Real Madrid, Robinho ( ): pallo vasempaan yläkulmaan ja tilanteeksi 2-0. ManU, luonnollisesti Gary Neville: heppoinen kuti vasemmalle ja Ikerille neljäs torjunta pilkkukisassa. Real Madrid pilkkujen jälkeen mestariksi. Casillas pysäytti tottakai kaikki neljä ManU:n yritystä. Sitten vittu heräsin.
|
|
|
|
Meister Garde
Poissa
|
|
Vastaus #255 : 26.02.2009 klo 23:36:03 |
|
Olin 1999 Hoffenheimin ja Kaiserslauternin välisessä matsissa kentällä, 1999 Hoffenheimin joukkueessa. Salihovic passasi boxissa ja meikäläinen pisti pallon pussiin. Sitten näytin jostain syystä keskisormea fanikatsomolle, ja jonkun katsojan heittämä italialainen TIFO melkein osui minuun. Sen jälkeen tuomarit taluttivat meikäläisen jääkiekko-tyyliin ulos kentältä.
|
|
|
|
Kiskomaton Ukkeli
Poissa
Suosikkijoukkue: esko kovero ja kylänmiehet
|
|
Vastaus #256 : 27.02.2009 klo 18:46:36 |
|
Olin 1999 Hoffenheimin ja Kaiserslauternin välisessä matsissa kentällä, 1999 Hoffenheimin joukkueessa. Salihovic passasi boxissa ja meikäläinen pisti pallon pussiin. Sitten näytin jostain syystä keskisormea fanikatsomolle, ja jonkun katsojan heittämä italialainen TIFO melkein osui minuun. Sen jälkeen tuomarit taluttivat meikäläisen jääkiekko-tyyliin ulos kentältä.
Heitetylle tifolle toki
|
|
|
|
Meister Garde
Poissa
|
|
Vastaus #257 : 27.02.2009 klo 21:06:31 |
|
Heitetylle tifolle toki Ohessa kuvaa Kouvolan Sanomista viime kauden mestaruuden ratkaisseesta matsista. Olin katsomossa ja Adriano teki hienon maalin ja juoksi puolen kenttään ja villitsi yleisöä (samantyylisellä tuuletuksella, joka ratkaisi Dundee United - MyPa matsin), minulla oli taskussa yksi keltainen tifo ja kun Ardiano ja Manso tuli suoraan eteen ja villitsi yleisöä mukaan, niin siinä huumassa sinkosin äijien jalkojen juureen. Manso heitti sitten Tifon sivurajalta tuohon aidan taakse. Kuvassa kaikki muut Mypan pelaajat jo poistunut sivurajalta paitsi Adriano.
|
|
|
|
hombre
Poissa
Suosikkijoukkue: Hannu Tihinen kännissä
|
|
Vastaus #258 : 27.02.2009 klo 21:34:41 |
|
Näin unta että kavereiden kanssa pelattiin FC Jokereiden väreissä, ja koutsina oli Rautiaisn Pasi. Treenit oli lauantaina, ja hirveässä darrassa tultiin kaverin kanssa myöhässä treeneihin bissepullot kourassa. Yhden pullon viskasin finskin tekonurmelle ja nauroin paskaisesti päälle. Oltiin kuitenkin joukkueen tähtipelaajia niin Rautiainen ei hirveästi huutanut. Itse treeneissä potkin kaikkea mikä liikkuu ja mm. ex-naapuriani, joka myös pelasi kyseisessä joukkueessa, vedin kunnon tuplasaksilla sukille ja tämä rupesi itkemään. Siihen Rautiainen taas sanoi että tuollaiset nynnyt vittuun kentältä. Sitten tein pari hienoa maalia ja katsomossa ollut kreikkalainen slutti vilkutteli mulle. Unen loppu K18 materiaalia
|
|
|
|
kingkongkarlson
Poissa
Suosikkijoukkue: babylon ja maajengi
|
|
Vastaus #259 : 13.03.2009 klo 13:35:02 |
|
Näin unta että Suomi hävisi Walesille 1-0 ja maali tuli muurista kimmonneesta vaparista Jässin längeistä.
|
|
|
|
Zimo
Poissa
|
|
Vastaus #260 : 13.03.2009 klo 17:04:25 |
|
Häirittevät päiväunet. Olin töissä Hakan toimistolla ja sinne oli vedetty hotlaini jolla pysty sopiin lopputuloksia ja ruskeitten kirjekuorien lähettejä meni virtana eestaas Sedun toimistoo, parijonossa. Ei kai enneuni kumminkaa
|
|
|
|
Zdravko Zdravkov
Poissa
Suosikkijoukkue: ZZ on edelleen top
|
|
Vastaus #261 : 14.03.2009 klo 10:30:27 |
|
Muutama yö takaperin näin unta, että olin ilmeisesti paikallisessa irkkuravintolassa jossa muutama rehti lädi (ilmeisesti walesista) tuli kyselemään että missä aion katsoa tulevan mm-karsinnan. Vaikka sujuvasti englantia puhunkin, tässä unessa kailotin kovaan ääneen tyypillisellä suomalaisella rallienglannilla että ät te mäts, milenium stadion kardiff. Tästä lädit olivat aivan äimän käkenä ja järkytyksestä toivuttuaan tarjosivat tuopin jumalten juomaa, slovakialaista zlaty bazantia
|
|
|
|
Capon
Poissa
|
|
Vastaus #262 : 14.03.2009 klo 21:23:06 |
|
Tästä unesta on jo aikaa varmaan reilut puol vuotta, mut nyt sitten rohkaistuin siitä raportoimaan Eli otin unessani jostain kumman syystä jalkapalloaiheisen tatuoinnin. Tatuoitin sitten kerta heitolla koko selkäni Mikael Forsselin virnistävällä, peukkua näyttävällä hahmolla. Mielestäni tatuointi oli ensi alkuun tosi hieno, mutta kun unessani pääsin sen kanssa kotipeilin eteen oli jälki jokseenkin haparoivaa.. Painajaiseksihan tämän voi kai laskea ja uni herätti kyllä herätessä pari kysymystä: miksi Miklu? Miksi tatuointi oli hyvin oranssipainotteinen?
|
|
|
|
pirakaia
Poissa
|
|
Vastaus #263 : 16.03.2009 klo 12:26:16 |
|
Nyt tuli kyllä todella outo jalkapalloa sivuava uni: Lähdin tapaamaan vanhempiani Poriin ja kun tulin perille vanhempieni talolle, isäni oli ovella vastassa. Hän kävi todella kuumana kun Markus Heikkinen oli siirtynyt Kooteepeen riveihin eikä PoPaan. Kyllä Makon olisi kuulemma pitänyt tulla kasvattajaseuraansa. Kun yritin selittää ettei Mako ole koskaan pelannut PoPassa tai edes Porissa niin isäni sanoi ettei Kooteepeen kannattajilla ole tänne mitään asiaa ja löi oven kiinni. Siihen sitten heräsin.
|
|
|
|
ForzaInter
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Mieshuorat
|
|
Vastaus #264 : 16.03.2009 klo 12:31:22 |
|
Näin unta että Litti siirtyi Juventukseen. Uutisten mukaan Lahti sai normaalia pienemmän siirtokorvauksen koska pelaaja oli kuulemma jo aiemmin pelannut Juvessa. Hämmentävää.
Unessa oli myös liskoja ja kuolemaa, joten sopi hyvin teemaan.
|
|
|
|
Rafu
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti
|
|
Vastaus #265 : 16.03.2009 klo 15:25:42 |
|
Olin Lahden vaihtopenkillä jonkun kaverin kanssa kunnes Lahden pelaajia tuli siinä lähelle. Sanoin Shalalle, että menee hukkaan kärjessä ja selitin kaikkea Rafaelin merkityksestä Shalan hyökkäyspelaamisessa. Sitten tulee Moilanen ja sanoo "Me ollaan oltu hei 15 turvamiehiä joten eiköhän me nää tiedetä". Sitten menin ihan lukkoon ja Shala sanoi "anna pojan selittää" tai jotain.
|
|
|
|
keltamusta
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat, HIFK, Honka, Atletí
|
|
Vastaus #266 : 16.03.2009 klo 20:26:31 |
|
Olin viime yön unessa matkalla duuniin Espoon Matinkylään, kun tajusinki olevani tunnin liian ajoissa liikenteessä ja rupesin sitte pientä lenkkiä kävelemään. Yhtäkkiä eteen ilmestyi Santiago Bernabéun näköinen stadion, jossa oli justiinsa loppumassa MyPa-Aston Villa-ottelu (1-0 myllykoskelaisille :O) seuraavaksi oli alkamassa ManUtd-Arsenal, ja siinä mun edessä kyseisten joukkueiden pelaajat vaan lämmitteli ja mua moikkaili, kun olis tunnettukki. Osa Hongan pelaajista oli unessa siirtynyt Unitedin riveihin, mutten pitänyt sitä yllättävänä vaan ihan pokkana menin juttelemaan Vasaran Jussille. Sitte valitettavasti nosturi pihalla herätti
|
|
|
|
Bogdan
Poissa
|
|
Vastaus #267 : 24.03.2009 klo 17:54:44 |
|
Viime yönä näin unta, jossa katson tämänkeväistä Mestarien liigan finaalia. Jos kyseessä on enneuni, niin ManU voittaa Barcelonan 2-0 Roy Keanen maaleilla.
Olen ennenkin nähnyt tämmöisiä unia, jossa katson jotain tulevaa ottelua. En muista, että koskaan tulos olisi sitten ollut se, mikä se unessa oli.
|
|
|
|
Vilhelmi
Poissa
|
|
Vastaus #268 : 24.03.2009 klo 22:36:42 |
|
Meikäläinen tultiin kotoa hakemaan Kreikan liigaan. Ensimmäisessä pelissä tein pari byyriä ja yleisö ryntäsi kentälle juhlimaan. Pelin jälkeen otettiin kuppia Hakolan Juhan kanssa. MTVNT?
|
|
|
|
ZacPalmer
Poissa
|
|
Vastaus #269 : 24.03.2009 klo 22:45:05 |
|
Pari viikkoa sitten näin unen, jossa olin hyvän ystäväni kanssa töissä jossain hotellissa tms. suuressa rakennuksessa. Suomi pelasi Etelä-Afrikassa ja katsoimme ensimmäistä peliä koko hotellin väen voimin aulassa isolta skriiniltä. Peli oli Suomi - Norsunluurannikko. Ottelu alkoi mielenkiintoisesti kun heti pillin jälkeen Väyrynen juoksi Drogban luokse ja liukutaklasi tämän sääriluun kahteen osaan. Tästä tempauksesta ei seurannut edes keltaista korttia. Mainitsemisen arvoista on vielä, että Suomi voitti ottelun 3-0 ja kaikki maalit teki Tero Pitkämäki.
Kipeetä.
|
|
|
|
liikennevalo
Poissa
Suosikkijoukkue: Bah
|
|
Vastaus #270 : 24.03.2009 klo 22:50:33 |
|
.. MTVNT?
Turhaa tarttua näihin huolimattomuusvirheisiin, mutta tämä kyllä pudotti, kun yritti nopeasti tulkita. MitäTäVittuaNytTaas?
|
|
|
|
Kalevan Cannavaro
Poissa
Suosikkijoukkue: Jalkapallo
|
|
Vastaus #271 : 25.03.2009 klo 09:43:46 |
|
Reenien jälkeen näin unta jossa FC Tribe pelasi harkkamatsia jotain muuta alasarjajyrää vastaan. Pelipaikkana oli ei enempää eikä vähempää kuin Ruotsin kuninkaanlinnan edusta Tukholmassa. Siis samoja kulmia jossa harrastettiin rintthihiihtoa vähän aikaa sitten. Tein aika paljon virheitä
|
|
|
|
Savon keisari
Poissa
|
|
Vastaus #272 : 25.03.2009 klo 13:47:00 |
|
Viime yönä Suomi otti Walesilta turpaan jotain 5-0. Lopussa Hyypiä puski vielä kavennusmaalin mutta hylättiin paitsiona. Pelikin pelattiin jossain vanhalla yleisurheilukentällä.
|
|
|
|
Pyhäinhäväistys
Poissa
|
|
Vastaus #273 : 28.03.2009 klo 09:10:40 |
|
Suomi voitti Walesin 2-4. Matsin jälkeen Viinioksennus selitteli täällä tappiota suoraan tietosanakirjasta revityillä hienoilta kuulostavilta sanoilla...
|
|
|
|
Thouni
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.
|
|
Vastaus #274 : 08.04.2009 klo 21:26:29 |
|
Keuhkoputkentulehduksen aiheuttaman korkean kuumeen aikana tuli nähtyä jos jonkinlaisia unia. Eräässä unessa olin katsomassa maajoukkueen treenejä ja söin samalla viinirypäleitä. Yhden viinirypäleistä viskasin jostain syystä kentälle ja tämä osui suoraan Littiä päähän joka tuupertui maahan ja jäi sinne makaamaan. Sellaisen kuvan sain, että Litti kuoli. Tämän suorituksen jälkeen kuvaan asteli Clarence Seedorf joka tuli coolisti kättelemään ja napsaisi pari viinirypälettä ja poistui paikalta. Itse jäin katsomoon istuskelemaan.
|
|
|
|
|
|