FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
02.12.2024 klo 14:41:54 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 12 [13] 14 ... 49

Kirjoittaja Aihe: Jalkapallounet!  (Luettu 155737 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Zingis

Poissa Poissa

Vastaus #300 : 13.07.2009 klo 23:47:57

Näin unta, että sain HJK:n pelipaidan ja shortsit syntymäpäivälahjaksi ns. "kaikilla mausteilla". :o
Laitalinkki

Poissa Poissa

Vastaus #301 : 14.07.2009 klo 05:20:52

Näin juuri unta, että Toni Kolehmainen oli testissä antamassa näyttöjä FC Bayernin kakkosjoukkueelle. Eka harjoituspeli oli Celticiä vastaan, ja live-ticker ja valmentajan kommentit vaikuttivat varsin lupaavilta, joten siirto oli hyvinkin odotettavissa. Pakko oli äsken FCB:n kotisivuilta tarkistaa, mutta eipä tuo näytä sittenkään olleen enneuni. ???
franklamps

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ei väliä, kunhan kukaan muu ei kannata samaa

Vastaus #302 : 14.07.2009 klo 15:17:39

Peräkkäisenä yönä toinen uni ??? Olin pelaamassa läheisellä nurmikentällä. Siihen tuli pappi ja sanoi: "Menkäähän pojat pois täältä, kenttää aletaan jäädyttämään" Onneksi heräsin.
Johtaja Calu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit, Eemeli Virta

Vastaus #303 : 14.07.2009 klo 15:21:33

Gorica-Lahti oli tilanteessa 2-2 kun heräsin. Fofana teki 2-2 tasotusmaalin.
Tatsi

Poissa Poissa

Vastaus #304 : 14.07.2009 klo 15:24:07

Näin unta, että sain HJK:n pelipaidan ja shortsit syntymäpäivälahjaksi ns. "kaikilla mausteilla". :o

Tapsalla nämä.
Tolsa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, SGE

Vastaus #305 : 15.07.2009 klo 15:18:38

Inter hävisi UCL-karsinnan avauksen 0-4. Olin menossa juuri tänne raportoimaan, ettei tarvitse pyöräretkelle lähteä, mutta sitten heräsin.
Johtaja Calu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit, Eemeli Virta

Vastaus #306 : 15.07.2009 klo 15:26:03

Gorica-Lahti oli tilanteessa 2-2 kun heräsin. Fofana teki 2-2 tasotusmaalin.

Ja kotiottelu päättyy 3-1. Maalintekijöistä ei varmaa tietoa.
Zlåtan

Poissa Poissa

Vastaus #307 : 15.07.2009 klo 15:34:43

http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=769159
Ia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, PeKa, Çaykur Rizespor

Vastaus #308 : 21.07.2009 klo 11:52:06

Näin unta, että Haka-RoPS päättyi 0-15(0-1).

Tämä kummallinen lopputulos johtui siitä, että Hakan pelaajat olivat syöneet pilaantuneen lounaan. Ottelun alku meni vielä hyvin, mutta toisella puoliajalla Hakan pelaajille tuli asiaa paskahuussiin, ja lopulta RoPS sai rauhassa murskata Hakan.
Bulebule

Poissa Poissa

Vastaus #309 : 12.08.2009 klo 10:14:05

Näin viime yönä unta Ruotsi-Suomi pelistä. Ruotsi voitti pelin 2-0. Ensimmäisen maalin teki Rasmus Elm 9. minuutilla ja toinen maali tuli 85. minuutilla, mutta maalintekijää en muista. :(
Tores99

Poissa Poissa

Vastaus #310 : 15.08.2009 klo 17:46:40

Itse näin semmoista unta, että tein joukkueen pelissä oman maalin. Peli päättyi 1-0 vastustajille, mutta siitä tajusin, ettei se ollut unta, kun tuomari palkitsi minut joukkueen parhaana pelaajana. ;) On mullakin unet. :)
Yeovil Town

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Varoittava esimerkki

Vastaus #311 : 04.09.2009 klo 11:36:13

Näin unta että olin nelikulmioisen stadionin kulmassa istumassa kavereiden kanssa kun peli oli juuri alkamassa. Stadion oli siitä outo että katsomot tippuivat pystysuoraan alaspäin, suorastaan nojasivat alaspäin eikä mitään turvavöitä tietenkään ollu. Asiaankuuluvasti ennen anonyymiksi jääneen matsin alkua alkoi kansallislaulu joka unessa oli vaihtunut sanoiksi "jaaalkapalloilija Jari Liiiiitmanen" ("suuomi tekee kohta maaalin -melodialla). Tällöin katsomo alkoi yleisön villiintyessä notkua siihen malliin että kaverit lähtivät vierestä eikä unessa n. 50 metrin pudotus houkuttanut yhtään joten sain juuri ja juuri kompuroitua itseni väljemmille vesille. Kävellessäni katsomon sisäpuolelle näin syrjäisen pöydän ääressä röökiä polttavan Litin naureskelemassa kaverinsa kanssa jotain kahdenkeskistä.

Luulen että eilisellä naisten matsilla oli jotain osuutta uneen
smiba

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: fucking guy

Vastaus #312 : 09.09.2009 klo 14:41:18

Näin unta että seurasin jotain suomen matsia vaihtopenkiltä. Kentälle vaihdettiin Litti, ja koska oli ties kuinka mones sadas litin maajoukkuematsi, oli kentällä Kuningasta vastassa palloliiton väki puvut päällä ja Hämäläinen korkkasi autourheilutyyliin shampanjan. Samaan aikaan smjk yhtyi tifoon laukaisemalla satoja kuoharipulloja parin minuutin ajan. Näytti komealta.
Luyindula

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AC Oulu! Forever and ever, babe.

Vastaus #313 : 09.09.2009 klo 14:54:38

Tänään aamulla kuulin unen läpi, kun puhelimeen paukahti tekstiviesti. No uni sitten jatkui, ja unessa tekstari oli tullut Joonas Sareliukselta, joka uhkaili Viikinkien olevan kovassa iskussa viikon päästä lauantaina, kun pelataan ACO-Viikingit.

Hieno ja sympaattinen uni - WHATTAFUCK!? :D Tuoppi
räpä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: LPS, potkua saaresta jo vuodesta 1978

Vastaus #314 : 09.09.2009 klo 15:38:18

Näin unta tuossa muutama päivä sitten, että Evra olisi tehnyt Seedorfin tunnetun maalin ! :D
viherkenttä

Poissa Poissa

Vastaus #315 : 09.09.2009 klo 18:35:11

Viime yönä unessa Haka, murskatappio, Tehtis, Hakan tappio 12-0 tai vastaavaa  ???
keltamusta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, HIFK, Honka, Atletí

Vastaus #316 : 09.09.2009 klo 20:18:11

Näin unta että pelasin Suomen maajoukkueessa, edessä oli tärkeä Wales-karsintapeli, ja ottelu pelattiin kesämökillämme Keski-Suomessa. Kärkiparinani Boris joka ei jaksanut muuta tehdä kun hengailla uimahousuissa laiturilla... Loppuratkaisu jäi näkemättä kun koulu kutsui ja piti herätä :(
Tatsi

Poissa Poissa

Vastaus #317 : 10.09.2009 klo 01:57:52

Varmasti olisit vahvistanut ainakin tänään Suomea.
iron-mike2

Poissa Poissa

Vastaus #318 : 10.09.2009 klo 02:33:25

Näin unta että pelasin Suomen maajoukkueessa, edessä oli tärkeä Wales-karsintapeli, ja ottelu pelattiin kesämökillämme Keski-Suomessa. Kärkiparinani Boris joka ei jaksanut muuta tehdä kun hengailla uimahousuissa laiturilla... Loppuratkaisu jäi näkemättä kun koulu kutsui ja piti herätä :(
Nyt se korkki.....
Maikson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Prutkuli

Vastaus #319 : 10.09.2009 klo 02:39:33

Edelleen Boris mielessä kun pyörii unissakin mukana? :D Ylos
kopone

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Minna Pyykkö

Vastaus #320 : 10.09.2009 klo 09:54:51

Joku vuosi sitten näin unta, että pelattiin jossain kuhmuisella kentällä, siis kentällä oli kukkuloita. Joukkueestakaan ei tietoa, mutta itse Kuningas Litmanen keskitti mulle maalintekopaikkaan... Yritin saksipotkua ja tipuin sängystä :) Ei tietoa maalista, koska juuri heräsin. Ex-HH tietysti heräsi myös kauheaan ryminään, kun melkein 100kiloa rojahtaa lattiaan. Nainen sanoi, ettei ollut ennen nähnyt minua yhtä hämmästyneenä/tohkeissani.

Se oli hieno hetki. Ja tottakai Jarilta maailmanluokan keskitys Tuoppi
keltamusta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, HIFK, Honka, Atletí

Vastaus #321 : 10.09.2009 klo 13:45:19

Edelleen Boris mielessä kun pyörii unissakin mukana? :D Ylos

Tottakai ;)
viherkenttä

Poissa Poissa

Vastaus #322 : 13.09.2009 klo 08:05:00

Näin juuri unta, että Rops ja Fc OPA pelasivat vastakkain. Epäselväksi jäi mikä sarjataso oli kyseessä (ykkönen?) vai oliko kyseessä treenimatsi. Ottelu pelattiin hiekkakentällä ja sen laidalla oli valtavasti lunta. FC OPA:n maalivahti oli ulkomaalainen ja pelaajan sukunimi alkoi D:llä. Niin joo, unessa joku selitti minulle että täällä pohjoisessa lumi ei sula kesälläkään, joten kyse saattoikin olla sarjapelistä.
Panchito Pistoles

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Aina Tampere, ikuisesti United!

Vastaus #323 : 15.09.2009 klo 13:57:01

Tuli 38c kuumeessa nähtyä elämäni paras, pisin ja helvetin sekava futisuni. Ylos

Olin käymässä Maarianhaminassa jossa sattumoisin pelattiin MIFK-Lahti ottelu samana päivänä. Yhtäkkiä istuin Lahtelaisten huligaanien bussissa brenkku kädessä matkalla peliin. Paikalle päästyäni Lahtelaiset rupesivat tappelemaan keskenänsä ja lopulta tanssiin liittyivät myös muutama Maarianhaminasta kotoisin ollutta, itse toki katselin myllyjä vierestä. Peli päättyi Lahtelaisten niukkaan 2-3 voittoon. Hyppäsin unessani seuraavaksi kotiini Tampereelle jossa katselin uutisia. Maarianhamina oli julistanut sodan Ruotsia, Venäjää ja Lahtea vastaan (;D). Ajattelin että mitä vittua nyt taas? ja siinä samassa ikkunan läpi suoraan kipeään niskaani/kaulaani pamahtaa sellainen helvetin vanha tykinkuula ja heräsin tyyny hikisenä....
Vähän päästä nukahdin uudelleen ja jotenkin palasin samaan uneen, tällä kertaa Maarianhaminasta tultiin Lahteen. Nyt olin MIFK huligaanien bussissa matkalla peliin. Otin brenkun joltain suomalaiselta kaverilta ja avasin sen, en kuitenkaan ehtinyt yhtään sitä juomaan, kun taas ikkunasta tulee joku saatanan suuri tykinkuula ja suoraan kaulani läpi.

Herään jälleen vittumaiseen niskakipuun...
Tsingis-Khan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU

Vastaus #324 : 15.09.2009 klo 17:47:47

Tuli 38c kuumeessa nähtyä elämäni paras, pisin ja helvetin sekava futisuni. Ylos

Olin käymässä Maarianhaminassa jossa sattumoisin pelattiin MIFK-Lahti ottelu samana päivänä. Yhtäkkiä istuin Lahtelaisten huligaanien bussissa brenkku kädessä matkalla peliin. Paikalle päästyäni Lahtelaiset rupesivat tappelemaan keskenänsä ja lopulta tanssiin liittyivät myös muutama Maarianhaminasta kotoisin ollutta, itse toki katselin myllyjä vierestä. Peli päättyi Lahtelaisten niukkaan 2-3 voittoon. Hyppäsin unessani seuraavaksi kotiini Tampereelle jossa katselin uutisia. Maarianhamina oli julistanut sodan Ruotsia, Venäjää ja Lahtea vastaan (;D). Ajattelin että mitä vittua nyt taas? ja siinä samassa ikkunan läpi suoraan kipeään niskaani/kaulaani pamahtaa sellainen helvetin vanha tykinkuula ja heräsin tyyny hikisenä....
Vähän päästä nukahdin uudelleen ja jotenkin palasin samaan uneen, tällä kertaa Maarianhaminasta tultiin Lahteen. Nyt olin MIFK huligaanien bussissa matkalla peliin. Otin brenkun joltain suomalaiselta kaverilta ja avasin sen, en kuitenkaan ehtinyt yhtään sitä juomaan, kun taas ikkunasta tulee joku saatanan suuri tykinkuula ja suoraan kaulani läpi.

Herään jälleen vittumaiseen niskakipuun...
Tamuperen lääkehuuruisille unille Ylos

Sivuja: 1 ... 12 [13] 14 ... 49

Siirry: