FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.04.2024 klo 18:21:00 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 33 [34] 35 ... 49
 
Kirjoittaja Aihe: Jalkapallounet!  (Luettu 152879 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Henumu

Poissa Poissa


Vastaus #825 : 18.01.2016 klo 22:42:49

Suomi pelasi stadikalla u-21 em-kisoja Yhdysvaltoja vastaan. Suomi johti toisella puoliskolla 5-4 Jenkit saivat rankkarin Hradeckyn kaadettua hyökkääjän boxissa. Katsoin matsia telkkarista himasta ja ihmettelin Hradeckyn toimintaa. Yhtäkkiä olin itse tulossa vaihdosta sisään Hradeckyn tilalle. Lukas jotain siinä vittuili vaihtoon tullessa. Jenkki peluri pisti pallon pilkulta varmasti sisään ja pakki sanoi mulle, että ei hätää otetaan tää alotus nyt ihan rauhassa. Aloituksesta suora syöttö minun vartioimaa maalia kohden. Jalassa eivät olleet copat vaan helvetin kuluneet tennarit eivätkä ne tietenkään stadikan räntäsatessa pitäneet ja pallo suoraan omiin. Mixu ottaa mut vaihtoon tilalle tulee Tim Howard itse kävelen pettyneenä koppiin jossa itse Litmanen on antamassa neuvoja etteivät nuo kengät ole kovinkaan sopivat fudiksen peluuseen.
« Viimeksi muokattu: 18.01.2016 klo 22:51:18 kirjoittanut Henumu »
roctum

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nummelan Palloseura, Keith Armstrong, Huuhkajat


Vastaus #826 : 20.01.2016 klo 12:01:32

NuPS:in eilinen voitto PKKU:ta pelatussa Suomen Cupin ottelussa kirvoitti mukavan unen. NuPS oli sensaatiomaisesti selvinnyt Suomen Cupin finaaliin RoPS:ia vastaan. Itse ehdin Rovaniemellä pelattuun otteluun paikalle vasta toiselle puoliajalle, jolloin Nummela oli ottanut jo mukavan 2-0-johtoaseman. Toisen puoliajan puhutuin tilanne oli RoPS:in tolpasta maaliviivalle kimmonnut laukaus, joka olisi Ylen studion mukaan hyväksytty maaliviivateknologialla maaliksi. Lisämaaleja ei kuitenkaan nähty, ja ottelu päättyikin 2-0-lukemiin. Mestaruuspokaalin vierasjoukkueen kapteenille jakoi perinteiseen tapaan Jääkiekkoliiton ex-puheenjohtaja Kalervo Kummola Nummelan fanien samalla chanttailessa asiaankuuluvaa "NuPSi on uusi maailmanmestari!" -rallatusta.
Norppa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC TPS


Vastaus #827 : 22.01.2016 klo 09:32:01

…kävelin Turun Yliopistonkadun kävelykadulla kun huomasin Stefan Håkansin kävelevän edellä. Otin muutaman juoksuaskeleen ja huikkasin jo ensimmäisen tavun: ”Stefu, anna Tepsin pelata Veritaksella sopuhinnalla!” –lauseesta, kunnes tajusin ettei kyseinen harmaahapsi ollutkaan Håkans, vaan Job Dragtsma ja hänellä oli päällään TPS:n tuulitakki!
Laitalinkki

Poissa Poissa


Vastaus #828 : 27.01.2016 klo 00:23:57

Eilen näin unta, että Shefki Kuqi valittiin Palloliiton puheenjohtajaksi. Jotain muutakin hassuttelua uneen liittyi, mutta detaljit päässeet jo unohtumaan. Ainakin Shefkin valinta tuli täytenä pommina kaikille, ja mahtoikohan olla edes ehdollakaan? Ehdokaslistan ulkopuolelta kai valittiin.
MiestenK

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Espoolaisseurat ja suomalaiset ulkomailla


Vastaus #829 : 06.02.2016 klo 11:54:13

Olin Töölössä ja menossa Alepaan, mutta se oli kiinni, vaikka kello oli vasta 20. Lasse Lehtinen tuli samanaikaisesti ovelle ja sanoi, että hän tietää lähellä olevan Siwan, joka on takuulla auki.

Menimme Kisahalliin ja siellä kellariin, missä tämä Siwa tosiaan oli. Siitä kävelimme Bollikselle ja pysähdyimme katsomaan Interin treenejä. Muutkin liigajoukkueet olivat kentällä, he tosin voimistelutyyppisissä muodostelmissa. ???
Acquiesce

Poissa Poissa


Vastaus #830 : 08.02.2016 klo 09:44:16

Viime yönä kävi ilmi, että Klubi hankkii Nemanja Vidicin :D
omp

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Banadol Bore 500mg


Vastaus #831 : 14.03.2016 klo 19:11:54

Klubi jommankumman eurokilpailun lohkovaiheessa, vastassa Man City vieraissa.
Klubi aloitti hyvin ja meni 0-1 johtoon, mutta City painoi 3 maalia ja näytti jo varmalta voittajalta.
Loppuhetkillä Klubi kavensi ja hetikohta sen jälkeen sai pilkun, mutta paluun tehnyt Alexander Ring ampui yksitoistametrisen niin reilusti vasemmalta ohi, että tv-kamerat kuvasivat Man Cityn valmentajana toimineen Ricky Gervais-lookaliken naurua pilkun jälkeen.

Pilkka kääntyi kuitenkin omaan nilkkaan, kun viimeisellä minuutilla joku epätoivoinen Klubin omalta alueelta lähtenyt purkupallo/keskitys pomppi City-pelaajien kautta maaliverkkoon. 3-3 jäi lopputulokseksi.
Sinettäj kaakkoissyvänne

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Durden klo 01.15.45


Vastaus #832 : 28.03.2016 klo 23:45:37

Viime viikolla: Hull City ja myöskin West Ham olivat vajonneet samalle tasolle Walsallin kanssa. Huom! Ehdottomasti Walsall ei ollut noussut! Mie pelasin Hullissa ja samassa joukkueessa pelasi myös tähtihankinta Pogba. Hullin kakkospaita oli jostakin syystä valko- ja vaaleansiniraitainen, no okei, se voisi periaatteessa olla viime aikoina nähtyjen kakkos- ja kolmospaidan yhdistelmä.

Matsissa Walsallia vastaan tuli tilanne, jossa vihollinen sai vaparin aika läheltä boksin rajaa. Väsky, oli muistaakseni vähän Andy Goramin oloinen, ilmoitti sitten, että tuo jätkä vetää aina maata pitkin, nyt laitetaan muuriin vain kaksi miestä blokkaamaan puolen maalin sektori ja väsky itse pitää sitten toisen puolen. Boksissa ei sitten ollut ketään muita kuin kahden miehen muuri, ei yhtään walsallilaista.

Laukaus lähti maanuoliaisena ja väsky yritti jalkatorjuntaa, mutta pallo lipsahti nilkan tai päkiän vierestä maaliin.

West Hamiä vastaan pelatusta matsista en muista mitään, ehkis se oli se, missä selvisi, että Pogba pelaa samassa joukkueessa. Jostain syystä myös se oli oleellinen Walsall-matsin lisäksi.

Joskus helmikuussa: oli jokin joukkue, en edes oikein muista, mikä. Siinä kummiskin pelasi Varane, saattoi pelata muullakin paikalla kuin topparina. Lisäksi se ei ollut yhtään Varanen näköinen, mutta ihan varmasti oli kumminkin sama mies. Kaikilla joukkueen jäsenillä oli röyhyisät vuorikiipeilijä-parrat, harmaat kaivosmies-paidat, pussihousut, villasukat ja alppijääkäri-kengät.

Eilen torkahdin autossa istuessa ja havaitsin, että Barçan hyökkäyspää on nykyään Messi, Neymar ja joku Johannes. Huomatkaa, että unimaailmassakin osataan tarkasti korvata juuri kaikkein kunttaisimman ja vastenmielisimmän oloinen janari.

Toisen puoliajan puhutuin tilanne oli RoPS:in tolpasta maaliviivalle kimmonnut laukaus, joka olisi Ylen studion mukaan hyväksytty maaliviivateknologialla maaliksi. Lisämaaleja ei kuitenkaan nähty, ja ottelu päättyikin 2-0-lukemiin.

No, kaipa tämä on kumminkin OK, koska matsi olisi aika varmasti päättynyt sitten kumminkin 2-1.

Pilkka kääntyi kuitenkin omaan nilkkaan, kun viimeisellä minuutilla joku epätoivoinen Klubin omalta alueelta lähtenyt purkupallo/keskitys pomppi City-pelaajien kautta maaliverkkoon. 3-3 jäi lopputulokseksi.

Hähää, ei olisi niidenkään kannattanut keulia sheikkirahoilla. Tosin pitäisi varmaan tietää, miten kävi tuplamatsin toisessa osassa.
zömps

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tottenham Hotspur F.C., Helsingin Jalkapalloklubi


Vastaus #833 : 08.04.2016 klo 09:35:14

Erikoisten unien yö takana taas ja futis mukana.
Tiesin että HJK pelaa Torinossa harjoitusottelun Juventusta vastaan ja ajattelin katsoa ottelun televisiosta. Vaan kas kummaa ja yhtäkkiä olinkin Torinossa paikan päällä. Stadion oli vähintäänkin erikoinen, kentän toisella sivustalla noin 20.000 meluavaa Juve-fania ja toisella puolella yksi puistonpenkki, josta yksin kannatin klubia. Klubi yllätti melko nopealla avausmaalilla ja olinkin jo kentällä onnittelemassa pelaajia, heittämässä femmoja Odun kanssa. Sitten palasin paikalleni ja olin ihan paskana kun luin että koko forkka vihaa minua, koska klubille tulee kuulemma suuret sakot fanien pitch invasionista..
nptuomin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, ManU, Argentiina, PeU-Basket, PuMu


Vastaus #834 : 13.05.2016 klo 14:18:32

2 unta.

Eilen olin Latviassa. Tutustuin paikallisiin harjoitusolosuhteisiin. Minut vietiin paikalliseen jalkapallohalliin. Oikeastaan se halli oli katettu uimaranta. Toisella puolella oli massiivinen betonikatsomo ja toisella puolella halli ulottui vesirajan kosteammalle puolelle. Alusta oli sellaista hiekkaa mitä nyt hiekkarannoilla on. Lisäksi hiekkaranta luonnollisestikin vietti veden suuntaan. Harjoitelkaapa sitten jalkapalloa sellaisissa olosuhteissa.

Tänään (viime yönä) oli stadikalla ottelu HJK-RoPS. Tilanne 0-0, mutta RoPS painosti. Lopputulos jäi avoimeksi. Minä kuuluin johonkin porukkaan, joka valitsi seuraavan tv-ottelun. Valinta kohdistui KuPSin kotipeliin.

Edit. Tämä oli 2000:s kirjoitus foorumille.
« Viimeksi muokattu: 14.05.2016 klo 15:12:27 kirjoittanut nptuomin »
valkopäämerilutka
Vastaus #835 : 09.06.2016 klo 14:33:46

Viimeaikoina on tullut nähtyä paljon jalkapalloaiheisia unia, mutta viimeöinen on ylivoimaisesti paras.

Unessa olin luultavasti Rovaniemen uimahallissa. Istuin oman kaappini edessä, ja yhtäkkiä Juha Malinen kävelee ohi kohti lähellä sijaitsevaa röökikoppia. Vaihdan uimahousut jalkaan ja olen lähdössä kohti suihkuja, kunnes Malinen yhtäkkiä raottaa röökikopin ovea ja huikkaa mua nimeltä ja pyytää tulemaan luokseen. Malinen oli löytänyt twitter profiilini, ja oli huomannut että As Roma seuraa minua, joten hän oli jotenkin tehnyt sellaisen johtopäätöksen että olen siirtymässä Roomaan pitkällä sopimuksella. Koitin unessa kovasti selittää että en ole pelannut jalkapalloa useisiin vuosiin, mutta Malinen vain vaati lisätietoja tuosta Rooman diilistä. Lopulta olin jo hermostumassa Malisen jankkaukseen, kunnes hän yhtäkkiä sanoi että rops haluaa minut ykköskärjekseen, ja että Paul Pogba on tulossa kymppipaikalle jakamaan minulle syöttöjä. Sanoin kylmän viileästi Maliselle että otan twitterissä yhteyttä jos kiinnostaa, ja lähdin saunomaan.
Hodari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rahattomat perinneseurat


Vastaus #836 : 16.06.2016 klo 20:58:14

Viime yönä Irlanti pelasi kisojen pudotuspelimatsia, ja oli tappiolla kun Martin O'Neill vaihtoi itsensä kentälle. Härkönen ihmetteli isoon ääneen, että olihan hän pelaajana loistava, mutta niistä ajoista on jo 30 vuotta aikaa. Harmi etten muista vastustajaa tai lopputulosta, mutta O'Neill pelasi kuitenkin hyvin Ylos
Zazar

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dreams can't be buy


Vastaus #837 : 18.06.2016 klo 14:48:57

Lahen Pojat JS pelaili viime yönä Veikkausliigassa. Heidän koti- ja vieraspeliasunsa olivat mustat, mistä FC Lahti ei oikein pitänyt. En itse ymmärtänyt mistä tuohtumus johtui, semminkin kun joukkueet eivät edes pelanneet samalla kentällä.
Arkon

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Wengerin Arsenal, AC Oulu


Vastaus #838 : 26.06.2016 klo 13:56:17

Viime yönä olin reissussa nimettömäksi jääneessä suomalaisessa kaupungissa, jossa muutaman sadan neliömetrin kokoisella alueella seisoi kolme valtavankokoista stadionia, joilla kaikilla pelattiin samaan aikaan futista. Menin katsomaan yhtä matseista. Portilla tehtiin perusteellinen ruumiintarkastus, jonka aikana järjestäjät vittuilivat jonottaville ihmisille, jotka käyttäytyivät kuin baarijonossa, osa tapellen keskenään ja osa oksennellen. Fyysistä lippua ei annettu, vain kahden euron sisäänpääsymaksu perittiin. Itse "stadion" muistutti sisäpuolelta lähinnä suurta festarialuetta, eli se oli tasainen, kuselta haiseva hiekkapläntti, jossa ihmiset vetivät kaljaa, kuseksivat ympäriinsä ja katsoivat ilmeisesti jossakin stadionin ulkopuolella pelattavaa jalkapallo-ottelua suurilta valotauluilta.

Paikan päällä ostin tuopin olutta ja katsoin peliä pöydän ääressä muutaman paikallisen kannattajan kanssa. Ottelu päättyi kotijoukkueen 2-0-voittoon, mikä kuuleman mukaan oli hirvittävä katastrofi, ala-arvoinen esitys, häpeä, kulli poikki joka pelaajalta jne. Kävimme siinä yhteydessä myös syväanalyysin jostakin modernista klassikko-ottelusta, jossa pelanneita joukkueita en muistanut, mutta joka oli niin ikään päättynyt 2-0 ja jossa ainakin joku islantilainen pelaaja oli iskenyt maalin huikealla kaukolaukauksella. Ilmeisesti kotikannattajat olivat käärmeissään siitä, että heidän joukkueensa pelitapa oli liian perinteistä ja yksipuolista jalkapalloa modernin seksifutiksen sijaan, eikä mikään vähämaalinen voitto missään nimessä tyydyttänyt tätä vaativaa porukkaa. Join koko ottelun ajan samaa olutta, joka loppua kohden oli lämmintä ja kitkerää, ja lähtiessäni huomasin merkinnän, että siinä oli vain 0,5% alkoholia. Pääsin "stadionilta" ulos vain vaivoin kompuroiden maassa makaavien, alkoholin ja tappelemisen uuvuttamien jalkapallon ystävien ylitse.

Myöhemmin jäin vielä notkumaan toisen stadionin liepeille, ja siellä eräs ensimmäisestä matsista tuttu kannattajantapainen yritti kerjätä minulta rahaa kaljaan. Ketään ei muutenkaan tuntunut tällä stadionilla jalkapallo kiinnostavan, vaan jokainen halusi vain ryypätä. Lopuksi päätin lähteä potkimaan palloa vieressä olevalle hiekkakentälle, jossa oli menossa joku junnujen harjoituspeli, mutta se ei lopulta onnistunut, koska pallossa ei ollut ilmaa.
Sinettäj kaakkoissyvänne

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Durden klo 01.15.45


Vastaus #839 : 02.07.2016 klo 14:42:50

Oulun Välivainiolla oli kauppa semmoisessa paikassa, missä ei oikeasti ole kauppaa. Menin kauppaan ja siellä oli muutamia RoPSin pelaajia, ainaskin Japi, Saksela, Kalermo ja joku neljäs ostamassa eväitä. Ostivat ainaskin hedelmiä. Olivat tulossa joltakin pelireissulta ja menossa Lappiin päin.

Seuraavan matsin oli tarkoitus olla jossakin, ei välttämättä senkään Rovaniemellä.

Sitten olin Rovaniemen Konttisen kentällä pelaamassa futista joidenkin lasten kanssa. Peli piti lopettaa, kun viereisestä asuintalosta tuli valituksia, että möykkäämme liian kovaäänisesti. Siis se valkoinen talo, missä ennen oli Paavo Väyrysen kämppä.

Lopuksi juttelin lasten kanssa siitä, miten nykyään pelataan konkkaa ja miikkaa. Molemmat ovat rankkarikisa-pelejä.

Viime yönä olin reissussa nimettömäksi jääneessä suomalaisessa kaupungissa, jossa muutaman sadan neliömetrin kokoisella alueella seisoi kolme valtavankokoista stadionia, joilla kaikilla pelattiin samaan aikaan futista.

Rovaniemellä oli aikoinaan hyvin lähekkäin Keskuskenttä ja Lapinaukea, mutta ei sentään taida löytyä kolmatta pelipaikkaa.
ihimine

Poissa Poissa


Vastaus #840 : 03.07.2016 klo 10:42:55

Näin unen, jossa matkustin bussissa, johon tuli joku jalkapallojoukkuekin. Siinä oli mukana Lukas Hradecky junnuna. Joukkueen mukana oli myös joku pikkupoika, joka paljastui Luken pikkuveljeksi. Minä sitten häneltä kysymään, että oletko sinä sellainen joukkueeen... niin poika innokkaasti itse sanoi että maskotti!

Muutapa en unesta muistakaan.
Ia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, PeKa, Çaykur Rizespor


Vastaus #841 : 05.07.2016 klo 10:36:20

Ou jees! Suomi pelasi Turkkia vastaan MM-karsintaa vieraissa. Peli oli loppumassa 0-0, ja joku turkkilainen otti pallon haltuun kädellä omassa boksissa. Tästä pallo kimposi vielä pelaajan polveen ja siitä uudelleen käteen, jolloin tuomari vihelsi pilkun. Joku suomalainen kuitenkin tyri pilkun ampumalla ohi.

Lisäajalla Suomi sai kuitenkin kulman, josta saatiin laukaus. Turkin maalivahti torjui, mutta joku suomalainen pisti karat sisään. Aloituspotkun jälkeen peli vihellettiin heti poikki, ja Suomi voitti siis Turkin vieraissa 1-0. Hieno uni!
OHTO

Poissa Poissa


Vastaus #842 : 09.07.2016 klo 17:15:06

Näin unta jossa Portugalilla aloitti kärjessä Nuno Gomes ja Joao Pinto Ronaldon aloittaessa tutulla paikallaan laidalla. Näitä jätkiä oli pidetty tähän saakka vaihtopenkillä "piilossa" vain odottamassa milloin heidät päästetään vapaaksi. Pintohan taisi jossain pelissä vilahtaa. On varmaankin apuvalmentajana joukkueessa. Siitä kai tämä uni sai alkunsa. :D
Maduduwinini

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK Helsinki


Vastaus #843 : 10.07.2016 klo 10:23:01

Näin unta, jossa olimme Klubipäädyn väen kanssa olleet risteilyllä, josta piti mennä matsiin. Soihdut ja savut olivat kovassa käytössä satamassa. Heräsin sitten tietenkin ennen ottelua. >:(
Suomari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: OPS


Vastaus #844 : 10.07.2016 klo 13:17:04

Näin kamalaa painajaista, jossa YLEn EM-finaalistudiossa oli asiantuntijana Esko Seppänen.  Esko puhui hetken aikaa Saksasta, jonka jälkeen zoomattiin kauemmas ja näytettiin että studioisäntänä on Aleksi Valavuori. Huusin unessa "EI EI EI" ja aloin nakkaamaan telkkaria ikkunasta. Pitää varmaan laittaa omalta osalta Valavuori-topic bänniin :(
Litranen

Poissa Poissa


Vastaus #845 : 10.07.2016 klo 14:22:48

Näin unta siitä kun Seksi-Giroud voitti EM-kultaa, mutta muut Ranskan pelaajat jätettiin tylysti mitaleitta. Palkintojenjaon jälkeen Giroud astui helikopteriin Stade de Francen keskiympyrässä yhdessä kavereidensa Platinin ja Blatterin kanssa ja lensi pois ihmisten hurratessa. Mitä tästä nyt pitäisi ajatella? Ns. koko lahalla Giroud'n maalia finaalissa ???
Sinettäj kaakkoissyvänne

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Durden klo 01.15.45


Vastaus #846 : 03.08.2016 klo 13:01:09

Mie näin viime yönä unessa Rovaniemen örinä-Keijon, siis sen toimittajan lehdistötilaisuuksista, tiijätte jos tiijätte. Se oli muistaakseni nuori, lyhyehkö mies, oli vieläpä aasialainen. Sillä oli semmoiset hempulit nuorten aasialaisten teiniviikset.

Joka tapauksessa ääni ja yleinen habitus eivät mitenkään sopineet yhteen.
Maneesi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kiffen


Vastaus #847 : 14.08.2016 klo 16:47:24

Nyt oli itselläni melkoista settiä. Olin Oulussa ja jonkun koulun pihassa oli käynnissä joku OPS:n tapahtuma... Siellä sitten pyörin ja höpötin jonkun johtoportaaseen kuuluvan hemmon kanssa. Ikään kuin tässä ei olisi vielä tarpeeksi, kysäisin tuolta hepulta, että missäs Miiga on, ja kuin tilauksesta itse verisuonikirurgi saapui paikalle. :D Kättelimme ja juttelimme niitä näitä. Vaikutti yllättäen oikein mukavalta mieheltä. Lopuksi pyysin vielä nimmarin johonkin paikalta nappaamaani esitteeseen. Tuoppi

Hämmentävää. Mainittakoon, että en ole koskaan edes käynyt Oulussa. ???
Grohl

Poissa Poissa


Vastaus #848 : 19.08.2016 klo 06:31:50

Oltiin viime yönä jollain viiden hengen porukalla jossain isossa kämpässä viettämässä iltaa. Sebastian Sorsa sai puhelun, että Okkosen Antti on kohta pihassa ja on ottanu jonkun itseltään näyttävän nuoren jampan mukaan ja meinaa antaa pataan tälle ja meille.

Antti tuli pihaan ja hirmu väijytys ikkunoista ja mm. rautalapioo meillä käsissä Anttia varten. Joku löi tätä nuorta jamppaa lapiolla vahingossa, kun Antti oli ovelasti vaihtanut sukat niiltä keskenään, eli eihän niitä voinu erottaa toisistaan. Sen jälkeen joku tajus tilanteen ja paino Antin käden lapiolla aivan paskaks.

Tilanne ja uni loppu siihen kun Sorsa ja Okkonen löi kivet (tottakai murtuneella kädellä) ja homma oli sovittu.
quiquilija

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Suomi


Vastaus #849 : 21.10.2016 klo 12:54:15

Näin tällä viikolla sellaisen unen, jossa FF2 oli tulevaisuudessa, 10-15 vuoden päästä, muuttunut eräänlaiseksi virtuaaliseksi tilaksi. Tilassa pystyi mm. koskettamaan kuvatopiceihin linkitettyjä esineitä. Nostin unessa jonkinlaisen työkalun, kuokan, vääntöraudan tms. ja aloin nauraa, kuten myös muut virtuaalitilassa olevat. :D Eli unessa tapahtui hieman samanlainen asia, kuin Tanssivan Sipulin leuanvetotangon kanssa. :D Ylos

 
Sivuja: 1 ... 33 [34] 35 ... 49
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa