FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 23:04:26 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 37 [38] 39 ... 49
 
Kirjoittaja Aihe: Jalkapallounet!  (Luettu 152915 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kärsä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jorma Vullin kuoleva made


Vastaus #925 : 27.12.2017 klo 19:43:39

Itselläni on sängyn vieressä sellainen suunnilleen sängyn korkeudella oleva yöpöytä, täynnä jotain roinaa tietysti aina. Pariinkin otteeseen olen nähnyt unta siitä, että olen kentällä hektisessä tilanteessa täydessä vauhdissa ottamassa palloa pois vastustajalta kunnon liukutaklauksella. Olen sitten herännyt siihen, että pyyhkäisen jalalla kaikki mahdolliset roinat yöpöydältä lentoon ympäri huonetta >:(
Demian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bauhaus


Vastaus #926 : 27.12.2017 klo 21:53:36

Pidätkö yöpöytää jalkopäässä ???
Kärsä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jorma Vullin kuoleva made


Vastaus #927 : 27.12.2017 klo 22:03:30

Pidätkö yöpöytää jalkopäässä ???

Tuossa se on suunnilleen keskellä sänkyä pituussuunnassa. Kyljellään sikiöasennossa kun tuonnepäin fudasee, niin osuu just passelisti.
Zazar

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dreams can't be buy


Vastaus #928 : 13.01.2018 klo 11:52:03

Hetki sitten olin vielä katsomassa junnuseurani (5.div) Eurooppa-liigadebyyttiä kotistadikalla. Paikallinen urheilukenttä oli helposti puolillaan yleisöä ja oma näkyvyyteni oli heikko kaiken väenpaljouden takia. Silti ihan kaikki hiljenivät tuijottamaan vastustajajoukkueen astelua kentälle, mikä ei ollut ihme kun se oli suuri ja mahtava Borussia Dortmund.

No loppujen lopuksi ei ollut vaan tämä EL-vastustaja, joka pelasi keltaisissa paidoissa ja sinisissä housuissa, kostautuikin Jaroksi. Uni päättyi kentällä kun yritin purkaa alimpana miehenä palloa jonkun ison kaverin aggressiivisen prässin ohi, mutta pieleen sekin meni ja syntyi vaarallinen pallonmenetys :(
Demian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bauhaus


Vastaus #929 : 13.01.2018 klo 17:08:20

Uni päättyi kentällä kun yritin purkaa alimpana miehenä palloa jonkun ison kaverin aggressiivisen prässin ohi, mutta pieleen sekin meni ja syntyi vaarallinen pallonmenetys :(

Aina saa hävetä Alas
MiestenK

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Espoolaisseurat ja suomalaiset ulkomailla


Vastaus #930 : 14.01.2018 klo 11:55:10

Olin unessani jotenkin poikkeuksellisen paskalla jalalla pelissä. Mikään ei onnistunut, ja teki mieli lopettaa koko homma. Onneksi heräsin tuskanhiessä ennen matsin loppua, seuraava uni oli jo mieluisampi. Ylos
qCc

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kallion soijapojat


Vastaus #931 : 18.01.2018 klo 11:18:59

Shefki Kuqi esiintyi televisiossa jossain keskustelu-ohjelmassa ja panin merkille että mies turmellut naamansa kauneusleikkauksilla ja näyttää nyt aivan nuorelta Sauli Niinistöltä.
Ferraro

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Vaajakoski, Morecambe FC


Vastaus #932 : 11.02.2018 klo 15:20:44

FC Vaajakoski pelasi viime yönä Kakkosen sarjakauden avausmatsia. Pelipaikkakunta tai lopputulos ei jäänyt mieleen, mutta aamulla heräsin puolipaniikissa että ei helvetti, olen nukkunut koko yön ja kooste matsista on vieläkin tekemättä!
MiestenK

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Espoolaisseurat ja suomalaiset ulkomailla


Vastaus #933 : 19.02.2018 klo 23:46:55

Pääsin ottelun loppuhetkillä KuPS:n hyökkääjäksi ja tein maalin, mutta se hylättiin paitsiona. Alas

Taoin nyrkkejä maahan, kun pilli soi ja putoamispeikko hengitti niskaan. Jaro oli taulukossa pisteen edellä, mutta me olimme pelanneet kaksi matsia vähemmän.
Ratkaisija

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Gunners, BVB, Die Kühe


Vastaus #934 : 20.02.2018 klo 10:07:18

Jupp Heynckes oli meidän porukoilla vieraana. Olin juuri pätemässä sille jotain CL-vastustajasta ja Bayernin formista, mutta en edes muistanut ketä vastaan Bayern pelaa niin jätin sikseen.
Demian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bauhaus


Vastaus #935 : 06.03.2018 klo 14:02:09

Viime yön unessani Juho Mäkelä teki sopimuksen Klubiin :-[
13ergkamp

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Slavia Sofia


Vastaus #936 : 06.03.2018 klo 14:39:22

Marco Matrone pelasi 15min cupin puolivälierässä. Hän selitti että jalkapallo on kuin röökinpoltto, on vaikeaa lopettaa kuin seinään.
Maduduwinini

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK Helsinki


Vastaus #937 : 20.03.2018 klo 13:00:53

Näin unta missä Klubi pelasi jossain hallissa ottelun, jonka jälkeen pelaajat tulivat tuulettaen katsomon eteen, eli taidettiin voittaa. Kaljaa sai juoda katsomossa. Tuuletuksien jälkeen Uusitalo tuli kättelemään ja kysymään minulta, että haluanko nähdä pukukoppitilat. Tuli käytyä katsomassa ja tämän jälkeen siirryttyä pukukopeista vielä kerros alas, jossa oli Klubiaiheinen kirpputori. Eksyin pukukoppiin panemaan jonkun milfin kanssa ja silloin tajutessani kyseessä olevan uni heräsin.
TheJns

Poissa Poissa


Vastaus #938 : 20.03.2018 klo 17:44:48

Näin unta jossa krapulainen ja pahalta haiseva Mika Lehkosuo keräsi pohjanmaalaisella golf-kentällä niitä reiässä olevia lippukeppejä käytettäväksi kulmalippuina nuorten EM-kisoihin. Banalla oli päällä SJK:n verkkarit.
nptuomin

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: TPS, ManU, Argentiina, PeU-Basket, PuMu


Vastaus #939 : 01.04.2018 klo 11:22:27

Luin jalkapallotuloksia sanomalehdestä. Skotlannin liigassa oli Celtic voittanut vastustajansa 10-2 ja joku minulle entuudestaan tuntematon Heikkinen oli tehnyt kaksi maalia. Lopulta selvisi, että kyseisessä lehdessä oli ulotettu aamulehtimäinen sukupuolineutralointi myös urheilutuloksiin. Mistään ei voinut päätellä, mitkä tulokset olivat naisten ja mitkä miesten tuloksia. Kyseessä oli siis Celticin naisten joukkue ja Heikkinen joku nainen.
Kärsä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jorma Vullin kuoleva made


Vastaus #940 : 24.04.2018 klo 16:24:15

Viime yönä semihämmentävää settiä, meinasin jo unohtaa.

Olin katsomassa ihan eturivillä vaihtopenkin takana jotain matsia, mutta en siinä saanut millään päähäni mitä helvetin matsia olin katsomassa. Toisen joukkueen pelaajat tuli jo kentälle ja pelaajat oli kaikki jotain outoja finninaamaisia löysiä teinejä. Yksi jäi erityisesti mieleen, hän oli kuin teini-ikäinen, löysä, lihavahko, finninaamainen Bastian Schweinsteiger. Yht'äkkiä tajusin, että nämä on AS Roman pelaajia ja olen katsomassa UCL välierää Roma - Liverpool.

Harmi, että heräsin ennenkuin ehdin nähdä millaisia poolin pelaajat alitajunnassani ovat :(
Sinettäj kaakkoissyvänne

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Durden klo 01.15.45


Vastaus #941 : 04.06.2018 klo 16:11:49

Jotkin kisat olivat alkamassa. Mieluummin jotkin mystiset nuorten tai naisten kisat kuin kesäkuun Venäjän kisat. Yritin mennä joko ostamaan lippuja, kuuntelemaan ensimmäistä lehdistötilaisuutta tai päästä stadionille katsomaan ensimmäistä matsia. Paikka sijaitsi todella ison ostari- tai teollisuushallimaisen kompleksin alakerrassa ja minun piti luovia sitä kohti ylhäältäpäin rakennuksen läpi. Matkan varrella oli ainakin museo ja kenkäkauppa. Reitin varrella yritin puheillani ärsyttää mahdollisimman paljon erinäisiä ihmisiä, jotka varmaan olisivat olleet foorumikriteereillä ärsyttäviä.

Kyseessä oli siis Celticin naisten joukkue ja Heikkinen joku nainen.

Väkevä peukku tietysti suomalaisten pärjäämiselle maailmalla molempien sukupuolten sarjoissa!
Ormu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Veikkausliiga anthem


Vastaus #942 : 08.06.2018 klo 16:53:02

Viime yönä pelasin jossain hyväntekeväisyyshöntsässä samassa joukkueessa Ronaldon (sen oikean) ja Roberto Baggion kanssa. Ronaldo vaikutti hienolta mieheltä ja potkittiinkin matsissa vuorotellen kärkkäreitä ja otettiin selfieitä (???). Roberto Baggio taas oli aivan täysmulkku. Vastustajalla pelasi ainakin Pirlo ja Del Piero, joista ensin mainittua sukitin aika pahasti ja sain kortin.
Hasan Sas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #943 : 09.06.2018 klo 11:16:53

Pappa-Eremenko oli nimitetty Klubin uudeksi päävalmentajaksi kesken kauden, ja hänen ensimmäinen ottelunsa oli Suomen Cupin finaali. Toisella puoliajalla Ägä antoi Papalle potkut, koska herra oli mennyt tauolla huutelemaan kovaan ääneen toimittajille jotain täysin käsittämätöntä n**kerijuttua. Herättyäni rupesin miettimään, että onkohan kukaan valmentaja oikeasti saanut potkuja kesken ottelun.
« Viimeksi muokattu: 09.06.2018 klo 11:18:55 kirjoittanut Hasan Sas »
Latvis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MP


Vastaus #944 : 15.06.2018 klo 23:56:01

Viime yönä olin Sauli Väisäsen kanssa kiertämässä baareja jossain ulkomaisessa kaupungissa. En kyllä todellakaan tiedä miksi.
Boris kokko. Rollon ibra

Poissa Poissa


Vastaus #945 : 21.06.2018 klo 12:36:14

Itse näin unta, että Boris oli kanssani kiertämässä kaupungia ja juhlimme liigamestaruutta. Herättyäni luin, että Borre on palannut!
Glamour Tits

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #946 : 11.07.2018 klo 00:35:27

Viime yönä menin Helsinkiin eksäni kanssa katsomaan Ilves - Slavia Sofia -matsia. Ensimmäiset kolme minuuttia Ilves oli täysin alakynnessä ja jatkuvasti oli uhka tulevasta vierasmaalista. Ympärilläni veikkailtiin matsin päättyvän 0-14. Nokkelana(?) kasvoin suunnilleen puolen kentän kokoiseksi ja menin kentän päälle makaamaan. Peli jatkui muuten normaalisti, paitsi että peitin puoli kenttää, mutta puoliajalla tuomarit sanoivat että peli täytyy pelata uudestaan toisena ajankohtana.

E. Puoliajalla tilanne oli 0-0.
« Viimeksi muokattu: 11.07.2018 klo 00:40:06 kirjoittanut Glamour Tits »
Borvoo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MiKi, HJK


Vastaus #947 : 21.07.2018 klo 21:04:57

MM-kisat tulivat uniin.

Suomi oli päässy ihmeen kaupalla MM-kisoihin ja Kurpitsapää Kanerva oli vetäny kanin hatusta ja valinnun meitsin kisajoukkueeseen ja antanut kapteeninnauhan vielä käteen. Muistan ajatelleeni unessa et huikeaa luottamuksen osoitusta valita yli kolmekymppinen nykyään pelkkää Ruotsin puulaakia pelaava kehäraakki kisakoneeseen kantamaan nauhaa. Hieman jännitti.

Kisat pelattiin Talin hallin näkösessä kompleksissa, jossa toinen sivu oli leikattu auki, jotta yleisö mahtuu katsomaan. Katkarapukatsomo oli toisella sivulla. Vastassa oli ilmeisesti Meksiko.

Pelattiin 5-3-2 systeemillä, jossa itse olin keskikentän pihkatappina. Ensiminuutit meni hermostuneesti ja keskityin lähinnä roiskimaan palloa katsomoon. Jouduin rikkomaan vikkeliä meksikolaisia tämän tästä ja vartin jälkeen oli jo lappu alla. Pikkuhiljaa jännitys katosi ja pääsin peliin mukaan. Jakson lopussa pääsin tekopaikkaan kun vaparin jälkitilanteesta olin nopein irtopallossa. Valitettavasti veto kimposi tolpasta veskan selkään ja jäi pyörimään maaliviivalle, ehkä sen ylittäen. Viitoin dumarille telkkariruutia VARin merkiksi, mutta tuomari ei tajunnut alkuunkaan, että mitä se merkitsee. Tauolla mentiin maalittomassa.

Pukukopit sijaitsivat suht pitkän matkan päässä keskellä metsää ja omakotialuetta. Lähdin kulkemaan läpi leikkikenttien ja pururadan, mutta eksyin matkalla. Hädissäni juoksentelin ympäriinsä ja törmäsin Islannin jengiin. Kusimulkut eivät suostuneet kertomaan tietä kopeille. Eivät edes puhuneet englantia, mutta auttavasti ruotsia.

Lopulta pääsin kopeille, jossa Rive ja Gene henkäisivät huokauksesta, että olin lopulta löytynyt. Rive sanoi, että ehkä olisi parasta lähteä hiipimään takaisin kentälle päin sillä toinen jakso on jo käynnissä. Lähdin juoksemaan takaisin, mutta maitohappojen jyllätessä poljin paikallani. Muistan hätäilleeni, että olen ryssinyt ainutkertaisen mahdollisuuteni.

Pääsin lopulta kentälle, mutta olin niin voipunut, että jalat olivat aivan makaryyniä. En edes ehtinyt rappaamaan mehikaaneja vaikka yritin.

Sitten heräsin, enkä tiedä paljon matsi päättyi. Todennäköisesti pataan tuli sillä Meksiko vyörytti hyökkäyksiä jatkuvalla syötöllä.
quiquilija

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Suomi


Vastaus #948 : 03.08.2018 klo 19:23:35

Milloinkahan näistä painajaisista pääsee eroon? Näitä samantapaisia unia on tässä muutaman vuoden aikana tullut nähtyä useampaan kertaan. Alas

Eli viime yönä näin unta, jossa Suomen maajoukkue pelasi jotain v-kirjaimella (?) alkavaa maata vastaan. Ottelua oli käsittäneeksi/muistaakseni pelattu 85-86 minuuttia, kun Suomi meni 2-1 johtoon, vähän epäselvästä tilanteesta, mutta maaliviivateknologia tai VAR vahvisti maalin.

Tämän jälkeen joko streami tai televisiolähetys, josta ottelua seurasin, katkesi yht'äkkiä. Koko loppu-unen ajan olin epätietoisessa tilanteessa siitä, miten ko. ottelu päättyi. Herätessä sitä oli taas ahdistunut olo, kuten noina monina muina kertoina aiemminkin. :(
nptuomin

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: TPS, ManU, Argentiina, PeU-Basket, PuMu


Vastaus #949 : 07.08.2018 klo 12:58:34

Unessani joku Mestareiden liigan finaali ratkesi C. Ronaldon vapaapotkuun, jonka vastustajan veskari hörppäsi sisään. (Ottelu taisi olla ManU-Real Madrid, minkä jälkimmäinen voitti. Tämmöistä ottelua ei ole koskaan pelattu.)
« Viimeksi muokattu: 09.08.2018 klo 19:54:03 kirjoittanut nptuomin »

 
Sivuja: 1 ... 37 [38] 39 ... 49
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa