Kim Suomisen ponnari
Paikalla
Suosikkijoukkue: Ainoastaan omien sarjojensa mestarit
|
|
Vastaus #1850 : 26.08.2023 klo 16:43:14 |
|
Onko Boubou Diallo uusi Macoumba Kandji?
Vahvoja viitteitä ainakin siihen suuntaan. Bouboulta kyllä hyvä peli. Ei se paskaakaan osaa vielä näillä Inter-työpäivillä prässätä ylhäältä mutta pallollinen tekeminen kyllä todella hyvällä tasolla ylivoimaisen fysiikkansa ansiosta. Hyvä alku ja nyt 3-4 peliä samalla laadulla niin iso plussa tulee tauluun. Jännä peli oli ja jotenkin sitä Lahin halvahkon tasoituksen jälkeen tuli puseroon se Riven parin ekan kauden aikainen fiilis että vittuako tässä, Inter hoitaa kuitenkin ja niinhän siinä sitten kävi. Tamilta mallikas suoritus Ampofon maaliin sillä moni tuollaisen kokoisen gorillan roikkuessa selässä, olisi vaan laittanut silmät kiinni ja vetänyt päin edessä olevaa lihamuuria mutta hyvin malttoi ja loppu olikin taattua Bismark-laatua. Myös Hämis ja Arciero olivat ihan omissa sfääreissään päällikkö-lukemissa. Mikä oli tämä lopun ABBA-chantti? Jos sanat oli sitä mitä omiin korviin kuului niin vahva yläpeukku.
|
|
|
|
jimizu23
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter Turku
|
|
Vastaus #1851 : 26.08.2023 klo 17:03:38 |
|
Mikä oli tämä lopun ABBA-chantti? Jos sanat oli sitä mitä omiin korviin kuului niin vahva yläpeukku.
Toiset jengit mul on ilmaa Mä olen hinaaja Toki vihaan jarruraitaa Mä olen hinaaja
|
|
|
|
bergerinpatrik
Poissa
Suosikkijoukkue: LFCInter
|
|
Vastaus #1852 : 26.08.2023 klo 17:03:51 |
|
Hämis MOTM!
|
|
|
|
Kim Suomisen ponnari
Paikalla
|
|
Vastaus #1853 : 26.08.2023 klo 17:04:19 |
|
Toiset jengit mul on ilmaa Mä olen hinaaja
Toki vihaan jarruraitaa Mä olen hinaaja
Oikein meni Helvetin kova
|
|
|
|
taulutelkkari
Poissa
|
|
Vastaus #1854 : 26.08.2023 klo 18:13:04 |
|
Tällä kaudella oli tämä uusi rasistinen strategia mutta silti 7 ulkkaria avauksessa.
Täytyy lopusta nostaa esille Axel Kouame. Useampi nerokas liike pallottomana. Tästä kaverista kuullaan vielä.
|
|
|
|
Suloinen Agentti
Poissa
|
|
Vastaus #1855 : 26.08.2023 klo 18:37:14 |
|
Loppujen lopuksi vaikea sanoa mitä Vesku Interissä teki ja mitä ei tehnyt. Lopussa kaikki kaadettiin Mäen niskaan vaikkei sitä kaikkea varmasti ansainnutkaan. Inter ei ole seurana ikinä tunnettu läpinäkyvyydestä ulospäin, joten ei hajuakaan mitä tekee urheilutoimenjohtaja, kuka hankki Diallon tai kuka lopulta tekee päätökset. Håkansien liiketoiminta ei välillä tunnu kestävän päivänvaloa ja samainen salamyhkäinen toimintakulttuuri tuntuu välillä leviävän myös urheilun puolelle.
Vesku oli ammattimies ja hoisi hommansa hyvin muutamaa virhettä lukuun ottamatta, pahimpana tapaus Viholainen, joka taisi katkaista kamelin selän, kun astui ilmeisesti ymmärtämättään väärien varpaiden päälle. Klubissa tulee tekemään saletisti kovaa tulosta Ägän kanssa Interissä saadun opin myötä. Sopii sinne piireihin paremmin kuin Interissä.
|
|
|
|
Kalza
Poissa
Suosikkijoukkue: FC HotLips Turku, VCF, AAC-OAF
|
|
Vastaus #1856 : 26.08.2023 klo 20:44:31 |
|
Tällä kaudella oli tämä uusi rasistinen strategia mutta silti 7 ulkkaria avauksessa.
Täytyy lopusta nostaa esille Axel Kouame. Useampi nerokas liike pallottomana. Tästä kaverista kuullaan vielä.
Jokos ollaan maksimeissa ulkomaalaisten määrän suhteen vai vieläkö voisi lainata pari pelaajaa SalPaan ja laittaa lisää ulkkareita kokoonpanoon? No, oli kokoonpanossa kuitenkin yksi omissa junnuissakin pelannut pelaaja.
|
|
|
|
6-paikka
Poissa
|
|
Vastaus #1857 : 26.08.2023 klo 21:56:18 |
|
Rakastan Interin kannattajia
|
|
|
|
pallourpoilija
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter Turku, FC Boda, Fortuna Düsseldorf
|
|
Vastaus #1858 : 26.08.2023 klo 21:56:47 |
|
Rakastan Interin kannattajia
Sama
|
|
|
|
Stalinisti
Poissa
Suosikkijoukkue: Curva Nord Livorno
|
|
Vastaus #1859 : 26.08.2023 klo 22:58:55 |
|
Toiset jengit mul on ilmaa Mä olen hinaaja
Toki vihaan jarruraitaa Mä olen hinaaja
Nyt on kova!
|
|
|
|
Kuisma
Poissa
Suosikkijoukkue: 261008 | 151119
|
|
Vastaus #1860 : 27.08.2023 klo 03:32:08 |
|
Oikein meni Helvetin kova Tune?
|
|
|
|
Kim Suomisen ponnari
Paikalla
|
|
Vastaus #1861 : 27.08.2023 klo 09:03:09 |
|
Tune?
Tämän kertsi: https://www.youtube.com/watch?v=2seCB54Bv-cTulee kyllä kiimantäyteiset futismatsit. Tilastollisesti HJK tulee konttaamaan eurokiireiden välissä Oulussa ja Inter ei Lahtea vieraissa ainakaan voita, mutta jos sattuisi joku repeämä käymään aika-avaruusjatkumoon ja nämä mainitut menisikin ihan päälaelleen niin ei tässä Interin tarvitsisi edes viimeisellä kierroksella voittaa kun tasurikin riittäisi Oulua vastaan. Mielellään tietty kaikista loppukauden peleistä voitot mutta jännäksi menee. Keskiviikon peliin myös kokoonpanovalinnat on ison suurennuslasin alla. Jyry huilaa ekaa kertaa tällä kaudella (mikä on ehkä ihan hyvä koska viime peleissä on ollut miehen tekeminen jotenkin heikonlaista) joten iso työmäärä jää jollekin paikattavaksi. Ampofo, Niska ja Arciero ovat yhden kortin päässä pelikiellosta joten pistetäänkö heitä kentälle? Jatkuuko kolmen topparin linja? Miten on ihan normaalin rotaation laita kun otetaan huomioon ne seikat että sunnuntaina vasta olisi joka tapauksessa se pakkovoitto ja Lahdella kuitenkin eilen rehkivät eilen omat ykkösäijät aika lailla koko pelin? Paljon muuttujia ja kysymyksiä on vielä matkassa mutta tänään saa jo jännittää kun Oulu ja Honka yrittävät omia pistetilejään kartuttaa.
|
|
|
|
RollonRonaldo
Poissa
Suosikkijoukkue: Fc Santa Claus, Rops
|
|
Vastaus #1862 : 27.08.2023 klo 13:14:28 |
|
Mahtaakohan Ampofo ensi kaudella enää Suomen kentillä pelailla? Aika suvereeneja otteita pelistä toiseen.
|
|
|
|
Zlatanic
Poissa
Suosikkijoukkue: GPR FC, futsal, Marcus "Mace" Forss ja Sirbi.
|
|
Vastaus #1863 : 27.08.2023 klo 13:34:31 |
|
Olen yllättynyt, millainen maaliuhka Ampofo on ollut. Kaikki vedot ovat lähtökohtaisesti hyviä.
|
|
|
|
Scholesin uima-allas
Poissa
Suosikkijoukkue: ITÄPÄÄTY
|
|
Vastaus #1864 : 27.08.2023 klo 13:43:04 |
|
Ainoastaan latinot kelpaa Lopezille, joten ei lasketa ku Arciero.
|
|
|
|
Max Krabber
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter
|
|
Vastaus #1865 : 27.08.2023 klo 15:17:16 |
|
Pakko kommentoida, että komealta kuulosti Armadan uusi chantti eilen!!!
|
|
|
|
Max Krabber
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter
|
|
Vastaus #1866 : 27.08.2023 klo 15:22:28 |
|
Itse peli oli aika heikko. Agbo oli minusta jotenkin väsynyt jo alussa ja myöhässä kumpaankin suuntaan. Jyry puolestaan on vähän jumissa tällä hetkellä ja Ojala&Järvinen toivat kentälle paljon uutta energiaa. Legbo on hyvä vasemmalla laidalla mutta ihan todella heikko vastustajan boksissa.
Seuraavassa pelissä onneksi Petteri mukana.
|
|
|
|
Kim Suomisen ponnari
Paikalla
|
|
Vastaus #1867 : 27.08.2023 klo 18:58:27 |
|
Legbo on hyvä vasemmalla laidalla mutta ihan todella heikko vastustajan boksissa. Omissa kirjoissa on Niska noussut Legbon ohi avaavaksi vasemman laidan peluriksi. En usko että esim. HJK-pelin maalisyöttöä olisi Legbo saanut ikinä suoritettua, kun olisi satavarmasti yrittänyt vielä tilanteesta jarrujen päälle laittamisen jälkeen kääntää palloa sisemmäs. Hyviä laitakipittäjiä molemmat mutta Niskalla pieni etulyöntiasema mielestäni juurikin parempien hyökkäyspään ratkaisujen takia. Klubilta tuli hyvää avustusta Interin suuntaan Oulu-vierasvoitossa. Oululle nolla pistettä, -2 tehotilastoihin ja ainakin kusisen katiskan laskurin mukaan Coffeylle pelikieltoa. Tulee hulppea keskiviikon matsi jossa hyvällä tuloksella Inter voi jo ratkaista itselleen teoriassa yläloppusarjapaikan.
|
|
|
|
Zlatanic
Poissa
|
|
Vastaus #1868 : 27.08.2023 klo 19:06:30 |
|
Niskan hyökkäyspään ratkaisutaidoille lähinnä huutonaureskelen tässä. 4/5 päätyy ravihepan laput silmillä suoraan jonkun syliin tms.
|
|
|
|
Kim Suomisen ponnari
Paikalla
|
|
Vastaus #1869 : 27.08.2023 klo 19:09:31 |
|
Niskan hyökkäyspään ratkaisutaidoille lähinnä huutonaureskelen tässä. 4/5 päätyy ravihepan laput silmillä suoraan jonkun syliin tms.
Silti siellä on mittarissa yksi suora maaliin johtanut syöttö enemmän kuin Legbolla, ja minuuttejakin on noin 500 vähemmän. Mutta ei tosiaan mitään Legbolta pois. Kummankaan kentällä oleminen ei johda vitutukseen mutta tosiaan itse laittaisin tällä hetkellä Niskan kentälle ennen Legboa sellaisella 55/45-suhteella.
|
|
|
|
Mr. Mojo Risin
Poissa
|
|
Vastaus #1870 : 27.08.2023 klo 19:16:32 |
|
Tulee hulppea keskiviikon matsi jossa hyvällä tuloksella Inter voi jo ratkaista itselleen teoriassa yläloppusarjapaikan.
Lahti jos voitetaan, niin ollaan tasapisteissä Oulun kanssa. Silloin tarvitaan Oulu-pelistä vähintään tasapeli, niin ollaan kuuden sakissa. Tappiolla Oulu yläloppusarjaan
|
|
|
|
Zlatanic
Poissa
|
|
Vastaus #1871 : 27.08.2023 klo 19:18:53 |
|
Silti siellä on mittarissa yksi suora maaliin johtanut syöttö enemmän kuin Legbolla, ja minuuttejakin on noin 500 vähemmän. Mutta ei tosiaan mitään Legbolta pois. Kummankaan kentällä oleminen ei johda vitutukseen mutta tosiaan itse laittaisin tällä hetkellä Niskan kentälle ennen Legboa sellaisella 55/45-suhteella.
juu, ei kummaltakaan mitään pois. Ja Niska tosiaan on jotain 20v vain. Lähinnä tarkoitin kuljetuksia, joita Jussi ei osaa päättää ajoissa. Kyllä hän syöttää osaa kun paikka tulee.
|
|
|
|
Interturku
Poissa
|
|
Vastaus #1872 : 27.08.2023 klo 20:11:16 |
|
Pakko kommentoida, että komealta kuulosti Armadan uusi chantti eilen!!!
Kyllä kyllä! Ens sunnuntain matsista voi tulla erittäinkin jännä tapaus, toivotaan et keskivkona menee ensin hyvin.
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.08.2023 klo 20:40:55 kirjoittanut Interturku »
|
|
|
|
|
JJepa
Poissa
|
|
Vastaus #1873 : 27.08.2023 klo 21:53:26 |
|
Nyt on jännittävät paikat. Keskiviikkona voitaisiin lepuuttaa joitain pelaajia, vaikka sellaiset kenellä korttitilit melkein täynnä. Olisi kiva nähdä esimerkiksi Hyvärinen ja Sejdiu kentällä, kun reserveissä peli alkanut sujumaan. Sitten vaikka riskillä Nurmi vaihdosta kentälle, onhan siinä kasvojenpesun paikka stunttailun takia.
Sunnuntaina kuitenkin se tärkeä peli, jos keskiviikkona parhaalla avauksella mennään, voi tuloksena olla sunnuntaille pari pelikieltoa ja pikkuloukkeja rasituksesta.
|
|
|
|
Petsari
Poissa
|
|
Vastaus #1874 : 28.08.2023 klo 07:11:35 |
|
Sitten vaikka riskillä Nurmi vaihdosta kentälle, onhan siinä kasvojenpesun paikka stunttailun takia.
Ehdoton ei tällaiselle riskinotolle!
|
|
|
|
|
|