|
Keksuli
Poissa
Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka
|
|
Vastaus #2276 : 09.11.2023 klo 09:21:51 |
|
Lescanon IG-päivitys antaa ymmärtää, että ei jatka
|
|
|
|
Vornander
Poissa
|
|
Vastaus #2277 : 09.11.2023 klo 09:32:17 |
|
Lescanon IG-päivitys antaa ymmärtää, että ei jatka
Samaa olin tulossa kirjoittamaan Vähän ikävä tunne, että pakka on hajoamassa käsiin.
|
|
|
|
nnicod55
Poissa
|
|
Vastaus #2278 : 09.11.2023 klo 09:34:57 |
|
Mielelläni olisi Lescanon pitänyt jos olisi ensi vuonna pysynyt kasassa, mutta Honka, Inter ja VPS enemmän tai vähemmän kriisissä ei tässä kannata vielä panikoida.
Ps. En muista kuka, mutta joku lupaili kauden 24 topikkia auki kun valmennus on selvillä ja nythän se on
|
|
|
|
peled
Poissa
|
|
Vastaus #2279 : 09.11.2023 klo 09:43:10 |
|
Voi perse, kyllä mies maaleja osas tehä.
|
|
|
|
Homer
Poissa
|
|
Vastaus #2280 : 09.11.2023 klo 09:54:45 |
|
Nyt oli paha menetys.
Tämä Andy Smith oli kyllä käsittämätön veto valmennukseen. Valmentaja vaikuttaa vahvasti pelaajien päätöksiin pysyäkö seurassa vai ei.
|
|
|
|
hakkaa
Poissa
Suosikkijoukkue: Fc Haka
|
|
Vastaus #2281 : 09.11.2023 klo 13:17:59 |
|
Harmi jos lescano lähtee. Se tietää KAHDEN pätevän hyökkääjän etsimistä. Ja se on vaikeaa se.
|
|
|
|
Keksuli
Poissa
|
|
Vastaus #2282 : 09.11.2023 klo 14:11:29 |
|
|
|
|
|
KaRy
Poissa
Suosikkijoukkue: Haka
|
|
Vastaus #2283 : 09.11.2023 klo 14:31:54 |
|
Ps. En muista kuka, mutta joku lupaili kauden 24 topikkia auki kun valmennus on selvillä ja nythän se on
Tulossa on.
|
|
|
|
kuuhasen lalli
Poissa
|
|
Vastaus #2284 : 09.11.2023 klo 15:16:00 |
|
Olisihan toki Lescanon voinut näyttöjen perusteella pitää, mutta pitää ymmärtää myös ettei varmasti ollut pelityyliltään sellainen pelaaja Andyn sapluunaan kun hän haluaa hyökkääjän olevan.
Maissan sopimus on kyllä erinomainen.
|
|
|
|
MitäJäbä
Poissa
|
|
Vastaus #2285 : 09.11.2023 klo 15:54:14 |
|
Maissan sopimus on kyllä äärimmäisen hyvä asia. Lescanon mielelläni olisin Hakassa myös ensi kaudella nähnyt, mutta aavistuksen loukkaantumisherkkä pelaaja. Ehkä Andyllä on siihen joku heittää tilalle.
|
|
|
|
hakkaa
Poissa
|
|
Vastaus #2286 : 09.11.2023 klo 16:36:35 |
|
Maissan sopimukselle hevosen mulkun kokoinen peukalo (ylöspäin)
|
|
|
|
Bob Maali
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti
|
|
Vastaus #2287 : 09.11.2023 klo 18:10:25 |
|
Maissan sopimus on kyllä äärimmäisen hyvä asia.
Katselin yhtä loppuvuoden matsia Tehtiksellä puukatsomossa. Takana istui laaja kokoonpano paikallisia todellisia asiantuntijoita arviolta jo 70-luvulta lähtien. Fallille oli annettu hellittelynimi "Lonkero" ja kaikki olivat yksimielisiä että mies oli aivan paska sohlo ja aina kun pitkät jalat epäonnistuivat, kuului röhönaurua, voimakasta kiroilua sekä "ei onneks enää ensi vuonna tätä" -toivotuksia. Joku tässä nyt pettyy.
|
|
|
|
Minä itse
Poissa
Suosikkijoukkue: Minä itse ja muut altavastaajat.
|
|
Vastaus #2288 : 09.11.2023 klo 18:19:26 |
|
Kyllä mainitsemasi lempinimi kuvaa miehen ededesottamuksia kentällä. Otteita oli positiivisella tavalla viihteellistä seurata kannattajan näkökulmasta. Go Maissa!
|
|
|
|
keke vlk
Poissa
Suosikkijoukkue: Haka
|
|
Vastaus #2289 : 09.11.2023 klo 18:19:55 |
|
Katselin yhtä loppuvuoden matsia Tehtiksellä puukatsomossa. Takana istui laaja kokoonpano paikallisia todellisia asiantuntijoita arviolta jo 70-luvulta lähtien.
Fallille oli annettu hellittelynimi "Lonkero" ja kaikki olivat yksimielisiä että mies oli aivan paska sohlo ja aina kun pitkät jalat epäonnistuivat, kuului röhönaurua, voimakasta kiroilua sekä "ei onneks enää ensi vuonna tätä" -toivotuksia.
Joku tässä nyt pettyy.
Onneksi pelaajasopimuksista ei päätä Puutkatsomon yleensä keskiosan asiantuntijat.
|
|
|
|
Minä itse
Poissa
Suosikkijoukkue: Minä itse ja muut altavastaajat.
|
|
Vastaus #2290 : 09.11.2023 klo 19:12:43 |
|
Tiesittekö muuten miksi Fall ei juuri koskaan kaadu horjuessaan? Maissa ei voi kaatua.
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.11.2023 klo 19:25:57 kirjoittanut Minä itse »
|
|
|
|
|
Homer
Poissa
|
|
Vastaus #2291 : 10.11.2023 klo 00:23:40 |
|
Katselin yhtä loppuvuoden matsia Tehtiksellä puukatsomossa. Takana istui laaja kokoonpano paikallisia todellisia asiantuntijoita arviolta jo 70-luvulta lähtien.
Fallille oli annettu hellittelynimi "Lonkero" ja kaikki olivat yksimielisiä että mies oli aivan paska sohlo ja aina kun pitkät jalat epäonnistuivat, kuului röhönaurua, voimakasta kiroilua sekä "ei onneks enää ensi vuonna tätä" -toivotuksia.
Joku tässä nyt pettyy.
Olin porukoissa. Silti en aina yksimielinen. Maissa pelas nimenomaan eteenpäin menevää futista, mut toisaalta juurikin sohlas muutamissa tilanteissa, joissa olisi voinut rauhoittaa. Silti diggasin. Hyvän valmentajan avulla voi nostaa tasoaan.
|
|
|
|
hakkaa
Poissa
|
|
Vastaus #2292 : 10.11.2023 klo 12:11:45 |
|
Eemeli Mäkelälle sopimus!
Siinä ainoassa (?) pelissä, missä pelasi vähän enemmän, jäi ihan positiivinen kuva. Keskikentälle peliä tekemään... niitä ei ole koskaan liikaa.
Hyvä.
|
|
|
|
Vornander
Poissa
|
|
Vastaus #2293 : 10.11.2023 klo 12:52:25 |
|
En ihan huutomerkein tätä kiinnitystä lähtisi juhlimaan, mutta toivon tottakai olevani väärässä. 24-vuotiaan lupauksen puhkeaminen kukkaan olisi hieno tarina.
|
|
|
|
kuuhasen lalli
Poissa
|
|
Vastaus #2294 : 10.11.2023 klo 13:30:39 |
|
Pelillisesti tuskin on vielä annettavaa, mutta HG-pelaaja ja edullinen sellainen eli ihan hyvä sopimus rinkiä leventämään.
|
|
|
|
Homer
Poissa
|
|
Vastaus #2295 : 10.11.2023 klo 19:37:27 |
|
Hongasta vapautuu pelimiehiä.
|
|
|
|
suomen kaunein
Poissa
|
|
Vastaus #2296 : 11.11.2023 klo 07:31:27 |
|
Tuntuu tämä jalkapallojoukkueiden pyörittäminen olevan hankalaa puuhaa Suomessa. Espoon kokoisella talousalueella Honka nurin. Myös Hifkillä vaikeaa. Sitten pienet kyläseurat niinkuin meidän Haka porskuttaa. Vaikeaa on meilläkin ollut ja ei varmasti helppoa ole vieläkään. Toivottavasti osataan myös jatkossa hoitaa talousasiat hyvin ettei käy niinkuin Hongalle kävi nyt.
|
|
|
|
Homer
Poissa
|
|
Vastaus #2297 : 11.11.2023 klo 13:44:54 |
|
Tuntuu tämä jalkapallojoukkueiden pyörittäminen olevan hankalaa puuhaa Suomessa. Espoon kokoisella talousalueella Honka nurin. Myös Hifkillä vaikeaa. Sitten pienet kyläseurat niinkuin meidän Haka porskuttaa. Vaikeaa on meilläkin ollut ja ei varmasti helppoa ole vieläkään. Toivottavasti osataan myös jatkossa hoitaa talousasiat hyvin ettei käy niinkuin Hongalle kävi nyt.
Näin. Hakalla on onneksi erittäin vahva asema Koskin seudulla ja kannattajakunta varsin laaja. Tämä on mahdollistanut talouden tervehdyttämisen. Kyllä perinteet painavat myös, seuraan on sitouduttu ihan eri malliin kuin Honkaan. HIFK:n alamäki on kyllä ihme ja surullista. Jotakin siellä HIFK:n toimistossa on sössitty.
|
|
|
|
nnicod55
Poissa
|
|
Vastaus #2298 : 11.11.2023 klo 14:00:33 |
|
Näin. Hakalla on onneksi erittäin vahva asema Koskin seudulla ja kannattajakunta varsin laaja. Tämä on mahdollistanut talouden tervehdyttämisen. Kyllä perinteet painavat myös, seuraan on sitouduttu ihan eri malliin kuin Honkaan. HIFK:n alamäki on kyllä ihme ja surullista. Jotakin siellä HIFK:n toimistossa on sössitty.
Ei HIFK ole mikään jalkapalloseura meille nuorehkoille kannattajille täälä tai edes Helsingin alueella ja HIFK brändi = jääkiekko joukkue joka kroonisesti alisuorittaa budjettiin nähden. Itse olen 90-luvun lopussa syntynyt ja HIFK futis on mulle yhtä kuin jatkuvat konkurssit ja Ykkösen jengi joka tulee liigaan ja taistelee putoamista vastaan. Sen lisäksi mitä nyt foorumilta HIFK:n ketjua on lukenut niin budjetit tehty ties kuinka kauan miten sattuu.
|
|
|
|
malaguista
Poissa
|
|
Vastaus #2299 : 11.11.2023 klo 14:21:21 |
|
Ei vain ole olemassa Hifk jalkapallo brändiä.
|
|
|
|
|
|