FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
04.12.2024 klo 18:42:14 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 15 [16] 17 ... 49

Kirjoittaja Aihe: Jalkapallounet!  (Luettu 155766 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Allukin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Palloseura

Vastaus #375 : 19.12.2009 klo 15:48:50

Tässä yksi päivä näin unta jossa pelasin maajoukkueessa kaikkien vanhojen partojen kanssa (nulli,kolkka,ilola) jotain tanskan kakkosdivari jengiä vastaan urheilupuiston yläkentällä noin 20 ihmisen edessä ja hävisimme. Itse esiinnyin ottelussa edukseni.
el Blanco

Poissa Poissa

Vastaus #376 : 05.01.2010 klo 12:18:12

Näin unta, että Napoli ja Empoli pelasivat näytösottelun Suomessa. Napolin päävalmentajana oli Diego Maradona. Oli kaunis keväinen ilta ja olin katsomassa ottelua VIP-tiloissa tarkastellen Empolin ultrien kiimaa ja myllyjä poliisin kanssa. Empoli voitti lopulta 3-2 ja Maradona raivosi. :D
Keown

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Maajoukkue, Arsenal

Vastaus #377 : 07.01.2010 klo 09:09:26

Näin unta että pelasin Futista sm-tasolla ja maajoukkueessa ja Vielä ensin Puolustajana.sitten keskikenttänä.
Hyökkääjänä ja maalivahtina ja harjoituspeleissä tyttöjä vastaan maalivahtina.Pakkina ja Hyökkääjänä
MVNT??? Älä ota enempää.
keltamusta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, HIFK, Honka, Atletí

Vastaus #378 : 15.01.2010 klo 17:50:53

Suomea uhkasi kova tulva, jonka takia minun oli tarkoitus muuttaa väliaikaisesti jonkinmoiseen laivaan. En kuitenkaan tähän kyennyt, sillä armas kämppäkaverini Jebu ei olisi päässyt mukaan. Tämä ei ollutkaan huono valinta, sillä laiturilla istuessamme seuraamme liittyivät Porthos sekä van Nistelrooy. Poikien kanssa sitten rupesimme ottamaan brenkkua (ketsuppipulloista ???)! Ruudille iski nälkä, ja suuntasimme läheiseen hampurilaisravintolaan, joka tietenkin oli tulvan takia kiinni. Murtauduimme kuitenkin sisälle ja rupesimme itse safkoja väsäämään. Sitten heräsinkin :(
« Viimeksi muokattu: 15.01.2010 klo 17:53:17 kirjoittanut keltamusta »
noisemus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Good Company !

Vastaus #379 : 15.01.2010 klo 18:54:56

Yritin potkia unessani palloa maasta, mutta se ei liikahtanutkaan. Potkin ja potkin, kunnes pallo meni paskaksi, eikä vieläkään liikahtanut. Tämän jälkeen asiaa tarkasteltuani huomasin "pallon" olevan Leka Harkon pää.
Marttään Broudöö

Poissa Poissa

Vastaus #380 : 22.01.2010 klo 01:36:57

Just näin unta, että höntsättiin jossain routaisella pellolla meidän 6. divari joukkueen kanssa joidenkin maailmantähtien kanssa. Maaleina näyttivät toimivan nahkasohvat ja molkeja ei muistaakseni ollut ollenkaan. Meidän puolella oli tietenkin kaikki huiput + minä.. Jotenkin aistin, että kaikki puolellani pelaavat ovat maailman eliittiä, mutta niminä ei jäänyt mieleen muuta kuin Ronaldinho joka valehtelematta veti ainakin viisi maalia saksarilla. Yhden saksarin jälkeen mies jätti ikään kuin potkun kesken ja jäi seisomaan päällään. Menin kasuaalisti totemaan miehelle, että varo nyt ettei mene niskat nurin. Itsekin olin kyllä ihan tulessa. Kukaan ei saanut palloa pois ja vedettiin semmoista joga bonitoa, että huh huh.
Marttään Broudöö

Poissa Poissa

Vastaus #381 : 22.01.2010 klo 01:38:30

Yritin potkia unessani palloa maasta, mutta se ei liikahtanutkaan. Potkin ja potkin, kunnes pallo meni paskaksi, eikä vieläkään liikahtanut. Tämän jälkeen asiaa tarkasteltuani huomasin "pallon" olevan Leka Harkon pää.
..ja herättyäsi vaimon/koiran/tyttöystävän pää?
Koipsin kasvatti

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: punamustat, KoiPS

Vastaus #382 : 22.01.2010 klo 02:40:13

Pelasin maajoukkueen kanssa Havukosken nurmella ja foorumilla minua kritisoitiin kovalla kädellä. Nauratti vaan, että joku idiootti kehui minua (en muista nikkejä :()
ALPPIK

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Free Tonya Harding 1994

Vastaus #383 : 25.01.2010 klo 19:38:03

Näin perjantain ja lauantain välisenä yönä Veikkausliiga-aiheista unta, jonka yksityiskohdissa riittää tulkittavaa foorumien unientulkitsijoille. Olin menossa junalla Kouvolaan katsomaan Veikkausliigan karsintaottelua vasta perustetun kouvolalaisseuran (en muista seuran nimeä) ja HJK:n välillä. Vasta perustettu seura saisi liigapaikan 15.joukkueena, jos onnistuisi voittamaan yhdessä ottelussa HJK:n varsinaisella peliajalla. Jos ottelussa olisi tullut tasapeli tai HJK olisi voittanut, niin liiga olisi pelattu normaalisti 14 joukkueen voimin. Heräsin ennen kuin pääsin stadionille seuraamaan matsia.
Srna

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kroatia, Suomi

Vastaus #384 : 27.01.2010 klo 14:58:49

Viime yönä näin elämäni toisen (minkä muistan) jalkapallounen.
Asuin tuolloin vielä Suutarilassa. Siellä pihoilla sitten oli isot maalit keskellä pihaa, ja kasuaalisti treenasin 1vs1 Zlatanin kanssa :-[ toki juoksin ohi ja pistin pallon knucklella oikeaan ylänurkkaan ohi Ikermanin.

Heräsin todellisuuteen ja tulin päivystämään datalle..
James Station

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Winterthur

Vastaus #385 : 31.01.2010 klo 11:27:45

Viime yönä Niko Kranjcar siirtyi Derbyyn.
Masap

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS ja Huuhkajat

Vastaus #386 : 31.01.2010 klo 15:07:37

Näin vuonna 2005 sellaista unta jossa jahtasin Jukka Ikäläistä(joka muuten seuraavalla kaudella valmensi Ropsia) Rovaniemen keskustassa ja hän vain valitti minulle että: Täytyy käydä pankissa. Uni päättyi juuri kun pääsimme Sampo pankin ovelle :D
Tästä viikkoa myöhemmin näin unta jossa RoPS pelasi uusitulla keskuskentällä harjoitusottelun U21-maajoukkuetta vastaan. Katsomossa istuivat ottelua seuraamassa Miklu Forssell ja Jyrki Heliskoski joille taisin jotain puhuakki :D
RogerMilla

Poissa Poissa

Vastaus #387 : 31.01.2010 klo 18:30:24

2 kertaa nähny samanlaista futis unta,joissa pelannut futista ja herännyt siihen kun palloa puskiessa päähän sattuu,eli kolauttanu pään seinää. toisella kerralla tuli kuhmu otsaan. jei
Pyhäinhäväistys

Poissa Poissa

Vastaus #388 : 02.02.2010 klo 06:56:02

Suomi pelasi Kamerunia vastaan Mikkelin Urheilupuistossa A-maaottelua. Urskin puupenkeille oli tyylikkäästi ripoteltu sinne tänne kuppi-istuimia, jotta FIFA:n standardit täyttyisivät. Itse katselin peliä luonnollisesti tv:stä, kun Palloliitto oli valheellisesti ilmoittanut ensin ottelun pelattavan jossain pellolla, enkä sieltä enää ehtinyt ajoissa Urskiin. Seuraavaksi siirryin sitten kuuntelemaan unessa juuri ennen ottelun alkamista Suomen pelaajien, mm. Litmasen ja Kolkan neuvonpitoa, kun päävalmentaja Muurinen ei ollutkaan saapunut paikalle. Kakkosvalmentaja Keurulainenkin tuli myöhässä ja toi mukanaan järkyttävän uutisen: pelaajille varattuja eväsleipiä ei löytynyt mistään...  ???

Ja sitten heräsin.
Necro

Poissa Poissa

Vastaus #389 : 02.02.2010 klo 10:11:53

Suomella oli ilmeisesti ensimmäinen EM-karsintaottelu alkamassa, vastustajana Kreikka. Sinällään tapahtumasta teki erikoisen se, että se pelattiin ensinnäkin Kuopiossa ja vieläpä Kuopio-hallissa. Tunnelma oli ennen peliä melko rauhallinen, vaikka itse Kuningas oli tulossa fanien mukaan seuraamaan ottelua, pelaamattomuuden syytä en muista. Porukkaa oli tässä vaiheessa vielä paikalla erittäin nihkeästi.

Itse kävin ulkona ennen alkua tupakalla, jonka jälkeen menin alakatsomoon noin 50-päisen fanilauman sekaan, joka lauloi Litmaselle tehtyä ylistyslaulua, jota en kuitekaan millään saa päähäni. Lopulta porukkaa alkoi tulvimaan hallin sisään ja lähes jokaisella oli kendomaajoukkueen-pelipaidat yllänsä. Tässä vaiheessa myös koko Suomen faniryhmälle oli ilmestynyt leijona-paidat päälle. Järjestyksenvalvoja tuli luokseni ja käski pukemaan myös samaisen paidan päälleni, kohteliaasti kieltäydyttyäni lensin kolmen järkkärin avustuksella ottelusta ulos ja otin vielä turpaan hallin pihalla.

Uni jatkui vielä pidemmän aikaa, mutta jalkapallo-osuus päättyi tähän. Muistan vielä melko hämmentyneen tunteen kerättyä itseäni Kuopio-hallin pihalta ja lähdettyäni kävelemään kohti keskustaa.
Agnes McHaggis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Droylsden FC - Pride of Greater Manchester

Vastaus #390 : 03.02.2010 klo 10:51:10

Viime yona nain hieman outoa jalkapalloa sivuavaa unta. Olin menossa kuntosalilleni, ja respan tiskin takana istui Eidur Gudjohnsen. Juttelin siina sitten Eidurin kanssa niita naita, ja kyselin etta milta hanesta nyt tuntuu palattuaan takaisin Englantiin ja pelaamaan Crystal Palaceen (?!?). Sen jalkeen utelin etta onko Palace viela mukana FA Cupissa ja totesin Eidurille etta tehan voitte vaikka kohdata Leedsin seuraavaksi jos me voitetaan Bolton seuraavalla kierroksella.

Hmm... Johtuukohan outo uneni siita etta olen tanaan menossa katsomaan Leeds-Tottenham matsia vai onkohan tama vain merkki siita etta alan seota (taman Eidur unen jalkeen nimittain nain unta Noel Gallagherista...)
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo

Vastaus #391 : 07.02.2010 klo 12:03:55

Taisi iskeä lomalla pieni puutostila jalkapallosta, kun neljänä viimeisenä reissuyönä näin unta futiksesta. Ensin olin mukana tekemässä "Veikkausliigan huippuhetket" -dvd:tä, jossa esiteltiin, jokaisen Veikkausliigakauden ratkaisuhetket. Hämmentävintä dvd:ssä oli se, että Haka pelasi joka saatanan vuonna Veikkausliigan mestaruudesta ja minä olin jokaisena vuonna mukana Hakan joukkueessa. Kaikki dvd:llä näytetyt ottelut pelattiin samalla kentällä jonkin kukkulan päällä. Katsomoita ei ollut ja kentän ympärillä oli korkeat verkot, ettei pallo pääse vierimaan kukkulalta alas.

Seuraavina kahtena yönä olin maajoukkueen matkassa, ensin tryoutilla ja seuraavana yönä sitten pelihommissa MM-karsinnassa. Kovin vakuuttavia minun otteeni eivät tainneet olla, koska Litti otti jatkuvasti pallon pois minulta :(

Viimeisenä yönä olin sitten katsomassa mestareiden liigan finaalia Saviniemessä. Vastakkain olivat Brasilian maajoukkue ja Stoke City.
Tolsa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, SGE

Vastaus #392 : 07.02.2010 klo 12:31:42

Aika vahvasti sellainen fiilis, että Englanti tulee ykköskorista. ???

Toissayönä näin unta karsintaottelusta. Pelattiin syksyisellä Stadikalla iltavalaistuksessa ja jostain syystä Suomi pelasi kokosinisissä ja lädit kokovalkoisissa. Itse ottelusta en muista muuta kuin Kuninkaalle tuli aivan älytön punainen lopussa. Englanti teki pakollisen vaihdon, kun oli pelattu jotain 85. Mitään erikoista ei tapahtunut, mutta yhtäkkiä tuomari juoksi niin kovaa kuin pääsi punikki kädessä kohti keskiympyrässä kädet lanteilla seisoskellutta Litmasta. Litmanen poistui päätään pyöritellen ja naureskellen kentältä.

Viime yönä tuli vahvistusta asiaan, kun oltiin arpomassa EM-lohkoja. Tila muistutti kovasti kouluni auditoriota. Joukkueet oli tietenkin oikeaoppisesti kinderpalloissa, joita nosteltiin roskakoreista! Arpojina toimivat Pele ja Juti (varmaan eilisen kendopelleilyn tuloksena).
Freddy

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mikkelin Palloilijat

Vastaus #393 : 07.02.2010 klo 22:17:19

Meinasi unohtua raportoida viime öinen uni.

Jostain syystä Rory Delap oli loukkaantunut ennen Stoke - Fulham vääntöä, jonka takia Stoken manageri päätti soittaa minulle ja kysyä tuuraamaan ??? Yhtäkkiä olinkin komeissa punavalkoisissa asuissa pyyhkimässä palloa kentän laidalla ja valmistautumassa rajaheittoon. Jostain syystä otin vauhtia keihäsheittomaisesti ristiaskelineen päivineen ja heitin komean laa'an heiton, jonka Porton entisaikojen maalitykki Mario Jardel puski maaliin. Tuuletiin maalia liian provosoivasti ja sain toisen keltaisen ja sitä kautta ulosajon.
Luyindula

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AC Oulu! Forever and ever, babe.

Vastaus #394 : 08.02.2010 klo 12:33:14

Noin viikko sitten näin unta, että olin Thomas Vermaelen ja onnistuin sohimaan pallon omaan verkkoon. Hallitsimme ottelua ManUa vastaan, mutta lopulta turpiin tuli ja sekös vitutti. Viime yönä puolestaan näin unta, jossa ex-hh ilmoitti seurustelevansa nykyään Jonatan Johanssonin kanssa. Hetken uutista pureskeltuani annoin asialle hyväksyntäni ja totesin Tintin olevan ihan hyvä jätkä. Kysyin sitten puhelimessa, että onko Tintti matkalla sinne Tepsiin, ja ex oli hämmästynyt kun olin saanut kuulla asiasta (foorumilta toki). Ymmärtääkseni JJ oli parhaillaan reissaamassa Turkkuseen. Kai tässä ollaan pikkuhiljaa matkalla kohti pehmustettua huonetta...
Elias

Poissa Poissa

Vastaus #395 : 09.02.2010 klo 12:39:21

Näin unta, että Jonatan Johansson teki kauden avauspelissään maalin noin seitsemän sekunnin pelin jälkeen. En muista ketä vastaan oli, mutta oletettavasti Veikkausliigaa. :D

Näköjään Tintti kummitellut muillakin.
el Blanco

Poissa Poissa

Vastaus #396 : 13.02.2010 klo 11:18:48

Jo monena yönä olen nähnyt ahdistavia unia, joissa seuraan hyvin vähän tai en ollenkaan tulevia MM-kisoja. Nyt sitten viime yönä näin unen, jossa en katsonut MM-kisoista otteluakaan ja vasta myöhemmin sain kuulla, että mestaruuden voitti Yhdysvallat. Onkohan tämä jotain alitajunnallista ja ylivietyä korrelointia, koska viime MM-kisojen aikaan katsoin ihan jokaisen ottelun? Ja USA mestariksi! Toivottavasti ei ollut enneuni...
Tolsa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, SGE

Vastaus #397 : 14.02.2010 klo 13:24:09

Taas unta EM-karsinnoista. Ensin näin vain jonkun tulostaulun (ei kuitenkaan Stadikan, musta pohja ja oranssi teksti), missä oli "1-0 17' Litmanen". Tulin foorumille ja täällä oli kaikki ihan sekaisin. Ihmettelin hetken järkyttävää "ÄAOAOADOFFMKSMFÄAÄÄÄLITTIII" spämmiä joka puolelle ja sitten tajusin missanneeni täysin jostain syystä matsin, jossa Suomi varmisti kisapaikan.

Seuraavaksi palattiin ajassa taaksepäin ja otteluohjelman julkaisuun. Suomella ei ollut tämän vuoden puolelle yhtään kotiottelua ja sekös vitutti suunnattomasti. Ruotsin reissukin oli typerästi 29.10. Aloitettiin Hollantia vastaan ja seuraavana olikin Liechtenstein!? Karsinnat päätti siis kotiotteluputki, jonka kolme viimeistä matsia oli Hollanti, Unkari ja Ruotsi.
sopuli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Juti maricon!

Vastaus #398 : 15.02.2010 klo 00:39:44

Pelasin viimeyönä ensimmäistä kertaa lähes kahteen vuoteen unissani fudista loukkaantumatta. Oikean elämän kentillepaluu taas askeleen lähempänä!
Marttään Broudöö

Poissa Poissa

Vastaus #399 : 17.02.2010 klo 18:17:45

Oltiin jossain syksyisessä futiksen höntsämatsissa jollain sählyporukalla tahi futisporukalla. Kylmää ilmaa siinä päiviteltiin. Huomasin, että joukkueessamme oli ihan potentiaalia koska keskikentälle löytyi kohtalainen kynämies, Ronaldinho. Kukaan ei tätä vahvistusta erityisemmin noteerannut. Siinä hetken hytistiin viilenevässä illassa ja sitten alkoi säpinä. Huomasin joukkueemme muiden pelaajien muodostaneen puoliympyrän kentälle saapuvan kumaran hahmon ympärille. Itse Littihän sieltä vaappui paikalle kuume/huumehoureisena ja meni nojailemaan jonkin ulkorakennuksen seinää. Ilmeinen kyrpiintyneisyys paistoi Ronaldinhon kasvoilta kun tämä huomasi joutuneensa täysin uuden tulokkaan varjoon. Siis sen välinpitämättömyyden varjon lisäksi, jossa mies jo oli. Muiden alkuinnostuksen laannuttua menin yksin juttelemaan huonovointisen näköisen Litin kanssa ja ihmettelin miehen heikkoa olemusta. Gentlemannina en tietenkään alkanut utelemaan mitään edellisiltaisista brenkutteluista tai sairauksista vaan ehdotin, että menes Litti piiloon ja tulet sitten toisella puoliajalla kehiin, niin saadaan kunnon shokkivaikutus vastustajaan. Litti katsoi minua surullisena.

Suraavaksi olinkin pukuhuoneessa vetämässä kamppeita niskaan. Perinteiseen tapaan etsin vielä varusteita kassista kun muut jo lämmittelivät kentällä. Ongelmana vaan oli, että varusteita ei oikein löytynyt. Eripari nappikset löytyi, erilaisia paitoja, sukkia jne. kaikki oli jotenkin hankalaa. Viimein vedin pelisukat jalkaan ja nekin olivat eri väriset, toinen sininen ja toinen valkoinen. No, tennissukat jalkaan, höntsäpeli tämä vaan on. Joku punainen paitakin löytyi numerolla 66 tai 68. Saa kelvata. Ai mutta hitto, säärisuojat unohtui. No niitähän ei tietenkään löytynyt mistään. Joku pelikaveri ehdotti, että laitat vain säärisuojien "kehykset" jalkaan, "Katsos näin!", valisti ruotsalaisen näköinen kaveri kiskoen rautalagasta kyhätyn näköisiä säärisuojien "kehyksiä" jalkaansa. Serkkutyttö tuli sitten koppiin ja sanoi, että eipä kiirettä, pihalla sataa, matsia on siirretty. Katsoin ikkunasta. Pihalla satoi kaatamalla. Uni päättyi, enkä koskaan päässyt pelaamaan Litin kanssa.

Sivuja: 1 ... 15 [16] 17 ... 49

Siirry: