Kausari
Poissa
|
|
Vastaus #25 : 13.10.2022 klo 13:13:24 |
|
LASK deja vu. Turpiin tulee ja pahasti, sillä päätavoitteet on hankittu: mestaruus ja lohkovaihe. Viime vuonna hävittiin koska pitikin, tänä vuonna haettiin yksi tasuri, joka pitikin ottaa. Seuraavalla kerralla yksi voitto? Ludogorets - 1 ja 20€. Helppoa rahaa.
|
|
|
|
crnobeli
Poissa
|
|
Vastaus #26 : 13.10.2022 klo 13:30:19 |
|
Klubilla sen verran heikko maaliero, että tasapelillä tänään ei tule pärjäämään tasapistevertailussa kummankaan, Ludon tai Roman kanssa.
Eikö tasapisteissä katsella keskinäisiä otteluita ensisijaisesti? Eli Ludon kanssa pitäisi pelata runsasmaalisempi tasuri kuin 1–1 (vierasmaalit), Roman edelle ehkä hankala enää hönkiä. Edit: näemmä keskinäisten maalieron ja tehtyjen maalien jälkeen aletaan tarkastella kaikissa otteluissa tehtyjä maaleja, jos oikein tulkitsen. Eli menee kyllä hankalaksi tuo polku, jos esim. Ludon kanssa oltaisiin tasapisteissä. Points in head-to-head matches among the tied teams; Goal difference in head-to-head matches among the tied teams; Goals scored in head-to-head matches among the tied teams; If more than two teams are tied, and after applying all head-to-head criteria above, a subset of teams are still tied, all head-to-head criteria above are reapplied exclusively to this subset of teams; Goal difference in all group matches; Goals scored in all group matches; Away goals scored in all group matches; Wins in all group matches; Away wins in all group matches; Disciplinary points (direct red card = 3 points; double yellow card = 3 points; single yellow card = 1 point); UEFA club coefficient.
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.10.2022 klo 13:34:22 kirjoittanut crnobeli »
|
|
|
|
|
neugierig
Poissa
|
|
Vastaus #27 : 13.10.2022 klo 14:23:15 |
|
LASK deja vu. Turpiin tulee ja pahasti, sillä päätavoitteet on hankittu: mestaruus ja lohkovaihe. Viime vuonna hävittiin koska pitikin, tänä vuonna haettiin yksi tasuri, joka pitikin ottaa. Seuraavalla kerralla yksi voitto? Ludogorets - 1 ja 20€. Helppoa rahaa.
Ihan näin sivuhuomiona LASK pyöritti Klubia ihan miten halusivat myös Töölössä, Ludogorets ei.
|
|
|
|
Hekuma83
Poissa
|
|
Vastaus #28 : 13.10.2022 klo 14:29:05 |
|
Ludo hävinnyt nopealla silmäyksellä viimeisestä viidestätoista kotimatsistaan tasan yhden (Dinamo Zagrebia vs UCL-karsintoja). Siinäkin olivat tilastojen valossa niskan päällä. Tuon lisäksi yksi tasuri, loput voittoja, joten aika isosti saanee Klubi tänään venyä pisteille mieliäkseen.
|
|
|
|
Spangen
Poissa
|
|
Vastaus #29 : 13.10.2022 klo 16:56:01 |
|
Kertoimet 1,75-4,33-5,80. Taas kerran ei ole kuin yksi ennakkosuosikki, mutta jos puolustus kestää niin kaikki on mahdollista.
|
|
|
|
tamme auto
Poissa
Suosikkijoukkue: nurmileijonat,terijoen hallitus
|
|
Vastaus #30 : 13.10.2022 klo 18:05:27 |
|
Jos avaus istuu vierekkäin ja sattuu Bobin IG liveä seuraa niin sit avaus näyttäisi tältä Tenho, Hoskonen Hetemaj, Lingman, Browne, Hostikka, Väänänen, Soiri ja Malik veska ja joku puuttuu en nähny E. Voihan se olla Tenhokin muumi varmaa paremmin oikeassa niin nopeasti se meni tonne piiloon ettei tarkasti kyllä nähnyt. Hyvä muumi E2: on se Tenho ku katoin sen videon uudestaan
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.10.2022 klo 18:44:07 kirjoittanut tamme auto »
|
|
|
|
|
Rivimies
Poissa
|
|
Vastaus #31 : 13.10.2022 klo 18:07:00 |
|
3-0 turpaan vähintään. Ihme, jos Klubi saa edes yhden HYVÄN hyökkäyksen.
Toivottavasti olen väärässä.
|
|
|
|
PG
Poissa
Suosikkijoukkue: Dynaaminen taitotasoylivoima pienessä tilassa
|
|
Vastaus #32 : 13.10.2022 klo 18:10:46 |
|
jos puolustus kestää niin kaikki on mahdollista.
Se onkin ollut Koskelan Klubin vahvuus, puolustuksen organisointi Eiköhän nähdä TAAS ainakin viisi kertaa sama kuvio, jossa vastustaja imee topparit keskelle boksia pitämään toisiaan ja keskikentän pohja joutuu tukemaan kirmaamalla boksin reunalle estämään syöttöä. Siitä sitten helppo pallo keskelle topparien väliin tai taakse, ja ainoastaan Hasardi tai sysipaska viimeistely voivat estää maalin.
|
|
|
|
muumi
Poissa
Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa
|
|
Vastaus #33 : 13.10.2022 klo 18:24:26 |
|
Jos avaus istuu vierekkäin ja sattuu Bobin IG liveä seuraa niin sit avaus näyttäisi tältä Terho, Hoskonen Hetemaj, Lingman, Browne, Hostikka, Väänänen, Soiri ja Malik veska ja joku puuttuu en nähny
Jos Terho onkin Tenho, niin mahdollista, mutta jos Terho on Terho, niin vaikea tuosta kokoonpanoa saada aikaiseksi. Joku lienee Raitala. Malik Perpa Hostikka Browne Väänänen Lingman Soiri Raitala Tenho Hoskonen Malik Perpa Hostikka Terho Browne Väänänen Lingman Soiri Raitala Hoskonen Se onkin ollut Koskelan Klubin vahvuus, puolustuksen organisointi Eiköhän nähdä TAAS ainakin viisi kertaa sama kuvio, jossa vastustaja imee topparit keskelle boksia pitämään toisiaan ja keskikentän pohja joutuu tukemaan kirmaamalla boksin reunalle estämään syöttöä. Siitä sitten helppo pallo keskelle topparien väliin tai taakse, ja ainoastaan Hasardi tai sysipaska viimeistely voivat estää maalin. Minä se Koskelan klubin vahvuus on? Itse uskon, että tästä saadaan hyvä peli ja mahdollisesti hyvä tuloskin. Boltilla oli todella hyvin organisoitu, taisteleva ja yhtenäinen klubi. Muutenkin joukkuehenki vaikuttaa olevan hyvällä tasolla, moni pelaaja pelaa edukseen ja panokset on kovat, joten aijjai, hieno ilta tulossa.
|
|
|
|
Samson
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, New England Patriots
|
|
Vastaus #34 : 13.10.2022 klo 18:25:03 |
|
Kertoimet 1,75-4,33-5,80. Taas kerran ei ole kuin yksi ennakkosuosikki, mutta jos puolustus kestää niin kaikki on mahdollista.
Ei se haittaa, viime viikolla pelattiin varman päälle fiksu ja pragmaattinen tasapeli, niin tänään on pakkovoiton paikka, jos haluaa kolmen parhaan joukkoon. Minä se Koskelan klubin vahvuus on?
Kotimaassa muita paremmat pelaajat.
|
|
|
|
muumi
Poissa
|
|
Vastaus #35 : 13.10.2022 klo 18:31:46 |
|
Kotimaassa muita paremmat pelaajat.
Entä Euroopassa?
|
|
|
|
Samson
Poissa
|
|
Vastaus #36 : 13.10.2022 klo 18:50:10 |
|
Entä Euroopassa?
Ei niitä ole.
|
|
|
|
Itä132
|
|
Itä132
Vastaus #37 : 13.10.2022 klo 18:58:13 |
|
Mites mä kuvittelin et Tenholla olisi vielä pelikieltoa näissä kisoissa?
|
|
|
|
Jsn
Poissa
|
|
Vastaus #38 : 13.10.2022 klo 18:59:57 |
|
Ei niitä ole.
Ja siitä huolimatta kaksi kertaa peräkkäin lohkovaiheessa. Syvälle ihon alle Koskela on kyllä päässyt, se on varmaan ainakin vahvuus.
|
|
|
|
Toivo K.
Poissa
|
|
Vastaus #39 : 13.10.2022 klo 19:10:35 |
|
Mites mä kuvittelin et Tenholla olisi vielä pelikieltoa näissä kisoissa?
Veikkausliigassa olisi tullut pari peliä. Europeleissä tulee vain yksi matsi.
|
|
|
|
Safaric
Poissa
Suosikkijoukkue: Futis & futsal
|
|
Vastaus #40 : 13.10.2022 klo 19:17:10 |
|
Samanlainen ilme kuin Roma pelissä siihen punikkiin saakka, niin hyvä tästä tulee. Onnea peliin!
|
|
|
|
Kosmoksen Härkä
Poissa
Suosikkijoukkue: Ennakollinen näkemys ja alustava tieto
|
|
Vastaus #41 : 13.10.2022 klo 19:25:21 |
|
Betis 1-0 Roma. Skappari, tulos tai ulos!
|
|
|
|
agsu
Poissa
|
|
Vastaus #42 : 13.10.2022 klo 19:29:43 |
|
Ludogorets näytti kliiniseltä ja vaaralliselta jengiltä Boltilla, tulee myös varmasti pelaamaan täysin eri tavalla kotona. Pessimisti ei pety, veikataan siis 3-1.
Edelleen luotan enemmän siihen että Roma kaatuu kotona kuin Ludo vieraissa.
|
|
|
|
Qwertyn Näppis
Poissa
|
|
Vastaus #43 : 13.10.2022 klo 19:35:41 |
|
Edelleen luotan enemmän siihen että Roma kaatuu kotona kuin Ludo vieraissa.
Samoilla linjoilla. Vierasreissut näissä on vaan niin vaikeita. Jospa nyt mahdollisimman pitkään pysyisi tänään 0-0:ssa niin mistä sitä tietää, vaikka tasuri tulisi.
|
|
|
|
Samson
Poissa
|
|
Vastaus #44 : 13.10.2022 klo 19:37:23 |
|
Hazard Raitala Tenho Hoskonen Soiri Lingman Väänänen Hetemaj Browne Malik Hostikka
Penkki Tånnander Boujellab Peltola Martic Radulovic Terho Olusanya Atom Yli-Kokko
|
|
|
|
muumi
Poissa
|
|
Vastaus #45 : 13.10.2022 klo 19:37:36 |
|
UEFA.com
Malik Perpa Hostikka Browne Väänänen Lingman Soiri Raitala Tenho Hoskonen
|
|
|
|
Samson
Poissa
|
|
Vastaus #46 : 13.10.2022 klo 19:40:13 |
|
UEFA.com
Malik Perpa Hostikka Browne Väänänen Lingman Soiri Raitala Tenho Hoskonen
Mulle uefan sovellus näyttää muodossa Malik Hostikka Soiri Lingman Väänänen HetemajSoiri Raitala Tenho Hoskonen
|
|
|
|
Samson
Poissa
|
|
Vastaus #47 : 13.10.2022 klo 19:40:57 |
|
Ja siitä huolimatta kaksi kertaa peräkkäin lohkovaiheessa. Syvälle ihon alle Koskela on kyllä päässyt, se on varmaan ainakin vahvuus.
Kenen ihon alle koskela on päässyt, sinun?
|
|
|
|
muumi
Poissa
|
|
Vastaus #48 : 13.10.2022 klo 19:41:05 |
|
Mulle uefan sovellus näyttää muodossa
Malik Hostikka Soiri Lingman Väänänen HetemajSoiri Raitala Tenho Hoskonen
Mullekin, mutta UEFA ei vaan tiedä oikeaa muotoa Muoto oli siis minun oletus, avauskoooonpano UEFAn sivuilta.
|
|
|
|
Pinkman
Poissa
Suosikkijoukkue: Lehkosuo
|
|
Vastaus #49 : 13.10.2022 klo 19:41:42 |
|
Näköjään mielummin vajaalla penkillä kuin että olisi Muriloa, Toiviota, Ri.Riskiä, Serrarensia tai Sakselaa edes raahattu matkaan. Toisaalta väliäkö tuolla kun ei noista kukaan olisi kentälle päässyt.
|
|
|
|
|
|