FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 16:32:46 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3]
 
Kirjoittaja Aihe: LC: Pe 27.1. klo 15 HJK - IFK Mariehamn @ Bolt Areena  (Luettu 5262 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hurten

Poissa Poissa


Vastaus #50 : 27.01.2023 klo 17:57:03

Paljon se AM oli, meni Ruudun selostajan kommentti tästä ohi töiden häiritessä streamin väijymistä? 

734.
Hunaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3


Vastaus #51 : 27.01.2023 klo 18:09:26

Jotenkin vaikea uskoa, etteikö Perpaa suunniteltaisi tämän kauden optimiavaukseen, vaikka tiedossa toki onkin, ettei tämä tule lähellekään täysiä minuutteja kellottamaan. En siis menisi vannomaan, että haussa kymppipaikalle on nimenomaan se ykkösavauksen vaihtoehto, vaan mahdollista on myös Boujellabin tyyppinen leveyshankinta.

Mutta kivenkova tulee keskikenttä joka tapauksessa olemaan, kun aivan Veikkausliigan eliittiin kuuluvia pelaajia on jo nyt Peltola, Lingman, Kaneli ja Perpa, ja oikein hyvää liigatasoa olevia Paananen, YK ja Atom. Jos tähän tulee päälle vielä joku mairea kymppi, niin onhan se jo aika epäreilua muita Veikkausliigajengejä kohtaan.

Kyllä itsekin uskon, että Perpa optimiavaukseen piirrettäisiin, mutta en usko näkeväni Perpaa varsinaisena kymppinä, paitsi viime kauden tapaan Klubia itseään kovempia eurovastustajia vastaan.
muumi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa


Vastaus #52 : 27.01.2023 klo 18:14:32

Optimiavauksessa pelaa parhaat ja mun on hyvin vaikea nähdä miten Perpa mahtuisi siihen. Mahdollisuudet toki paranee heti kun vastustajatkin, koska samalla palloa pidetään vähemmän ja pallottomana puolustaminen korostuu.
SerGo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #53 : 27.01.2023 klo 18:51:43

Optimiavauksessa pelaa parhaat ja mun on hyvin vaikea nähdä miten Perpa mahtuisi siihen. Mahdollisuudet toki paranee heti kun vastustajatkin, koska samalla palloa pidetään vähemmän ja pallottomana puolustaminen korostuu.

Viime syksyn kovimmissa matseissa Perpa oli aika isollakin marginaalilla Klubin paras pelaaja. Selittyykö ero alkukauden vaisujen Veikkausliiga-esitysten ja loppukauden loiston välillä sitten alun väsymyksellä ja motivaation puutteella vai Perpan pelaajatyypin sopivuudella vain Serie A -tason pelinopeuteen on ihan validi kysymys. Itse laittaisin rahani ensimmäiselle vaihtoehdolle.

 
Sivuja: 1 2 [3]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa