Slappy White
Poissa
|
|
Vastaus #75 : 13.07.2007 klo 14:11:41 |
|
Viime yönä jostain syystä R-Kioskilla syntyi tappelu itseni, Anelkan, Sol Campbellin ja Tony Adamsin välillä. Uskomattomalla hyppypotkulla polveen kaadoin Campbellin maahan, jonka jälkeen Tony Adams alkoi kaataa ärrän lehtihyllyjä päälleni. Näin parhaaksi paeta paikalta hissillä, jonne päästäkseni jouduin tosin ohittamaan Anelkan sirppi ja vasaramies -tyylisellä vartaloharhautuksella tästähän sais hyvän toimintaleffan.....
|
|
|
|
Koala
Poissa
Suosikkijoukkue: Rossoneri & Black Cats
|
|
Vastaus #76 : 24.07.2007 klo 11:49:19 |
|
Olin espanjassa katsomassa jotain matsia ja sitten siinä matsissa ne pelaajat suihkutti toisia silmiin serpentiinitötsillä :
|
|
|
|
100%
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #77 : 25.07.2007 klo 14:09:52 |
|
Olin katsomassa alle 19-vuotiaiden EM-kisoja Kotkassa. : Taisi olla Espanja vastaan joku.
|
|
|
|
Aanri
Poissa
Suosikkijoukkue: Atlante
|
|
Vastaus #78 : 30.07.2007 klo 22:12:34 |
|
Jaro hankki ensi kaudeksi Wusun JJK:sta.
|
|
|
|
Siimatakis
Poissa
|
|
Vastaus #79 : 02.08.2007 klo 11:11:45 |
|
Viime yönä ratkaistiin Suomen EM-kisapaikka Saksaa vastaan. Suomi oli ilmeisesti voittanut ensimmäisen osaottelun 0-1 ja ratkaiseva peli pelattiin O.Stadionilla. Itse olin potkimassa alkulämmittelyjä kun huomaan, että Saksan jengi onkin heidän naisjoukkueensa. Kaiken huipuksi ottelu siirretään pelattavaksi pienessä ruokakaupassa (Alepa?). No putiikissa on ainakin osittain pehmeä ruohomatto ja pikkumaalit ovat n. 10 metrin päässä toisistaan.
Peliä käydään ahtailla käytävillä hyllyjen välissä. Saksan naiset eivät pysy oudossa ympäristössä lainkaan mukana ja alkavat heitellä minua tomaateilla ja kananmunilla. Sinipaitainen naistuomari kuitenkin sallii moiset koiruudet. Ei se menoa haittaa ja pääsenkin tuikkaamaan maalin kärkkärillä. Kun maalivahti laittaa pallon maahan jatkaakseen peliä, teen röyhkeästi siitä heti toisenkin. "Suomi pääsee kisoihin", riemuitsen mielessäni! Sitten vessahätä herättää...
|
|
|
|
Ricky Rocket
Poissa
Suosikkijoukkue: Los Búhos Reales
|
|
Vastaus #80 : 03.08.2007 klo 06:00:53 |
|
Joskus tuossa muinoin näin unta, että Jaap Stam siirtyi Feyenoordiin ja, että olin vierailemassa FC Floran harjoituksissa.. Pasi kiroili taustalla ja Aivar Pohlak selitti minulle jotain todella mielenkiintoista ja piteli kädessään Adidaksen valkovihreätä palloa..
|
|
|
|
Aachi
Poissa
Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee
|
|
Vastaus #81 : 03.08.2007 klo 08:50:16 |
|
Näin viime yönä sellaista unta, että oltiin Jaro-HJK pelissä HJK-Kannattajien kanssa. Ekal puoliajalla Jaro teki maalin rankkarista ja Keke sai raivokohtauksen ja halusi kannattajat kentälle pelaajien puolesta, kun olivat niin sysipaskoja kuulemma. Tosin Keke jätti kentälle muistaakseni Kabban, Vilin ja Iiron. Kaskummaa peli alkoi kulkea ja Klubilla oli monta tuhannen taalan paikkaa.. Itselleni irtosi avopaikka 9 metristä, mutta lauoin vasempaan tolppaan.. Samassa pelissä pari nimellä mainitsematonta foorumistia sai samanlaisia paikkoja, mutta ilman tulosta pisteet jäivät Pietarsaareen.
|
|
|
|
|
Borvoo
Poissa
Suosikkijoukkue: MiKi, HJK
|
|
Vastaus #83 : 08.08.2007 klo 12:27:51 |
|
Viime yönä nähtyä: TamU:n eurohuumassa Laurent Blanc otti Bordeaux'hon parin viikon trialille Juska Savolaisen ja Franz Krugerin Blanc kommentoi L'Equipessa, että Juska on tämän hetken kuumimpia nimiä Euroopassa ja reserviottelun jälkeen, että Kruger on vahva pääpalloissa, mutta liikkeessä on puutteita Seuran presidentti, Jean-Louis Triaud, puolestaan kertoi, että sopimusta on tarjottu Juskalle, joka kuitenkin kieltäytyi allekirjoittamasta sopimusta koska TamU pelaa Champpari-pelejä ja Bordeaux puolestaan ei. Krugerin kohtalo ratkeaa seuraavan reservimatsin jälkeen. Enneuni?
|
|
|
|
valdanito
Poissa
Suosikkijoukkue: Maajoukkue, TamU
|
|
Vastaus #84 : 08.08.2007 klo 14:01:37 |
|
Viime yönä nähtyä: TamU:n eurohuumassa Laurent Blanc otti Bordeaux'hon parin viikon trialille Juska Savolaisen ja Franz Krugerin Blanc kommentoi L'Equipessa, että Juska on tämän hetken kuumimpia nimiä Euroopassa ja reserviottelun jälkeen, että Kruger on vahva pääpalloissa, mutta liikkeessä on puutteita Seuran presidentti, Jean-Louis Triaud, puolestaan kertoi, että sopimusta on tarjottu Juskalle, joka kuitenkin kieltäytyi allekirjoittamasta sopimusta koska TamU pelaa Champpari-pelejä ja Bordeaux puolestaan ei. Krugerin kohtalo ratkeaa seuraavan reservimatsin jälkeen. Enneuni? Todellisuudessa tuota voisi kutsua jo melkoiseksi eteenpäin menoksi. Ehkäpä juuri Juskalla voisi olla munaa noin sanoa.
|
|
|
|
Aachi
Poissa
Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee
|
|
Vastaus #85 : 29.09.2007 klo 07:23:19 |
|
Näin unta Suomen cupin välierä matsista GBK-HJK, GBK:lta punaisen sai Sebastian Björkstrand kunnes Klubi vyörytti tukun loistopaikkoja vain Jarno Parikka onnistui ohittamaan 82 minuutilla loistopelin pelannutta Gustav Långbackaa. Pelin jälkeen ruokailussa Gennadi tuli pyytämään nimmaria, sanoin en anna, kun en ole antanut muillekaan. Lopuksi totesin yllätten mene vittuun!
|
|
|
|
Välimalli
Poissa
|
|
Vastaus #86 : 15.11.2007 klo 15:02:30 |
|
Näin unta kuinka Litti upottaa vapaapotkun yläriman kautta Portugalin verkkoon. Jostain syystä Kuningas käytti vasenta jalkaa.
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo
|
|
Vastaus #87 : 20.11.2007 klo 10:12:32 |
|
Pitkästä aikaa tuli taas nähtyä jalkapalloon liittyvää unta. Jäin viime yönä Hakassa kolmosmaalivahdin vaativaan rooliin, kun joukkue hankki Inter Turusta niiden molemmat maalivahdit: Cheyne Fowlerin ja Henri Lehtosen Itekin pääsin tolppien väliin ensimmäisessä reenimatsissa Tervakosken Patoa vastaan, mutta heräsin kesken ottelun, joten en osaa kertoa kuinka matsi sitten loppujen lopuksi sujui
|
|
|
|
Hyeena
Poissa
|
|
Vastaus #88 : 20.11.2007 klo 10:50:17 |
|
Tuli tintattua viikonloppuna senverran tiukasti että tuska ja ahdistus jatkui vielä viime yönä. Näin erinlaisia painajaisia joihin heräilin pitkin yötä, mutta pahin oli selvästi se että unessa sain joka puolelta käsiini lehtiä ja muuta infoa suomen häviöstä portugalille. Missään ei kuitenkaan lukenut lopputulosta. Kun heräsin vitutukseen kirosin vielä itselleni että olin missannut jotenkin koko matsin. Oli pakko koputtaa sängynpäätyä (KopKop), kun olin mennyt moista edes ajattelemaan.
|
|
|
|
Djimbo82
Poissa
Suosikkijoukkue: Fc Honka & Huuhkajat
|
|
Vastaus #89 : 20.11.2007 klo 11:14:21 |
|
Tänään heräsin ulkoa kuuluneeseen kovaääniseen kannatuslauluun. En kuitenkaan tunnistanut laulua, joten päätin herättää tyttöystäväni, jos hän vaikka tietäisi. Hän ei tietenkään mitään laulua kuullut mutta minä olen varma, että kyllä se tunnistamattomaksi jäänyt suomifanien laulu oli. Taitaa tehdä mulle ihan hyvää että karsinnat päättyy huomenna .
|
|
|
|
InterFlower
Poissa
Suosikkijoukkue: TamU
|
|
Vastaus #90 : 21.11.2007 klo 08:21:48 |
|
Pitkästä aikaa tuli taas nähtyä jalkapalloon liittyvää unta. Hah, luuletko ettet näe niitä joka yö? Vain ne unet muistaa, jotka keskeytyvät heräämiseen. Eilen heräsin itse vähemmän mieltä ylentävään uneen, jossa pelasin jalkapalloharjoituksissa erittäin maajoukkueen näköisessä porukassa, mutta alushoususillani koska shortsit olivat hävinneet johonkin. Yritin kuumeisesti olla välittämättä siitä tyylivirheestä ja keskittyä pelaamiseen. Tuon täytyy jotenkin johtua RadioRockin ylihehkutetusta nakujuoksusta. (Edit: kirjoitusvirhe)
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.11.2007 klo 08:24:15 kirjoittanut InterFlower »
|
|
|
|
|
marvel
Poissa
|
|
Vastaus #91 : 21.11.2007 klo 09:13:19 |
|
Itse nukuin viime yön kuin tukki enkä näkemiäni unia muista. Mutta HH yllätti aamulla kun sanoi nähneensä unen, jossa Suomi johti ensimmäisen puoliajan (ei edes puhunut erästä!) jälkeen 3-0 Alkaa koulutus menemään perille jos jo tuollaisia unia alkaa näkemään
|
|
|
|
ilmapallo
Poissa
|
|
Vastaus #92 : 21.11.2007 klo 12:52:28 |
|
Näin unta, jossa katsoin livescoresta Portugali - Suomi pelin maalintekijöiksi Senna (Villarreal, ja on tosin espanjalainen) ja Eremenko jr. Peli oli vielä kesken, joten toivoa oli. Maalintekoajat 4' ja 13'
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo
|
|
Vastaus #93 : 21.11.2007 klo 12:57:39 |
|
Hah, luuletko ettet näe niitä joka yö? Vain ne unet muistaa, jotka keskeytyvät heräämiseen.
Eilen heräsin itse vähemmän mieltä ylentävään uneen, jossa pelasin jalkapalloharjoituksissa erittäin maajoukkueen näköisessä porukassa, mutta alushoususillani koska shortsit olivat hävinneet johonkin. Yritin kuumeisesti olla välittämättä siitä tyylivirheestä ja keskittyä pelaamiseen.
Tuon täytyy jotenkin johtua RadioRockin ylihehkutetusta nakujuoksusta.
(Edit: kirjoitusvirhe)
Totta. Ja käsittääkseni, jos herää kesken syvän unen vaiheen, niin ei muista mistä on tullut uneksittua ts. vain rem-vaiheen unet voi muistaa. Todennäköisesti siis futisunia tulee nähtyä useammin
|
|
|
|
kirppuh
Poissa
|
|
Vastaus #94 : 21.11.2007 klo 14:28:29 |
|
Totta. Ja käsittääkseni, jos herää kesken syvän unen vaiheen, niin ei muista mistä on tullut uneksittua ts. vain rem-vaiheen unet voi muistaa.
Itsellä on käsitys että se on juuri toistepäin. Eli jos herää kesken syvän unen niin tällöin unen muistaa. Nopean googlaus väittää että muistan väärin.
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.11.2007 klo 14:30:43 kirjoittanut kirppuh »
|
|
|
|
|
G-G
Poissa
Suosikkijoukkue: RoPS, Huuhkajat
|
|
Vastaus #95 : 22.11.2007 klo 11:03:00 |
|
Pelataan lisäaikaa ja Petri Pasanen ottaa pallon rinnallaan alas kulmapotkun jälkitilanteessa. Saatananmoinen laukaus lähtee laakana Peetun kengästä ja se menee takaylänurkkaan. Koko Suomen joukkue juhliii.... Ja sitten herään klo 4:25, nyrkki ilmassa tuuletuksen merkkinä. Mieliin palaa tasapeli ja jouduin tarkastamaan texti-tv:stä onko tulos 0-0 vai 0-1, todellisuus tipauttaa korkealta.
|
|
|
|
Zaroza
Poissa
Suosikkijoukkue: Tomasz Sajdak
|
|
Vastaus #96 : 06.12.2007 klo 13:57:27 |
|
Olin vierasreissulla Saksassa suomifanien kanssa, oli kiire matsiin ja loppujen lopuksi kadotin ryhmän, enkä tietenkään osannut stadionille. Seikkailin siinä sitten ja päädyin jotenkin Auf Schalke stadionille, joss jostain syystä RoPS oli pelaamassa koti-ottelua jotain toista suomalaista jengiä vastaan. Pääsin hädin tuskin sisälle, koska portteja oltiin juuri sulkemassa. Kun menin sisälle, mummeli joka tarkasti lippuni vaati minua laittamaan sellaisen propellilippiksen päähäni, jottei tule kylmä. Seikkailin ympäri stadionin toimistotyylisiä käytäviä. Vihdoin löysin paikkani ja tunsin uskomatonta tyydytystä uskoessani että nyt olen nähnyt pelin myös Rovaniemellä Keskuskentällä, kunnes sitten muistin että oltiinkin Saksassa. Uni oli oikeasti hieman laajempi, mutta en nyt liian yksityiskohtaisesti viitsi alkaa selittämään näitä jalkapalloon liittymättömiä asioita.
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.12.2007 klo 14:00:38 kirjoittanut Zaroza »
|
|
|
|
|
ozku
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Honka
|
|
Vastaus #97 : 06.12.2007 klo 19:03:46 |
|
Pitkasta aikaa tuli nahtya futisunia, viimeksi nain Bulgariassa kesalla ja nyt Brasiliassa. No unet: Oli syysilta ja oli HJK-MIFK ottelu Keski-Espoon hiekkakentallal. Ajattelin etta vois kayda kattomassa tan pelin ja selailin internettia ja paadyin MIFK:in sivuille jossa oli ylapalkki kannattajat ja siina oli kuva MIFKIN kannttajista. Jokaisten GMM:n jasenien nimet oli kerrottu MIFK:in sivuilla. Ja siihen se sitten loppukin, outoa.
|
|
|
|
kuumesairas
Poissa
|
|
Vastaus #98 : 07.12.2007 klo 10:43:12 |
|
Olin kentän laidalla katsomassa jotain junnupeliä, ja katseltuani hetken aikaa pallo vieri rajan yli juuri kohdallani. Päätinpä sitten potkaista palloa ja sit heräsin siihen kun olin potkassu seinää. :
|
|
|
|
Borvoo
Poissa
Suosikkijoukkue: MiKi, HJK
|
|
Vastaus #99 : 07.12.2007 klo 12:37:30 |
|
Viime yönä nähtyä. Olin Itiksessä kun näin jurrisen kuskin yliajavan vanhuksen ja Pekka Hämäläisen . Heti perään mielisairas nainen ajoi rekan Itiksen Stokkan seinästä sisään ja otti panttivankeja. Tästä järkyttyneenä päätin lähteä Suomesta. Otin yhteyttä kahteen vanhaan pelikaveriini joiden tiesin pelaavan Espanyolin U-18 jengissä Frank Rijkaardin valmennuksessa. He onnittelivat minua ja kertoivat, että kolmas paikka yli-ikäiselle on vielä auki ja kutsuivat try-outille. Pääsin ekassa matsissa puoliajalla sisään oikean pakin paikalle, kova tempo tuotti aluksi vaikeuksia, mutta silti Frank tarjosi pahvia loppukaudeksi. Palkka oli tasan sama, mitä ansaitsen nykyisessä duunissani. Totesi kuitenkin, että ykkösjoukkueeseen tie voi olla kivikkoinen, koska olivat joulukuun siirtoikkunassa (missä pelaa?) ostaneet Sergio Ramosin, Stephen Carrin (:keskari:) ja Iiro Aallon . Asuin näiden kahden vanhan pelikaverini kämpällä järjettömän kokoisessa asuntokompleksissa. Mm. Hissillä pääsi suoraan metroon joka vei Nou Campille. Oudointa oli, että samassa kompleksissa asui pelkästään Linnan juhlien vieraita. Jari Sillanpää oli turvonnut entisestään ja yritti tuputtaa grillikatoksessa jatkuvasti "maailman parhaita Mai Taita". Rassukka oli aivan naamat ja yritti iskeä kaikkea mikä liikkuu. Harmittaa, että heräsin enkä saanut tietää lähtikö urani nousukiitoon.
|
|
|
|
|
|