FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.01.2017 klo 12:07:54 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: UPA846-koodilla $10 alennus iHerbiin!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org
Sivuja: 1 ... 89 [90] 91

Kirjoittaja Aihe: Espanjaan menossa-apua kaivataan  (Luettu 171345 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
toffees

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Everton FC

Vastaus #2225 : 02.12.2016 klo 21:09:57

halvimmat liput 123€ joten epäilen ;)
Ihan tosi? :o Kuka maksaa kun kotisohvalta näkee puoli-ilmaiseksi HD:na eikä tarvi kiikareita.
Jortsukka

Poissa Poissa

Vastaus #2226 : 03.12.2016 klo 10:08:47

Kyllähän nou kulttuurimaiden stadionit on niin hyvin tehty ettei siellä kiikareita tarvitse. Tai no ehkä jos ihan ylös ja aivan päätyyn ostat. Viime kaudella olin katsomassa Nou Campilla yhden pelin ja silloin olin kulmalipun tasolla ja ns. "2-tasolla"(tasoja yhteensä 3). Sillä 2-tasollakin ihan viimeisillä riveillä. Silti näkyvyys kentälle erinomainen ja tunnelma loistava. Liput maksoivat kyllä aika paljon, mutta toisaalta kyse oli CL pelistä ja ei tuolla nyt tulla usein käymään. El Classicoon helppo myydä kalliilla, kun kysyntä on niin kovaa siltikin.
Alty

Poissa Poissa

Vastaus #2227 : 03.12.2016 klo 15:27:38

Kyllähän nou kulttuurimaiden stadionit on niin hyvin tehty ettei siellä kiikareita tarvitse. Tai no ehkä jos ihan ylös ja aivan päätyyn ostat. Viime kaudella olin katsomassa Nou Campilla yhden pelin ja silloin olin kulmalipun tasolla ja ns. "2-tasolla"(tasoja yhteensä 3). Sillä 2-tasollakin ihan viimeisillä riveillä. Silti näkyvyys kentälle erinomainen ja tunnelma loistava. Liput maksoivat kyllä aika paljon, mutta toisaalta kyse oli CL pelistä ja ei tuolla nyt tulla usein käymään. El Classicoon helppo myydä kalliilla, kun kysyntä on niin kovaa siltikin.

Mä uskon tuo loistava tunnelma on suhteellinen käsite.....
pallojalassa

Poissa Poissa

Vastaus #2228 : 08.12.2016 klo 01:40:46

Villarreal vs. Atlético ma 12.12.
Löytyykö lippuja?

Edit:  Lippu löytyi jo toista reittiä.
« Viimeksi muokattu: 08.12.2016 klo 13:34:23 kirjoittanut pallojalassa »
Herstein

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Heitto

Vastaus #2229 : 12.12.2016 klo 17:25:06

Sevillan UCL-matsit, mahtaako lipun ostaminen onnistua internetin välityksellä? Kävi kiva tuuri, kun mennään helmikuussa katomaan kaupungin derbyä ja osuikin Sevilla-Leicester sopivasti saman viikon keskiviikoksi, joten pakkohan tuotakin on päästä katsomaan.
AaRonaldinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Athletic Club, AC Oulu

Vastaus #2230 : 12.12.2016 klo 20:08:02

Sevillan UCL-matsit, mahtaako lipun ostaminen onnistua internetin välityksellä? Kävi kiva tuuri, kun mennään helmikuussa katomaan kaupungin derbyä ja osuikin Sevilla-Leicester sopivasti saman viikon keskiviikoksi, joten pakkohan tuotakin on päästä katsomaan.

Sevillan UCL-liput tulevat normaalisti myyntiin nettiin, joten onnistuu. Oletko hommannut jo derby-liput jostain? Derby-liput voivat olla hankalammin saatavilla, sillä Betisin nettimyynti ei hyväksy ulkomaisia pankkikortteja eikä kukaan seuran päässä vastaa sähköposteihin tai puheluihin, joten ainoa vaihtoehto lienee stadionilta ostaminen. Liput tulevat normaalisti myyntiin n. reilua viikkoa ennen peliä.

Jos tulee kysyttävää kumpaankaan peliin liittyen, minulta voi tiedustella, asun Sevillassa ja pystyn mm. menemään stadionin lipunmyyntipisteille milloin tahansa lippuja jahtaamaan...
Tunturipöllö

Poissa Poissa

Vastaus #2231 : 14.12.2016 klo 15:16:25

Kysytään nyt täälläkin...
Tulee oltua tuo kyseinen viikko, jolloin Barca - PSG pelataan Barcelonassa. Jokohan tuonne kannattaa jo nyt ostaa liput? Viagogon kautta saisi noin 200e lippu?
JIJIJSO

Poissa Poissa

Vastaus #2232 : 14.12.2016 klo 20:30:46

Kysytään nyt täälläkin...
Tulee oltua tuo kyseinen viikko, jolloin Barca - PSG pelataan Barcelonassa. Jokohan tuonne kannattaa jo nyt ostaa liput? Viagogon kautta saisi noin 200e lippu?
Halvemmalla pääset, jos odotat lähemmäksi ajankohtaa ja ostat suoraan seuran sivuilta kun tulevat myyntiin
Acquiesce

Poissa Poissa

Vastaus #2233 : 18.12.2016 klo 00:39:23

Onko kenelläkään kokemusta Las Palmasin peleistä? Olisi tarkoitus mennä Copa del Reyn otteluun Huescaa vastaan. Mikä olisi helpoin tapa hankkia liput matsiin? Seuran sivuilta pääsin tänne: https://entrees.es/eventos/ud-las-palmas_4/copa-del-rey-br-u.d.-las-palmas-vs-s.d.-huesca:1477

Liput voi ilmeisesti tulostaa tuon sivun kautta? Tosin paikanpäältä saisi varmaan myös hankittua, koska katsomot ei näyttäisi täyttyvän juuri koskaan.
iisakki

Poissa Poissa

Vastaus #2234 : 19.12.2016 klo 10:42:06

Olen Alicantessa mestoilla pe 10.2. alkavana peliviikonloppuna, jolloin lähistöllä on seuraavat pelit:

- Atletico Madrid-Celta Vigo
- Leganes-Gijon
- Elche-Murcia (La Liga 2).

Onko em. joukkueen kotipeleistä kokemuksia, jos/kun matsit menevät päällekkäin ja tarvitsee priorisoida?
El Conejo

Poissa Poissa

Vastaus #2235 : 19.12.2016 klo 13:03:12

Olen Alicantessa mestoilla pe 10.2. alkavana peliviikonloppuna, jolloin lähistöllä on seuraavat pelit:

- Atletico Madrid-Celta Vigo
- Leganes-Gijon
- Elche-Murcia (La Liga 2).

Onko em. joukkueen kotipeleistä kokemuksia, jos/kun matsit menevät päällekkäin ja tarvitsee priorisoida?

Lähistöllä on tietenkin suhteellinen käsite, mutta kyllä Alicantesta Madridiin reilu 400 kilsaa on matkaa. Toki nopealla junalla matka taittuu kahdessa ja puolessa tunnissa. Noiden matsien takia en kyllä itse jaksaisi matkustaa melkein tuhatta kilomertiä. Elche-Murcia puolestaan ehdottomasti. Elxissä on komea stadion ja eiköhän tuolla jotain paikallismatsin makuakin vähän ole.
iisakki

Poissa Poissa

Vastaus #2236 : 19.12.2016 klo 13:08:54

Lähistöllä on tietenkin suhteellinen käsite, mutta kyllä Alicantesta Madridiin reilu 400 kilsaa on matkaa. Toki nopealla junalla matka taittuu kahdessa ja puolessa tunnissa. Noiden matsien takia en kyllä itse jaksaisi matkustaa melkein tuhatta kilomertiä. Elche-Murcia puolestaan ehdottomasti. Elxissä on komea stadion ja eiköhän tuolla jotain paikallismatsin makuakin vähän ole.

Tulin tässä tarkemmin pohdittuani itsekin samaan lopputulemaan. Kakkosliigan kähinä on lähellä.
pallojalassa

Poissa Poissa

Vastaus #2237 : 20.12.2016 klo 01:08:39

Tulin tässä tarkemmin pohdittuani itsekin samaan lopputulemaan. Kakkosliigan kähinä on lähellä.
Ja laadukkaita junnuotteluita...
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923

Vastaus #2238 : 20.12.2016 klo 01:35:47

Jos laskee arvoa stadionbongauspisteille, niin Vicente Calderon jää tämän kauden jälkeen pois ns. valikoimasta.
MiestenK

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kakkonen & muu Suomifutis

Vastaus #2239 : 21.12.2016 klo 14:12:56

Onko kenelläkään kokemusta Las Palmasin peleistä? Olisi tarkoitus mennä Copa del Reyn otteluun Huescaa vastaan. Mikä olisi helpoin tapa hankkia liput matsiin? Seuran sivuilta pääsin tänne: https://entrees.es/eventos/ud-las-palmas_4/copa-del-rey-br-u.d.-las-palmas-vs-s.d.-huesca:1477

Liput voi ilmeisesti tulostaa tuon sivun kautta? Tosin paikanpäältä saisi varmaan myös hankittua, koska katsomot ei näyttäisi täyttyvän juuri koskaan.
Itse ostin ihan portilta, mutta pelasivat silloin Segundaa. Eiköhän cup-matsiin niin ikään saa liput paikan päältä. Hieno kokemus oli ehdottomasti. :)
pallourpoilija

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter Turku, FC Boda, Fortuna Düsseldorf

Vastaus #2240 : 21.12.2016 klo 14:21:26

Itse ostin ihan portilta, mutta pelasivat silloin Segundaa. Eiköhän cup-matsiin niin ikään saa liput paikan päältä. Hieno kokemus oli ehdottomasti. :)
Matsi tosin oli jo eilen :D vähän päälle 10k näytti olevan AM, eiköhän alkuperäiselle kirjoittajalle liput hoitunut.
Tunturipöllö

Poissa Poissa

Vastaus #2241 : 23.12.2016 klo 12:41:15

Kyselen vielä täällä, että koskakohan tuohon Barca - PSG peliin tulee liput myyntiin?  Viagogo huutaa jo punaista, että viimeisiä lippuja viedään? Kannattaako nyt tyytyä tuohon ja ostaa vitun kalliilla liput vai kuinka? Tämä on ensimmäinen kerta, kun olen menossa ULKOMAILLE katsomaan jalkapalloa...
León

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nettihuligaani

Vastaus #2242 : 23.12.2016 klo 22:46:57

Viimeiseen clasicoon sai ovelta lippuja. Eihän tuo sinällään mitään kerro, mutta tuo lippujen määrä on mun veikkauksen mukaan lähinnä markkinointia. Viagogo rahastaa epävarmuudella, siitähän tässä on kyse. Jokainen tekee oman ratkaisunsa riskinsietokykynsä mukaan. Olen socioiden myyntiä kytännyt, mut tiedä sitten menikö jo.
vilhu

Poissa Poissa

Vastaus #2243 : 27.12.2016 klo 09:07:18

https://www.fcbarcelona.com/football/first-team/match-archive/2016-2017/liga-espanola-1-division-2016-17/round-32/barcelona-real-sociedad

La Liga
Match day 32
16/04/2017
Date and time to be confirmed

Barcelonaan menossa pääsiäisenä. Milloin La Ligassa vahvistetaan nämä päivät ja milloin liput tulevat myyntiin. En seuraa niin tarkkaan joten tämä varmaan tällainen peruskysymys.
J-Bucks

Poissa Poissa

Vastaus #2244 : 29.12.2016 klo 21:35:04

Moro. Madridiin menossa parin viikon päästä, ja katselin lippuja Atletico - Betis matsiin Atleticon omilta sivuilta. Voiko todella pitää paikkansa että paikkoja on vapaina vain muutamia sieltä täältä? Kahta vierekkäistä paikkaa ei hyviltä paikoilta löytynyt alle satasella. Vaikuttaako viimeinen kausi Calderonilla kiinnostavuuteen vai miten lippuja näytti jo näin aikaisessa vaiheessa olevan heikosti tarjolla ja suolaiseen hintaan?
jjose

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, KP-75

Vastaus #2245 : 04.01.2017 klo 10:29:22

Huhtikuussa Real - Barca pelin aikaan Madridissa ja koitin Realin sivuilta ettiä tietoa millon lipunmyynti alkaa enkä löytänyt.

Onko jollain tietoa tai ees sivistynyttä arvausta? Noissa kuitenkin pitää olla helvetin nopee.
c93

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Barcelona, Argentiina, TamU

Vastaus #2246 : 04.01.2017 klo 12:10:45

Moro! Reilun kk päästä olisi tarkoitus matkustaa Madridiin ja kohdalle osuisi Atleticon matsi Celtaa vastaan sekä Realin matsi champparissa Napolia vastaan. Ticon sivuilta irtonee liput Celta-matsiin, mutta mites ton champparimatsin kanssa? Tuleeko noita lippuja yleiseen myyntiin ollenkaan ja jos tulee niin missäköhän vaiheessa? Mistä muualta kannattaisi lippuja hakee?
leighton

Poissa Poissa

Vastaus #2247 : 04.01.2017 klo 12:36:33

Moro! Reilun kk päästä olisi tarkoitus matkustaa Madridiin ja kohdalle osuisi Atleticon matsi Celtaa vastaan sekä Realin matsi champparissa Napolia vastaan. Ticon sivuilta irtonee liput Celta-matsiin, mutta mites ton champparimatsin kanssa? Tuleeko noita lippuja yleiseen myyntiin ollenkaan ja jos tulee niin missäköhän vaiheessa? Mistä muualta kannattaisi lippuja hakee?
Viime vuonna kyselin Real-As Roma matsin tiimoilta samaa, ja vastaukseksi sain, että lippuja riittää kaikille halukkaille. Tieto piti hyvin paikkaansa, hyvät paikat sain ja liput tuli muistaakseni vähän alle kuukausi ennen matsia myyntiin. Olipa vielä yksi kierros myöhemmin.
etutolppa18

Poissa Poissa

Vastaus #2248 : 07.01.2017 klo 22:29:59

Madridiin saisi nyt lentoja halvalla ja Calderon olisi kiva käydä katsastamassa. Paikallismatsi Atletico-Leganes houkuttelisi ensi kuun alussa, tuoko paikallisasetelma tuohon matsiin kenties tavallista enemmän porukkaa tai jotain muuta lisäjännitettä?
kustaa vaasa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: En ole Vaasasta

Vastaus #2249 : 08.01.2017 klo 18:16:55

Terve,

Pahoittelen jos asiani on käsitelty jo aiemmin, mutta en jaksanut kahlata topikkia läpi.

Onko kenelläkään kokemusta Malagan peleistä? Onko hyvä stadion? Mistä liput? Mikä on yleensä lipputilanne - täytyykö olla ajoissa liikkeellä? Paras katsomonosa jne?

Tässä kohta puolin olisi lähtö Malagaan edessä ja katselin että yksi kotipeli siellä olisi samaan aikaan kun itse sielläpäin olen. Se olis 16.päivä tätä kuuta ja näkyy olevan Real Sociedaa vastaan.

Sivuja: 1 ... 89 [90] 91

Siirry: