FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
05.12.2024 klo 02:16:36 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 16 [17] 18 ... 49

Kirjoittaja Aihe: Jalkapallounet!  (Luettu 155768 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lihis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Honakki, Suomen jalkapallon A-maajoukkue

Vastaus #400 : 23.02.2010 klo 23:29:14

Näin unta että Ivica Kralj oli työkaverini. Oli oikein mukava ja sympaattinen mies Ylos
torcida

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sterniä spätistä

Vastaus #401 : 24.02.2010 klo 15:02:01

Viime aikoina tullut nähtyä vähintäänkin hämmentäviä futisunia, mutta viimeisin veti kyllä pohjat:

Pelattiin nelosdivarikauden avauspeliä FC Tarzania vastaan eräällä kuopiolaisella hiekkakentälle, jonne oli vedetty jotain väliaikaiskatsomoita ja AM oli varmaan joku parisataa. Vastustajia oli tullut vahvistamaan Jaron viime kauden pelaajia (muistaakseni ainakin Mannström, Koivisto ja Hyyrynen). Alussa oltiin jyrän alla ja päästettiin maali, mutta sitten joku katsoja lupasi tarjota seuraavan maalin tekijälle matkan Montrealiin mäkihypyn maailmancuppiin(?). Sitten kaikki alkoivat hyökkäämään ja yrittämään kiivaasti maalintekoa ja itsekin kusin pari avopaikkaa. Matsi lopulta päättyi 0-1 ja pelin jälkeen olin raivoissani etten tehnyt maalia. Pukukopissa sitten vastustajat Hyyrysen johdolla tulivat tarjoamaan minulle säälistä olutta ja kultalonkeroa, mutta kieltäydyin rangaistuksena itselleni. Siitä lähdin eräälle toiselle hiekkakentälle potkimaan palloa parin foorumistin kanssa, jotka kokoajan vittuilivat minulle aiemmista otteistani. Sitten suutuin lisää ja lähdin keskustaan terassille, mutta jatkoa en enää muista.
Havumetsän Tarzan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS

Vastaus #402 : 26.02.2010 klo 08:34:06

Varsin foorummaisesti hoidan näemmä myös unissani. Olin tullut seuraamaan jotain epämääräistä ottelua, Cup-matsia ehkä, jossa vastakkain olivat paikallinen höntsänippumme ja suomen mestari HJK. Ottelu pelattiin Helsingissä, sillä pelikentän vierestä kulki jatkuvasti ratikoita. En kuitenkaan tunnistanut mikä kenttä oli kyseessä. Olin kuitenkin jostain tepaissut mukaani ihmeen hyvännäköisen brasilialaisen slutin (matkia vähe Keskisen Esaa, wtf? ???), jonka sain jopa istuskelemaan sylissäni ennen matsin alkua. Kaikki näyttää hyvältä, mutta eiköhän ennen alkuvihellystä paikalle ilmesty joku HJK:n a-junnu, joka kostautuu slutin poikaystäväksi ja siinä he sitten halailevat aikansa ja brassimuija lähtee tämän jätkän kanssa kohti pukukoppeja. Ajattelen, että niinpä tietenkin ja yritän keskittyä matsiin, mutta muija tuleekin takaisin ja istuu jälleen polvelleni. Juttelen siinä tytön kanssa mukavia, kunnes joku Forza HJK:n tyyppi tulee puhumaan brassikaunokaiselle, että siirtyisi heidän kanssaan tuonnemmas kannustamaan. Sluti lähtee forssalaisen matkaan, ja jään itse istumaan yksin kylmälle penkilleni. Itse matsissa olemme täysin vastaantulijoita, mutta HJK viimeistelee huonosti, eikä pääse ylärimaa lähemmäs maalia ennen kuin päätän ilmeisesti lähteä pois kesken pelin, koska en muista sen loppua.
Bamsenaattori

Poissa Poissa

Vastaus #403 : 05.03.2010 klo 17:37:25

Viime yönä olin brenkuttelemassa Liverpoolin joukkueen kanssa. Muunmuassa Gerrardin kanssa tuli spekuloitua miksi Liverpool on niin paska :D Syitä paskuuteen en muista :(
Bengalintuli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU, ilves merda

Vastaus #404 : 09.03.2010 klo 09:27:46

Viime yönä oltiin sitten Råsundalla Ruotsi-Suomi -karsintapelissä Ylos Pääty oli ainakin valkoinen, ja Tintti teki 0-1 Smjk:n päätyyn. Peli päättyi 0-2 maalit: Johansson 7', Moisander 7' :D
Marttään Broudöö

Poissa Poissa

Vastaus #405 : 10.03.2010 klo 17:04:18

Viime yönä Zlatanin kanssa vedettiin Joga Bonitoa meidän olkkarissa. Soitti vielä pilapuhelunkin mulle, mutta jäi kiinni kun puhelimesta kuului itkevän lapsemme (Ei siis mun ja Zlatanin!) itku kun pentu parkui vieressä.
smiba

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: fucking guy

Vastaus #406 : 11.03.2010 klo 14:13:35

Viime yönä tuli höntsäiltyä Mawen kanssa. Kuriositeeettina mainittakoon, että Mawe oli vetänyt päähänsä tällaiset silmälasit, se tarkennettakoon. Syöteltiin siinä toisillemme oikean pallon lailla toimivalla supertelellä, kunnes tämä ei mawelle enää kelvannut, vaan se piti sitten pumpata niin täyteen ilmaa, että sitä enää voinut syöttää edes mihinkään kun se tuli tuulen mukana takaisin. Mies itse kyllä oli sitä mieltä että tällainen sen pallon kuuluukin olla. Lähin vittuun.
Kanuuna-Keen

Poissa Poissa

Vastaus #407 : 11.03.2010 klo 15:20:33

Hullis oli viime yön unessa. Sain pusunkin. :(
allu-96

Poissa Poissa

Vastaus #408 : 17.03.2010 klo 13:36:39

näin kerran unta et olympiastadikan vip-aitiossa pelattiin uefa-cupin finaali benfica-werder bremen.bremen johti ekan kympin jälkeen 5-3 ;)
keltamusta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, HIFK, Honka, Atletí

Vastaus #409 : 25.03.2010 klo 19:30:21

Olin kattomassa kendomatsia jossain ulkokentällä, ja ilmeisesti Bluesin pelaajapulan vuoksi koko Hongan joukkue oli värvätty kendoilemaan Lukkoa vastaan. Hyvin pojilla menikin, ja voittivat Lukon yanarit puhtaasti, ja ilmeisesti siinä samalla varmistivat sm-liigan voiton Ylos
el Blanco

Poissa Poissa

Vastaus #410 : 25.03.2010 klo 19:32:30

Pari yötä sitten näin unta, että olin Panathinaikosin pelaaja ja pelattiin kuumassa derbyssä Olympiakosia vastaan. Tein vapaapotkusta maalin ja tuuletin villisti. Jostain syystä olin kalju ja Olympiakosin muurissa oli Litmasen näköisiä pelaajia. ???
Bosse

Poissa Poissa

Vastaus #411 : 25.03.2010 klo 20:48:42

Unessa TV 2:n kuuluttaja (se kivan näköinen mature joka teki viihdeohjelmaa Mikko Kivisen kanssa) kertoi juonnossa kuinka monta päivää on Veikkausliigan alkuun. Oli tissit paljaana,  lopuksi kertoi kiiman olevan kova ja alkoi hieroa itseään. 
el mono

Poissa Poissa

Vastaus #412 : 26.03.2010 klo 15:15:49

Viime yönä näin unta, että Honka pelasi Veikkausliigan avausottelunsa Finskillä ja vieläpä täysille katsomoille.
Gorre

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Hämeenlinna

Vastaus #413 : 29.03.2010 klo 22:38:06

Kauden alun lähestyminen on alkanut tulla yhä useammin myös uniin. Viime yönä näin enneunen FC Hämeenlinnan tulevasta cup-ottelusta, joka pelataan siis huhtikuun alussa joko Naantalin VG-62:ta tai Kaarinan Palloseuraa vastaan (selviää huomenna).

Unessa vastustajaksi oli selvinnyt ennakko-odotusten mukaisesti VG-62. Siispä suuntasimme Naantaliin katsomaan matsia. Aurinko paistoi ja keli oli varsin kesäinen loskapaskan ympäröimällä ulkonurmella. FC Hämeenlinnalta alkumatsi oli hyvin vaisua ja VG:n nuoret miehet pyörittivät peliä. Lopulta VG pääsikin iskemään johtomaalin, kun joku janari pamautti kahdesta metristä täysiä pallon verkkoihin. Tästä suivaantuneena päädyin fanipaita päällä kentälle pelaamaan ja iskin seuraavasta hyökkäyksestä maalin kaukolaukauksella, joka herätti joukkueen jälleen taistoon. Muuta en matsista muista, mutta lopulta kuitenkin voitettiin 1-2 ja edettiin seuraavalle kierrokselle :D
Pallonkaikkeus

Poissa Poissa

Vastaus #414 : 01.04.2010 klo 12:07:30

Tomi Lounio tarinoi omista futisunistaan Pallonkaikkeus-futisblogissa: Vaanivia futisunia.
Tolsa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, SGE

Vastaus #415 : 01.04.2010 klo 12:46:57

Kyllä se futiskausi taitaa todellakin lähestyä...

Viime viikolla tuli oltua Tampereella. Tai sitä se ainakin muka oli, vaikka ei näyttänytkään edes vähää alusta. Oltiin isolla porukalla tulossa jostain Kotkaan päin ja päätettiin pysähtyä ostosreissulle keskustaan. Eikä aikaakaan, kun vastaan tallusti Kungas-paitainen janari, joka tottakai huomasi samanlaisen paidan itselläni. Naksuttelut suoritettiin ja matka jatkui. Taas tuli kulman takaa joku naksuttelija ja hetken päästä seuraan liittyi itse el Blanco. Erkanimme muusta porukasta, koska futis- ja foorumjuttuja ei ymmärretty. Jostain syystä suuntana oli Citymarket ja kävelimme kassojen ohi kytäten ihmisten ostoksia. Monilla oli vähintään SMJK:n kaulaliina ja ostoksina vain brenkkua. Ihmettelin kovasti bongausten määrää ja eikös kohta koko paikka ollut täynnä foorumisteja. Päällä oli kaikkea pelipaidasta Mursu-paitaan. Seuraavaksi olinkin jo taas autossa ja maisema oli vaihtunut Haminaksi, vaikka Tampereella vielä muka oltiin. Pitkään keskustan laidalle riitti bongailtavaa ja olipa siellä tien varressa brenkuttelemassa jopa Keverin Tommi (KTP:n valmentaja) ja Niitti Vainio (ex-liigapeluri, nykyinen ikämies). Tajusin juuri ennen kuin heräsin, että Ratinassa pelataan joku Huuhkajien treenimatsi ja vitutti kovasti, kun jatkettiin vain matkaa.

Viime yönä paikkana oli Pori ja ottelu PoPa - KooTeePee. Kenttä näytti ihan meidän koulun salilta, vaikka ulkona ja nurmella oltiinkin. Päätykatsomo oli lavalla ja itse olin pääkatsomossa parvella. Vokaalit vei peliä ihan miten halusi ja vartin jälkeen oli jo 0-3. Sitten alettiin vaihtamaan, eikä kolmen vaihdon säännöstä oltu kuultukaan. Kentälle kirmanneet vihreäpaidat olivatkin kaikki koulukavereita ja yksi teki ensimmäisellä kosketuksella keskiympyrästä päällä maalin, jotka oli muuten jossain välissä myös vaihtuneet sählymaaleiksi. Lopuksi Hyppönen vaihtoi itsensä kentälle ja heräsin.

Erittäin hämmentävää. ???
Hesus Christus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jäähovin Dream Team, Kansallinen Liittoneuvosto

Vastaus #416 : 02.04.2010 klo 12:39:11

Näin unta että kaveri pelas Fulhamissa :o Pelasivat Europa Liigan ottelua Juventusta vastaan ja kaverilta yks surkee laukaus ja yks hyvä pusku. Fulham oli kovasti menossa jatkoon kunnes joku niiden pakki teki oman maalin 89. minuutilla. Sen turvin sitten Juve oli jatkamassa MUTTA. Sitten selvisi, että Vanha Huora on taas kusettanut jotenkin ja pelattiin uusintaottelu, jonka Fulham vei Ylos
Konkola

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Aluekeskus

Vastaus #417 : 02.04.2010 klo 21:52:03

Itse olen monta kertaa nähnyt unta että pelaan vanhan jengini kanssa Barcaa ja muita suurseuroja vastaan. Aina käy niin kun mun pitäisi tehdä ratkaiseva byyri niin pallo häviää mystisesti jaloista :D Melko jännää :D
Rafu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti

Vastaus #418 : 03.04.2010 klo 12:42:48

Näin kyllä ihmeellisiä jalkapallo aiheisia unia. Ensimmäiseksi Suomen A-maajoukkue pelasi HJK:ta vastaan ja voitti MM-hopeaa. Hirveät juhlat käynnissä ja yhtäkkiä heräsin unessa uneen ja tajusin, että se oli FC Lahti, joka voitti liigahopeaa. No juhlat jatkuivat.

Toisessa unessa Lahden uusi toppari Tennant McVea oli syrjäyttänyt pappani mummoni rinnalla. Ikäeroa sellainen 30 vuotta, mutta ei mitään. Olin todella innoissani ja kyselin McVealta kaikkea mahdollista. Pettymys oli suuri herätessäni, mutta toisaalta ehkä hyvä näin.
honkala

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija

Vastaus #419 : 10.04.2010 klo 09:47:28

Nähty pari tuntia sitten....

Istun Lahdessa katsomossa odottamassa FC Lahti-KuPS pelin alkua. Olen jossain korkealla hyvin pienessä puukatsomossa. Kenttää ei tosin näy missään. Lunta on jokapuolella paljon. Menossa on jotkut hiihtokisat, ihmiset katsovat sitä. Kohta ladulla, jotka ovat jyrkkiä, vilahtelee myös kendoilijoita luistimet jalassa. Saan selville että kohta alkaa joku kendopeli. Muistaakseni Ilves-Tappara. Kysyn että onko loppuunmyynty, kun olette joutuneet ostamaan paikat peliin ulkoa. Kohta selviää että peli käydään ulkona, kun kaukana alhaalla rävähtää kirkkaat valot palamaan pimeässä illassa ja valaisevat alla olevan kaukalon. Ympäriltä alkaa kuulua "Mitä vittua, kendoa". Stone Islandiin pukeutunutta nuorta porukkaa alkaa siirtymään muualle, seuraan. Saan tietää että peli pelataan lähistöllä, jossain hallissa. Saavumme pian johonkin oopperatalon tapaiseen paikkaan, joka tosin on hyvin matala ja muistuttaa joitain yliopiston luentosaleja(ns. lähes tasainen auditorio). Siellä näyttelijät ja muut ovat vielä keräämässä kamojaan. Päätän kävellä ohi kun aikaa vielä on. Kohta huomaan olevani kikkailemassa salin edessä olevalla "esiintymislavalla", joka tosin on samassa tasossa kuin katsomo. Alustana on nurmi ja kikkailen jonkun KuPS:n ulkomaalaisen kanssa, ehkä Pomo-Williams. Minun ekat syötöt napsuu millintarkasti päähän, kun taas Pomolla vähän vaikeuksia. Sitten alkaa minullakin vähän syötöt karkailemaan, mutta ei niin pahasti kuin pomolla. Mietin miten paskoja sitä onkaan.

Kohta vastapelurini onkin jonkun muun joukkueen pelaaja. Heittää että heidän paskin pelaaja on joku numero 9, selvitän että kyseessä on Miikka Oinonen. Selviää että tämä ulkomaalaisheppu(ehkä saksalainen) tarkoittaa, että paskin ainakin jos katsoo palkkalistaa. Alan selvittää lehdessä ilmestynyttä listaa. Kerron että suomalaisilla oli siinä huonompi palkka sen takia, että he saavat kunnon palkkaa vain ajalta kun liiga on käynnissä, siksi preseasonilla ilmestynyt palkkalista ei anna oikeaa kuvaa. Kaveri hermostuu ja alkaa syyttämään suomalaisia kusetuksesta. Yritän kertoa, että hänhän siinä voittaa. Kysyn paljonko saa kuukaudessa, vastaa että 57 000€. Kohta ollaan takahuoneessa ja kaverin agentti laskee taululle kuumeisesti kuulemiaan palkkalukuja, yritän keskeyttää että kaverin palkka ei ole 5000-7000€, vaan 57 000€. Myös pelaaja huomaa, että agentilla on väärät luvut ja alkaa laskemaan myös itse taululle. Kun agentti saa laskut päätökseen saan vihdoin kerrottua hänelle oikeat luvut. Mies ilahtuu ja halaa minua, herään.....

Ja ei, ei seisonut.
ankle breaker

Poissa Poissa

Vastaus #420 : 10.04.2010 klo 11:25:02

Näin viime yönä erittäin todentuntuisen unen siitä, kuinka Suomi selvitti tiensä jalkapallon EM-kisoihin.

Suomi pelasi vierasottelun Ruotsia vastaan jollain olympiastadioinin ja eteläamerikkailaisen jalkapallostadionin risteytystä muistuttavalla stadionilla. Katsomot olivat puolityhjät, ja Suomi-kannattajia paikalla vain kourallinen. Sää oli lämmin ja aurinkoinen.

Ottelu oli 2-2, ja Suomi tarvitsi voiton edetäkseen lopputurnaukseen. Lisäajan toisella minuutilla (näky valotaululla: 91.23) pallo meni maaliin. Se näkyi hyvin kaukaisena näkynä, aivan kuin tilannetta olisi seurannut 500m päästä.  (symboliikkaa sille, kuinka kaukana kisapaikka on?) Pallo ponnahti maalin oikeaan ylänurkkaan.

Sekosin, juhlin, itkin, halasin tuntemattomia kannattajia, päivitin facebook-statuksen, ja... heräsin. Pettymys oli jäätävä.
el Blanco

Poissa Poissa

Vastaus #421 : 14.04.2010 klo 14:49:19

Tulipa taas viime yönä nähtyä varsin kuumottava uni. :D MP ja KuPS pelasivat vastakkain cupissa Mikkelissä. Ennen ottelun alkua kuopiolaiset hyökkäsivät Pub Jälkipeliin MP:n kannattajien kimppuun. Suuri taistelu käytiin Jälkipelin takana olevalla parkkipaikalla. Jostain syystä nimimerkki Tolsa oli hulinoissa mukana maajoukkueen paita päällä. Itse ottelusta ei tietenkään mitään havaintoa. 
Nyrre

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Север Мурманск

Vastaus #422 : 18.04.2010 klo 09:30:04

Näin unta että FC Inter oli voittanut sarja-avauksessa Hakan 7-1. Muistan katselleeni pelin lopputulosta teksti-tv:n ruudulta. Furuholm oli tehnyt viisi maalia, Gomez-Marttila rangaistuspotkusta yhden ja joku jota en muista vielä yhden. Hakan ainoan maalin oli tehnyt maalivahti Korhonen.
allu-96

Poissa Poissa

Vastaus #423 : 24.04.2010 klo 16:15:54

Ja viime yönö tietysti uni jossa olin mercedes-benz arenan tilossa pyytämässä vfb pelaajilta nimmareita.Kun kortissa oli kaikken nimet Miroslav Klose pelmahti sisään ja vei nimmarit???????
keltamusta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, HIFK, Honka, Atletí

Vastaus #424 : 28.04.2010 klo 23:36:54

Itse unta en muista millään, mutta kuulemma noin vartin oli tullut unissaan höpötettyä jäätävää analyysiä Lahti-Jaro-pelistä.

Sivuja: 1 ... 16 [17] 18 ... 49

Siirry: