FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 13:23:53 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 34 [35] 36 ... 49
 
Kirjoittaja Aihe: Jalkapallounet!  (Luettu 152927 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
alex97

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Olympiakos, FC Lahti


Vastaus #850 : 22.10.2016 klo 20:56:23

Olin jossain rantabaarityyppisessä baarissa kesällä Lahdessa ja näin Mario Götzen istumassa pöydässä. Menin sen luokse istumaan ja Götze voivotteli kuinka sen kausi oli mennyt Bayern Munchenissa huonosti eikä ollut saanut tarpeeksi peliaikaa :D
kustaa vaasa

Poissa Poissa


Vastaus #851 : 25.10.2016 klo 09:34:12

Hyi hittto mikä uni! Uneeni nimittäin ilmestyivät sellaiset veljekset, jotka eivät ole uniini tervetulleita, nimittäin Alajan Pertti ja Erkki!!! Vieläkin puistattaa tuo uni.

Unessa olin ostamassa taloa ja talon esittelijäksi tuli Alajan Pertti! Mietin että onpas jotenkin tutunnäköiken ja kieronoloinen mies. No siinä aikamme kierreltiin tiluksia katselemassa ja kaikki näytti hyvältä kunnes lopuksi käytiin katsomassa ullakolla katon kuntoa. Katto oli karseassa kunnossa täynnä pieniä reikiä. Sanoin Pertille että kattohan on läpimätä. Pertti kielsi tämän jyrkästi ja väitti että katto oli uusittu viime vuonna. En uskonut ja sanoin Pertille että perun kaupat. Tästä Pertti suuttui kovin ja sanoi että hän ei ole oikeasti Pertti vaan Erkki. Niinpä Erkki alkoi uhkailla minua ja vaati minua ostamaan talon. Sanoin että en osta. Joten Erkki soitti puhelun jollekin. Hetken päästä kun olin jo lähdössä, kaartoi paikalle jarrut vinkuen vanha mersu. Mersusta nousi ulos Pertti, joka kysyi että oliko täällä joku ongelma. Sanoin että ei suinkaan. Olen juuri lähdössä sillä talon katto on aivan paska. Pertti vastasi että joko ostat talon tai hän kertoo totuuden suomalaisesta futiksesta. Kysyin hämmentyneenä että mitä tarkoitat. Pertti vastasi röhönauraen että hän on kaikki nämä vuodet suhmuroinut ja lavastanut kaikki Veikkausliigaottelut. Lisäksi hän väitti olleensa HJK:n mestareiden liigan ja eurooppaliigan lohkovaihepaikkojen takana. Järkytyin ja olin joutumassa käsirysyyn Alajan kanssa kun uni päättyi. Loppu jäi siis arvoitukseksi.
sähköpässi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #852 : 27.10.2016 klo 17:52:35

Viime yönä katselin karsintaottelua Suomi-Venäjä. Ainoa mitä ottelusta muistan oli juoni jolla Roman Eremenko saatiin kentälle pelikiellosta huolimatta. Roma pelasi CSKA:n paita päällä salanimellä Antti Pukki :D
Sinettäj kaakkoissyvänne

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Durden klo 01.15.45


Vastaus #853 : 22.11.2016 klo 00:35:36

Tästä on jonnin verran aikaa, mutta painoin yksityiskohdat muistiin, niin voihan tämän myöhemminkin kertoa.

Meijän äiti halusi juustokuvun. Itse asiassa se halusi semmoisen setin, missä on sekä iso pyöreä kupu että nafti laatikon mallinen kupu. Mie ajattelin, että onneksi Englannin liigojen joukkueilla on myynnissä tämmöisiä mallistoja, joten ostan fanikaupasta semmoisen. Valitsin joukkueenkin.

Miulle ei oikein ole selvää, minkä joukkueen juustokupuun tuossa tuli päädyttyä, mutta olen saanut pääteltyä, että se on aika varmasti jokin näistä:

Sheffield Wednesday
Wolverhampton Wanderers
Brentford, ehkä etäisesti voisi olla myös Rotherham United
Wycombe Wanderers
AFC Wimbledon
Port Vale
Walsall
Middlesbrough
Watford

Juustokupuhommia suunnitellessani kuuntelin unessa joukkueen piisiä. Se ei kyllä varmasti kuulostanut minkään noiden joukkueen oikealta piisiltä, joten siitä ei voi päätellä jälkikäteen tarkemmin, mistä noista olisi kysymys.
MiestenK

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Espoolaisseurat ja suomalaiset ulkomailla


Vastaus #854 : 23.12.2016 klo 10:03:24

Olin HH:n kanssa katsomassa SJK - Villarrealia Leppävaaran urheilupuistossa, kun jumppapallon kokoinen musta kivimöhkäle tippuu juoksuradalle kirkkaalta taivaalta.

Peli jatkui eikä katsomossakaan syntynyt paniikkia, mutta yhtäkkiä kiviä alkoi sataa lisää ja yksi niistä murskasi vastapuolen katsomon tornin (jollaista Lepuskissa ei tosin ole).

Kirkas taivas muuttui harmaaksi ja pöly alkoi vallata ilmaa. Viimeinen tikki oli salaman isku stadionille, jolloin lähdimme juoksemaan autolle.

SJK voitti 4-2. Tuoppi
viherkenttä

Poissa Poissa


Vastaus #855 : 28.12.2016 klo 08:48:25

Valkeakosken Koskenpojat tai Pallo-Sepot (en ole varma) pelasi ottelun Turun Interiä vastaan. Ottelu pelattiin Yhdysvalloissa ja yleisöä oli niin paljon että katsomot olivat täynnä ja osa yleisöstä (minä mukaanlukien) seurasi ottelua kentän laidalla. Jollain katsojalla oli mukanaan mustaa savua ja kenttä täyttyi savusta ja ottelu jouduttiin keskeyttämään.
Sinettäj kaakkoissyvänne

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Durden klo 01.15.45


Vastaus #856 : 07.01.2017 klo 15:22:07

Manchester United pelasi Manchester Cityä vastaan ja mie olin ihan varma, että jumalauta, nyt ei kyllä United ainakaan voita, varma veto tähän matsiin on x2. City pelasi äsken niin hyvin West Hamiäkin vastaan. Saattoi kumminkin käydä niin, että United johti ihan lähellä loppua.

Valkeakosken Koskenpojat tai Pallo-Sepot (en ole varma) pelasi ottelun Turun Interiä vastaan. Ottelu pelattiin Yhdysvalloissa ja yleisöä oli niin paljon että katsomot olivat täynnä ja osa yleisöstä (minä mukaanlukien) seurasi ottelua kentän laidalla.

Tuossahan saattoi sitten olla tekeillä suomifutiksen kaikkien aikojen AM-ennätys. Kyseessä varmaankin oli semmoinen amerikkalainen monikäyttöstadion, mikä vetää aivan McVitusti porukkaa.
Pallo_Jalassa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rma, barca, juve, arsu, manu, chelsea, city...


Vastaus #857 : 11.01.2017 klo 13:41:41

Toissa yönä Suomi pelasi arvokisojen finaalissa. Kyseessä ei ollut EM- tai MM-kisat vaan joku cup-tyylinen kilpailu jonka finaaliin Suomi oli sensaatiomaisesti päässyt. Vastaan asettui Pohjois-Irlanti.

En muista Suomen kokonpanoa tarkalleen, mutta Sebastian Sorsaa haastateltiin ennen peliä. Seba totesi Suomen lähtevän altavastaajana ylivoimaista vastustajaa vastaan. Ottelussa Seba taisi kuitenkin olla vaihdossa. Kentällä en häntä muista nähneeni.
Itse pelasin maalivahtina. Oikeana laitapuolustajana oli ala-asteen luokkakaverini ja vanha pakkiparini kortteliliigasta. Ihmettelin kyllä miksi hän pelaa leftin mailalla vaikka on rightin pelaaja. Jälkeenpäin lähinnä ihmettelen mitä helvettiä hän kendomailalla edes siellä teki.
Onneksi kärjessä sentään oli Teemu Pukki.

Itse ottelussa Suomella oli vain yksi taktiikka. Maalivahti (siis minä) avasi pitkällä avauksella P-Irlannin toppareiden taakse suoraan Teemu Pukille. Ensimmäisen yrityksen avustava liputtaa kuitenkin paitsioksi. Sitä seuraavasta tilanteesta P-Irlanti vetää kuitenkin pallon vain yli Suomen päädystä ja päästään yrittämään samaa kuviota uudelleen.
Laitan pallon nopeasti liikkeelle. P-Irlannin pelaajat protestoivat, aivan aiheesta, että maalipotku annettiin liikkuvaan palloon. Tuomari ei tätä kuitenkaan reagoi. Maalipotku lentää suoraan Pukille. Avustavan lippu pysyy alhaalla. Teemu Pukilta loistava teemupukkimainen haltuunotto. Pieni siirto sivulle oikealla jalalla ja loistava sijoitus maalivahdin ohi takanurkkaan.

Se tunne maalin jälkeen oli jotain aivan uskomatonta. Tuulettelin pitkään polvillaan maalillani pohjoiskaarteen mylviessä taustalla. Sitten juoksin keskiympyrään juhlimaan muiden pelaajien kanssa. Heitettiin kaikkien kanssa yläfemmoja ja halailtiin. Maalihulinoista ei meinannut tulla millään loppua.

Sit mä heräsin. Onneksi. Sillä todennäköisesti ajassa 90+4 olisi tullut jostain kulmapotkun jälkitilanteesta tasoitus omalla maalilla tai jotain vastaavaa. Ja viimeistään pilkuilla sitten olisi hävitty.
Edmundo

Paikalla Paikalla


Vastaus #858 : 11.01.2017 klo 17:15:17

Olin Rion olympialaisissa haastattelemassa futaajia toimittajakollegani Ronaldinhon kanssa sillan alla, kun naamioituneet miehet hyökkäsivät kimppuumme ja ryöstivät lompakot ja kännykät. Olivat tosin oikein kohteliaita ja toivottivat meidän iloisesti tervetulleiksi Rioon.
Glamour Tits

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #859 : 12.01.2017 klo 02:25:25

Simo Valakari kehuskeli unessani olevansa erinomaisen hyvä tekemään sushia.
giro12

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat


Vastaus #860 : 12.01.2017 klo 09:20:42

Vaimoni näki unta viikko sitten, missä Arsenal pelasi Suomen maajoukkuetta vastaan. Minä olin unessa vittuuntunut, vaikka Suomi voitti, koska oma mieshuoraus-joukkue pelasi niin huonosti.

Luulen unen enteilleen Riven suomipalloa.
Demian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bauhaus


Vastaus #861 : 14.01.2017 klo 11:10:31

Viime yönä opin, että Mikael Soisalo on perhetuttuni kun hän tuli äitinsä ja viiden bokserin kanssa käymään mökillämme.
« Viimeksi muokattu: 14.01.2017 klo 18:34:02 kirjoittanut Demian »
Zdravko Zdravkov

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ZZ on edelleen top


Vastaus #862 : 24.01.2017 klo 09:18:58

Viime yönä tuli pelattua Suomi-Italia -karsintamatsi jossain pienehköllä turkulaisella tekonurmella. Luke yritti pelata aikaa antamalla pallon valua mahdollisimman pitkälle ennen haltuunottoa jo 0-0 -tilanteessa ekalla puoliajalla, mutta liukas pallo viivan tuntumassa meni sitten syliin otettaessa haarojen välistä maaliin ja Italia siirtyi 0-1 johtoon. Luken lisäksi joukkueessa ei ollut tunnistettavia pelaajia, mutta minut otettiin katsomosta kentälle Carles Puyolin näköisen Arajuuren tilalle toppariksi. Jostain syystä nousin kuitenkin hanakasti laidalla ja sain tuikattua löysän pallon boksiin ohi vastaan tulleiden Italian veskarin ja topparin välistä, josta Hulk (se futari, ei supersankari) Suomen paita päällään sai tasoitettua tilanteen numeroiksi 1-1. Puoliajalla jouduin kuitenkin tiskaamaan porukan vesipulloja enkä kuullut pukukoppipuheita, mutta muistan olleeni huolissani Luken jaksamisesta emämunauksen jälkeen. Toista puoliaikaa en ehtinyt näkemään, mut ihan hyvä fiilis jäi tuosta syötöstä!
Nafqbet

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC PaSa ikuisesti, Huuhkajat


Vastaus #863 : 22.03.2017 klo 23:09:05

En muista tarkkaan viime öistä untani, mutta olin unessani Pohjoiskaarteessa katsomassa Huuhkajien peliä. Noh, olin tupakavereideni mukaan yöllä huutanut "MAALII!!" ja hakannut kädellä kaapin seinää, mihin koko tupa oli tietysti herännyt. :D
laitinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Altavastaajien Palloseura


Vastaus #864 : 23.03.2017 klo 00:59:52

Toissayönä näin unta, että lapsuuteni lähiön, kaupungin keskustaan yhdistävän sillan maisemanäkymään oli tullut jotain uutta: tehtaan piipun ja suuren digitaalikellon ohessa näin nyt nousevan Camp Noun maisemassa.

Täytyy tarkistaa asia, kun käyn ensi kuussa taas kotona.
Vanha Puusilmä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC StPauli, munaravi, Paltsarit


Vastaus #865 : 23.03.2017 klo 08:28:46

Kai tämäkin jalkapallouneksi lasketaan, kun unen jälkimmäisessä osassa olin osallistumassa johonkin höntsäpeliin sellaisessa joukkueessa, joka puki päälleen sekalaisen kokoelman wanhoja Paulin pelipaitoja. Pelaajat hakivat ne kentän laidalta, marssivat takaisin pukukoppiin. Katselin irvokasta kokoelmaa todella käytetyn näköisiä ja haalistuneita ruskeavalkoisia riepuja. Olin varannut etukäteen itselleni jo siihen sivuun pienimmän paidan laarista johtuen ruumiinrakenteestani verrattuna keskimääräiseen höntsääjään - ero on suuri. Eikös vaan tiimissämme ollut toinen hoikka mutta minua noin 20 cm pidempi mies mennyt ottamaan tämän paidan. Kommentoin sen ulottuvan häntä ehkä napaan, mutta tuntui silti kelpaavan. Löysin toisen suht sopivan paidan vielä laarista.
Herätys.
Maduduwinini

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK Helsinki


Vastaus #866 : 23.03.2017 klo 12:07:58

Näin unta Stadin derbystä. Valitettavasti heräsin juuri, kun pelaajat olivat tulossa kentälle.
Demian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bauhaus


Vastaus #867 : 23.03.2017 klo 12:28:25

Noin viikko sitten tanssin valssia aivan saatanan pitkän Thomas Dähnen kanssa ???
viherkenttä

Poissa Poissa


Vastaus #868 : 25.03.2017 klo 07:54:54

Näin unta, että olin kioskilla tekemässä veikkausta. Valitsin kohteita kun näin näyn että pelaa kotijoukkueen voittoa (kotijoukkue ehkä Cardiff) Newcastlea vastaan siten että Newcastle saa maalin eteen. Samalla kun olin merkitsemässä kohteeseen merkkiä 1 kioskin pöytä täyttyi kultaharkoista.
MiestenK

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Espoolaisseurat ja suomalaiset ulkomailla


Vastaus #869 : 25.03.2017 klo 12:30:39

Pyry Hannola debytoi unessani Barcassa.
Mientras Tanto

Poissa Poissa


Vastaus #870 : 25.03.2017 klo 12:34:48

Viikolla näin unta, että Auge osallistui "Pomo piilossa" -sarjaan. Mies maskeerattiin siinä ja antoi kommenttinsa, että nimenä pitää Tommin, koska "se on niin hyvä etunimi". Kautonen jostain syystä meni vielä FC Lahen toimistolle, jossa ensimmäinen vastaantulija tokaisi "Moro, mitä Auge?" ja uni päättyi siihen ???
smiba

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: fucking guy


Vastaus #871 : 28.03.2017 klo 14:15:35

Viime yönä Huuhkajat pelasi San Marinoa vastaan ja puolustus vuoti kuin seula, sillä peli oli 5-5. Onneksi hetken seuraamisen jälkeen löysin itseni kentältä ja pääsin kuromaan eroa Suomen hyväksi kahdella komealla maalilla. Lopussa vielä tein kädelläkin yhden "kostoksi", eli heitin pallon puolesta kentästä verkkoon, koska ilmeisesti sanmarinolaiset olivat tehneet yhden vastaavan, mutta maalin kohtalo jäi epäselväksi ottelun luonteen muuttuessa samalla hetkellä höntsämäiseksi.
nptuomin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, ManU, Argentiina, PeU-Basket, PuMu


Vs:
Vastaus #872 : 30.03.2017 klo 12:31:19

Koulun liikuntatunti. Liikunnanopettaja tai mikälie sijainen oli virkaintoinen, mutta epäpätevä nainen. Jostain syystä kuitenkin pelattiin jalkapalloa. Jako suoritettiin enkä minä edes  ollut niiden kentälle mahtuvan 22 pelaajan joukossa vaan vaihtopenkki kutsui. Vaihdot eivät toimineet, joten en päässyt missään vaiheessa kentälle. Jouduin kuitenkin ulosajetuksi vaihtopenkiltä ja myös koko liikuntatunnilta. Kävellesäni kohti urheilukentän porttia, huutelin erotuomari-opettajalle rivouksia.
Shlomo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS & Spurs


Vastaus #873 : 04.04.2017 klo 13:16:51

Paskojen maiden MM-kisat- tyylinen maajoukkueturnaus oli meneillään ja minut oli ostettu kesken turnauksen pelaamaan jonkun kuvitteellisen Afrikan maan joukkueeseen. Turnauspaikkana oli Kuopio-halli. Debyyttipelissäni vastassa oli Suomi ja ennen peliä tapasin kavereitani jotka tulivat kannattamaan Suomea. Heillä ei ollut aavistustakaan, että tulen pelaamaan Suomea vastaan, enkä kertonut, koska halusin yllättää heidät. Ottelun alkaessa kentälle kävellessäni Suomen kannattajat ja pelaajat tunnistivat minut ja sain kuulla maanpetturi-huuteluja, mikä oli juuri haluamani reaktio. Dominoin meidän voittoon päättynyttä peliä keskikentällä rakennellen monta maalia. Pelin jälkeen oli loistava fiilis kun olin uudessa kotimaassani juhlittu sankari ja suomalaiset olivat ihmeissään. Harmi vaan että uni ei jatkunut tuon pidemmälle, olisi ollut mahtavaa mennä päätyyn asti ja herätä paskojen maiden maailmanmestarina.
tactico

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Certified Ground Masters


Vastaus #874 : 12.04.2017 klo 09:49:06

Näin viime yönä unta, että olin haastattelemassa Tim Väyrystä ULKOMAILLA. Paikka saattoi olla Rostock, mutta saattoi se olla joku muukin. Haastattelu suoritettiin paikallisessa ostoskeskuksessa. Harmikseni olin unohtanut ottaa oikeat työvälineet mukaan, joten käytimme jotain paskaa äänitysappia puhelimestani. Haastattelu meni kuitenkin hyvin ja Tim uskoutui minulle jostain jota ei ollut kertonut kenellekään muulle, mutta nyt en kuollaksenikaan enää muista mistä oli kysymys. Joka tapauksessa kemiamme natsasivat Timin kanssa niin hyvin, että ystävystyimme sosiaalisessa mediassa heti paikan päällä.

 
Sivuja: 1 ... 34 [35] 36 ... 49
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa