viherkenttä
Poissa
|
|
Vastaus #350 : 09.11.2009 klo 07:40:01 |
|
Litmanen oli siirtynyt Saksaan pelamaan. Suomesta lähti suuri joukko katsomaan peliä kun Litmasen joukkue pelasi Forsselin joukkuetta vastaan. Jostain syystä kaikki suomalaisfanit olivat pukeutuneet armeijan maastopukuihin
|
|
|
|
Väärä Cowboy
Poissa
Suosikkijoukkue: Väärinkannattaja
|
|
Vastaus #351 : 10.11.2009 klo 10:27:24 |
|
Näin unta että olin ostamassa upouusia predatoreja, mutta kassalle mennessäni tulin järkiini ja kävin hakemassa copat.
|
|
|
|
viherkenttä
Poissa
|
|
Vastaus #352 : 11.11.2009 klo 07:58:13 |
|
Pelattiin jotain Tampereen piirin alasarjaottelua. Yleisö oli jostain syytä kentällä katsomassa peliä (PI?), mutta se ei tuomaria haitannut. Yleisö vähän vaikeutti pelaajien pelaamista. Sitten joku pelaajista sanoi, että voisitteko mennä katsomoon tai kentän laidalle ja yleisö totteli.
|
|
|
|
Pyhäinhäväistys
Poissa
|
|
Vastaus #353 : 11.11.2009 klo 09:14:10 |
|
Itse pelasin viime yönä AC Oulun paidassa ( ) liigakauden avausottelua Klupia vastaan. Klupi toteutti yhdessä vaiheessa nerokkaan vapaapotkukuvion, jossa pienellä siirrolla yritettiin pelata hyväpotkuiselle maalivahti Jani Vianderille vetopaikka n. kolmestakympistä. Harmi kyllä syöttö vähän karkasi ja meni sivurajasta yli.
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.11.2009 klo 09:15:23 kirjoittanut Pyhäinhäväistys »
|
|
|
|
|
viherkenttä
Poissa
|
|
Vastaus #354 : 14.11.2009 klo 10:02:38 |
|
Olin matkalla Venäjälle, ja jossakin ihan itärajan tuntumassa pelattiin Venäjän jalkapallon 2. divisioona ottelu. Pysähdyin katsomaan sitä ja ottelun jälkeen päätin palata suoraan kotiSuomeen.
|
|
|
|
viherkenttä
Poissa
|
|
Vastaus #355 : 15.11.2009 klo 10:21:48 |
|
Taas futisunia 1) Haka pelasi matsia ja maalin takana oli joku rakennus, jossa oli avoin ikkuna. Laukaus meni ikkunasta sisään ja tuomari näytti että se on maali. Kaikki olivat ihan ihmeissään, ja kaikki fanit tuulettivat "maalia" niin villisti että sellaista menoa ei ole ennen Tehtiksellä nähty. 2) TPV pelasi ottelun joukkuetta jonka nimi on Salmander vastaan. Onkohan sellaista joukkuetta edes olemassa
|
|
|
|
James Station
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Winterthur
|
|
Vastaus #356 : 18.11.2009 klo 16:10:29 |
|
Viime yönä Werder Bremen ja HSV kohtasivat paraikaa remontissa olevalla Weser-stadionilla. Peli tuli tv:stä, jonka kautta ihmeteltiin, miten stadionin jokainen sivusta oli vedetty matalaksi. Porukkaa sinne mahtui siis todella vähän, varmaan muutamien rivien korkeudelta. Werder meni alussa johtoon. En nähnyt koko matsia, mutta myöhemmin näin HSV:n johtavan jo 4-1. Ilmeisesti Werder oli kuitenkin kuronut eron umpeen ja mennyt vielä maalilla ohikin. Jossain vaiheessa olin stadionilla itsekin. Silloin siellä ei tosin tainnut olla sen enempää peliä kuin yleisöäkään. Muun osan unesta vietin hotellissa, jonka huoneisiin minä ja veljeni ripustimme vaatteitamme. Huoneiden ovia ei lukittu.
|
|
|
|
romario#1
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #357 : 18.11.2009 klo 16:23:16 |
|
Näin unta uutislähetyksestä, jossa kerrottiin Stuart Baxterin kuolleen. WTF?
|
|
|
|
Jebu
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomen Maajoukkue, Barça, FC Honka
|
|
Vastaus #358 : 18.11.2009 klo 17:58:37 |
|
Mä taas näin viime yönä unta jossa Baxter muutti Rovaniemelle Kuolema ja Rovaniemelle muutto voidaan kai laskea samaksi?
|
|
|
|
settingsun
|
|
settingsun
Vastaus #359 : 18.11.2009 klo 18:13:59 |
|
Nebi Mustafi pelasi Barcelonassa ja teki hattutempun kärkiottelussa Madridia vastaan pelaten Xavin pelipaikalla.
|
|
|
|
viherkenttä
Poissa
|
|
Vastaus #360 : 19.11.2009 klo 08:37:38 |
|
Pelattiin seuraavaa EM-karsintaa. Suomella oli vielä kaksi ottelua jäljellä, mutta voittamalla viimeistä edellisen ottelunsa (Puolaa vastaan) Suomi olisi jo varmistanut kisapaikkansa.
|
|
|
|
Kirjoitan, mutta en lue
Poissa
Suosikkijoukkue: Jeunesse Esch
|
|
Vastaus #361 : 22.11.2009 klo 13:25:42 |
|
Olin FC Lahden liigacupin pelissä avustavana erotuomarina. Ottelun jälkeen kokoonnuimme normaalisti keskiympyrään päätösseremonioita varten. Kun olin kättelemässä Litmasta, tarttui hän ranteeseeni ja työnsi toiseen käteeni vanhan, rypistyneen FC Kuusysin viirin puhuen samalla hiljaisella äänellä vahvasti hollantilaisittain murtaen.
|
|
|
|
Markku
Poissa
Suosikkijoukkue: Grabbepojat
|
|
Vastaus #362 : 22.11.2009 klo 14:19:08 |
|
ITS:llä pelattiin PoPa vs. Suomi, mutta Huuhkajien pelaajat pelasivat PoPan paidoissa ja toisinpäin. Ennen kuin ottelu ehti alkaa, lentokoneet alkoivat pommittaa stadionia. Sitten olinkin yhtäkkiä R-Kioskilla vetämässä Kenoa, mutta myyjä ei kelpuuttanut muuta kuin Kopeekkoja , joita lähdin sitten kotoa hakemaan. E. loppu onkin näköjään off-topic
|
|
|
|
Lazy Town
Poissa
Suosikkijoukkue: FCK
|
|
Vastaus #363 : 23.11.2009 klo 13:27:05 |
|
Toissayönä tuli oltua Oulussa jalkapallomatkalla puolueettomana tarkkailijana. Luulin ensin olevani OPS-jp:n ottelussa jossain rämeen ympäröimällä, hieman aavemaisella kentällä. Paikallaolijoita ei ollut kuin kourallinen, mutta hyvinkin äänekäs kannattajaryhmä piti meteliä. Sää oli synkkä ja pilvinen sekä hieman sumuinen. Kotijoukkue voitti 5-1, mutta myöhemmin paljastui kyseessä olleen OPA:n peli.
|
|
|
|
Selkäsauna
Poissa
Suosikkijoukkue: SJK
|
|
Vastaus #364 : 23.11.2009 klo 14:05:48 |
|
Mun viime yön unessa Suomi pelasi MM-jatkokarsinnassa Turkkia vastaan ja eka ottelu oli päättynyt maalittomaan. Istanbulissa Turkki painoi päälle ja näytti että Suomen lopen uupuneet pelaajat taipuisivat viimeistään jatko-otteluun mennessä... Mutta ei! Kuningas Litmanen venytti pallon maaliin kärkkärillä, pelikellon näyttäessä 89. minuuttia! Turkki ei millään saa vaadittavaa kahta maalia vaikka lisäaikaakin tulisi... Mun unessa MM-kisat pelattaisiin Ukrainassa ensi kesänä. Ja heräsin kun aloin suunnittelemaan reissua sinne.
|
|
|
|
Madridlandia
Poissa
|
|
Vastaus #365 : 28.11.2009 klo 11:14:28 |
|
Oli hieman sekava uni, mutta... Meillä alkoi jengin treenit ja valkku oli kipee. (Koska oikeastikin pelataan klubin paidoissa ja joukkueen nimessäkin on HJK) Niin Muurinen pyöräili kentälle vetämään meille harkkoja Treenien päätyttyä jätkät alko kyselemään siltä kaikkea. Jostain syystä aloin puhumaan Pannulan taidoista sille. Haukuin miehen täysin, mutta Muurinen sano että ehdottaa Pannulaa ensi karsinnoissa avaukseen . Sitten treeneihin tulikin ruotsalaisia huoria, jotka alkoivat myymään kauneushoito tuotteita... Tähän loppuukin sitten fudis osuus
|
|
|
|
maihero
Poissa
Suosikkijoukkue: SMJ & RM & El Pipita
|
|
Vastaus #366 : 28.11.2009 klo 21:33:55 |
|
Pitkästä aikaa mielenkiintoinen uni. Unessa pelattiin ystävyysottelu me vs Real Madrid. Peli pelattiin paikallisella kentällä johon oli rakennettu ensimmäinen katsomon osa Yleisöä arviolta 20-30. Oma joukkue lähti otteluun kokoonpanolla: ----Benzema---Nisti---Raul------ -Ricardo(kuka vittu)--???---? ? ---------------Minä--------------- Ex-joukkuekaveri-Ex joukkuekaveri -----------???-----???------------ -----------Taas Ricardo------------ Real Madrilla maalissa Ikerman, puolustuksessa Pepe ja hyökkäyksessä Higuain ja R.R.Drenthe. Penkillä oli C.Ronaldo joka ei pelannut koska Xabi Alonsokaan ei pelannut.. Ottelu oli tylsää peliä, jossa parhaalle maalintekopaikalle pääsin minä Raulin komeasta seinäsyötöstä, Pepe liukui pallon kulmaksi ja.. sit mä heräsin pelattu oli noin 40min.
|
|
|
|
Madridlandia
Poissa
|
|
Vastaus #367 : 29.11.2009 klo 11:23:11 |
|
Penkillä oli C.Ronaldo joka ei pelannut koska Xabi Alonsokaan ei pelannut..
Tämä lause nauratti jostain syystä
|
|
|
|
James Station
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Winterthur
|
|
Vastaus #368 : 04.12.2009 klo 09:52:25 |
|
Kiina ja Tsekki kohtasivat MM-kisojen avauspelissä. Kiina meni nopeasti 1-0-johtoon, minkä jälkeen sillä ei ollut mitään saumaa koko matsissa - kunnes se onnistui rankaisemaan toistamiseen. 2-0-maali tuli erikoistilanteen, käsittääkseni rajaheiton, jälkeen, kun kiinalainen oli vapaana takatolpalla ja laittoi pallon tyhjään nurkkaan ennen kuin Tsekin maalivahti ehti eteen. Riemujuhla oli ihan hillitön. Minäkin riemuitsin kiinalaisten puolesta, koska joskus futis on parhaimmillaan juuri sitä, että vaikka toinen kuinka veisi peliä, enemmän maaleja tehnyt voittaa. Tekopaikat pitää hyödyntää! MM-kisojen alku tuli minulle kuitenkin melkoisena yllätyksenä, sillä olin suunnitellut katsovani tulevana sunnuntaina Valioliigaa. Enhän minä nyt ehtisikään, kun pitääkin katsoa kisoja... Penkillä oli C.Ronaldo joka ei pelannut koska Xabi Alonsokaan ei pelannut..
Joo, tässä on jotain ihan voittamatonta logiikkaa
|
|
|
|
Bentley
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
|
Vastaus #369 : 04.12.2009 klo 13:53:42 |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.12.2011 klo 00:47:06 kirjoittanut Bentley »
|
|
|
|
|
RHD
Poissa
Suosikkijoukkue: FORZA ROMA
|
|
Vastaus #370 : 05.12.2009 klo 01:00:35 |
|
Se on perseestä kun näkee unta ku ite pelaa. Jalat ei liiku mihinkään, ihan ku juoksis ylämäkee, ja pallo ei tottele yhtään. Samalla vielä ettei näe kunnolla. Onneks uni loppuu yleensä ennen puoli-aika huutoa..
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo
|
|
Vastaus #371 : 13.12.2009 klo 16:03:57 |
|
Viime yönä seurattiin budhan kanssa saunomisen lomassa striimiltä Blackburnin punttireenejä. Tuuletukset oli kiimaiset, kun David Dunn ja Steven Reid pystyivät jalkavammoista huolimatta tekemään syväkyykkyä.
|
|
|
|
siwunic
Poissa
Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura
|
|
Vastaus #372 : 16.12.2009 klo 18:20:53 |
|
Itse lueskelin viime yönä IS:n koko aukeaman juttua, missä kerrottiin Kuninkaan ja Hyypiän maajoukkueessa jatkamisesta seuraavissa karsinnoissa Litmanen oli lisäksi siirtynyt johonkin ruotsalaiseen seurajoukkueeseen.
|
|
|
|
berbatov74
Poissa
Suosikkijoukkue: JJK, FC Lahti, Tottenham, FC Porto, Napoli, BRASIL
|
|
Vastaus #373 : 16.12.2009 klo 23:17:21 |
|
Täällä on jotkut muutkin nähneet FC Lahti-unia, minulle kävi myös niin. FC Lahti pelasi siinä kisapuiston harjoituskentällä, siis siinä missä junnut ja naiset pelaa sarjaotteluita.Jostain syystä jouduin/pääsin mukaan FC Lahden pelaavaan kokoonpanoon, pelasin keskikentällä ja se meni yllättävän hyvin, Litmanen rakenteli niin hyviä tilanteita, että niistä oli helppo jatkaa. Maalia en tehnyt, mutta ihan perusvarma tuurarin peli, heh. Tietysti uni loppui sitten kesken ottelun.
|
|
|
|
Sitruuna
Poissa
|
|
Vastaus #374 : 19.12.2009 klo 15:04:41 |
|
Täällä on jotkut muutkin nähneet FC Lahti-unia, minulle kävi myös niin.
Sama. Toissa yönä näin unta että Aston Villa tuli jossain europelissä FC Lahden vieraaksi. Matsi muuten pelattiin jossain pikkukentällä Vääksyssä Paikalla oli iso lauma Villan huligaaneja joita koko kaupunki tuntui pelkäävän. Muistan että jossain vaiheessa istuskelin Fofanan pöytäseurueessa Lahen linkkuasemalla. Paikalle ryntäsikin Villan huleja jotka alkoivat vittuilemaan Fofanalle ihon väristä. Itse poistuin pikaisesti paikalta grilliranskalaisten kanssa kun tilanne alkoi näyttämään melko uhkaavalta. Hämmentävä uni...
|
|
|
|
|
|