FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.04.2024 klo 22:15:36 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 31 [32] 33 ... 49
 
Kirjoittaja Aihe: Jalkapallounet!  (Luettu 153026 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Graziano

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi, The Saints


Vastaus #775 : 27.06.2015 klo 02:05:29

Oman kaveriporukan ja Erzin (???) kanssa ensin sählyturnauksessa ja tämän jälkeen tarkoituksena oli lentää Madridiin futista pelaamaan. Menin kuitenkin heräämään kesken kaiken ennenkuin päästiin edes koneeseen asti. Turhalle puuhelmeilylle siis Alas
Zeps

Poissa Poissa


Vastaus #776 : 27.06.2015 klo 10:51:39

Anthony Annan oli tullut takaisin Klubiin ja taisi tehdä maalinkin.
Tipi553

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool FC


Vastaus #777 : 28.06.2015 klo 15:39:18

Olin elokuvateatterissa mutta en nähnyt elokuvaa kunnolla koska olin "restricted view" -paikoilla. Edessä olevan penkin selkänoja oli liian korkea että olisin nähnyt valkokankaalle. Ei suoranaisesti liity futikseen mutta ei ole vaikea nähdä mistä tullut inspiraatiota omille unille.
valetoppari

Poissa Poissa


Vastaus #778 : 02.07.2015 klo 15:00:40

Danny Blindistä ja Frank de Boerista tuli maajoukkueen uusi valmennuskaksikko, ja Litmaselle luvattiin joku taustapirun virka. Urheiluruudussa näytettiin, kun Blind puku päällä tuuletti Olympiastadionilla ja halaili Litmasta. Foorumi meinasi revetä liitoksistaan innosta, mitä itse ihmettelin, sillä epäilin kolmikon kykyä saada Suomi nopeasti pelaamaan forumin peräänkuuluttamaa kyynistä tulospalloa.
ihimine

Poissa Poissa


Vastaus #779 : 03.07.2015 klo 08:44:32

Katsoin televisiosta SJK:n toista europeliä. Saivat 0-0-tilanteessa pilkun, jonka joku kämmäsi. Kommentaattorina oli Markku Peltoniemi. Joka tosin kesken lähetyksen vaihtui Tamiin, joka alkoi lähinnä muistella omaa peliuraansa.
Nyhtöpossu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1937


Vastaus #780 : 14.07.2015 klo 07:05:31

.
« Viimeksi muokattu: 08.11.2016 klo 11:30:05 kirjoittanut Nyhtöpossu »
Veloso

Poissa Poissa


Vastaus #781 : 14.07.2015 klo 10:26:57

Nyt polvivammaisena olen nähnyt kolmena peräkkäisenä yönä futisunta. Jokaisessa unessa olen tehnyt maalin ja aamulla on vituttanut, kun olen tajunnut vain uneksineeni.
kustaa vaasa

Poissa Poissa


Vastaus #782 : 14.07.2015 klo 10:48:14

Unessani pelattiin Klubin kotimatsia Ventspilsiä vastaan. Peli alkoi katastrofaalisesti. Latvialaiset olivat surkeita, mutta niin vain saivat pallon verkkoon räkämaalilla. Tämän jälkeen Klubi sortui yliyrittämiseen sekä turhaan pimputteluun ilman tulosta. Hetken päästä Ventspils rankaisi ja iski maalinedushässäkän päätteeksi 0-2 lukemat taululle. Latvialaisten riemu repesi kentällä.

Tästä sisuuntuneena Klubi lähti väkisin vyöryttämään ja hakemaan tasoitusta. Lopulta se tulikin. Ensin 1-2 ja siitä hetken päästä komean kuvion päätteeksi joku "Da Costa?" niminen kaveri puski pallon pömpeliin ja tilanne oli 2-2. Unessakin tuli ihmeteltyä että kukahan tuo Da Costa oikein on, mutta ei se haitannut maalin juhlintaa. Tilanne siis 2-2 ja nämä jäivät myös ottelun loppulukemiksi. Ventspils pääsi jatkoon vierasmaalisäännön turvin.

Ensimmäisen osaottelun tulosta ei unessa kerrottu, mutta selvästi latvialaisille riitti tuo 2-2 tulos jatkoonpääsylle.

Olipahan todentuntuinen uni. Suorastaan painajaismainen.
tallywagon

Poissa Poissa


Vastaus #783 : 14.07.2015 klo 11:09:15

Viime yönä näin unta, että olin kolmen kimppaa Pirlon kahden tyttären kanssa. Pervoille tiedoksi, että unessa he olivat kolmekymppisiä. Unessa fiilistelin aivan helvetisti sitä, että pääsen tekemään sitä kaikkein kauneinta juuri Pirlon tyttärien kanssa. Varoin kuitenkin kyselemästä juurikaan heidän isästään, sillä en halunnut pilata tunnelmaa antamalla vaikutelma, että olin joku fanipoika.

Näin hereillä ollessa pohdin, että onkohan Pirlolla edes oikeasti lapsia.
Tipi553

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool FC


Vastaus #784 : 15.07.2015 klo 02:33:30

Olin Anfieldillä katsomassa peliä, en ole vierasjoukkueesta ihan varma mutta ilmeisesti oli Stoke. Peli on kovaa ja fyysistä. Puoliajalla Jordan Henderson ja pari muuta kotijoukkueen pelaajaa osallistuvat pallonpomputtelukilpailuun. Yhtäkkiä Stoken pelaaja nappaa pallon pois pomputtelijoilta kesken suorituksen ja tästä alkaa hirveät myllyt. Tässä vaiheessa katson ottelua ilmeisesti tv:stä koska kuulen selostukset. Selostaja menee aivan sekaisin ja alkaa syyttämään koko Stoken joukkuetta. Yhtäkkiä koko katsomo alkaa huutamaan Tony Pulisin nimeä, mukaanlukien kotifanit. Toinen puoli katsomosta huutaa "Tonyyy!" ja vastapuoli vastaa "Puliiiis!". Enempää en muista mutta olipahan vittu järjetön uni.
Zeps

Poissa Poissa


Vastaus #785 : 15.07.2015 klo 18:23:10

Lahti - IFK Maarianhamina, Lahti saa vaparin n. 25 metristä ja Hassan Sesay laukoo pallon yläriman kautta verkkoon. Kisapuiston puolityhjä aurinkokatsomo tuulettaa villisti ja itse istun pääkatsomossa lipan alla. Harvinaisen realistinen uni kun ei ollut mitään surrealistisia outouksia. Paitsi se että Hassu teki maalin vaparista.
Ormu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Veikkausliiga anthem


Vastaus #786 : 18.07.2015 klo 13:19:50

Youtubeen oli päätynyt jotain aiemmin salassapidettyä materiaalia, jossa Jari Litmanen vetää jotain värssyä Tangomarkkinoiden esikarsinnoissa. Oli tapahtunut joskus 2000-luvun puolenvälin tienoilla, jolloin Jari mietti uran vaihtamista ???
Demian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bauhaus


Vastaus #787 : 21.07.2015 klo 12:14:24

Viime yön unessani vietin baari-iltaa itse MK7:n kanssa. Unessa hän joko näytti tai ei näyttänyt nimimerkki Neulainen Jerkuselta.
settingsun
Vastaus #788 : 29.07.2015 klo 15:15:45

Näin viime yönä unta, että vilkaistessani teksti-tv:lle HJK johti tämän päiväistä UCL-karsintapeliään 4-0. Peliaikaa oli vielä vartti jäljellä.
Ormu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Veikkausliiga anthem


Vastaus #789 : 30.07.2015 klo 13:18:39

Jalkapallomaajoukkueen päävalmentajaksi valittiin joku täysin tuntematon n. 30v urpo jostain Suomen alasarjoista. Nähtyäni uutisen riensin heti foorumille ottamaan selvää, että kuka tämä oikein on, eikä foorumillakaan oikein kukaan osannut sanoa. Paljastui, että valittu valmentaja oli itsekin foorumisti ???

Vähän liikaa foorumia vissiin...
nptuomin

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: TPS, ManU, Argentiina, PeU-Basket, PuMu


Vastaus #790 : 12.08.2015 klo 14:17:11

Viime yöltä kaksi toisistaan erillistä jalkapallokohtausta:

1. Italia-San Marino 1-1. San Marinon maalivahti oli valkohapsinen ikivanha pappa, joka käsittämättömösti torjui kaksi rankkaria.

2. Suomen tulevat mm-karsintapelit päätettiin siirtää pelattavaksi Turussa. Samassa yhteydessä Turku otti järjestettäväkseen myös Suomen F1-osakilpailun.
zömps

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tottenham Hotspur F.C., Helsingin Jalkapalloklubi


Vastaus #791 : 23.08.2015 klo 09:45:09

Eka futisuni miesmuistiin.

Eilinen Manu-Spurs pelattiinkin tällä kertaa Royal Albert Hallissa ja puvut päällä. Viimesellä minuutilla Rooney kuljetti koko kentän läpi todella hasardin näköisellä kuljetuksella. Boksissa hänet kaadettiin ja tuomari näytti pilkkua. Selostaja valitti kuinka oli "väärin hankittu pilkku" ja oikeesti hyvä hyökkääjä olisi kaatunut paremmin.

Harmaapukuinen Rooney kuitenkin astui pallon taakse ja ampui taianomaisen tykin vasempaan ylänurkkaan. Ilta päättyi konfettisateeseen ja uni päättyi kun heräsin tajuamaan etten saakkaan Rooneyn maalista pisteitä FPL:ssä....

Outoa tästä tekee vielä se että valveilla kannatan Spursin kyllä Manun edelle.


the beer rules

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #31 ja Super-Honsu


Vastaus #792 : 24.08.2015 klo 00:28:25

Viime yönä näin unta että pelasin KuPS:n riveissä ilmeisesti harjoitusottelua koska porukkaa oli katsomossa niin vähän. Pelasin keskikentän pohjalla jota en ole aiemmin vaatimattomalla urallani pelannut. En muista tuon lisäksi juuri muuta kuin sen, että otin ilmeisesti toisen keltaisen kortin ottelun loppupuolella kun pelasin palloa kädellä. Osa joukkuetovereistani katsoi minua  pettyneenä ja en uskaltanut juuri vastata heidän katseisiinsa. Kävelin stadionin uumeniin kohti suihkua, mutta jouduin kääntymään takaisin unohdettuani jotain (en muista yhtään että mitä) ilmeisesti vaihtopenkille tjsp. :D

Jospa sitä lähtisi katselemaan, minkälaisia unia näen tänä yönä.
OHTO

Poissa Poissa


Vastaus #793 : 07.09.2015 klo 15:22:03

Pitkästä aikaa näin unta jalkapallosta. Olin itse pelaajana kentällä ja hommahan toimi kuin vanhoina hyvinä aikoina ja tein kolme maalia! Sen enempää en osaa tätä kuvailla, mutta ehdottomasti positiivinen uni ja liittyy varmaankin siihen että olen viime aikoina harjoitellut normaalia enemmän, ja kunto on kasvanut ja tätä myötä myös itseluottamus. Eli positiivisin mielin eteenpäin ja näin.
Tipi553

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool FC


Vastaus #794 : 30.09.2015 klo 10:15:30

Näin unta että olin katsomassa Mestarien liigan finaalia, pelattiin ilmeisesti Schalken kotikentällä. Vastakkain olivat PSG ja Hammarby (:D). Pelistä en muista muuta kuin että stadionilla oli ainoastaan Hammarbyn faneja ja että lopulta Hammarby voittikin ottelun. Fanit itkivät ottelun jälkeen. Samassa unessa isäni tiedusteli millä nikillä kirjoitan futisforumille. :(

PS. Minulla ei ole mitään sympatioita oikeassa elämässä Hammarbytä tai ruotsifutista kohtaan.
Lihis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Honakki, Suomen jalkapallon A-maajoukkue


Vastaus #795 : 30.09.2015 klo 10:34:18

Aloitin uudessa duunissa ja tuli edellisenä yönä ennen ensimmäistä työpäivää nähtyä hämmentäviä unia. Yhdessa unessa Eero Markkanen ja Mosa Yaghoubi perehdyttivät minua kaupan alalle. Tai niin heidän ainakin aluksi piti tehdä. Lopulta rupesimme tutkimaan murhamysteeriä perinpohjaisesti, sillä kaupan lattialla makasi ruumis jota tuijotimme ja analysoimme.
oddjob

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: sinimusta


Vastaus #796 : 30.09.2015 klo 21:06:29

En jaksanut selata koko topikkia, mutta ehkä on tullut aiemminkin esiin. Onko muilla vastaavaa ongelmaa, että kun unessa pääsee pelaamaan niin tatsi on aivan saatanan paska ja liikkueessa tuntuisi, että ikäänkuin leijuisi tai sitten on aivan kuin olisi betonijalat :D Aina. Väliin saattaa mahtua joukkoon jokunen parempi suoritus, mutta pääsääntöisesti oma pelaaminen lähinnä vituttaa.

Tämä on kyllä aina kun tulee pelattua futista uneskellessa.

Toissapäivänä näin unta, jossa Suomi otti 4-1 pataan Islannilta Olympiastadionilla. Se oli valtava pettymys kunnes muistin että Islannilla on kova jengi eikä kyseessä olekaan kääpiömaa. Puoliajalla haastattelussa oli Suomen kärkipelaaja, joka jostain syystä oli Napakymppi-ohjelman juontaja Kari Salmelainen ???
Stadens stolthet

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: De Stjärnprydda


Vastaus #797 : 01.10.2015 klo 09:14:59

Viimeöinen uneni oli ensimmäinen futisuneni pitkään aikaan ja kyllä suht outo... Oltiin kaveriporukalla katsomassa Mestarien liigan finaalia jossa Tukholman Nationalarena:lla vastakkain pelasivat AIK ja HIFK :D Ottelun alku viivästyi kolme tuntia molempien klackenien soihduttelujen takia. Päädyistä myös kaikuivat rajut vihachantit Hammarby:a ja hjk:ta kohtaan Ylos

Kun itse ottelu pääsi alkamaan se pelattiin tajuttoman nopeasti ja yhtäkkiä kellossa oli 90+5min ja tulostaulussa 0-6 HIFK:lle :D
kirjakaupan täti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter Turku, NUFC, KäPa


Vastaus #798 : 04.10.2015 klo 10:19:12

Näin unen että Inter teki Klubia vastaan kendomaisesti jatkoajan jatkoajalla 2-1 voittomaalin ja jengi räjähti uskomattomaan juhlintaan. Toivotaan että liittyy jotenkin kauden jälkeisiin tunnelmiin.
keskialue

Poissa Poissa


Vastaus #799 : 08.10.2015 klo 19:22:34

Näin unta että seuraava HIFK - Lahti matsi päättyi 0-6 ja Matheus Alves teki kaikki, ensimmäisen 68.minuutilla. Alves voitti näillä maaleilla maalintekijätilaston.

 
Sivuja: 1 ... 31 [32] 33 ... 49
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa