FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
21.11.2018 klo 20:15:08 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

FF2-kauppa:kauppa.ff2.fi, Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org
Sivuja: 1 ... 38 [39]

Kirjoittaja Aihe: Jalkapallounet!  (Luettu 82476 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Borvoo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MiKi, Зенит, HJK

Vastaus #950 : 21.07.2018 klo 20:04:57

MM-kisat tulivat uniin.

Suomi oli päässy ihmeen kaupalla MM-kisoihin ja Kurpitsapää Kanerva oli vetäny kanin hatusta ja valinnun meitsin kisajoukkueeseen ja antanut kapteeninnauhan vielä käteen. Muistan ajatelleeni unessa et huikeaa luottamuksen osoitusta valita yli kolmekymppinen nykyään pelkkää Ruotsin puulaakia pelaava kehäraakki kisakoneeseen kantamaan nauhaa. Hieman jännitti.

Kisat pelattiin Talin hallin näkösessä kompleksissa, jossa toinen sivu oli leikattu auki, jotta yleisö mahtuu katsomaan. Katkarapukatsomo oli toisella sivulla. Vastassa oli ilmeisesti Meksiko.

Pelattiin 5-3-2 systeemillä, jossa itse olin keskikentän pihkatappina. Ensiminuutit meni hermostuneesti ja keskityin lähinnä roiskimaan palloa katsomoon. Jouduin rikkomaan vikkeliä meksikolaisia tämän tästä ja vartin jälkeen oli jo lappu alla. Pikkuhiljaa jännitys katosi ja pääsin peliin mukaan. Jakson lopussa pääsin tekopaikkaan kun vaparin jälkitilanteesta olin nopein irtopallossa. Valitettavasti veto kimposi tolpasta veskan selkään ja jäi pyörimään maaliviivalle, ehkä sen ylittäen. Viitoin dumarille telkkariruutia VARin merkiksi, mutta tuomari ei tajunnut alkuunkaan, että mitä se merkitsee. Tauolla mentiin maalittomassa.

Pukukopit sijaitsivat suht pitkän matkan päässä keskellä metsää ja omakotialuetta. Lähdin kulkemaan läpi leikkikenttien ja pururadan, mutta eksyin matkalla. Hädissäni juoksentelin ympäriinsä ja törmäsin Islannin jengiin. Kusimulkut eivät suostuneet kertomaan tietä kopeille. Eivät edes puhuneet englantia, mutta auttavasti ruotsia.

Lopulta pääsin kopeille, jossa Rive ja Gene henkäisivät huokauksesta, että olin lopulta löytynyt. Rive sanoi, että ehkä olisi parasta lähteä hiipimään takaisin kentälle päin sillä toinen jakso on jo käynnissä. Lähdin juoksemaan takaisin, mutta maitohappojen jyllätessä poljin paikallani. Muistan hätäilleeni, että olen ryssinyt ainutkertaisen mahdollisuuteni.

Pääsin lopulta kentälle, mutta olin niin voipunut, että jalat olivat aivan makaryyniä. En edes ehtinyt rappaamaan mehikaaneja vaikka yritin.

Sitten heräsin, enkä tiedä paljon matsi päättyi. Todennäköisesti pataan tuli sillä Meksiko vyörytti hyökkäyksiä jatkuvalla syötöllä.
quiquilija

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Suomi

Vastaus #951 : 03.08.2018 klo 18:23:35

Milloinkahan näistä painajaisista pääsee eroon? Näitä samantapaisia unia on tässä muutaman vuoden aikana tullut nähtyä useampaan kertaan. Alas

Eli viime yönä näin unta, jossa Suomen maajoukkue pelasi jotain v-kirjaimella (?) alkavaa maata vastaan. Ottelua oli käsittäneeksi/muistaakseni pelattu 85-86 minuuttia, kun Suomi meni 2-1 johtoon, vähän epäselvästä tilanteesta, mutta maaliviivateknologia tai VAR vahvisti maalin.

Tämän jälkeen joko streami tai televisiolähetys, josta ottelua seurasin, katkesi yht'äkkiä. Koko loppu-unen ajan olin epätietoisessa tilanteessa siitä, miten ko. ottelu päättyi. Herätessä sitä oli taas ahdistunut olo, kuten noina monina muina kertoina aiemminkin. :(
nptuomin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, ManU, Argentiina, PeU-Basket, PuMu

Vastaus #952 : 07.08.2018 klo 11:58:34

Unessani joku Mestareiden liigan finaali ratkesi C. Ronaldon vapaapotkuun, jonka vastustajan veskari hörppäsi sisään. (Ottelu taisi olla ManU-Real Madrid, minkä jälkimmäinen voitti. Tämmöistä ottelua ei ole koskaan pelattu.)
« Viimeksi muokattu: 09.08.2018 klo 18:54:03 kirjoittanut nptuomin »
HÄI

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Edmundon saastainen suihkukaivo

Vastaus #953 : 29.08.2018 klo 14:21:07

Olin jossain aikuislukiokurssilla tai vastaavassa, jossa joku nainen selitti, että nuorempana mä vain ryyppäsin, narkkasin ja sekoilin, mutta sitten tapasin Hannu Tourun, joka sai mut ryhdistäytymään, ilman Hannu Tourua en olisi tässä.
nptuomin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, ManU, Argentiina, PeU-Basket, PuMu

Vastaus #954 : 15.09.2018 klo 11:00:09

Unessani esiteltiin pelaajia, ikäänkuin esimerkiksi ennen ottelun alkua.

Ensimmäiseksi esiteltiin pelaaja, joka oli ilmetty C. Ronaldo, mutta tässä unessa hänen taiteilijanimensä oli "Jay".

Toisena esiteltiin pelaaja, jonka taiteilijanimi puolestaan oli "Hef".
13ergkamp

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Slavia Sofia

Vastaus #955 : 25.09.2018 klo 06:04:38

Pelattiin Suomen cuppia ja eka peli oli HJK:ta vastaan. Peli oli isolla kentällä ja oli helvetin vaikea saada porukkaa kasaan. Pyörittiin autolla hakemassa jengiä eri puolilta. Matsi viivästyi vartilla mutta voitettiin 1-0, olin maalissa 8)
Yalbert

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: se joka johtaa

Vastaus #956 : 09.10.2018 klo 09:26:31

Viime yönä näin unta että kävelin päin Miika Juntusta kaupan vihannesosastolla ja ilmeisesti tapoin sen vahingossa, kun se jäi siihen maahan makaamaan liikkumatta. Nyt sitten avasin lehden ja siellä oli tämä. Olen aika hämmentynyt tästä.
Kui Kui

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: UU-uhit ja Pu-pu-pu-put

Vastaus #957 : 10.10.2018 klo 10:00:14

Viime yönä tarkastin unessa Soccerwaystä, että Pukki oli pelannut Tottenhamille. Vieras matsi jotain vastaan, voittivat 1-3. Pukki tehnyt Tottenhamin 2. maalin. Yllättäen, joku tuntematon suomalainen suuruus "Jere Ohtonen" 22v, pelasi ainakin Soccerwayn rekordin ensimmäisen pelinsä myös Tottenhamissa. 90 minuutta, koska valmentaja oli kierrättänyt pelaajia. :o

Viromatsin jälkeen näin painajaisen, että Suomi hävisikin sen matsin :D Suomi johti 3-1, sitten joku kokematon teki oman maalin, sitten kokenut oman maalin. 3-3 tilanteessa Viro alkoi myllyttämään ja lopulta ottelu päättyi 3-7 :(
« Viimeksi muokattu: 13.10.2018 klo 10:46:31 kirjoittanut Kui Kui »
10 puukkoa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SJK

Vastaus #958 : 14.10.2018 klo 17:53:10

Veikkausliigakauden viimeisessä ottelussa SJK kohtasi Interin kotonaan, ja ottelun tilanne oli 2-2 kun lähdin ilmeisesti hakemaan lisää ollut. Palatessani katsomoon tilanne olikin 6-2 SJK:lle, sillä lisäajalla Denys Oliinyk oli tehnyt neljä maalia. Muuttuneet lukemat oli katsomoon palatessa aikamoinen shokki, koska runsaslukuinen yleisö ei ollut reagoinut maaleihin mitenkään. :D
kokistuoppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jalkapallokulttuurimarxismi

Vastaus #959 : 28.10.2018 klo 10:03:47

Mixu Paatelainen jonottamassa Rukan hiihtokeskuksessa yllään FF2-paita. ???
Demian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tarup Paarup

Vastaus #960 : 30.10.2018 klo 23:05:36

Mixu Paatelainen jonottamassa Rukan hiihtokeskuksessa yllään FF2-paita. ???

Luulin ensin olevani Bongaa jalkapallopersoona -ketjussa :D
Edmundo

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Gary ‘Cheesy’ Cheeseman

Vastaus #961 : 01.11.2018 klo 17:23:57

Kerrankin pelasin unissani futista hyvällä menestyksellä. Normaalisti jalka ei meinaa nousta kentän pinnasta, juokseminen on hankalaa ja pallo pomppii minne sattuu, mutta viime yönä tein hattutempun viiteen minuuttiin Ylos
MiestenK

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Espoolaisseurat ja suomalaiset ulkomailla

Vastaus #962 : 04.11.2018 klo 07:13:56

Suomi hävisi Kreikalle 5-1. :(
smiba

Poissa Poissa

Vastaus #963 : 13.11.2018 klo 07:55:34

Viime yönä jäi melkein koko Kreikka-matsi näkemättä, kunnes joskus toisen puoliajan loppupuolella ryhdyin etsimään striimiä. Ei tullut matsiin oikein keskityttyä, mutta koosteesta näin lopulta Suomen voittaneen 1-0. Voittomaalin teki Uronen jo ensimmäisen 10 minuutin aikana hienolla takavasaralla.

Sivuja: 1 ... 38 [39]

Siirry: