FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
03.12.2024 klo 14:11:34 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 13 [14] 15 ... 49

Kirjoittaja Aihe: Jalkapallounet!  (Luettu 155748 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ZacPalmer

Poissa Poissa

Vastaus #325 : 16.09.2009 klo 02:12:34

Viimeviikolla höntsäilin unessani Pavel Nedvedin kanssa ja hän ei suostunut antamaan minulle parturinsa nimeä. Tämän unen perusteella Pavel myös puhuu selvää Suomea ja asuu nykyään Espoon Latokaskessa lähellä kotiani.
ifota

Poissa Poissa

Vastaus #326 : 16.09.2009 klo 12:47:01

Näin viime yönä unta, että odotin Messin kanssa lentokenttäbussia. Lionel oli menossa Uuteen-Seelantiin pelaamaan Argentiinan MM-karsintamatsia, minä kotiin. Mukava, ujonlainen jamppa, juteltiin niitä näitä. Erikoista oli, että paikalla ei ollut ketään muita.
viherkenttä

Poissa Poissa

Vastaus #327 : 20.09.2009 klo 10:53:36

Oli Haka-TamU cupin peli joka pelattiin jostain syystä Tammelan stadionilla, paitsi että pääkatsomo oli kadonnut johonkin. Haka pelasi punaisisissa paidoissa ja oli ottamasssa ilmeisesti huolella turpaansa kun unessa huusin kokoajan että älkää pupeltako, älkää pupeltako! Niin ja peliä joutui seuraamaan jonkun ihme verkkoaidan aikaa.
a-wiik

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU, Ilves, El Diego

Vastaus #328 : 20.09.2009 klo 10:59:20

Oli Haka-TamU cupin peli joka pelattiin jostain syystä Tammelan stadionilla, paitsi että pääkatsomo oli kadonnut johonkin. Haka pelasi punaisisissa paidoissa ja oli ottamasssa ilmeisesti huolella turpaansa kun unessa huusin kokoajan että älkää pupeltako, älkää pupeltako! Niin ja peliä joutui seuraamaan jonkun ihme verkkoaidan aikaa.

Ettei kuitenkin ollut TPV?
viherkenttä

Poissa Poissa

Vastaus #329 : 20.09.2009 klo 11:08:36

Ettei kuitenkin ollut TPV?

Ei, kyllä se oli Haka, joka jostain syystä pelasi kolmospaidoillaan tämän pelin.
Johtaja Calu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit, Eemeli Virta

Vastaus #330 : 15.10.2009 klo 15:07:35

Suomen Cupin finaalissa on Lahti ja Honka. Lahti voittaa pilkuilla kun ratkasevan pilkun vetää ohi John Weckström.
viherkenttä

Poissa Poissa

Vastaus #331 : 15.10.2009 klo 15:41:36

Pelasin Barcelonaa vastaan yksin. Ottelupaikkana oli Tehtaan kentän lähellä olevan koulun hiekkakenttä. Minun oli voitettava ottelu, muuten aidan takana peliä seuranneet pakolaiset eivät olisi saaneet ruokaa. Vaikka pelasin yksin, sain venytettyä ottelun rankkarikisaan asti jossa iskin voiton. Sitten pakolaiset saivat ruokaa.
Partisan

Poissa Poissa

Vastaus #332 : 15.10.2009 klo 17:11:21

Suomen Cupin finaalissa on Lahti ja Honka. Lahti voittaa pilkuilla kun ratkasevan pilkun vetää ohi John Weckström.

Täällä kerrotaan unista, eikä unelmista ;)

Itse näin pari yötä sitten unen, jossa TPS voitti Hongan (en muista lukemia), mutta kukaan ei tätä pahemmin juhlinut katsomossa. Kysyin tähän syytä alariveillä jököttäviltä jannuilta ja yksi heistä osoitti suurta valotaulua, missä luki HJK 2 - 0 Jaro ::)
James Station

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Winterthur

Vastaus #333 : 15.10.2009 klo 19:53:17

Jonkin aikaa sitten näin unen, jossa minut laitettiin Real Madridin puolustukseen, muistaakseni ehkä oikeaksi pakiksi. Se meni jotenkin silleen, että kaikki kyllä tiesivät minun olevan täysin kokematon ja ihan eri tasolla (alempana) kuin muut pelaajat. En muista tai tiedä, miten olin sinne joutunut. Enkä muista, kuka oli vastassa. Onnistuin kuitenkin syöttämään avausmaalin: laitoin muistaakseni vastapallosta korkean pystysyötön, joka meni kaikkien yli. Ronaldo (se brassi) pääsi läpi ja teki maalin. Kun keräännyimme onnittelemaan toisiamme (muistan siitä Raulin ja Ronaldon), minua kehuttiin rohkaisevasti. Että "hyvin tehty". Siitä näki, että pelikaverit olivat vähän varovaisia minun suhteeni.

En minä siitä enempää muista.
Slash

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KPV, Huuhkajat

Vastaus #334 : 15.10.2009 klo 22:20:21

Pari yötä sitte tuli nähtyä pikku pätkä tai en ainakaan muista paljoa siitä. KPV-TP-47 pelistä, heti aluksi KPV teki maalin ja hetkeä myöhemmin kävi ylärimassa (toiv. myös lauantaina). Jostain syystä KPV:ssa pelas pari Miigan brassia?? Ennen peliä lähetin palautetta muistaakseni ja annoin erilaisia neuvoja peliin ::)
ilmapallo

Poissa Poissa

Vastaus #335 : 15.10.2009 klo 23:06:49

Chelsea osti Sebastien Freyn Fiorentinasta ja maksoi 15M€ väliä. Cechistä tuli maailman parhaiten palkattu pelaaja samaisella 15M€ kausiliksalla, josta uudet joukkuetoverit tiukan palkkabudjetin Fiorentinassa olivat nuivaantuneita. Cech pelasi kuitenkin aivan uskomattoman kauden ja Firenzessä juhlittiin scudettoa. Myös Freytä pidettiin Chelseassa onnistuneena hankintana ja taisikohan ranskalainen jopa laihtua valioliigassa.
viherkenttä

Poissa Poissa

Vastaus #336 : 19.10.2009 klo 17:55:17

Viime yönä unessa nähtyä:
Suomella oli maaottelu jossakin ulkomailla ja oli kotiin lähdön aika. Lentokentällä laulettiin Suomi lauluja yms. Samaan aikaan oli joku vaarallinen tauti liikkeellä ja olimme lentokentällä sitä suojassa (tautiin sairastuneita oli ulkona). Jostain syystä meidät suomalaiset työnnettiin väkisin sairastuneiden joukkoon ulos :(
ziibii

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACO

Vastaus #337 : 22.10.2009 klo 12:40:16

Viime yönä heittelin Adolf Hitlerin kanssa kaaripalloja "Ylos"
viherkenttä

Poissa Poissa

Vastaus #338 : 24.10.2009 klo 09:35:03

Näin unta että Suomen Venäjän puoleisten rajanylityspaikkojen työntekijät pelasivat jalkapalloa työaikana. Jokaisella rajanylityspaikalla oli vastassa joku Euroopan huippujoukkue, esim B.Munchen ja Barcelona näkyivät unessa. Joku rajanylityspaikka jonka nimi alkaa M:llä (en tiedä onko sellaista) saalisti jotain jengiä vastaan 3-3 tasapelin.
Jebu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen Maajoukkue, Barça, FC Honka

Vastaus #339 : 27.10.2009 klo 18:39:19

Palloliitto oli keksinyt laittaa stadikalla eteläpäätyyn pahimmille myllyttäjille oman katsomon. Ko. henkilöille ei myyty muualle lippuja ja jouduin sinne muutaman kaverini kanssa ??? Itse katsomo oli ahdas lasikoppi täynnä ihmisiä ja sieltä ei päässyt pois kun vasta n.tunti pelin loppumisen jälkeen.
jiibzter

Poissa Poissa

Vastaus #340 : 02.11.2009 klo 09:11:10

Näin unta että olin klubipäädyn mukana bussissa menossa katsomaan vierasottelua. Bussi pysähtyi ja menin ulos. Kun tulin takaisin, tähän asti raittiina ollut Lama-Larsson makasi lattialla aivan umpijurrissa ja Mesörs peukkuhekotteli vieressä tuoppi kädessä. Mitä vittua nyt taas.....

(lasketaanko jalkapallouneksi ???)
Murheensa Natsi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SMJ, TuPV, Real Madrid, TPS

Vastaus #341 : 02.11.2009 klo 12:27:43

Edellisyönä seuraavaa: Olin matkustanut Espanjaan katsomaan Euroopan all stars - Maailman all stars -ottelua. Matsi pelattiin sisähallissa keskellä aavikkoa. Hallissa ei aluksi ollut minkäänlaisia katsomoita, vaan pelkkä seisomatasanne, josta peliä saattoi tsiigailla. Muistutti Impivaaran ja sen Porin sisähallin sekoitusta. Euroopan tähdistön kärjessä pelasi Jari Litmanen ja vastapuolen oikeana laiturina varsin hyväkuntoinen Maradona. Muita pelaajia ei mieleen jäänyt.

Suunnilleen ensimmäisen jakson puolivälissä Jari pääsi hyvään vetopaikkaan boxin ulkopuolella, mutta yleisön pettymykseksi veto näytti epäonnistuvan pahasti ja jäi löysäksi tuhnuksi. Laukaus kuitenkin kostautui jäätäväksi sijoitukseksi alakulmaan ja maalivahti oli nöyryytetty. Kentän toiselle puolelle ilmestynyt kymmentuhatpäinen hollantilaisfanien katsomo aloitti kiimaisen Litmanen-tsäntin, johon vieressä olleen suomalaisen kaverin kanssa yhdyttiin. Siihen taisi uni loppua, kun ei enempää muistikuvia ole.
viherkenttä

Poissa Poissa

Vastaus #342 : 03.11.2009 klo 10:24:28

Sedu oli uudistanut Tehtiksen ihan uuten uskoon. Oli kauden 2010 ensimmäinen peli Haka vs TamU. Oli pelattu 13 min ja TamU johti jo 0-2. Sitten Haka sai epäsuoran vaparin ja heräsin.
westman

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen Maajoukkue

Vastaus #343 : 03.11.2009 klo 11:35:54

Mulla oli sellanen uni et pelasin pakkina Laziossa ja tein maalin enkä voinu uskoa sitä todeks mut katoin tulostaululle ja siellä näytettiin mun maali uusintana, helvetti et tuntu siistiltä ku n. 70 000 ihmistä hurras mun maalille, heräsin ihan fiiliksissä et vittu oli siistiä! en tiiä miks pelasin just Laziossa :)
ZacPalmer

Poissa Poissa

Vastaus #344 : 03.11.2009 klo 15:04:59

Mulla oli sellanen uni et pelasin pakkina Laziossa ja tein maalin enkä voinu uskoa sitä todeks mut katoin tulostaululle ja siellä näytettiin mun maali uusintana, helvetti et tuntu siistiltä ku n. 70 000 ihmistä hurras mun maalille, heräsin ihan fiiliksissä et vittu oli siistiä! en tiiä miks pelasin just Laziossa :)

Moi Jonas Portin.
Tuhoaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Meidän Maajoukkueet, HJK, ACH

Vastaus #345 : 03.11.2009 klo 15:28:24

Tässä joku pari viikkoa sitte näkyi seuraavaa:
Olin jossain Palloliiton juhlissa. Ilmeisesti olin siellä töissä, ei tosin hajuakaan mitä siellä tein. Olin heiman itse juhla-alueen ulkopuolella, jolloin käytävällä, kun tapasin Aki Riihilahden. Ei ehditty kovin pitkään juttelemaan, kun Sakari Mattila käveli ohi. Ägä huusi Mattilalle:
"Hei, sähän oot Sakke Mattila?" Sakke ei kuitenkaan pysähtynyt, vaan kävi hakemassa jostain sämpylän ja tuli tämän jälkeen luoksemme.
"Et muuten mahdu ens pelissä avaukseen." Ägä sanoi.(Sakke oli unessani noussut a-maajoukkueeseen.) Itse olin myös kovasti samoilla linjoilla ja epäilin ägän vievän saken paikan, jos pelaa hyvin seuraavan päivänä(klubilla oli siis peli.) Valitettavasti en muista keskusteluamme enempää...

Viime viikolla näin oikestaan forum-unen, mutta laitetaan kuitenkin:
Olin käymässä Maakuntasatraapilla(en siis tunne oikeasti, muuten kuin forumin ja hs:n blogin kautta). Olin jo aikaisemmin ostanut Satraapilta nahkasohvan ja nyt olin hankkimassa jotain muuta. En tosin muista mitä, mutta jossain ullakolla oltiin :D
Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.

Vastaus #346 : 03.11.2009 klo 16:21:07

Viime yönä oltiin maajoukkueen vieraspelissä jossain päin Britanniaa. Paikalliset riehuivat ja heitteleivät suomalaisia oluttölkeillä ja nakeilla. Hetken päästä oltiin sitten Finnair Stadionin luona jonka katolle piti kiivetä. Finskin katon kautta pääsi jotenkin teleporttaamaan itsensä Suomen peliin joka pelattiin jossain isohkolla stadikalla. Muistutti vähän Hampden Parkia.
Tällästä tänään.
natsieki

Poissa Poissa

Vastaus #347 : 03.11.2009 klo 18:23:48

Viime yönä suomen pelissä: koko porjoiskaarteen kokoinen littilakana jonka mitat oli hieman laskettu väärin ja se peitti koko juoksuradan.
Kinky sytytteli pieniä tulipaloja katsomossa.
viherkenttä

Poissa Poissa

Vastaus #348 : 05.11.2009 klo 10:31:17

Suomi oli lohkokakkonen ja pääsi jatkokarsintaan Espanjaa vastaan. Ensimmäinen osaottelu pelattiin mutta pelien laatija oli merkinnyt toisen ottelu vuoden päähän jolloin arvokisa oli ohi ja kumpikaan ei päässyt tämän kämmin takia osallistumaan :(
jiibzter

Poissa Poissa

Vastaus #349 : 09.11.2009 klo 07:22:10

Ensiksi näin unta tanoketreeneistä. Joku superjunnu pomputteli aivan sairaan paljon ja sanoin omille junnuilleni jotain että jos ette harjoittele liikkeitä kotona niin Kemppinen tulee ikkunan taakse pelottelemaan tjsp ::) Tämän jälkeen heräsin ja kun nukahdin uudestaan näin taas unta futiksesta. Tällä kertaa olin Viikkarilla futsalturnauksessa. Joukkueeni pelasi Fc Lahden sekajoukkuetta vastaan ja tein avausmaalin läpiajosta. Tämän jälkeen juoksin tuulettamaan vaihtopenkille ja tekstaamaan tapahtuneesta yhdelle puol lahtelaiselle foorumistille. Toivottavasti ei nyt oikeasti lähtenyt mitään viestiä.. Tämän jälkeen siirryimme ulos ja pelasimme vikan ottelun jollain nummella jolla oli satanut eikä pallo liikkunut ollenkaan.

Pitäisikö pikkuhiljaa huolestua, näitä futisaiheisia unia tulee nykyään aika paljon "Ylos"

Sivuja: 1 ... 13 [14] 15 ... 49

Siirry: