FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.04.2024 klo 06:31:36 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 16 [17] 18 ... 94
 
Kirjoittaja Aihe: VPS 2023 - Juhlat jatkuvat  (Luettu 462460 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Osallistuja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #400 : 10.03.2023 klo 14:41:32

Hienoa, että saatiin kauden alla vielä tämän kaliiperin vahvistus. Keskikenttä on vahvistunut viime kaudesta, mikä toivon mukaan näkyy kentälläkin ennen pitkää. Ja pakko näkyäkin, jos halutaan tuloksellisesti hyvä kausi saavuttaa.

Kokonaisuutena joukkueen pelaajamateriaalin taso ei varmaan ole kovin paljoa muuttunut viime kaudesta. Aika näyttää mihin se riittää. Toivottavasti tulee heti alkukaudesta muutama voitto plakkariin, ettei mene homma tuskaiseksi (vrt 2019). Ohjelmakaan ei ole helpoin mahdollinen.

Onko Samba Sillahin tilanne muuten jo selvä, että ei ainakaan Vepsussa jatka? En muista nähneeni uutisia, että olisi minnekään tehnyt diiliä.
mikko1924

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #401 : 10.03.2023 klo 15:31:26

Lupaavalta kuulostaa uusi kaveri. Jotenkin on sellainen olo, että Samba vielä jatkaa meillä.
pallopoju70

Poissa Poissa


Vastaus #402 : 10.03.2023 klo 16:00:32

Vieläkö hyökkääjää haetaan
Pelisilmä

Poissa Poissa


Vastaus #403 : 10.03.2023 klo 17:06:02

Kokonaisuutena joukkueen pelaajamateriaalin taso ei varmaan ole kovin paljoa muuttunut viime kaudesta. Aika näyttää mihin se riittää. Toivottavasti tulee heti alkukaudesta muutama voitto plakkariin, ettei mene homma tuskaiseksi (vrt 2019). Ohjelmakaan ei ole helpoin mahdollinen.
Sanoisin kyllä, että Roberton ja Bashkirovin mukaantulo vahvistaa joukkuetta selvästi verrattuna viime vuoteen. Toki jos Yengille löytyy pätevä korvaaja niin vielä varmempi. Mutta muita menetyksiä ei ole tullut.
raita

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS, Fulham


Vastaus #404 : 10.03.2023 klo 19:17:42

Erittäin lupaava hankinta. Hienoa että tämä sopimus saatiin maaliin nyt.
Osallistuja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #405 : 10.03.2023 klo 20:15:26

Sanoisin kyllä, että Roberton ja Bashkirovin mukaantulo vahvistaa joukkuetta selvästi verrattuna viime vuoteen. Toki jos Yengille löytyy pätevä korvaaja niin vielä varmempi. Mutta muita menetyksiä ei ole tullut.
Mainitsemasi vahvistukset ovat toki oleellisimmat ja tekevät eetvarttia joukkueen suorituskyvylle. Yengi on kova menetys, ja kyllä mä näkisin myös Sillahin ja Pahkasalon lähtemisen menetyksenä (jos eivät jatka). Mutta joo, jos tuonne nyt vielä Yengille tulisi pätevä korvaaja, niin sitten aletaan olla selkeästi plussan puolella pelaajavaihdosten suhteen. Hyvään kauteen on kaikki mahdollisuudet ilmankin, jos palaset loksahtavat kohdilleen ja tärkeimmät pelaajat pysyvät ehjänä.
Merenneito

Poissa Poissa


Vastaus #406 : 11.03.2023 klo 05:20:08

teil on niinku jotenki aika hyvä koutsi, joskus tarjos ittees js ei sillonkaa pahasti, nyt tosiaan hyvästi vetämässä.
pallopoju70

Poissa Poissa


Vastaus #407 : 11.03.2023 klo 15:30:02

En tiennyt että Fabu on mennyt Vifkiin
Toffo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #408 : 11.03.2023 klo 16:10:01



Pete Parkkoselle Ylos
Fred

Poissa Poissa


Vastaus #409 : 11.03.2023 klo 16:14:00

Bashkirov vaikuttaa kyllä hyvältä hankinnalta. Juuri tällaista aktiivista kahden suunnan keskikenttäpelaajaa joukkue on kaivannut.

Toivottavasti Savio ei ole kauaa sivussa. Näytti että olkapää meni sijoiltaan.
Lumbergh

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vepsu, Pirkkis


Vastaus #410 : 14.03.2023 klo 10:27:11


Onko Samba Sillahin tilanne muuten jo selvä, että ei ainakaan Vepsussa jatka? En muista nähneeni uutisia, että olisi minnekään tehnyt diiliä.


Twitterissä tuli vastaan Kisun kommentit, että Samba olisi halukas liittymään KPVn vahvuuteen. Alas
taddei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #411 : 14.03.2023 klo 12:42:47

Kummallista jos nuorehko liigatason pelaaja menee Ykkösen keskikastiin pelaamaan. Eikö ammattimainen treenaaminen enää kiinnosta?
Carsten Tancker

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura


Vastaus #412 : 14.03.2023 klo 12:43:58

Kummallista jos nuorehko liigatason pelaaja menee Ykkösen keskikastiin pelaamaan. Eikö ammattimainen treenaaminen enää kiinnosta?

Bladetin jutun perusteella oli sopimus KuPS:iin, mutta purettiin, kun Valakari lähti. Kuulostaa oudolta kuviolta, jos päätyykin sitten KPV:hen :D
turkistarhaaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Munsala IK


Vastaus #413 : 14.03.2023 klo 12:46:23

Kummallista jos nuorehko liigatason pelaaja menee Ykkösen keskikastiin pelaamaan. Eikö ammattimainen treenaaminen enää kiinnosta?
Olisikohan Vepsu tarjonnut jotain verkkarisopimusta, kun ei oikein tunnu kunnossa pysyvän?
MacGyver

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #414 : 14.03.2023 klo 14:25:38

Olisikohan Vepsu tarjonnut jotain verkkarisopimusta, kun ei oikein tunnu kunnossa pysyvän?
Itse olen saanut vähän sen suuntaisen käsityksen että Sillah itse teki selväksi että suunta on Vepsusta poispäin. Nyt sitten tilanne on tietenkin vähän muuttunut.
Fred

Poissa Poissa


Vastaus #415 : 14.03.2023 klo 15:21:50

Itse olen saanut vähän sen suuntaisen käsityksen että Sillah itse teki selväksi että suunta on Vepsusta poispäin. Nyt sitten tilanne on tietenkin vähän muuttunut.

Itse olen vähän saanut sellaista käsitystä, että välit Joseen olisi mennyt poikki. Ei yllättäisi, sillä Josesta on kusilaareilla kuulunut monen muunkin suusta aika paljon negatiivista.
MacGyver

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #416 : 14.03.2023 klo 16:32:35

Itse olen vähän saanut sellaista käsitystä, että välit Joseen olisi mennyt poikki. Ei yllättäisi, sillä Josesta on kusilaareilla kuulunut monen muunkin suusta aika paljon negatiivista.

Jotain tällaista. Sambahan ei tainnut pelata minuuttiakaan loppukauden tärkeissä peleissä, mutta oli sitten aika nopeasti KuPSin testissä täysillä mukana.
Pelle-Wermanni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura


Vastaus #417 : 14.03.2023 klo 17:11:54

Ehkä olis Samban ja Josen molempien syytä nöyrtyä ja heittää kirveet kaivoon.
mikko1924

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #418 : 14.03.2023 klo 18:23:23

Sääli jos Sillahin jatko on henkilökemioista kiinni. Turhan hyvä ykköseen, käyttöä olisi laitalinkkinä. Nythän vasemmalle ei ole kuin Jeppe, joka ei varmasti ole koko kautta pelikunnossa.
jurristi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaasan Moukarikerho


Vastaus #419 : 16.03.2023 klo 15:42:14

Kusilaaria aavistuksen luotettavammat tahot hevosmiesten ja taksikuskien tietotoimistot eivät tiedä Sambailusta mitään eli jospa ei spekuloida suhteista
mitään kun ei täyttä varmuutta

Pelle-Wermanni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura


Vastaus #420 : 17.03.2023 klo 01:10:12

Kusilaaria aavistuksen luotettavammat tahot hevosmiesten ja taksikuskien tietotoimistot eivät tiedä Sambailusta mitään eli jospa ei spekuloida suhteista
mitään kun ei täyttä varmuutta

Jos Samba on menossa ykköseen, taustalla on 100 % varmasti oltava joku suhteisiin liittyvä selitys, koska muuten se ei voi olla mahdollista. Simppeliä.
MacGyver

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #421 : 18.03.2023 klo 19:25:28

2-0 voitto KPV:sta Ylos
turkistarhaaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Munsala IK


Vastaus #422 : 18.03.2023 klo 20:37:59

Yksilöistä näkisin, että Lehdolla ei tule olemaan kauheasti annettavaa liigatasolla ja Baba Mensah ei ole kovin suuri upgreidaus Mosesiin. Bashkirov sen sijaan vaikuttaa kovalle vahvistukselle.
ikivihree

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kpv, Yksipihlajan reima


Vastaus #423 : 19.03.2023 klo 08:32:12

Yksilöistä näkisin, että Lehdolla ei tule olemaan kauheasti annettavaa liigatasolla ja Baba Mensah ei ole kovin suuri upgreidaus Mosesiin. Bashkirov sen sijaan vaikuttaa kovalle vahvistukselle.
Bashkirovin uskon olevan Vepsulle kultakimpale, ja olen onnellinen että päätyi juurikin Vepsuun.Mutta Lehdon sopimusta pidin jo lähtö kohtaisesti outona.En näe käyttöä liigassa, kun ei oikein meinannut ykkösen keskikastin porukassakaan... Toki onhan kaudet kakkosessa ja runsas peliaika(?)voineet tehdä ihmeitä, kunnosta ja innostavan ei jää kiinni. Nyky Kpv:ssä jossa yläkerta juoksee ja karvaa kuin orit kevät laitumella, voisi olla kokeilun arvoinen kun saanut pelituntumaa lisää edellisestä visiitistä.
« Viimeksi muokattu: 19.03.2023 klo 08:37:52 kirjoittanut ikivihree »
MacGyver

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #424 : 19.03.2023 klo 09:20:04

Itse näkisin että Lehto on aika selkeästi Vahteran varamies.

Ei muuten ole Vahteraa tai Sebaa hirveästi näkynyt vielä kokoonpanossa...

 
Sivuja: 1 ... 16 [17] 18 ... 94
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa