FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
20.04.2024 klo 15:21:02 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1] 2 ... 5
 
Kirjoittaja Aihe: Vuoden Foorumilainen² Gaala 2022 - Kampanjointia, perseennuolentaa ynnä muuta  (Luettu 19816 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ihimine

Poissa Poissa


: 16.12.2022 klo 19:33:08

Spämmi tänne ja äänet sinne, minne ne kuuluvat eli tuonne: Äänestykseen
« Viimeksi muokattu: 16.12.2022 klo 20:21:24 kirjoittanut ihimine »
Huupponen
2017

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Tonttilan Super -91


Vastaus #1 : 16.12.2022 klo 20:30:45

Odotan valtavaa äänivyöryä.
Peledinho

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Huuhkajat & modetiimi


Vastaus #2 : 16.12.2022 klo 20:35:08

Olen kommentoinut paskakisoja sekä asiallisesti että asiattomasti, joten lienen saatavan molemmilta osapuolilta pisteitä more than enough.
Djortikkaeff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Edgelordit


Vastaus #3 : 16.12.2022 klo 20:49:40

Oma rivi valmistui joskus syyskuussa. Tokihan sitä eniten arvostaa AC Oulu -aktiiveja, tiedätte ketä ootte, mutta en mä jaksa homostella tai nuoleskella. Ennemmin palkitsen onelineristeja ja hassuttelijoita. Mieluummin kuitenkin vietän päiväni naureskellen kuin lukien jotain saksa-englanti-hesa-lande-vääntöä samojen näppäimistöritarien toimesta.

Keskusteluiden yleinen taso ei kiinnosta. Olkoot mitä vaan. Kunhan forkka vaan pysyy auki ja kaikki oleellinen informaatio maailmasta on täältä löydettävissä kuten ennenkin.
kokistuoppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #HindenburgtheOligarchy


Vastaus #4 : 16.12.2022 klo 22:29:49

Voittaessani annan foorumille turvallisuustakuut.
Toldo

Poissa Poissa


Vastaus #5 : 16.12.2022 klo 23:04:18

Tiksan bandwagonissa Ylos
Krannan Valderrama

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Staffi


Vastaus #6 : 17.12.2022 klo 00:05:48

Oon vähän pettynyt ettei iivu ole vielä löytänyt tätä topikia. Topik ollut pystyssä kuitenkin jo monta tuntia.
Bunuel

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo


Vastaus #7 : 17.12.2022 klo 00:15:58

Hinnastoni:

1. sija 1000 euroa
2. sija 900 euroa

jne.

Sweitsin tilini numero privalla.
Kuisma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 261008 | 151119


Vastaus #8 : 17.12.2022 klo 10:17:28

asiantuntija - liigaskaba
supstanssi - ykkösskaba
Taskulaskinpelle - ottanut haltuun niin liigan sopimustilanne- kuin varmistuneet siirrot-otsikoiden päivittelyt.
Julkea bulbul

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU (JJK)


Vastaus #9 : 17.12.2022 klo 10:50:30

Pisteet svedun kaltaiselta pitkän linjan asiakirjoittajalta, piristää aina mieltä. Ylos Ei siis sillä, etteikö myös lyhyen linjan epäasiakirjoittajien, kuten Djortikkaeffin, pisteet lämmittäisi lähes vastaavasti. Tuoppi
Peledinho

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Huuhkajat & modetiimi


Vastaus #10 : 17.12.2022 klo 14:04:16

Huh, olisi ollut kiusallista saada tällaisella panostuksella pisteitä Julkealta. Samalla pahoittelut kaiken maailman keksittyjen kiireiden takia vähentyneestä spämmitahdista. Hävettää itseänikin :(
terwari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tervarit, Liverpool, QPR


Vastaus #11 : 17.12.2022 klo 14:20:27

Missä Vuoden Turhin Foorumilainen-äänestys?
Jair Bolsoaarnio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jonna ja Erinomainen


Vastaus #12 : 17.12.2022 klo 20:06:41

1. Futari123
WTF-muodostelma

Onks tää se jätkä joka oli menossa Tanskapeliin pelaajien oletetun juoksukunnon mukaan, ja kaikki vaihdot tehdään tietyillä kellonlyömillä riippumatta ottelun kulusta tai tilanteesta?
Djortikkaeff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Edgelordit


Vastaus #13 : 17.12.2022 klo 20:53:46

Onks tää se jätkä joka oli menossa Tanskapeliin pelaajien oletetun juoksukunnon mukaan, ja kaikki vaihdot tehdään tietyillä kellonlyömillä riippumatta ottelun kulusta tai tilanteesta?

Voi olla eri janari. Kuulostaa pelottavasti sivullekirjoittaneen taktisilta neronleimauksilta.
Jair Bolsoaarnio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jonna ja Erinomainen


Vastaus #14 : 17.12.2022 klo 21:03:21

Voi olla eri janari. Kuulostaa pelottavasti sivullekirjoittaneen taktisilta neronleimauksilta.

Ei ollut, tarkistin. Oli huomattavasti tunnetumpi forumisti.
Durden

Poissa Poissa


Vastaus #15 : 18.12.2022 klo 14:37:21

Eipä tarvinnut tänäkään vuonna jäädä ainakaan nollakerholaiseksi, kun klubipäätyvainaan hiihtopipojengiin kuuluvalta nimimerkki JaJaJe:lta irtosi näköjään pisteitä varjogaalan puolella. Ylos

Jotain olen minäkin tehnyt oikein kuluvan vuoden aikana.
Julkea bulbul

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU (JJK)


Vastaus #16 : 18.12.2022 klo 18:22:43

Mokasin viime vuoden gaalan, niin otetaan nyt varman päälle ja pistetään rivi sisään jo nyt. Toivottavasti olen tässä välivuoden aikana osannut keksiä Julkealle bulbulille soveliaan tavan kehua; ei liian ylitsevuotava, mutta ei kuitenkaan vähätteleväkään.

Analysoin tämän vuoden äänestyslipukkeen lisäksi edellisvuosien äänestysviestit uudelleen. Erityisesti keskityin tarkastelemaan vilpittömyyden ja vittuilun suhdetta. Päädyin siihen, että olen ehkä aiemmin alianalysoinut, nyt ylianalysoinut ja siten voin nyt vilpittömin mielin todeta, että aiemmatkin arvioinnit ovat olleet oikein hyviä, tämänvuotinen erityisen hyvä. Illan istumisestakin olen samaa mieltä. Tuoppi
erno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu


Vastaus #17 : 18.12.2022 klo 18:55:36

Lainaus
Ensimmäistä kertaa on myönnettävä, että maajoukkueesta keskustelu on hiipunut pahasti eikä jotenkin omakaan into ole sinne enää kantanut vanhaan tapaan. Pisteitä saivat aktiivisimmat ja kunniamaininta sinnikkäälle Hunajalle, mutta muuten siellä kaivattaisiin rikkiviisaiden koeroiden lisäksi enemmän esimerkiksi teitä Zazar, erno

Koska olen boikotoinut kisoja ja teen sitä edelleen, niin olen ollut aika vähänlaisesti tuolla FIFA:n puolella otsikoissa. Nyt kun kuitenkin kylässä ollessa finaalia katsotaan ja osallistun tuohon liveseuraan, niin muistan sangen mainiosti miksi maajoukkuepuolelle osallistuminen on jäänyt vähemmälle. Nuo liveseurannat on osastosta riippumatta yhtä nautinnollista kuin puhtaan kapsaisiinin kaataminen pippelin punaisiin osiin. Maajoukkuepuolella tämä on jotenkin vielä monin kerroin karseempaa.
Julkea bulbul

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU (JJK)


Vastaus #18 : 18.12.2022 klo 19:41:44

Koska olen boikotoinut kisoja ja teen sitä edelleen, niin olen ollut aika vähänlaisesti tuolla FIFA:n puolella otsikoissa. Nyt kun kuitenkin kylässä ollessa finaalia katsotaan ja osallistun tuohon liveseuraan, niin muistan sangen mainiosti miksi maajoukkuepuolelle osallistuminen on jäänyt vähemmälle. Nuo liveseurannat on osastosta riippumatta yhtä nautinnollista kuin puhtaan kapsaisiinin kaataminen pippelin punaisiin osiin. Maajoukkuepuolella tämä on jotenkin vielä monin kerroin karseempaa.

No ei sinne livespämmiketjuun kannatakaan haikailla, mutta pari päivää pelin jälkeen, joskus jopa seuraavana päivänä on parhaimmillaan käyty jo ihan ok keskusteluja, mutta ei siellä liian montaa laatukirjoittajaa siihenkään puuhaan ole. Tappioiden jälkeen kaiken maailman turha öyhötys kestää pidempään.
erno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu


Vastaus #19 : 18.12.2022 klo 20:20:54

Ei tässä hetkisessä internet-ajassa enää pari päivää vanhoihin juttuihin ehdi palaamaan. Tossa vaiheessa on kuitenkin ehtinyt tulemaan joku uus koko kansan tappava kulkutauti, sota naapurimaahan tai pahimmillaan jopa joku instagram-tähti on saattanut vaihtaa poikaystäväänsä tai ensitreffit alttarilla 2.0 pariskunta eronnut temptation icelandin iltanuotiolla.
franklamps

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ei väliä, kunhan kukaan muu ei kannata samaa


Vastaus #20 : 19.12.2022 klo 03:31:28

Kiitos tänäkin vuonna äänestäneille! Mukavaa ollut huomata, että panos forkalle on miellyttänyt forumisteja. Pari vuotta sitten taisi tässä gaalassa tulla sijoitus top10 mikä on kyllä mukavaa, kun en jalkapallosta ole ollut maajoukkuetta lukuun ottamatta kiinnostunut vuosikausiin enkä siitä myöskään kirjoittanut.

Tuosta samasta syystä olen myös ajatellut, että lienee aika tehdä vähän isompi pesäero forkkaan. Muutamaan topiciin on edelleen ollut mukava panostaa mutta valitettavasti nämä topicit ovat supistuneet yhdellä kädellä laskettavaan määrään. Noiden ulkopuolella tekee mieli vain kirjoittaa tyhjänpäiväistä paskaa ja ehkä rähistä vähäsen eikä sellainen ole oikein ihmisen käytöstä. Forkalla on ollut kaikenlaisia hyviä tempauksia etenkin videopelien puolella, joissa on ollut hauskaa olla mukana mutta niissäkin mukana olleista monen kanssa tulee nykyisin kommunikoitua forumin ulkopuolella. Ehkä tuosta on lopullisesti seurannut se, että forumin yhteisöllisyyden tunne on kadonnut omalta kohdalta. Se ei tietenkään ole ihme, kun ei jalkapallo kiinnosta ja yhteisö ensisijaisesti rakentuu sen ympärille.

En tiedä, onko forkan taso laskenut. Oma ikääntyminen varmaan suurimpana tekijänä luonut vaikutelman, että ehkä niin on saattanut käydä mutta väliäkö tuolla, ei se syy päätökseeni kuitenkaan ole. Moderaattorien kanssakaan ei ole ikinä ollut ongelmia vaikka välillä on tehnyt mieli vähän voimiensa tunnossa kokeilla rajoja. Kiitos kaikille, jotka ovat näiden 13 vuoden aikana olleet mukana, forkalla on ollut mukava viettää aikaa. Erityiskiitokset tietenkin kaikille, joiden kanssa omat intressit ovat olleet yhteneväisiä ja tullut sitä kautta oltua enemmän tekemissä. Yleisellä ja muun urheilun puolella on ollut hyviä keskustelijoita ja on ollut lukematon määrä tilanteita, joista olen oppinut jotakin uutta tai jossa minua on sivistetty. Anteeksipyyntö niille, joille tämä nimimerkin performanssi ei ole ollut selvää ja olen aiheuttanut tarpeetonta mielipahaa. Mielipahaa on internetissä aivan tarpeeksi ilman omaakin panosta. 

Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.
kokistuoppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #HindenburgtheOligarchy


Vastaus #21 : 20.12.2022 klo 12:50:28

3. kokistuoppi
- JB:n kakkosnikki.

Ei virallista roolia. Lisätiedot: kokistuoppi.bulbul@futisforum2.org
Toldo

Poissa Poissa


Vastaus #22 : 20.12.2022 klo 14:52:56

Vaikuttaa siltä että tämän vuoden gaalassa boikottiosasto muodostaa blokin, joka antaa äänet toisilleen.
agsu

Poissa Poissa


Vastaus #23 : 20.12.2022 klo 15:11:13

Siitä vaan muodostamaan vastablokkia!
Monska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä


Vastaus #24 : 21.12.2022 klo 18:13:35

https://mobile.twitter.com/Sesesepi/status/1605469712804065280?cxt=HHwWgMCtldOM48csAAAA

Ei välttämättä tänä vuonna vuoden forumisti, mutta pitkässä juoksussa aika hemmetin tärkeä hahmo kotimaiselle futikselle.

 
Sivuja: [1] 2 ... 5
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa