Avataanpa nyt tällekin matsille hyvissä ajoin topic, reissuhan on jo lähes nurkan takana.
Aloin jo katselemaan mahdollisia lentolippuja Pohjois-Italiaan, kunnes mieleen juolahti, ettei lippujen saanti tähän matsiin liene mikään itsestäänselvyys siinä tapauksessa, että ottelussa olisi panoksena kisapaikka. Kapasiteettia Stadio Olimpico(

) di San Marino näyttäisi olevan sellaiset 6600, mikähän mahtaisi olla realistinen SMJK kiintiö? Stadion on siis hitusen pienempi kuin Vaduzin vastaava, minkälainen kiintiö tuonne oli 2019 karsinnoissa tarjolla? Onko mitään parasta mahdollista arvausta sen suhteen, koska liput mahdollisesti tulevat saataville, jo ennen syksyn karsintapelejä vai vasta siinä vaiheessa kun hitaimmillekin on jo selvinnyt ottelun panos (tai sen puute)?
Itse reissuun: Jostain pohjoisen Italian isommasta kaupungista Riminille pitäisi junailemisen onnistua ilmeisen vaivattomasti? Itse mahdollisesti tulee tiirailtua lentoja akselille Torino/Milano/Firenze, joissa ei aiemmin ole tullut vierailtua ja tuolta sitten pikkuhiljaa kohti Riminiä ja edelleen San Marinoa.
San Marinossa olen muuten edellisen kerran käynyt päivämäärällä 11.9.2001 Al-Qaidan lentäessä kohti WTC-torneja ja nyt heti perään marraskuussa 2023 Huuhkajien mahdollisesti liitäessä kohti EM-Saksaa