FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 17:34:46 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 49
 
Kirjoittaja Aihe: Jalkapallounet!  (Luettu 152929 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Harry Hotspur

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Flagellantit


Vastaus #50 : 02.02.2007 klo 19:08:23

Olin viime yönä kentän laidalla seuraamassa Andorra-Suomi -maaottelua. Aurinko paistoi, taustalla oli joku vuori ja Suomi hävisi 3-0. Uskomaton pettymyksen tunne ja kenttä täynnä maansa myyneitä pelaajia; "Suomi ei taaskaan selviydy kisoihin". Sitten heräsin. Musertava vitutus ja hanskat naulaan -fiilis lähti vasta kun muistin, että matsihan pelattiin jo viime karsinnoissa ja päättyi oikeasti 0-0  Ylos .

Eli Alpeille ollaan matkalla vieläkin hetkellisestä uskon puutteesta huolimatta  Tuoppi  Tuoppi  Tuoppi .
MTK

Poissa Poissa


Vastaus #51 : 16.02.2007 klo 14:56:57

Viime yönä näin vähän esimakua tulevasta Suomi-Puola ottelusta. Noin 50 minuuttia pelattu tilanne 1-1, ja Suomi saa rangaistuspotkun. Litmanen riisuu itsensä alasti ja vetää tonttulakin päähän. Varsin montypythonmaisen verryttelyn jälkeen Litmanen asettuu vetämään. Tulos samanlainen kuin Gilbertolla ja Baptistalla keskiviikkona eli voimalla yli. Tämän jälkeen Suomi painosti, mutta maaliin asti palloa ei saatu. Lopputulos kuitenkin jäi epäselväksi.
Mientras Tanto

Paikalla Paikalla


Vastaus #52 : 16.02.2007 klo 15:03:56

Olen jo pariin otteeseen nähnyt itseni ja kaverini pelaamassa Elchen paidassa  Ylos Viimeisimmässä pelasimme cupissa Barcaa vastaan. Hävisimme joidenkin tuntemattomien Barca-pelaajien maaleilla 2-1. Kaverini teki meidän maalin hienosta syötöstäni..  Ottelun jälkeen ilmestyi johonkin espanjalaiseen lehteen juttu kaveristani ja minusta, meitä tituleerattiin "Dyo Dynamico":ksi  :D :keskari:
Unohtamatta tietenkään sitä, että muodostimme "Bermudan Kolmion" yhdessä Ninon kanssa:

---Nino-----Kaverini---
-------Tanto----------

Futisunille aina  Tuoppi Ylos
Edmundo

Poissa Poissa


Vastaus #53 : 16.02.2007 klo 15:58:46

Litmanen riisuu itsensä alasti ja vetää tonttulakin päähän.

Repesin  :D
Aachi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee


Vastaus #54 : 19.03.2007 klo 18:03:20

Minä näin viime yönä unta Reading - Middlesbrough ottelusta joka päättyi 1 - 0  Ylos
Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.


Vastaus #55 : 07.04.2007 klo 16:11:11

Näin unta Suomi-Azerbaijan matsista joka pelattiin Talissa.Yhdessä vaiheessa peli keskeytyi, koska kenguru suoritti Pitch Invasionin :o ??? Pitkään näytti siltä, että tämäkin peli päättyy 0-0, mutta lopussa minä pääsin kentälle ja maalinedusruuhkan päätteeksi söhin pallon kädellä maaliin ja maali hyväksyttiin 8) Että sellasta...
Mestori

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK Helsinki


Vastaus #56 : 07.04.2007 klo 16:19:09

Näin alkuviikosta kiehtovan unen, jossa kouluumme oli tullut uusi partasuinen sijaisopettaja, joka jostain syystä tuli ruokalassa pöytäämme istumaan ja juttelemaan. Partasuun ja minun keskustelu keskittyi Klubin Nurmelaan, ja partasuu sanoikin, että "Nure oli eilen ihan hyvä". Vastasin heti takaisin, että "nurella on ollut pari hyvää vaparia", jonka jälkeen partasuu mutjautti vielä vanhan tutun forumismin; "eli eteenpäin on menty".

Siinä sitten naureskeltiin hetki forumille ja keskusteltiin lisää Nuresta. Enkä muuten kerennyt edes kysyä partasuun nimimerkkiä.  :-[
« Viimeksi muokattu: 07.04.2007 klo 16:20:17 kirjoittanut Mestori »
van Dort

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, HJK


Vastaus #57 : 30.06.2007 klo 13:46:16

Kaivetaas vanha topicci ylös...

Aamulla katselin Suomi - Espanja EM-karsintaottelua. Joskus ottelun loppupuolella Suomi oli 1-0 johdossa. Mielessä pyöri, ettei johtoa saa nyt pupeltaa, koska muuten pitäisi luultavasti voittaa sekä Serbia että Portugali vieraissa. Tunnelma oli toiveikas; Suomi hallitsi peliä, mutta pieni pelko tietenkin oli koko ajan persiissä. Sitten 85. minuutilla lähetys katkesi n. 5 minuutiksi. Kun yhteys palasi 90. minuutilla, Suomi teki juuri maalin, mutta tuomari vihelsi samalla käsittämättömästi vaparin Espanjalle. Ajattelin ensin että onneksi ei olisi ollut ratkaiseva maali, kunnes huomasin että tilanne olikin muuttunut 1-1:een. Heräsin armottomaan vitutukseen.

Miksiköhän unien pitää aina olla näin realistisia? ::) Olisi kiva nähdä joskus unta suosikkijoukkueen huikeasta glooriasta. Unessa sen sentään pitäisi olla mahdollista...
muurisen paniikkinappula

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Näihin kuviin ja näihin tunnelmiin


Vastaus #58 : 30.06.2007 klo 13:51:21

Näin juuri, että Ratinassa oli noin 14 000 ihmistä, jotka mylvivät koko ottelun ajan jollekin jengille. Lisäksi unessa ottelua selosti Suomisen Tapsa, jonka tokaisuun heräsinkin: Tämähän alkaa muistuttamaan jo jalkapallo-ottelua  ::)
ozku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka


Vastaus #59 : 30.06.2007 klo 14:12:57

Näin tossa kaks viikkoa sitten tosi kummalista unta. Jimmy "Jinky" Johnstone tuli vanhaan kouluuni vierailulle ja ihmiset hullaantuivat. Jinky jakoi parit nimmarit ja minä sain myös nimmarin. Ajattelin että "Nyt minulla on kahen tosi suuren pelaajan nimikirjoitus Litmasen ja Jinkyn". Jollain suomalais-irlantilaisella oli kakskeppinen missä luki "1967 nevör förget". Uni loppui siihen kuin ihmiset alkoivat laulaa tätä laulua http://youtube.com/watch?v=0mBY9Bz4uFA ja sitten mä heräsin.

Tyhmille tiedoks Jimmy Johnstone on kuollut.
Sukerman

Poissa Poissa


Vastaus #60 : 30.06.2007 klo 14:26:49

Koala

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rossoneri & Black Cats


Vastaus #61 : 30.06.2007 klo 14:48:49

En näe koskaan futis unia >:(
ozku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka


Vastaus #62 : 30.06.2007 klo 16:36:20



 Ylos
Adantiel

Poissa Poissa


Vastaus #63 : 30.06.2007 klo 20:59:40

Viime yönä jostain syystä R-Kioskilla syntyi tappelu itseni, Anelkan, Sol Campbellin ja Tony Adamsin välillä.
Uskomattomalla hyppypotkulla polveen kaadoin Campbellin maahan, jonka jälkeen Tony Adams alkoi kaataa ärrän lehtihyllyjä päälleni. Näin parhaaksi paeta paikalta hissillä, jonne päästäkseni jouduin tosin ohittamaan Anelkan sirppi ja vasaramies -tyylisellä vartaloharhautuksella  ??? Ylos
ozku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka


Vastaus #64 : 30.06.2007 klo 23:26:48

Nyt vielä kun muistelen niin  näin myös ton Kinky-unen aikaan toisenkin unen Suomi-Kazakzhtan Ratinalla. Olin ottelusta myöhässä joku kymmenisen minuuttia. Kun olin menossa sisälle Ratinaan niin vanha puutyön opettajani seisoi portilla ja sanoi mulle "Osku mulla on sulle yks tehtävä mene rauhoittamaan katsomo". Huomasinkin sitten stadionille sisään sinne oli tullut joku 1000 kazakki kannattajaa. Kaikki oli juossu kentälle hulinoimaan (en tiedä miksi). Jollain Kazakki-pelaajalla oli puukko hän viilsi Romanilta tai Hetemajlta kurkun auki ja Roman tai Hetemaj vaan katsoi vihaisesti Kazakki-pelaajaa päin kunnes hän hyppäsi tämän kazakki-pelaajan päälle ja alkoi lyömään häntä kasvoihin verta roiskui Romanin tai Hetemajn kurkusta, mutta hän vain jatkoi kazakki-pelaajan hakkaamista. Muistaakseni suomalaiset olivat vain kentällä ja pari otti myllyä parin kazakin kanssa, mutta suurimmaksi osaksi kaikki kannattajat riehuivat vähiten. Säntäsin kovaa vauhtia kuulutus koppiin ja lausuin mikrofoniin jotain tämmöistä: "Ladies and gentemans go back to you seat, please" huonolla englanilla. Sen jälkeen kaikki juoksivat takaisin penkeilleen, pelaajat palasivat omille puoliskoilleen. Sitten peli vain jatkui, vaikka Romanin tai Hetemajn kurkusta vaan lensi verta ja SMJK istui kuten myös Kazakki-kannattajat. SMJK veti koko loppumatsin pelkkää Suomi klap-klap-klappia  ::). Suomi voitti pelin jollain muutamalla maalilla. Takaisin matkalla Helsinkiin kaikki SMJK:n jäsenet oli sijoitettu samaan bussiin kun Suomen pelaajat ja Hämäläinen. Shefki näytti meille miten sen tuuletus tehdään, Hyypiä taisi sammua liiallisesta brenkusta, Hämäläinen kinusi pääsevänsä saunaan, Hetemajlta tai Romanilta paikattiin kurkussa oleva reikä. Uni loppu siihen kuin Hämäläinen ja kannattajat pysähtyivät saunaan  johonkin hotelliin,
WiZ

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KPV, Reima, Huuhkajat


Vastaus #65 : 01.07.2007 klo 01:31:47

Näin unta HJK-KPV Suomen-cupin finaalista jossa Dawda Bah suuttui noin 10-vuotiaalle pallopojalle ja rupesi tönimään häntä ja loppujen lopuksi Bah ja joku muu KPV:n pelaaja ryntäsi yleisön sekaan tappelemaan HJK:n kannattajien kanssa ???
  :D


Vaikka tästä aikaa ilmeisesti yli puoli vuotta onkin..
ringhio

Poissa Poissa


Vastaus #66 : 01.07.2007 klo 10:52:11

Viime yönä näin unta että minä ja Gekas oltiin ManUn uusimmat hankinnat. Olin kotipihalla poterovartiossa kun eräs armeijakaveri tuli vapauttamaan ja sano että meillä alkaa peli kohta, ja sit käveltiin Gekasin kanssa kotoa pelipaikalle Iisalmeen.  ??? Tuoppi
Energetik

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomifutis


Vastaus #67 : 01.07.2007 klo 11:28:36

Mieleenpainuvin jalkapallouni itselläni on kun olin seuraamassa Hämeenlinna-GBK peliä Kaurialan kentällä. Yleisöä oli todella paljon ja koko ajan tuli lisää. Tilanne oli Hämeenlinnalle 2-0 kun heräsin, vaikka yhtään maalia en muista nähneeni. Sinänsä ihmeellinen uni että asun kaukana Hämeenlinnasta enkä ole koskaan käynyt siellä. Kyseiselle unelle  Ylos   
ozku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka


Vastaus #68 : 01.07.2007 klo 15:37:14

Ei tullut futisunia tänä yönä  >:( :keskari:
SSL20

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Liverpool, Pioneeriryhmä ja Hämeenlinna


Vastaus #69 : 01.07.2007 klo 15:45:54

Mieleenpainuvin jalkapallouni itselläni on kun olin seuraamassa Hämeenlinna-GBK peliä Kaurialan kentällä. Yleisöä oli todella paljon ja koko ajan tuli lisää. Tilanne oli Hämeenlinnalle 2-0 kun heräsin, vaikka yhtään maalia en muista nähneeni. Sinänsä ihmeellinen uni että asun kaukana Hämeenlinnasta enkä ole koskaan käynyt siellä. Kyseiselle unelle  Ylos   

Taidat alitajunnasasi kannattaa FC Hämeenlinnaa!  Ylos

Toi vaan ei ole kovin realistinen uni, kun yleisöä oli paljon...  :(
Divarijyrä

Poissa Poissa


Vastaus #70 : 04.07.2007 klo 11:20:20

Faijani kertoi nähneensä unen, jossa pelasi Tottenhamin paidassa Man Utd:a vastaan (itse on pikkasen Spursin miehiä, vaikka ei mikään fanaattinen jalkapallon ystävä olekaan). Uni alkoi siitä kun hän huomasi olevansa tässä pelissä ja huomasi samalla olevansa yksin läpi nokikkain maalivahdin kanssa ja päätti antaa lapikkaan laulaa niin paljon kuin jalasta lähtee. Juuri potkaistessaan palloa hän heräsi valtavaan kipuun ja rämähdykseen - huomasi seisovansa sängyn vieressä ja potkaisseensa lämpöpatteria sydämensä kyllyydestä!
Koala

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rossoneri & Black Cats


Vastaus #71 : 12.07.2007 klo 11:01:50

Ensimmäinen "jalkapallo" uni olin katsomassa jotain kunnes huomasin vierestäni foorumistin ja siinä jossain vaiheessa panin jotain maturesluttia :D "Ylos" ja sitten lähdin menemään foorumistin kanssa ja keskustelin koko matkan jalkapallosta.. :)
naula

Poissa Poissa


Vastaus #72 : 12.07.2007 klo 13:10:20

Näin toukokuussa Serbia-ottelukiiman ollessa pahimmillaan unta tulevasta ottelusta. En jostain syystä päässyt stadikalle katsomaan matsia ja jouduin tyytymään teksti-tv:n katseluun. Unessa peli päättyi 2-0 Serbialle.  ::) :keskari:

Ja jos saatana seuraavan kerran näen unissa etukäteen otteluiden tuloksia, muistan vielä pistää tulosvedon vetämään.  >:(
Kange kaitsja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Luís Fernando!


Vastaus #73 : 13.07.2007 klo 14:49:29

Olin katsomassa jotain europeliä ja vastakkain oli Leeds ja Viikingit, vieraskentällä. Ainoa vaan, että Leedsin kotikenttä oli jossain päin Suomea ja paikalle oli saapunut katsojia Rovaniemeltä saakka (murteen perusteella)

Paikka oli joku perinteinen suomalainen kenttä ilman katsomoita ja päätyihin oli laitettu verhot, ettei siellä olijat näe ottelua. No mehän kurkittiin verhon takaa, mutta välillä järkkärit tulivat sanomaan, että ei saa katsoa peliä. Emme kuitenkaan välittäneet siitä, vaan seurasimme peliä innolla. Muistan myös sen, että rovaniemeläiset tuulipuvut pilkkaisivat vuosaarelaisia faneja alkoholismista... :D

Ottelun lopussa Viikingit siirtyi 2-1 johtoon, jolloin vuosaarelaiset repesivät riemuun ja hulina alkoi päädyssä verhojen takana. Seuraavana päivänä luin lehdestä kyseisen ottelun rapoa ja leikkasin sen talteen onnenkyynel silmässä Ylos

Seuraavaa osaottelua odotellessa siis, joka käydään Viikinkien kotikentällä. Toivottavasti tätä ei puppeloida.
Slappy White

Poissa Poissa


Vastaus #74 : 13.07.2007 klo 15:02:55

Pariinkin otteeseen on MyPan peleissä tullut hypättyä katsomon puolelta kentälle ja tokihan verkot on aina soinu, viimeisin uni tossa pari viikkoa sitten jopa potutti hiukan kun pyydettiin ekalle puoliajalle kentälle miesvajeen takia, vein MyPan johtoon siinä sitten, tauolla kävin moikkaamassa kaverita katsomossa, joka muuten oli yllättävän iso ja korkea katsomo Saviniemeksi, oli kuitenkin selkeästi kyse Saviniemen stadionista. Ennen toista puoliaikaa menin sitten viimein koppiin ja Ilkka Mäkelä ilmoitti että Tertsi tulle mun tilalle toiselle puoliajalle, meinaisn repiä pelihousuni siihen paikkaan, olinhan kuitnekin tehnyt maalin justiinsa....  >:(

 
Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 49
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa